Minitest Honda CR-V 1.5 Turbo AWD CVT: Ber benzin, nebo nech být

Jano  |  05. 02. 2019 19:04

Zase, úplnou náhodou ste zabudli spomenúť pruser motora 1.5 turbo????

Ako Honde tečie benzin do oleja?

Ako po svete sťahujú 500 000 aut, lebo to nevedia vyriešiť?

Verím, ze o tom viete a čitateľov zavádzate naschval!

Odpovědět  |   | 
Louda  |  05. 02. 2019 19:56

Jj ten motor na krátké trasy nebrat. Je to průser ... v USA už se soudí.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  05. 02. 2019 20:26

Celkově se na motoristických webech nepíše o aktuálních "průserech" automobilek či dovozců. Je to logické, protože je živí inzerce. Ale buď klidný, za deset let může být tento motor v článku "Deset nejporuchovějších motorů minulé dekády". To samé byly problémové turbo motory u Oplu, který dlouhodobě sváděl na styl jízdy. A teď se všichni diví proč je prodej Astry meziročně o 30% nižší.

Odpovědět  |   | 
Viktor  |  05. 02. 2019 23:14

Tak to je tedy maler. Historicky Honde fandim, i kdyz muj posledni model byl Aerodeck 2.2i mod 92. Od te doby jen prihlizim. Pamatuji na nesmrtelny Civic 88 s 1.5i Dualpoint, ktery jezdil za 4.4 litru na sto i kdyz mel 540 tkm. Dnes mam ameriku s neamerickym dieslem 3.0 V6, celkem 2.7tuny, jezdim na piano za 7.9 a kodrcacky po meste a po horach za 12 a koukam, jak automobilky v teto dobe chrli jednu zbesilou nesmyslnost za druhou. Jeden musi dieselmotor delat ve 12ti variantach, druhy ho zrusi zcela. Neslo by treba udelat jeden motor v jedne variante, ale za to poradne?

Odpovědět  |   | 
motor zero  |  06. 02. 2019 09:27

Je toho plny web. Honda ovsem tvrdi, ze ten problem maji jen nektere CR-V a u nas prodavane Civicy vubec ne. Nyni probiha svolavacka ve dvou statech USA s tim, ze ostatni staty USA maji prijit na radu pozdeji. Honda se rovnez dusuje, ze u CR-V z roku 2019 uz tento problem vyresili.Hondy mne vcelku oslovuji, lec tyhle marketingove slinty jim skutecne verit nelze. V sirokem okruhu pribuznych je jedna nova CR-V a udajne s ni byly velike problemy nespecifikovaneho charakteru.Podle meho nazoru je to pro Hondu takovy rana, ze se v Evrope, kde se i bez toho pohybuje na okraji, temer pohrbi. Naklady na svolavacku museji byt tak masivni, ze by se jim snad dokonce vyplatilo ty 1.5 turbo stahnout z nabidky a misto nich za stejnou cenu nabidnout 2.0 turbo, ovsem bez nutnosti svolavacky. Myslim, ze problem je predevsim v prekotnem vyvoji a nedostatecnem testovani.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  06. 02. 2019 10:14

Co slyšel, tak už je i pár Civiců s tímto problémem. Každopádně lze už letos očekávat prudký pokles prodejů CRV a nejen v Evropě. Typickým příkladem je Opel se svou 1.4 turho, kdy to taky nějaký pátek neřešil a teď jsou u Astry meziroční poklesy prodejů v desítkách procent. Už mne taky štve, že to odborné weby moc nezveřejňují (a nejen u nás). Kdyby se o tom psalo více, tak by byl i tlak na automobilky větší. Takhle například skoro každý test Astry končí jen povzdechem proč se toto auto prodává čím dál méně.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  06. 02. 2019 14:51

Myslim, ze ide o konštrukčný problem, teda auta su neopravitelne.

Ma to spojitosť s priamym vstrekovaním benzínu.

Aj ine automobilky s tym mali problemy, ale Honda to skurvila kompletne.

Len uplny blázon by si dnes kupil turbo benzin v Honde.

A pritom ten 1.6 diesel bol taky parádny!!

Odpovědět  |   | 
dzero pero  |  06. 02. 2019 17:25

Nemecka Honda jej jeste v konfiguratoru ma.

Odpovědět  |   | 
Libor  |  12. 03. 2019 00:30

Před mésícem jsem zakoupil crv1,5 automat,čtyřkolku.Po 14 dnech olej o 1 cm nad horní ryskou.Zápach benzínu.Olej v záruce vyměněn přesně na střed rysek. K dnešnímu dni jsem o 1cm výš, tj.horní tryska - najeto 1200 km..Je jasné,že jsem byl podveden,protože před koupí jsem se na tento problém informoval přímo na honda.cz a u dealerů. Všichni tento problém v čr popřeli !!To mám tedy smůlu, že zrovna moje auto má ten problém?????.Nejradši bych auto vrátil. No uvidím jak se budou kroutit.Jiný auto od nich nechci.Jezdím kratší trasy, takže by to bylo asi to samý .Je to podle mé výrobní vada,který si však laik ,který jezdí jenom do servisu nebo delší trasy a neví aní kde se dolévá olej ,nemusí ani všimnout.Otázka je co bude s motorem za rok či 2.Já jsem strojař a dost těžko se mi usíná s pocitem za co jsem dál životní úspory.Jsem prostě jeden z blbců,který sice o problému věděl ,ale chtěl uvěřit, že je probĺém vyřešen, protože se mu auto líbilo. Předtím jsem mél CRV 2,0 114 Kw -maximální spokojenost.

Odpovědět  |   | 
Koumes  |  05. 02. 2019 21:18

Turbo s primim vstrikem od Hondy nebrat. Zacala s tim posledni a bohuzel opakuje chyby ostatnich.

Odpovědět  |   | 
pcwifi  |  05. 02. 2019 21:37

ufff, cim chce honda obhajit tu žravost ? to neukeca nicim ani vybavou... to se nepovedlo a tak sekacky umi stale dobre...

Odpovědět  |   | 
Dany  |  05. 02. 2019 23:08

Ja s dvouletym Civicem Sedan 1,5 TURBO VTEC maximalni spokojenost, za cca 2 roky mam neco pres 40tis km, olej si kontroluji a nepribyva a zaroven nechybi - nedolevam jako predtim do TSi, kde jsem sebou vozil neustale litrovku sebou. Chapu to spise tak, ze koncernovi fandove hledaji chybu jinde aby odvedli pozornost od svych radoby kvalitnich a spise poruchovych motoru.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  06. 02. 2019 00:28

Nejsem koncernový fanda, ale na tento motor bylo svoláno do servisů cca 450.000 aut. Je to celkem velký problém, hlavně proto, že doposud nepřišli na to jak zavádu odstranit (pokud se nic nezměnilo od začátku ledna). V USA jdou některé vozy už na třetí svolávací akci.

Odpovědět  |   | 
kolda  |  16. 02. 2019 08:10

Kde je ta svolávačka napsaná ?Nějaký článek ?Dolož to

Odpovědět  |   | 
Tom  |  06. 02. 2019 06:17

U TSI jste to mel reklamovat, vymenili by vam motor, u koncernu je to bezna vec. Nemci proste motory nikdy umet nebudou.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  06. 02. 2019 08:31

Nemci alespon pokud maji problem, tak se k tomu postavi celem a poresi ho. Ne jako Japonci co se k tomu stavi stylem: "ja jsem Japonec, ja preci zadne technicke problemy nemam, jsem etalon spolehlivosti a pokud uz problemy mam, tak budu predstirat, ze je nemam a necham zakazniky si to vyzrat".S temi Nemci to ale neni tak, ze by ty motory neumeli udelat, ale ze jsou tak daleko pred zbytkem pelotonu, ze si vyziraji vsechny detske nemoci po ceste. Byli prvni kdo masove nasadili moderni diesely tak jak je zname a vyzrali si vsechny problemy nez se technologie odladila, dnes jsou nemecke diesely neprustrelne. Stejne tak si nasledne vyzrali modernizaci benzinu, ano TSIcka mela prvni roky problemy, ale to bylo v dobe, kdy Honda nevedela, ze neco jako primovstrikovy turbobenzin vubec existuje. Dneska jsou TSIcka uz bez problemu a Honda doplaci na svoji nezkusenost v tehle oblasti.

Odpovědět  |   | 
motor zero  |  06. 02. 2019 09:34

Americane ty jejich ciste diesely ocenili tak, az si z toho das Auto muze leda tak prostrelit hlavu. Nejak mi prijde, ze zcela zapominate na prusery typu praskajici hlavy u 2.0 tdi (zhruba pred 10 az 15 lety), natahujici se retezy v 1.2 tsi a podobne, ke kterym se das Auto take stavel velice vlazne.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  06. 02. 2019 11:36

Nějaký hon na rádoby ekologii od ekoteroristů, a hloupých mozků přece nemá vliv na kvalitu motoru.To že byl cinknutý soft neznamená, že by motor byl nekvalitní. A upřímně? Celá diesel kauza jde uplně kolem mě, a každý kdo se tímto vymyšleným problémem ohání je pitomec.Už jen z toho důvodu, že to dělala uplně každá automobilka.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  06. 02. 2019 11:49

Přesně. Je zajímavé že se nikdo nenaváží do PSA s jejich 1.2 kde jednu dobu udávali spotřebu 4.6l a jezdilo to za 6.5l.

Odpovědět  |   | 
motor zero  |  06. 02. 2019 13:00

To mate pravdu. Diesely od das Auto jsou rozhodne drzaky.Predevsim proto, ze kdyz se prislo na to, ze splneni emisnich norem bylo dosazeno podvodem. Rozumim-li americanum spravne, mela by tem dieselum byt odebrana homologace pro provoz na silnicich.A to pak mate auto, byt s jakkoliv kvalitnim motorem, se kterym muzete jezdit leda tak po poli (samozrejme, ze jen po tom vasem). Myslim, ze to by uz cela dieselgate kolem vas jen tak neprosla. Spis by vas obchazel vztek. A nemyslim, ze by vas uklidnil fakt, ze to delala kazda automobilka.Mate pravdu, ze cinknuty motor jeste neznamena nekvalitni, uplne stejne jako cinknute prachy. Take se muzete kochat, kolik jich mate, ale jsou dobre leda tak na pohnojeni toho pole.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  06. 02. 2019 07:26

proč do průseru Hondy taháš koncern?

Odpovědět  |   | 
Jano  |  06. 02. 2019 14:59

Dany,

Ake trasy jazdis?

Problem sa týka aut, ktore jazdia krátke trasy - typicky mesto a dochádzanie do prace.

Diaľničná jazda je ok.


Tam to podla mna zmrvili, skratka testovali auta v režime dlhých trás, resp dlho zahriateho motora.

Zrejme ich nenapadlo, ze niekto za den naštartuje 20* a vzdy prejde 1-2 km :)

Odpovědět  |   | 
R  |  06. 02. 2019 17:09

Myslim, ze minimalne 50% crv jsou auta predevsim na kratke trasy (zeny, maminky s detmi apod), a tak s tim meli pocitat...

Odpovědět  |   | 
ZZ  |  06. 02. 2019 17:26

ne opravdu není normální jezdit 1-2 km, to je úchylka doby, na tom odděláš i neprůstřelnou atmosféru. zkus se podívat pod víčko oleje u jakéholiv takto provozovaného auta .... (samozřejmě spalovací motor)

Odpovědět  |   | 
Jano  |  06. 02. 2019 18:24

Co je na tom uchylne?


Rano berieš deti : 2km motor vypnes

Pokračujes do prace: 3 km.


Na obed ideš nieco zjesť : 1 km
Vraciaš sa z obeda : 1 km

Poobede ideš do obchodu: 2km

Potom vyzdvihnúť deti : 1 km

Potom domov: 2 km

Potom na krúžky : 4 km

Potom domov 4 km....

Použiť mhd nemozno, do priemyselných parkov nechodí tak často..

Myslim, podobný režim je dost častý - teraz si to všimla aj Honda, ze nie kazdy chodí metrom ako v Tokiu. :)))


No a auto - Hyundai, nepriamy vstrek, ziadny olej na viecku. Olej sa mení každých 10000 km. Baterka je klasická, bez štart stopu.

Ale mas pravdu v tom, ze mesto a priame vstrekovanie sa nema rado


Odpovědět  |   | 
ZZ  |  06. 02. 2019 17:21

dva roky? a já myslel, že jsem byl první a dva roky to ještě nejsou mám necelých 40 tisíc a hladina oleje je furt stejná. vyhovuje mi obojakost motoru, buď spořílek do šesti anebo tomu dám napít a pak je to slušný rakeťák

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  05. 02. 2019 23:15

Zbytočne veľký a ťažký motor. Taký 0.9 Litra R3, Twin Turbo.To by bolo, papierová spotreba pod 6L. Reálna 13L v ľepší deň možno aj 15L.A špecialna funkcia do kopca vypínavie všetkých valcov. Aby si šofér mohol zatlačiť.Nie len válať si šunky.Taktiež pravideľné vypínanie vžetkých válcov, každý druhý deň.Veď keď to nejde, ani to nežere. Papierová spotreba 0, reálna 0.Do rit. to si dám asi patentovať.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  06. 02. 2019 07:27

Vtip? spíš trapnost a křeč...

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  06. 02. 2019 08:40

Dik, že si ma doplnil, presne si vystihol, môj pohľad na vec.

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  05. 02. 2019 23:24

Inak práve je vo vývoji nový prototprototyp s nulovými emisiami.Kvalita spracovania ešte nie je dotiahnutá k dokonalosti, ale už sa finišuje na autopilotovi aniektorých nových bezpečnostných sistémoch.Čoskoro na cestách...........https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  06. 02. 2019 17:46

Tahle kategorie aut není mojí krevní skupinou a nijak mne proto "nebolí" a je mi jedno co a jak je s těmito auty (a motory). Mne zaujalo v článku, cituji:"Za týden jsem najel přibližně třináct set kilometrů a podle mých propočtů i propočtů palubního počítače jezdí tato Honda za 9,1 až 10,2 litru v závislosti na podílu jednotlivých silnic a spíše s dodržováním rychlostních limitů než jejich překračováním. Začněte si hrát někde na sněhu se čtyřkolkou a máte tam dvanáct a půl, ani nebudete vědět jak."Pokud tomu tak skutečně je (redaktorovi spíše věřím než nevěřím...), tak nechápu, proč Honda ten "moderní" přeplňovaný motor pro CRV vůbec nabízí. Takovou spotřebu v pohodě zvládal i ten původní dvoulitr s rezervou a myslím, že by se do této hodnoty vešel ten větší 2,4 l, který se standardně i dnes nabízí v USA. (podle mne nejlepší a nejspolehlivější motor pro CRV)Potom je otázkou, jestli je skutečně ekologičtější spálit v provozních podmínkách na silnicích na 100 km 10 litrů benzinu v přímostřikovém turbomotoru, nebo 6,5 litru nafty v moderním naftovém motoru. To bych chtěl vidět, jak by mi to "ekoinženýři" z řad "Dětí země" a podobných "exotických" "politických" skupin vysvětlili...Souhlasím s redaktorem, že pro takovou kategorii aut, jako je CRV, by měl být naftový motor nabízen. Velká spokojenost v minulosti byla s naftovými motory 2,2 CTDI (nebo jak to Honda značila...).Zajímavou alternativou může být CRV s tím hybritním pohonem. Teoreticky by to mělo velmi dobře a spolehlivě fungovat - nepřeplňovaný osvědčený "modifikovaný" motor 2,0 litr, který bude "bručet" v otáčkách a v podmínkách, které by měly zajistit dlouhou životnost. Navíc žádné turbo a dokonce žádná převodovka - úžasný nápad. Tenže teorie je jedna věc a praxe druhá věc. Chce to pár let počkat, co praxe ukáže... Mám obavy, jak bude fungovat baterie při -30°C nebo naopak v létě při 40 stupňových vedrech. Nebo co když najednou baterie "umře"? Dá se dojet do cíle v nouzovém režimu? Zkrátka já jsem konzervativec a nemám nikdy chuť experimentovat... Ale určitě jsou jiní, kteří naopak musí mít to NEJ a musí být IN, třeba i z hlediska té módní vlny "ekologie"...Nakonec jen drobnou připomínku k tomu dikutovanému "problematickému" turbomotoru 1,5 l.Myslím si, že to bude stejně jako u koncernu s 1, 8 TSI. Problémy byly, ale ne u všech aut a problémy se řešily a vyřešily v rámci záruky a potom i "kulance". Podobně tomu bude i s tou Hondou. Moje zkušenosti velí počkat a nekupovat "novinky". Tak jako koncern vyřešil problémy s 1,8 TSI, tak je vyřeší určitě i ta Honda. Je jen otázkou, jestli na to budou ochotni zákazníci čekat. Nebo další možností je, že to Honda v Česku (a třeba i v Evropě) zabalí a bude také po problému... Už to Honda "zabalila" s Legendem a Accordem, může následovat to CRV a vzápětí i HRV a kvůli Civicu a Jazzu se už potom Honda v Česku (nebo i v Evropě)nebude obtěžovat.Vadit to nebude, protože na trhu je a bude stále z čeho vybírat.

Odpovědět  |   | 
znalec  |  06. 02. 2019 20:02

Vadit to bude, lebo kazdy odchod konkurencie zvysuje ceny a znizuje vyber. CRV by bolo dobre auto, kebym u dali poriadny motor.

Odpovědět  |   | 
Dalibor  |  06. 02. 2019 22:36

Mám Civica 8G (1.8VTec), sleduji spotřebu. V zimě ji mám skoro o litr vyšší, než v létě, ani na dlouhé cestě nejsem schopen se dostat na spotřebu, jakou bych jel v létě. Tzn. jen zimní podmínky mohou u toho CR-V znamenat klidně 0,7-1 litr navíc.Je to čtyřkolka, automat - tzn. klidně min. litr navíc oproti 2WD a manuálu.Pak mi to nepřijde u tak těžkého auta až tak moc.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  07. 02. 2019 17:46

Asi máš pravdu. Ale nevidím pokrok, když se začne do auta montovat motor, který má stejnou nebo dokonce větší spotřebu než osvědčený spolehlivý původní motor, na který si nikdo nikdy nestěžoval. Potom podle mne do takových velkých aut (mastodontů) patří diesel. Potenciálním vhodným řešením může být pro někoho ten hybrid. Asi to bude chtít ale odvahu jít do rizika. Za ty peníze Hondy CRV Hybrid lze najít na trhu jiné lepší řešení výběru velkého SUV.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  07. 02. 2019 08:36

"Zajímavou alternativou může být CRV s tím hybritním pohonem. Teoreticky by to mělo velmi dobře a spolehlivě fungovat - nepřeplňovaný osvědčený "modifikovaný" motor 2,0 litr, který bude "bručet" v otáčkách a v podmínkách, které by měly zajistit dlouhou životnost. Navíc žádné turbo a dokonce žádná převodovka - úžasný nápad."Tento úžasný nápad už 20 let spolehlivě funguje u Toyoty (Lexus), takže pokud chcete dnes SUV s odladěným hybridem, tak máte na trhu RAV4 nebo její protějšek Lexus NX.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  07. 02. 2019 17:33

Marku, Lexus/Toyota používá jiní systém hybridního pohonu s použitím planetové převodovky, která umožňuje proměnlivě měnit poměr hnacích sil a distribuci síly/energie, která pochází ze spalovacího motoru nebo elektromotoru nebo generátoru. Toyota používá v pohonu dva elektrické "stroje".Honda údajně nepoužívá obecně známou a používanou klasickou převodovku ale převodový poměr zajišťuje přímé propojení, díky kterému je přenos krouťáku údajně hladší. Tímto řešením je údajně je systém Honda propracovanější než planetové převodovky, kterými jsou vybaveny hybridní auta Lexus/Toyota. Honda deklaruje, že její řešení inteligentně, automaticky a plynule přepíná mezi třemi režimy pohonu a zajišťuje tak nejvyšší možnou úspornost provozu. Jedá se o režimy:Elektrický pohon – čerpá energii z lithium-iontového akumulátoru pro elektromotor a pohon kol (zážehový motor je vypnutý)Hybridní pohon – zážehový motor pohání druhý motor/generátor, který dodává elektrickou energii pro elektromotor společně s akumulátorem.Motorový pohon – zamykací mechanismus spojky vytváří přímé propojení mezi zážehovým motorem a koly.Osobně bych si hybrid nevybral (tedy zatím). V Lexusu(Toyotě) je alespoň nejaká "řadící páka" a v Hondě CRV není vůbec nic. Myslím si, že bych raději dal přednost tomu hybridními řešení Lexusu před tím "super" řešením Hondy. Za pár let se ale může ukázat, že to řešení Hondy je perfektní a spolehlivé a člověk se může rozhodnout jinak. Připomínám, že já dávám přednost klasice a diskutované Hondě CRV nejvíce sluší 2,4 l benzinový motor nabízený v USA, který bych jednoznačně zvolil a asi bych uvažoval i o dříve používaném naftovém 2,2 turbodieselu.

Odpovědět  |   | 
Libor  |  24. 02. 2019 22:32

Před 10 dny jsem zakoupil novou Hondu CRV 1,5 turbo,čtyřkolku,automat.Při kontrole oleje jsem již po týdnu a najetí 400 km 1 cm nad horní ryskou a měrka páchne benzínem jako když otevřu kanystr.Vůbec nevím jak postupovat dál. Nejradéji bych auto vrátil,protože to považuji za fatální závadu.Už vidím jak se bude dealer vykrucovat,že to opraví, přitom mi je jasné,že je to neopravitelné.Poradí ňekdo co délat? stacho@frumenta.cz

Odpovědět  |   | 
Karel  |  05. 03. 2019 01:49

Na začátku roku jsme si koupili novou Hondu CR-V ve výbavě elegance a musím říct, že tohle absolutně nejlepší auto, který jsem kdy měl a že v rodině máme Kodiaqa a BMW X6, což jsou fakt velký konkurenti. Jenže Honda je prostě jiná. Je prostorná s uhlazeným stylem karoserie, což působí úplně bombasticky. Je pohodlná a posed za volantem je prostě boží. Je to hold něco jiného než Evropská auta. Mám s ní najeto po dvou měsících 7 000 km, takže je docela zajetá a spotřeba se mi zastavila v průměru na 7.3/5 litru. Samozřejmě když nebudete jezdit podle přepisů, tak spotřeba poroste, ale já myslím kam spěchat s takovým pěkným autem?!. S olejem po tolika km nemám ani jeden problém a nic jsem nezaznamenal. Co se týče konektivity, tak úplně stačí. U Kodiaqu je to tak přetechnizovaný, že mě to až štve. Tady si hezky navolím, co chci a je to. Multifunkční volant přehledný a není s ním sebemenší problém. Jinak rychle reagující motor má velice pěkný zvuk a ty otáčky, wau :). Jinak je to prostorný a na zadní lavici je spousta místa.

Akorát, co mi vadí je ti věční rýpalové i ti, kteří hodnotí design, což je věc názoru. Před Vánoci jsem byl v USA a tam, jak to tady Češi hodnotí, tak v Americe vůbec. Takže za mně je to klasický marketingový tah od některých rádoby testujících „odborníků a patriotů.“ Pak se toho samozřejmě chytnou fandové jiných značek, především koncernů.

Ale asi takhle: S auty od Hondy se prostě jezdí jinak, jinak se řadí, jinak se řídí a motor miluje otáčky.

Odpovědět  |   | 
dan  |  23. 03. 2019 19:46

a vy mate jaky motor? v clanku jste to nezminil...

Odpovědět  |   | 
Legend  |  12. 05. 2019 11:28

Jiný "motor" kromě 1,5 iVTEC Turbo se tam krom hybrida nedává. Takže si odpovězte sám. A nevěřím kecům od některých odborníků, že je motor s nějakou výrobní vadou nabízen. A to také nejsem příznivcem turbo motorů obecně. A ještě pro pána co napsal článek a kritizuje spotřebu, předchozí verze CR-V s dvouiltrem i-VTEC jezdí od 8litrů v kombinaci výše a nová verze s 1,5tkou bude jezdit zhruba za to samé možná o trochu méně. A myslet si, že 2,2iDTEC v automatu by jezdil v CR-V za 5litrů je holá zoufalost. V Accordu kombi v naftě a s automatem si řekne asi o 7,5 - 8,5 L/100km !!! Uznávám však, že mnoho řidičů neumí správně využívat výkonostní křivku motoru a i předvídat jízdu a využívat setrvačnosti. Mě také nikdo nechce uvěřit, že s accordem 2,0iVtec jezdím pod 6-7litrů, za což jezdí běžně Fabie s mrzákem pod kapotou.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 7 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 14 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 125 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A