Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvěřit, že tohle auto vzniklo v Česku!

Z kundaj  |  05. 06. 2020 11:19

Jundaj - majitel kundaj...

Odpovědět  |   | 
Medvěd  |  05. 06. 2020 11:36

To má s Hyundai společně asi tolik co "čtyři kroužky pro teploušky". Že to tady pořád ty chudaky baví.

Odpovědět  |   | 
Kundaj & Hovnaj  |  05. 06. 2020 13:37

Souto pýčousové!

Odpovědět  |   | 
Kvičalo hunter  |  05. 06. 2020 15:07

Jestli budeš neslušný, tak si pro tebe přijede bmw M4.

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  05. 06. 2020 15:47

mal si rovno napisat sviňa

Odpovědět  |   | 
Color  |  05. 06. 2020 20:34

Kdo si koupí Hjůndaje, na dosmrti k.un.d.a je. Děkuji

Odpovědět  |   | 
 |  05. 06. 2020 20:56

To píše stále dokola stejný dement, protože dělá stejnou chybu "na dosmrti" místo nadosmrti. A ještě si sám sobě poděkuje, prostě dement, co dodat.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  11. 06. 2020 10:47

Prostě nic jiného než čirá závist, viď?

Odpovědět  |   | 
Medvěd  |  05. 06. 2020 11:33

Povedené, pokud vydrží a u každé generace i30 uvedou N verzi tak to bude fajn. Jen aby to neskončilo jako u Stingeru. Ještě rozšířit o verzi 4x4.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 06. 2020 11:48

Me u N verze spise chybi automat...4x4 asi ok, ale automat chybi Vic. S nim se to da lepe vyuzit i jako daily car .

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  05. 06. 2020 11:53

Mirek: Nikdy bych nevěřil, že to někdy napíšu, ale s tím automatem souhlas.

Odpovědět  |   | 
Medvěd  |  05. 06. 2020 12:04

Souhlasím. S automatem bude jízda celkové rychlejší, bude asi i méně trpět spojka. Co si budem nalhávat, ne každý je tak dobrý aby jel na krev s manuálem. Prostě s automatem může jet velmi rychle i s nadsázkou "nemělo".

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  05. 06. 2020 12:16

Medvěd: Ono to bude v konečném důsledku i bezpečnější. Ne nadarmo jsou F1, WRC, WTCC, apod. v automatu, ono to prostě má svou logiku.

Odpovědět  |   | 
Medvěd  |  05. 06. 2020 12:29

Bezpečnější to bude, s automatem valím s oběma rukama na volantu a jedu na rychlost. S manuálem a zadokolkou se jdu projet pro dobrý pocit, tam už dnes není rychlost priorita, ale jde o ten příjemný pocit.

Odpovědět  |   | 
Dejv  |  05. 06. 2020 22:26

Nemůžu mluvit za WTCC,ale v F1 je automatická převodovka zakázaná už asi 30 let. A ani ve WRC jsem nikdy neviděl nic jiného, než sekvenční poloautomat.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  07. 06. 2020 15:06

v F1 se pouzivaji automatizovane prevodovky, zakazane jsou v F1 pouze bezestupnove prevodovky, respektive nevejdou se do soucasnych reguli, piloti radi ciste digitalne "padly" za volantem, ktere ale nejsou nijak mechanicky spojeny, maji jen digitalni spojeni s automatizovanou prevodovkou, jedna se tedy vesmes o automatickou prevodovku kde je moznost radit pri zavodnim rezimu pouze povely od pilota, nektere staje u zvych monopostu umoznuji i ovladani spojky coz je vyuzivane hlavne v depu , ale porad to neznamena ze jde o manualni razeni

vesmes totez jako automat s moznosti volby razeni ridicem

Odpovědět  |   | 
Medvěd  |  05. 06. 2020 12:23

"nemehlo"

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  05. 06. 2020 14:54

Dnesny manual a stary manual su uplne ine svety.

Manualne radenie je dnes tak zautomatizovane, ze oproti automatu ide prakticky len o neprijmnost. Auto bez serva na spojke clovek nekupi uz 15-20 rokov, elektronika sa postara o optimalizaciu otacok pri preradeni...

Na optimalne vyuzitie potrebuje motor elektroniku a elektronika potrebuje vstup od ... elektroniky na urovni, ktory ziadny clovek neda.

Ako pise kolega... ono je dovod, preco maju v top leveloch motorsportu spojkovy gombik a nie pedal...

Odpovědět  |   | 
Milan  |  05. 06. 2020 13:32

Automat pride s faceliftom.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  05. 06. 2020 17:12

Automat přijde v dohledné době. Otázka jen, zda starý měnič, či nová 8° dvojspojka. Jinak souhlas.

Odpovědět  |   | 
Vrtule  |  05. 06. 2020 18:06

Bylo by zajímavé, jak by diskuze vypadala, kdyby byla hned jen verze s automatem, kolik lidí by psalo, že je škoda že to není s manuálem. Ideální by byly čtyři verze manual/automat 4x4 a manuál / automat předohrab, to už by si vybral skoro každý.

Odpovědět  |   | 
Honimir  |  05. 06. 2020 18:15

Fora pod auto&moto clanky jsou plny bycharu, co jako automat a asi nejlip bez synchronu ... nicmene autosalony pak jsou z nejakeho zvlastniho duvodu plne lidi, co berou automat. Konec koncu, neni to zavodni special. Ma krome okruhu zvladnout dojet do prace, nakoupit, jezdit v kolonach, nekam na vylet ... vyrazovat pri dojizdeni na krizovatku, ci porad neco delat s pakou, kdyz stojim 15minut na Nuselaku nedava smysl. Radit si jinak nez automat muzu pak packami. Navic to auto muze pouzit treba manzelka atd.

A 4x4 s automatem/manualem? To auto pak bude nekde kolem mega ... kdyz uz si nekdo priplati tolik, tak je vetsinou poptavany i ten automat. Za co jinyho by si taky mel priplacet? Naklady na homologaci se IMHO pro nejaky niche kombinace moc nevyplati (4x4 s manualem apod.).

Odpovědět  |   | 
Milan  |  05. 06. 2020 18:41

Ziadny menic sa nekona a ani sa nechystal. Pride nova DCT8 s mokrymi spojkami.

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  05. 06. 2020 12:56

Lidé se rozhodli nakupovat kopie jako ze Sapy, tak jim v tom ještě pomožme podobnými články. )

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  05. 06. 2020 13:12

Ralf: To, že jsi méně nadaný už víme dávno, ale proč to dáváš den co den veřejně najevo?

Odpovědět  |   | 
Kundaj & Hovnaj  |  05. 06. 2020 13:38

Jeto pýčous!

Odpovědět  |   | 
Lukasz  |  07. 06. 2020 00:40

Ralfe, představte si. Dnes jsem viděl jedno tak směšné auto. Normálně i kontejnery se mu smály, když kolem nich projíždělo. Na zádi mělo nápis Bžundaj, nebo tak nějak. Jako zdejší odborník nevíte, prosím, co by to mohlo být? Jsem přemýšlel něco mezi Yugo, LuAZ, Matiz ale ty vypadají lépe. Jo a na zádi byl nápis 30, asi maximální rychlost nebo co.

Odpovědět  |   | 
Erik Toupal  |  05. 06. 2020 13:39

Automat

Odpovědět  |   | 
RR  |  05. 06. 2020 14:47

Jdu pro yarise GR i když má trivalec

Odpovědět  |   | 

máš pravdu.

Odpovědět  |   | 
petr r. je blb  |  07. 06. 2020 09:53

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  05. 06. 2020 15:48

nevidim tu nikde Adama s jym jeho Dusterom. je mozne ze by zapadol na Vaclavaku?!

Odpovědět  |   | 
 |  05. 06. 2020 16:32

Ale je tu. Adam = Ralf.

Odpovědět  |   | 
 |  07. 06. 2020 11:09

Ralf = Adam = Lukasz = AlešG = KarelK
Frustrát, který neunesl úspěch hjondé. A kliká a kliká a kliká.....

Odpovědět  |   | 
Nox  |  05. 06. 2020 16:06

Co jsem koukal, tak v inzerci už nějaký přeprodejce nabízí o sto tisíc dráž.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  05. 06. 2020 17:29

Zdravím NoXy. Červenec se blíží ,tak ti přeji ,ať se brzy dočkáš svého eNka 😁. Já mám zatím najeto necelé 2000km a jízda mě neskutečně moc baví. Reakce lidí v Čechách jsou naprosto stejné jako tady,většina lidí koukala s otevřenou pusou když jsem projížděl kolem,někdo zvědavě nakukoval dovnitř ,jinej přikyvoval hlavou. Jen jeden frustrát s orezlým passatem si musel vztekle zařvat ,že ten debil neumí ani zaparkovat pořádně u kraje v jednosměrce (tím myslel narvat kola až na obrubník). Takže reagovat na hňupy je naprosto zbytečné a kdo měl zájem ,toho jsem nechal si eNko pořádně prohlédnout . Přeji vám hezký den.

Odpovědět  |   | 
Vrtule  |  05. 06. 2020 17:55

Pche, kam se hrabe na mou E46 motor 3,0 nafta s čipem, takovou rejzi vyklepnu kdykoli v s prstem v nose.

Odpovědět  |   | 
 |  05. 06. 2020 19:09

Traktor není auto a sportovní už vůbec!

Odpovědět  |   | 
Nox  |  05. 06. 2020 21:42

A představ si, že je to každému u zadku. Ostatně, sám jsem donedávna měl e46 330ci v m-paketu. Úžasné auto, skvělý podvozek, motor, pod kapotou orchestr. Ale idiotů, co si s tou vránou musí stále něco dokazovat, je mnoho...

Odpovědět  |   | 
Medvěd  |  05. 06. 2020 22:06

Mám v garáži taky E46 328i postupně ji dávám do stavu, aby to nebyl jen stín toho auta. Je to taková hračka, kterou možná jednou postavím spolu s Mazdou MX-5 na veteránské značky.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  06. 06. 2020 07:33

Nox s 330 nevím verzi ale dali jsme pro mě nečekaný na 4rs drive 100-190 a ani mi neujížděl ani jsel ho nedohanel.Jelo mu to pěkně.Rso162kw Naftové 3l sfouknu jak nic ale benzín jel sakra dobře.

Odpovědět  |   | 
Medvěd  |  06. 06. 2020 07:48

Tak to naftové RS má vyšší kroutak, ale poslouchat to je za trest.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  06. 06. 2020 12:39

Hluk nafty neznám.Já občas i startuji když motor běží.Je třeba kontrolovat otackomer :)

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  05. 06. 2020 21:51

No jo, kdo nemá na skutečný život, musí si ho napodobovat se starou rachotinou... a ještě v dieselu.

Odpovědět  |   | 
Medvěd  |  05. 06. 2020 22:09

Nemám pocit že bych s E46 328i neměl na skutečný život. Jen mám k tomu stále služební auto a žena obyčejnou i30 1,4tgdi. Žádná extra hitparáda to není, ale jenom proto že nemám i30 N se nemusím považovat za chudáka snad.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  06. 06. 2020 09:12

Hm, no když to chceš vztahovat i na sebe... tvá věc.

Odpovědět  |   | 
Medvěd  |  06. 06. 2020 09:37

No právě ne, ale jako majitel E46 se tak části cítím (bohužel s E46 v různém stádiu rozkladu jezdí různá individua), tak pokud se to nevztahuje na každého majitele E46, tak beru zpět....

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  06. 06. 2020 12:08

Jde o formu prezentace, ne o vlastnictví auta. Pro mě za mě si měj třeba třicet různých speciálů všeho druhu, přeju ti je. Mně samotnému to nic neříká, auto je pro mě užitkový stroj. Ale neprezentuješ se s nimi tak, jako pisatel výše, nafoukaný frajírek, který si myslí, že s E46 je pánem světa jen proto, že mu to "jede".

Odpovědět  |   | 
Oaxix  |  05. 06. 2020 19:48

A když si pročteš jakékoli diskuse o Hyundai, tak se od takových ftustrátů dočteš neuvěřitelné lži, že se nebudeš stačit divit. Ono jim totiž stále nedochází, že je Hyundai dál, než jejich modly.

Odpovědět  |   | 
Nox  |  05. 06. 2020 21:36

Díky, velmi se těším, snad si nebudou dávat na čas. Čert vem lidi a co si myslí, auto si vybírám podle toho, co chci a tak, abych si je užil. Tak ať slouží co nejlépe.

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  05. 06. 2020 18:52

Hele a muze nejaky majitel i30 potvrdit ci vyvratit toto?
http://dfens-cz.com/hyundai-i30-usage-report/

Odpovědět  |   | 
Oaxix  |  05. 06. 2020 19:43

A může nějaký majitel Octavie potvrdit či vyvrátit toto?
http://dfens-cz.com/schade-etalon-skoda-octav... ...
Je to od stejného autora jako o i30.
U té i30 jsem si přečetl jen jednu větu a nestačil se divit.
Konkrétně, "Aktivní lane assist je schopný ujet 10km po dálnici sám, aniž by si všiml, že nemáte ruce na volantu." je blbost.
Jezdil jsem stejným autem týden (náhradní vozidlo) a
tento asistent fungoval tak, že po sundání rukou z volantu se po cca 15-20 s ozvalo pípnutí, hláška v kapličce, že je potřeba držet volant a zároveň došlo k vypnutí automatického řízení, kdy auto již neřídilo samo. Potom stačilo, že jsem se kdekoliv dotkl prstem věnce volantu na cca 1-2 s a systém se zase aktivoval.
Takže další blbosti jsem odmítl číst.

Odpovědět  |   | 
Oaxix  |  05. 06. 2020 20:05

Oprava. Vzpomněl jsem si, že než se aktivní lane assist po sundání rukou z volantu vypnul, tak dal hlášku s pípnutím... a teprve až když jsem ji několik sekund ignoroval, tak teprve potom se assist vypnul.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  06. 06. 2020 05:47

Tak to je od první věty zjevný výplod nějakýho frustráta, který zcela nepokrytě lže.

Odpovědět  |   | 
Taky ne Hyundai  |  06. 06. 2020 08:50

Já se třeba do I30 vůbec nevejdu. U čela mám naražené clonítko, které souhlasí s nízkou horní hranou čelního skla. V I30 a I40 nevidím rovně vpřed. Vozy pro Evropu modelované na maličkého asiata. Hyundai kopíruje od vw vše. Polohu volantu, všechny rozměry mají proměřené, na tohle jaksi zapomněli.

Odpovědět  |   | 

měls brát hormony abys nebyl takovéj vysoký, musíš být aji tlusty, jinak by ti pomohlo sedačku dát dolů a ty máš asi problém s dveřní výplní, tak sedačku šroubuješ nejvýš.

Odpovědět  |   | 
Taky ne Hyundai  |  06. 06. 2020 09:27

187/83. To není žádný extrém. Sedačku jsem měl nejníže. Je pravda, že za volantem sedím tak, jak mám a neválím se v pololeže. V jiných vozech tento problém nemám. Ostatními rozměry, vč. šířky je v pohodě.

Odpovědět  |   | 
Smith  |  06. 06. 2020 18:57

Průměrná výška evropana je 177,6 cm, takže Tvá výška ji výrazně převyšuje.
Musíš si vybírat mezi abnormálně velkými vozy. Třeba IX 20.

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  06. 06. 2020 20:45

Tu vysku jsi vzal odkud?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  06. 06. 2020 22:09

Jak to ty vyšší postavy než ty dělají, že se tam vejdou? Je to tady již hodně ohraná písnička.
https://www.televizeseznam.cz/video/meziplyn/hyundai-i3... ...
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
aky ne Hyundai  |  06. 06. 2020 22:54

Mirku, každý má ve svém životě jiné nároky na kvalitu. Je kopa lidí, kteří jsou schopni si pochvalovat blafy z Lidlu. Mně je po těch jejich chemických dobrotách špatně od žaludku. Stejně tak, potřebuji řádně postavený vůz. Jak to dělají ostatní, to netuším, můžeš jim napsat, když tě to zajímá. Stejně tak jsem slyšel, že je Mazda 3 malá, v ní jsem neseděl. Ale jel jsem ve starším Lexusu GS a kolem hlavy též extrémně těsno. Výhled už byl fajn. Tak ať se každý souká do vozu dle své chuti.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  06. 06. 2020 23:07

Je rozdíl, to co píšeš a napsat, že se tam nevejdu. Nevejít se znamená, že má rozměry, které mu to neumožní, což samozřejmě není pravda. Pokud neznáš význam slov, tak to máš špatné a ti testeři jsou ještě o kus vyšší, asi o 10 cm.
Blafy z Lídlu, trochu hodně hloupé srovnání, včetně toho, že můžu někomu napsat. Mám kamaráda, 195 cm výška, a bezproblémově do těchto aut nasedne a má místo nad hlavou a ani čelem do ničeho nemlátí.

Odpovědět  |   | 
Taky ne Hyundai  |  07. 06. 2020 08:38

Mirku, lidé si neumí vybrat věci. Běžně chodí v nepadnoucím oblečení, proč by nejezdili ve voze, kam se nevejdou? I30 a I40 není pro vyšší lidi. Můžeš s tím nesouhlasit, ale nezměníš to.

Odpovědět  |   | 
JaneK  |  08. 06. 2020 09:13

Tata meri 185cm, jezdi v i30 a Tucsonu a nikdy si nestezoval, vubec neni hlavou az na hrane celniho skla nebo ze by skrtal hlavou o strop. Jestli to ve vasem pripade spis nebude zhyckanosti, nebo si proste neumite nastavit sedacku.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  08. 06. 2020 20:15

Ne zhýčkaností, ale blbostí. Stačí si pročíst jeho přiblblé příspěvky, a každému je hned jasné, že je to jen troll, který provokuje. Třeba tímto: "blafy z Lidlu. Mně je po těch jejich chemických dobrotách špatně od žaludku., Hyundai kopíruje od vw vše." To jsou takové bláboly, až to "mlátí o zem"...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  11. 06. 2020 12:44

Píšeš hlouposti. i30 je řádně a poctivě postavený vůz.
O ostatních tvých nesmyslech ani nemá cenu psát.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  07. 06. 2020 14:03

mám bezmála 2 metry a 110kg a do i30 své milenky se bez potíží vejdu a za volantem nemám problém najít ideální pozici pro řízení - jen to nastupování je horší.

Odpovědět  |   | 
Kryshna  |  06. 06. 2020 05:56

Úplně s klidem mužů 3/4 těch veci vyvrátit, jen ty sedačky ne... ale pokud ten člověk jezdí v něčem premiovem, tak se jeho hodnocení nelze divit. Obávám se ale, že lidé řadící se mezi tzv. smetánku, kteří už dávno ztratili kontakt s realitou běžného smrtelníka, by neměli testovat nic, co není v jejich "levelu".
Je to potom silné zavádějící.

Odpovědět  |   | 
AlešG  |  06. 06. 2020 09:57

Fuj to je ale ošklivý postrk Když to vypadá jak z pomocné školy. Jo to je Hovnaj, toš to potom jó. I Yugo Koral je lepší auto než i30

Odpovědět  |   | 
Dejv  |  06. 06. 2020 10:03

eNko nepovažuju za hyundai, protože se vyrábí v samostatně oddělené části montovny a výstupní kontrolu mají hodně přísnou. Tohle je za mě pořádné auto a ne hjundai

Odpovědět  |   | 
Smith  |  06. 06. 2020 19:20

KAŽDÝ Hyundai je pořádné auto.

Odpovědět  |   | 
korek  |  07. 06. 2020 08:08

Nko se vyrábí ve stejné části továrny a je v produkčním plánu normálně nahozeno mezi zbytek aut ve výrobě,tak nemel nesmysly.

Odpovědět  |   | 
dubraro  |  06. 06. 2020 16:25

Technická: Ty dva výfuky nikdy nefungují zároveň! Levý je tišší, má na konci ještě jeden tlumič. Pravý je hlasitější, místo tlumiče je jen trubka. Přepíná se mezi nimi elektricky ovládanou klapkou. Pravý má navíc trysku, která při ubrání plynu ve vysokých otáčkách vstříkne do horkých plynů trochu benzínu a to způsobí ránu z výfuku, případně i plamen. Toto uspořádání je vidět i na obrázcích na displeji při nastavování custom režimu.

Odpovědět  |   | 
Rudolf  |  07. 06. 2020 18:37

Hyundai v nejsilnějších specifikacích N střílí koncovkami během řazení v důsledku snah o potlačení zpomalené odezvy přeplňovaného motoru. Za normálních okolností se do válců při ubrání plynu palivo vůbec nevstřikuje a navíc je uzavřena sací klapka. Ve výfuku tak není dostatečný tlak, turbo se zpomaluje a přestává čerpat vzduch do sání. Po opětovném otevření sací klapky chvíli trvá, než se turbo opět roztočí a tím vzniká tzv. turbolag.
Hyundai si vzalo inspiraci u tzv. antilag systémů používaných u „starých” turbomotorů. Při ubrání plynu stále do válců dodává palivo a směs zapaluje až dlouho za horní úvratí pístu. V tu chvíli už je otevřený výfukový ventil a hořící směs expanduje mimo válec. Tím se vytváří dostatečný tlak ve výfukovém potrubí, jenž drží turbodmychadlo v otáčkách, následkem je pak pro okolí slyšitelná exploze projevující se oním praskáním či střelbou.

Odpovědět  |   | 
T-Rex  |  07. 06. 2020 20:09

Děkuji za přínosný příspěvek.

Odpovědět  |   | 
KarelK  |  06. 06. 2020 18:30

Projekt "Č" a označuje to mužský pohlavní orgán. Hnůjdu nebrat

Odpovědět  |   | 
Smith  |  06. 06. 2020 19:04

Když neumíš číst, tak jsi analfabet. Je tam napsáno C, ne Č.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  06. 06. 2020 22:12

To píšeš o sobě, ty jsi projekt Č?

Odpovědět  |   | 
korek  |  07. 06. 2020 08:09

Ty projekte čurak*, běž si pohladit svou rezavou ojetinu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

dnes | Jan Mička | 64 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

26.  11.  2020 | Jan Mička | 81 příspěvků

Nejčtenější články

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvrzena! Do hry ji vrátili i naštvaní Češi

Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvr…

Na schválení výroby měly údajně zapůsobit i negativní ohlasy české veřejnosti na ukončení praktičtější Fabie.

26.  11.  2020 | | 69 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkodaKombi
Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nád…

Do české inzerce opět zavítala jedna zajímavá rarita od škodovky. Tento old-school pick-up je navíc v brilantním stavu.

4.  11.  2020 | | 23 N/A
Daniel Fuglevič
Raritapick-upŠkodaOjetiny
Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šéf Škody. Levnější vozy jsou ve hře

Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šé…

Thomas Schäfer nahradil v čele automobilky Škoda Auto jejího dlouholetého šéfa Bernharda Maiera. Kudy se bude Škodovka ubírat, jaké modely sehrají v budoucnu velkou roli a jaké dopady prozatím měla koronakrize? O tom jsme si povídali i během jízdy v novém elektromobilu Enyaq iV.

30.  11.  2020 | | 45 N/A
Auto Tip
ŠkodaRozhovory
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster