Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Kankunen  |  11. 07. 2019 10:04

Nko se zařadilo do lepší společnosti, před 20ti lety odpad, dnes umí udělat vlastní dobré GTI. Jen by mě zajímalo uvažování člověka, který držel vóšu ve funkci s jeho odpadní politikou, který vychoval spoustu fekálních fanoušků.

Odpovědět  |   | 
Lukino  |  11. 07. 2019 11:39

Fuj to je hnus. Jak Samara s velkými koly Hnujdu nebrat

Odpovědět  |   | 
šlapací Moskvič  |  11. 07. 2019 11:54

Vošického šlapací Moskvič bude tento křáp tak i tak, i kdyby to tu někdo smazal

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  11. 07. 2019 14:47

Fakt, tady nejaka chytra hlava promazala negativni prispevky Tak to uz je na tom Hnujda bidneji, nez jsem si myslel. Ze se musi mazat uz to, ze nekdo napise, ze se tesi az tam bude zase zeli

Odpovědět  |   | 
Já první  |  12. 07. 2019 06:08

Spis promazali to, ze se tu nekteri chovali jako uplny odpad.

Odpovědět  |   | 
HáFan  |  13. 07. 2019 11:02

Tebe s tvými "kvalitními" příspěvky už měli smazat jak na ACZ, tak i tady.

Odpovědět  |   | 
HelloKittyTess  |  11. 07. 2019 12:52

Pak se to zas prevrati na budku, jak jsme nedavno videli na videu . A to nebyly ani vetsi kola. Ladu ani Hnujdaja nebrat

Odpovědět  |   | 
Axa  |  15. 07. 2019 20:52

Kdo si koupi Hovnaje, na dosmrti k.u.n.d.a je! Děkuji.

Odpovědět  |   | 
kari  |  11. 07. 2019 11:50

Ten snad musel na někoho něco vědět, jinak si to neumím představit. Kvůli němu mám averzi vůči téhle značce a ještě nějaký čas mě to bude pouštět. A to přitom ta auta jako taková za to nemůžou. Viz jízdně povedené N modely.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  11. 07. 2019 12:12

Hnujdajka nic moc, teda spíš nic, než moc. Taková Scala mi přijde daleko lepší

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  11. 07. 2019 19:34

Akorát, že Scala nemá odpověď na tento vůz s tímto výkonem. To spíše Focus ST.

Odpovědět  |   | 
King  |  18. 07. 2019 21:46

Ani ten Focus ST není odpověď na Hyundai i30 N Performance. Natož jakákoliv škodovka.

Odpovědět  |   | 

Diskuze pod clanky o autech by byly zajimave pouze tehdy, kdyby se kazdy diskutujici musel prokazat svym skutecne vlastnenym vozem. To bysme se nasmali, co vy k.ndy zastydle?

Nadávat na inovace je důkaz toho, že na nové věci nemáte peníze

Odpovědět  |   | 
kari  |  11. 07. 2019 11:53

Kdyby jsi si odpustil poslední větu, mohl to být normální příspěvek, takhle jsi ukázal, že jsi jen ubožák, co si chce poměřit své přirození pomocí auta.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  11. 07. 2019 10:25

i30 se nedaří. Prodává se velmi málo. A tak novináře dokola zasypávají tím asi nejlepším, co mají, a nejspíše taky štědrými dary, viz srovnání na auto.cz s Honda Civic Type R, která je ve všech směrech lepší, ale skóre je vyrovnané.

Auto za ty peníze asi nebude vůbec špatné. Jen je to Hyundai a ten má vše, jen ne dobrou pověst. I tou hloupou reklamní kampaní v Česku. Snad to nebude poslední hot hatche, který vyrábějí...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 07. 2019 10:27

Naštěstí budoucnost Hyundai a jeho hothatchů nestojí na názorech dementů ze zaostalé ČR.

Odpovědět  |   | 
Světoobčan  |  11. 07. 2019 11:39

Má pravdu, ty zoufalý komunisto.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 07. 2019 13:14

Od komunisty to beru jako lichotku.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  11. 07. 2019 11:16

Tak Vošický dostal do kolen Forda a pak i Hyundai, Ford se z toho nevzpamatoval dodnes, snad to s Hyundai díky jejich cenové politice a širšímu zaměření bude lepší. Ale že to bude trvat, o tom žádné!
Opravdu nerozumím, proč mu v Hyundai tak dlouho ty jeho "nápady" žrali!

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 07. 2019 11:24

Za současnou nemohoucnost Fordu fakt nemůže Vošický...
Už jsem to psal i jinde, Ford a Fiat jsou z hlediska své nabídky značkami, které při výběru svého budoucího auta naprosto ignoruju. A vzhledem k cenové politice jsem k nim přihodil i Opel. Není tak prémiový, aby si mohl za auta říci více, než jiná mainstreamová konkurence.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  11. 07. 2019 14:48

Ford má zajímavé portfolio, zvláště to z Ameriky a globálních trhů. V Evropě to posral s tříválci, které navíc vyjdou dost draho. A pak nemodernizované mondeo... to je taky chyba.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  11. 07. 2019 15:38

Sir CHerokee: 3válce jsou sice ojeb, ale když už, tak s ideálním objemem na válec a to je přesně řešení Fordu a za to mu patří jednoznačně dík. 1.5 R3 a 2.0 R4 = značka ideál. Spíš ostatní, co pouští na trh nesmysly typu 0.9 R3 a 1.0 R3, by se měli chytit za rypák.

Odpovědět  |   | 
Světoobčan  |  11. 07. 2019 17:49

Proti R4 s objemem kolem 1.5 nasadil ford R3 o stejném objemu. A jinak frčí na R3 1.0. Ford je v soucasnosti jeden z největších křápů. Nejen kvůli debilním motorům.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  11. 07. 2019 20:09

Ford se v Evropě propadá, prodává se méně a méně. Focus je propadák. Dát o válec méně není ideál, ale ojeb. Moc jim to neprochází ani u Fiesty, která se prodává málo, ale Focus ještě méně a to je nový. U nás dokonce za Leonem na 8. místě. Kdyby aspoň ty méně válce byly za méně kaček, ale ono jeto spíše naopak...

Odpovědět  |   | 
Světoobčan  |  11. 07. 2019 20:19

Oni jsou vůbec celkově cenově optimalizovaní. I doma v usa paběrkují. Vyjímku tvoří F150, Mustang. Kde jsou ty doby Sierry, Mondea I, Focusu I. Prodeje mainstramových vozů jsou vždy takovým lakmusovým papírkem.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  11. 07. 2019 21:15

V USA aspoň vydělávají, v Evropě ne. Tu je to nejvíce vidět...ano, v té době byli v mainstreamu dvojkou za VW.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  11. 07. 2019 15:30

Vošický vedle Forda před cca 15 léty, tehdy začal Ford upadat, tak jsem to myslel. Současnost je trága i proto, že za ty roky ztratil své zákazníky díky jeblým cenám a nové už nezískal.

Odpovědět  |   | 
RomanDAC  |  11. 07. 2019 17:24

Vy jste ten blbísek z panoptika Nošovice? Jak uměle hledáte vnějšího nepřítele aby jste zakryl svoji neschopnost? Vošický je proti vám 1) chytrý 2)slušný Kostitřas co jde na budku velmi špatné prodeje nezachrání Lidi by museli být na hlavu aby to chtěli. Reklama a no progres?! Slevy no a progres?! Aha, auto je na kočkuu! Ale nebojte, máte šanci získat Kamiqa, no vašem případě prospeskt.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  12. 07. 2019 08:37

O čem prosím píštete? Není rozumět myšlence vašeho příspěvku, tedy až na velký počet šmajlíků..asi znak vtipnosti ..

Odpovědět  |   | 
MiroMan  |  11. 07. 2019 13:11

To pseudo auto je leda pro ten typ lidí, kteří pomáhají v drůbežárně Andymu balit kuřata. Směny 12h denně, kolotoč, 9800 Kč čistého. Gumáky o číslo menši po rusákovi s breberkami. Jejich smutné životní osudy jsou jejich volba. No Hnujda, no stress baby.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  11. 07. 2019 13:44

Vypadá to, že Scala docela zařízla i30. Havrani a ti jejich kuchař číšníci jsou drobet nervóznější než jindy. Asi pochopili podstatu písmene N = Nikdy

Odpovědět  |   | 
šofér  |  12. 07. 2019 08:41

Scala je uvnitř větší než i30 HB, hlavně vzadu. A to myslím hraje roli. Kufr je +- stejný. Co ale na Scale vytýkám jsou ty motory, buď za levno sekačku nebo sice motor s výkonem ale zase ta darda!

Odpovědět  |   | 
Jan  |  11. 07. 2019 16:10

Nezdar a nízké prodeje? Dyť i 30 je celkem stabilně objevuje v top 10 prodávaných aut na světě (i 30 a její kontinentální mutace).

Odpovědět  |   | 
BillyJoe  |  11. 07. 2019 16:33

Ne neobjevuje Jen tak náhodou, není „N“ jako nas**t? (vulg. vykonat velkou potřebu)

Odpovědět  |   | 
Tomasz  |  11. 07. 2019 11:00

No jo, tak Fiat Ritmo nebo Opel Kadet byla na hraní jiná káva pane. Kdeže ty časy jsou. Teď tu jen vnucují tzv. rybičkovou, nazvěme to slušně – bundu.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  11. 07. 2019 15:15

Vždy když vidím kolem projet tohle N tak poskakuje jak koza-to mi řeknete že všichni jezdí jen na sport.Vždy to bylo v DE na dálnici kde se ostatní jen pohupovali.Neumím si to představit na D1 v pravým pruhu.

Odpovědět  |   | 
Autotu  |  11. 07. 2019 17:09

Kupte si Citigo, to vas podvozkove uspokoji a navic je to od dobre znacky, ktera vitezi v testech :)

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  11. 07. 2019 17:50

podarene auto , dufam , ze pride 4x4 v dalsej gen ako slubovali ... vtedy by to malo zmysel aj premna , lebo rwdcko urcite nespravia v dnesnej dobe...

Odpovědět  |   | 
Albatros  |  11. 07. 2019 19:53

4x4 se Hyundaie sere hned po záruce a pak se nedoplatíš.

Odpovědět  |   | 
Olpran  |  13. 07. 2019 22:10

Kdo si koupí Hnůjdaje, na dosmrti ku.nda je. Děkuji

Odpovědět  |   | 
King  |  13. 07. 2019 22:18

Hochu, pleteš si to náramně. Je to přesně naopak. Právě že, kdo si NEkoupí Hyundaie, nadosmrti kun.da je. Takže ty mezi ně jistojistě patříš. A můžeš si poděkovat.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  11. 07. 2019 20:13

Pak by ale byl asi podstatně dražší. Uvidíme. Snad ještě někdy něco podobného postaví. i30 prodeje celkově zatím podprůměr.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 07. 2019 07:21

Na to, jak je i30 zepředu ošklivá, jich u nás jezdí docela dost. Designově rozhodně dávám přednost sesterskému Ceedu.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  12. 07. 2019 08:21

Mpolan I30 vypadá náhodou dobře a proč se jich prodává hodně je jasný-cena.N bude jednou rarita.Víc vidím aut Porsche,M3/2.Kdyby ceed měl N/RS

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 07. 2019 09:58

Mně se zkrátka i30 nelíbí. Přišláplý čumák jak ptakopysk, hnusná maska, divná záď. U kombi pak navíc ještě příšerný banánovitý tvar od středních sloupků dále, a ještě úchylnější prolisy na zádi.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  12. 07. 2019 14:20

Ale zase cena... známá kupovala i30 kombi s tím 4-válcem 1.4T v nějaké té akční výbavě, kde má vše podstatné a chtěli za to 370 tisíc. A ona je spokojená, protože na to má 5 let záruku, jezdí to slušně a spousta prostoru.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 07. 2019 20:53

Cena je mi upřímně zcela ukradená, když je to auto tak ošklivé. Ta prostě nemá šanci uspět. Za podobnou cenu koupím Mégane kombi, což je auto o třídu krásnější a s mnohem lepším motorem vůči korejským turbínám.

Odpovědět  |   | 
King  |  13. 07. 2019 10:09

Renault, ten jeho kolotočářský design? Nenech se vysmát. A o spolehlivosti ani nemluvě...
Kdo si NEKOUPÍ Hyindaie, nadosmrti .unda je!

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  15. 07. 2019 08:15

To je otázka vkusu, někumu se může ošklivý zdát ten Megane A v rozhodování pak může pomoct (kromě ceny) i záruka na 5 let u toho korejce. No a taky nevím, v čem je motor od Renaultu mnohem lepší od 1.4T od Hyundai. Pro běžného uživatele, který jenom chce prostorné a ne moc drahé auto, je to úplně jedno, hlavně, když je to kruté zárukou.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  12. 07. 2019 20:22

Tež se mi moc nelíbí. Hatchback dokonce na čas nebyl u delaerů.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  13. 07. 2019 09:13

je zaujimave, ze hlasia EU ako trh hatchbackov , ale keby mali ludia na vyber tak uricte beru aj nieco ine, stale krutim hlavou , ako moze byt, ze unas idu len hatchbacky suvcka , ztoho vacsina dieselov ... ja by som si predstavoval nieco ako US/JP trh s rwd sedanmi, nejakymi paradnymi pracovnymi/offroad pickupmi, ci vseliake viac objemove motory... u nas mame bud na vyber diesel alebo 1,0,-1,2 trojvalec , kedzto je na svete vela krasnych 3,0 r6 rwd atd. ktore by mohli prist aj ku nam ale eu nam to nicsi , aj ked som proeuropsky, ich zelenu politiku ktora je mimochodom jasneze o peniaze) neberem .. ale vidim, ze suhlasite s podobnymi vecami ako ja , a snad ked sa umudria ludia uvidime aj na nasich cestach raz viac normalnych aut ako tych proti rozumu... vsak ked dnes chce niekto normalne auto (nemyslim lacnu koncepciu fwd) tak musi dat aby tam aj nieco aspon mal cez 50k € (su vynimky ako 86 atd. ale malo) a to by nemalo byt tak - alebo ako je to vo vyspelich krajinach - aby si to clovek vedel moct kupit

Odpovědět  |   | 
Zubr  |  13. 07. 2019 19:50

Od této firmy zapletené do kriminálních zločinů a vedené usvědčeným kriminálníkem ruce pryč.
http://content.time.com/time/specials/packages/ar... ...
A na českém trhu zvláště, Vošický jim nasadil image největších vometáků.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 9 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A