Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

56 komentářů

Zubr
13. července • 19:50

Od této firmy zapletené do kriminálních zločinů a vedené usvědčeným kriminálníkem ruce pryč.
http://content.time.com/time/specials/packages/ar... ...
A na českém trhu zvláště, Vošický jim nasadil image největších vometáků.

OnlyTruth
11. července • 17:50

podarene auto , dufam , ze pride 4x4 v dalsej gen ako slubovali ... vtedy by to malo zmysel aj premna , lebo rwdcko urcite nespravia v dnesnej dobe...

Sir CHerokee
11. července • 20:13

Pak by ale byl asi podstatně dražší. Uvidíme. Snad ještě někdy něco podobného postaví. i30 prodeje celkově zatím podprůměr.

mpolan
12. července • 7:21

Na to, jak je i30 zepředu ošklivá, jich u nás jezdí docela dost. Designově rozhodně dávám přednost sesterskému Ceedu.

Michal
12. července • 8:21

Mpolan I30 vypadá náhodou dobře a proč se jich prodává hodně je jasný-cena.N bude jednou rarita.Víc vidím aut Porsche,M3/2.Kdyby ceed měl N/RS

mpolan
12. července • 9:58

Mně se zkrátka i30 nelíbí. Přišláplý čumák jak ptakopysk, hnusná maska, divná záď. U kombi pak navíc ještě příšerný banánovitý tvar od středních sloupků dále, a ještě úchylnější prolisy na zádi.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Sir CHerokee
12. července • 20:22

Tež se mi moc nelíbí. Hatchback dokonce na čas nebyl u delaerů.

OnlyTruth
13. července • 9:13

je zaujimave, ze hlasia EU ako trh hatchbackov , ale keby mali ludia na vyber tak uricte beru aj nieco ine, stale krutim hlavou , ako moze byt, ze unas idu len hatchbacky suvcka , ztoho vacsina dieselov ... ja by som si predstavoval nieco ako US/JP trh s rwd sedanmi, nejakymi paradnymi pracovnymi/offroad pickupmi, ci vseliake viac objemove motory... u nas mame bud na vyber diesel alebo 1,0,-1,2 trojvalec , kedzto je na svete vela krasnych 3,0 r6 rwd atd. ktore by mohli prist aj ku nam ale eu nam to nicsi , aj ked som proeuropsky, ich zelenu politiku ktora je mimochodom jasneze o peniaze) neberem .. ale vidim, ze suhlasite s podobnymi vecami ako ja , a snad ked sa umudria ludia uvidime aj na nasich cestach raz viac normalnych aut ako tych proti rozumu... vsak ked dnes chce niekto normalne auto (nemyslim lacnu koncepciu fwd) tak musi dat aby tam aj nieco aspon mal cez 50k € (su vynimky ako 86 atd. ale malo) a to by nemalo byt tak - alebo ako je to vo vyspelich krajinach - aby si to clovek vedel moct kupit

Marek71
12. července • 14:20

Ale zase cena... známá kupovala i30 kombi s tím 4-válcem 1.4T v nějaké té akční výbavě, kde má vše podstatné a chtěli za to 370 tisíc. A ona je spokojená, protože na to má 5 let záruku, jezdí to slušně a spousta prostoru.

mpolan
12. července • 20:53

Cena je mi upřímně zcela ukradená, když je to auto tak ošklivé. Ta prostě nemá šanci uspět. Za podobnou cenu koupím Mégane kombi, což je auto o třídu krásnější a s mnohem lepším motorem vůči korejským turbínám.

Marek71
15. července • 8:15

To je otázka vkusu, někumu se může ošklivý zdát ten Megane :-) A v rozhodování pak může pomoct (kromě ceny) i záruka na 5 let u toho korejce. No a taky nevím, v čem je motor od Renaultu mnohem lepší od 1.4T od Hyundai. Pro běžného uživatele, který jenom chce prostorné a ne moc drahé auto, je to úplně jedno, hlavně, když je to kruté zárukou.

Smith
3. srpna • 7:51

V dnešní době, aby nějaká značka neměla na svá auta základní minimálně pětiletou záruku v ceně, bez omezení najetých km, je pro ní velice špatné. Jen tím ukazuje na svou špatnou spolehlivost a na to, že si s kvalitou nevěří. Hyundai třeba v USA dává navíc desetiletou záruku na pohonná ústrojí (motor, převody). Prostě kvalita bez kompromisů. Potom není divu, že někdo najede za pět let s Elantrou (i30) milion mil (1,6 milionu km) a stále jezdí (psalo se o tom).
Hyundai vyrábí poctivě postavená auta, prostě "držáky". Taky je jedním z největších výrobců oceli, hlavně vysokopevnostní, na planetě.

King
13. července • 10:09

Renault, ten jeho kolotočářský design? Nenech se vysmát. A o spolehlivosti ani nemluvě...
Kdo si NEKOUPÍ Hyindaie, nadosmrti .unda je!

Albatros
11. července • 19:53

4x4 se Hyundaie sere hned po záruce a pak se nedoplatíš.

Olpran
13. července • 22:10

Kdo si koupí Hnůjdaje, na dosmrti ku.nda je. Děkuji :-P

King
13. července • 22:18

Hochu, pleteš si to náramně. Je to přesně naopak. Právě že, kdo si NEkoupí Hyundaie, nadosmrti kun.da je. Takže ty mezi ně jistojistě patříš. A můžeš si poděkovat.;-);-)

Michal
11. července • 15:15

Vždy když vidím kolem projet tohle N tak poskakuje jak koza-to mi řeknete že všichni jezdí jen na sport.Vždy to bylo v DE na dálnici kde se ostatní jen pohupovali.Neumím si to představit na D1 v pravým pruhu.

Autotu
11. července • 17:09

Kupte si Citigo, to vas podvozkove uspokoji a navic je to od dobre znacky, ktera vitezi v testech :)

Tomasz
11. července • 11:00

No jo, tak Fiat Ritmo nebo Opel Kadet byla na hraní jiná káva pane. Kdeže ty časy jsou. Teď tu jen vnucují tzv. rybičkovou, nazvěme to slušně – bundu.

Sir CHerokee
11. července • 10:25

i30 se nedaří. Prodává se velmi málo. A tak novináře dokola zasypávají tím asi nejlepším, co mají, a nejspíše taky štědrými dary, viz srovnání na auto.cz s Honda Civic Type R, která je ve všech směrech lepší, ale skóre je vyrovnané. Auto za ty peníze asi nebude vůbec špatné. Jen je to Hyundai a ten má vše, jen ne dobrou pověst. I tou hloupou reklamní kampaní v Česku. Snad to nebude poslední hot hatche, který vyrábějí...

Jan
11. července • 16:10

Nezdar a nízké prodeje? Dyť i 30 je celkem stabilně objevuje v top 10 prodávaných aut na světě (i 30 a její kontinentální mutace).

BillyJoe
11. července • 16:33

Ne neobjevuje :-P Jen tak náhodou, není „N“ jako nas**t? :-D (vulg. vykonat velkou potřebu)

Smith
3. srpna • 7:17

"N" jako nejlepší!!!
Jinak on má pravdu, protože i30 je převlečená Elantra, která je dlouhodobě jedním z nejprodávanějších aut planety. O tom se může třeba škodovce jen zdát.
Hyundai má Nkem skvěle našlápnuto k supersportům. i30 N je jen začátek...

Smith
3. srpna • 8:19

Navíc, naprosto famózní začátek!👍

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr Vaněk
11. července • 13:44

Vypadá to, že Scala docela zařízla i30. Havrani a ti jejich kuchař číšníci jsou drobet nervóznější než jindy. Asi pochopili podstatu písmene N = Nikdy

šofér
12. července • 8:41

Scala je uvnitř větší než i30 HB, hlavně vzadu. A to myslím hraje roli. Kufr je +- stejný. Co ale na Scale vytýkám jsou ty motory, buď za levno sekačku nebo sice motor s výkonem ale zase ta darda!

MiroMan
11. července • 13:11

To pseudo auto je leda pro ten typ lidí, kteří pomáhají v drůbežárně Andymu balit kuřata. Směny 12h denně, kolotoč, 9800 Kč čistého. Gumáky o číslo menši po rusákovi s breberkami. Jejich smutné životní osudy jsou jejich volba. No Hnujda, no stress baby. :-D

šofér
11. července • 11:16

Tak Vošický dostal do kolen Forda a pak i Hyundai, Ford se z toho nevzpamatoval dodnes, snad to s Hyundai díky jejich cenové politice a širšímu zaměření bude lepší. Ale že to bude trvat, o tom žádné!
Opravdu nerozumím, proč mu v Hyundai tak dlouho ty jeho "nápady" žrali!

mpolan
11. července • 11:24

Za současnou nemohoucnost Fordu fakt nemůže Vošický...
Už jsem to psal i jinde, Ford a Fiat jsou z hlediska své nabídky značkami, které při výběru svého budoucího auta naprosto ignoruju. A vzhledem k cenové politice jsem k nim přihodil i Opel. Není tak prémiový, aby si mohl za auta říci více, než jiná mainstreamová konkurence.

šofér
11. července • 15:30

Vošický vedle Forda před cca 15 léty, tehdy začal Ford upadat, tak jsem to myslel. Současnost je trága i proto, že za ty roky ztratil své zákazníky díky jeblým cenám a nové už nezískal.

RomanDAC
11. července • 17:24

Vy jste ten blbísek z panoptika Nošovice? Jak uměle hledáte vnějšího nepřítele aby jste zakryl svoji neschopnost? :-D Vošický je proti vám 1) chytrý 2)slušný :-D Kostitřas co jde na budku velmi špatné prodeje nezachrání :-D Lidi by museli být na hlavu aby to chtěli. Reklama a no progres?! Slevy no a progres?! Aha, auto je na kočkuu! Ale nebojte, máte šanci získat Kamiqa, no vašem případě prospeskt.;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
šofér
12. července • 8:37

O čem prosím píštete? Není rozumět myšlence vašeho příspěvku, tedy až na velký počet šmajlíků..asi znak vtipnosti ..

Sir CHerokee
11. července • 14:48

Ford má zajímavé portfolio, zvláště to z Ameriky a globálních trhů. V Evropě to posral s tříválci, které navíc vyjdou dost draho. A pak nemodernizované mondeo... to je taky chyba.

Shimi
11. července • 15:38

Sir CHerokee: 3válce jsou sice ojeb, ale když už, tak s ideálním objemem na válec a to je přesně řešení Fordu a za to mu patří jednoznačně dík. 1.5 R3 a 2.0 R4 = značka ideál. Spíš ostatní, co pouští na trh nesmysly typu 0.9 R3 a 1.0 R3, by se měli chytit za rypák.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Sir CHerokee
11. července • 20:09

Ford se v Evropě propadá, prodává se méně a méně. Focus je propadák. Dát o válec méně není ideál, ale ojeb. Moc jim to neprochází ani u Fiesty, která se prodává málo, ale Focus ještě méně a to je nový. U nás dokonce za Leonem na 8. místě. Kdyby aspoň ty méně válce byly za méně kaček, ale ono jeto spíše naopak...

Světoobčan
11. července • 20:19

Oni jsou vůbec celkově cenově optimalizovaní. I doma v usa paběrkují. Vyjímku tvoří F150, Mustang. Kde jsou ty doby Sierry, Mondea I, Focusu I. Prodeje mainstramových vozů jsou vždy takovým lakmusovým papírkem.

Sir CHerokee
11. července • 21:15

V USA aspoň vydělávají, v Evropě ne. Tu je to nejvíce vidět...ano, v té době byli v mainstreamu dvojkou za VW.

Světoobčan
11. července • 17:49

Proti R4 s objemem kolem 1.5 nasadil ford R3 o stejném objemu. A jinak frčí na R3 1.0. Ford je v soucasnosti jeden z největších křápů. Nejen kvůli debilním motorům.

mpolan
11. července • 10:27

Naštěstí budoucnost Hyundai a jeho hothatchů nestojí na názorech dementů ze zaostalé ČR.

Světoobčan
11. července • 11:39

Má pravdu, ty zoufalý komunisto.

mpolan
11. července • 13:14

Od komunisty to beru jako lichotku.

Axel Toronto (xax41)
11. července • 10:19

Diskuze pod clanky o autech by byly zajimave pouze tehdy, kdyby se kazdy diskutujici musel prokazat svym skutecne vlastnenym vozem. To bysme se nasmali, co vy k.ndy zastydle?

kari
11. července • 11:53

Kdyby jsi si odpustil poslední větu, mohl to být normální příspěvek, takhle jsi ukázal, že jsi jen ubožák, co si chce poměřit své přirození pomocí auta.

Kankunen
11. července • 10:04

Nko se zařadilo do lepší společnosti, před 20ti lety odpad, dnes umí udělat vlastní dobré GTI. Jen by mě zajímalo uvažování člověka, který držel vóšu ve funkci s jeho odpadní politikou, který vychoval spoustu fekálních fanoušků.

kari
11. července • 11:50

Ten snad musel na někoho něco vědět, jinak si to neumím představit. Kvůli němu mám averzi vůči téhle značce a ještě nějaký čas mě to bude pouštět. A to přitom ta auta jako taková za to nemůžou. Viz jízdně povedené N modely.

Petr Vaněk
11. července • 12:12

Hnujdajka nic moc, teda spíš nic, než moc. Taková Scala mi přijde daleko lepší :-)

Sir CHerokee
11. července • 19:34

Akorát, že Scala nemá odpověď na tento vůz s tímto výkonem. To spíše Focus ST.

King
18. července • 21:46

Ani ten Focus ST není odpověď na Hyundai i30 N Performance. Natož jakákoliv škodovka.:-D

Lukino
11. července • 11:39

Fuj to je hnus. Jak Samara s velkými koly :-D Hnujdu nebrat

Axa
15. července • 20:52

Kdo si koupi Hovnaje, na dosmrti k.u.n.d.a je! Děkuji.

HelloKittyTess
11. července • 12:52

Pak se to zas prevrati na budku, jak jsme nedavno videli na videu .3-[ A to nebyly ani vetsi kola. Ladu ani Hnujdaja nebrat :-/

šlapací Moskvič
11. července • 11:54

Vošického šlapací Moskvič bude tento křáp tak i tak, i kdyby to tu někdo smazal :-D

Rokyta ex Acz
11. července • 14:47

Fakt, tady nejaka chytra hlava promazala negativni prispevky :-D Tak to uz je na tom Hnujda bidneji, nez jsem si myslel. Ze se musi mazat uz to, ze nekdo napise, ze se tesi az tam bude zase zeli :-D :-D :-D

HáFan
13. července • 11:02

Tebe s tvými "kvalitními" příspěvky už měli smazat jak na ACZ, tak i tady.

Já první
12. července • 6:08

Spis promazali to, ze se tu nekteri chovali jako uplny odpad.

Doporučujeme

Články odjinud