Po přečtení vsech komentářů jsem přesvědčený o tom, že už se opravdu vytratil zdravý rozum, až na pár výjimek. Možná kdyby jste vy, co tady hejtujete, tohle auto viděli naživo a pak se v něm i projeli, tak by jste změnili názor, ale netřeba nikoho přesvědčovat. Kdo si tohle auto vyzkoušel, byl nadšený, kdo ne tak jen blbě kecá.
Vzdy ked vidim to auto tak mam usmev na tvari a viem, ze do mesta prisli kolotocari.B-]
Kolotočáři jezdí zásadně ve starejch Mercedesech.
Už ani cikáni nejezdí ve starých Mercedesech...
Těma teď jezdí albánci
Sice bych to chtěl, ale trošku bych se v tom i styděl jezdit.
Krásná kára. Sice asi nemá držák na deštníky a lančmítu do Chorvatska taky moc neodveze, tak na zdejším fóru moc nadšení nevyvolá. Ale člověku, který má rád opravdová auta poskočí srdce radostí.
No, má rád opravdová auta a nějak nic neskáče protože je to bohužel opět výsledek kompromisů. To z čeho mi srdce skáče už asi nikdy nikdo nevyrobí a jsem opravdu nerad, že se tohle začíná brát jako skvělé auto. Není nijak špatné, nechápejte to špatně. Ale nějak by mu víc slušela poloviční cenovka, o sto koní méně a malý uřvaný 1.6, který se točí a točí...tohle si hraje na jinou ligu, na kterou stejně nemá.
Cílovka je americký zákazník. Buď velmi mladý řidič nebo doplňkové auto. A kolik lidí tady má na hothatch pro zábavu? Auto určitě vynikající a myslím si, že přesně takto má pořádný vůz vypadat. Ale s tímhle křídlem bych jezdil do práce jen s pytlem na hlavě. Připadal bych si jak zastydlý puberťák. Vlastnost auta je velmi úzká cílovka.
Radši budu puberťák, než páprda v Golfu nebo Oktávce.
Golf a Oktávka... :D Takový auta snad nikdo nekupuje, ne? To se spíš fasuje...
Ale kupuje. Já mam v práci jednoho takovýho. Koupí si novýho Golfa, pak se těší na další generaci/facelift a hned jak VW vyleze s novou generací utíká na Jarov znova pro novýho. A pak se zase tři roky těší a tak dál.
U nas ve meste jezdi dve, modra a cervena. A i kdyz vypadaji silene, tak se mi libi. I jsem uvazoval, ze bych si jednu taky koupil :-), ale pro me maly kufr.
Proboha, malý kufr? Co bys chtěl v tom jako vozit? 🙉 To je vůz pro ŘIDIČE které baví řídit - pro zábavu, pro potěšení.
Jenze ten ridic ma taky rodinu, dite a dalsiho konicka... proste kufr je treba. Mozna by to resila rakev na strese :-)
420 litrů mi nepřijde zase tak málo. Většina aut třídy má výrazně menší kufr. Ale jestli potřebuješ denně stěhovat půl domácnosti sem a zase tam, tak tě to neuspokojí, to chápu.
Domu to mame 1100km. To je vzdycky auto plne az po strechu. Navic Type R nebude zrovna tiche... No nakonec mame Cupru v kombiku. Ale byt sam tak beru Hondu.
Jak často takové jízdy jezdíš? Jestli opravdu má kvůli třem, čtyřem cestám smysl kupovat kombi. Já se třeba kombi zbavil ve prospěch hatchbacku, protože jsem už nepotřeboval sám převážet dva kubíky vzduchu...Type R bude tiché tak, jak ty budeš chtít. Umí jezdit potichu a umí i nadělat spoustu rámusu...
Vysoke otacky na dalnici,takze hlucnejsi. Kdyz jedes 500km v DE tak by to proste vadilo. Teda manzelce. V Cupre mam 7-DSG. Bez kombiku bych si nemohl vzit svoje sportovni nacini, by se neveslo.Zena byla proti Type-R, protoze je to pry zavodni auto. Cupra ji nevadila, protoze je to rodinny kombik. Jsem rad aspon za to :-)
Tvá žena má zajímavé myšlení. :-D
Ten... Grandtour už nemáš?
Marně přemýšlím, o co ti dokola jde... Ale co, jsi jen další do sbírky místní hlouposti...
Nepřemýšlej marně! Odpověz jesti jsi nepropil u té rulety své triatlonové kolo, co jsi občas převážel a musel mít ...ten Grandtour.
Ruleta, triatlonové kolo... čím dál lepší. Nevím, co bereš, a nechci to vědět. Ale jsi důkaz toho, že drogy ničí mozek.
Býval jsi tu slavný mpolan s 55 kw Grandtourem co se chválil, jak do něj jednou za čas nacpe kolo na triatlon. Už se v tom mlžení ztrácíš.;-)
Nejvíce příspěvků je od těch co v něm nikdy neseděli a neřídili to stádo koní. Osobně se mi tento vůz velice líbí. A jak zmiňuje autor článku - je to sériový vůz bez úprav, žádný namachrovaný speciál vyráběný v kusech. Když projede, nelze jej přehlédnout, vzbuzuje respekt každým coulem. Je to vůz pro zábavu a pro řidiče, který umí využít jeho potenciál. Za sebe: 5☆
Design je otázka vkusu, spíš si říkám, že je to strašně těžký... Nemyslím si, že lidi co tohle kupují budou vyžadovat nějakou luxusní výbavu (přestože to třeba používají i k dennímu ježdění)... Rádio, klima, pohodlný a vyhřívaný sedačky, bluetooth, kamery a hotovo...
A co tahle koupit 'ojetou" nezrezlou E46 a vrazit do ní 200-300 litrů.....a na tváři rohlík. :-OB-]
A co z toho bude za požitek? E46 je krapet moc přeceňovaná. Vlastně obecně je jízda ve starých BMW poněkud přeceňovaná.
E46 - už je to moc starý a bohužel většina kousků je až moc vylítaná...
Za 300 dáš do cajku......a je tu taky E90-1-2-3. A ve 3litru....a ty už hoši nebudou, to bude těžkej cajk....B-]
Cpát prachy do starého střepu s nulovou historickou hodnotou? Ani v pubertě by mě to nenapadlo...
Než tu budeš plácat kraviny, svez se s něčím takovým.....
Směrem na východ a jihovýchod s tebou bude čím dál více lidí souhlasit. Opačným směrem si poklepají na čelo. Tvůj vkus je na úrovni sandálů s ponožkami a vínových obleků z 90.let.
Tak určitě...nedávno jsem se svezl s kamarádovo Golfem 2, 1.8T, slušně poštelovaný. V tom autě člověku připadají jako "sandale s ponožkami" naopak všichni kolem, protože to auto je s dobrým řidičem o vesmír schopnější než minimálně polovina sportovních aut kolem. Je v podstatě jedno do čeho se ty peníze nasypou. Když budete někdy na mimoni, objevuje se tam třeba polská Škoda 120L, která má turbo, 240 koní a dává si sandály k svačině. Musí být skvělý pocit jet domů v Mustangu s pocitem, že mě rozšlapala škodovka...
Kokote
Wau auto jako pila
Za me vzhled , motor super , hlavne kdyz se chces odlisit od davu RS , GT , moc jich nejezdi.
Ten design mi připadá příšerný, něco mezi ruskou avantgardou a severočeským tuzingem. Ale je to honda, tak to chvíli bude fungovat, bude s tím zábava a rozzuřených vysavačû už na trhu moc nenajdete. Ale milion je moc.
Raději bych měl vysavač bez přeplňování... :)
Jako bylo třeba Clio RS s atmo dvloulitrem :-DTo už ale člověk najde dneska jen u Porsche a to je trochu jiná liga.
Spíš třeba jako Honda. ;-)
S2000. To by byla velká paráda přijít s něčím podobným. Stále tu je MX5 což je pořád super. Atmo motor v lehoučkém autě s manuální převodovkou a zadním pohonem. Ale S2000 byla jiný level
Jenže pro pět lidí se to nevyplatí ani namalovat, natož vyvíjet.
Tak před tím jí vyrobili něco přes 100 tisíc kusů... S2000 nikdy nebyla masovka...
Dnes ale není taková poptávka jako dřív, S2000 si nezískala pozici jako třeba MX5.
Poptávka by byla dostatečná, už jenom proto, že původní S2000 vlastnil mimo jiné jeden z nejlepších řidičů všech dob - Ayrton Senna
Toho si pamatuje pár jedinců. I MX5 je tak na hranici ekonomické návratnosti, víc podobných aut je jistota zániku celé skupiny.
Výrobci tohle období přehlíží. Zřejmě proto, že Senna by půlku aut asi nepopsal zrovna pozitivně...Řízení tehdy bylo řízení a ne sdělování elektronice kam chcete zatočit. Taková auta se prodávala ve své době skvěle. Viz. Nissan a jeho neuvěřitelný počet sportovních aut v 90. letech. Zkrachoval snad z toho? Honda nebyla pozadu, kupodivu i VW tou dobou produkoval mnoho zajímavých aut. Pak se něco stalo a nejsem si jistý co to bylo.
Neuvěřitelný počet? Myslíš těch pár kusů od každé sportovní verze? No jo, ale dnes jejich výkony zvládají běžná auta, proč dělat přemotorované nesmysly?Stalo se "něco" zvaného pokrok...
Abych ti ukázal jak moc veliký debil jsi, vyjmenuju ti co vyráběli, třeba se než zítra půjdeš do školy zamyslíš a přestaneš tady psát hovadiny. Všechna ta auta byla vyrobena během jedné dekády, měla většinou více verzí a když už vycházela z běžných auto (Pulsar, Micra) tak neměla moc společného a většina dílů byla pro ta auta vyráběna zvlášť. A to určitě nejsou všechna. Můžeš mi ty pokroku vysvětlit, která automobilka za dekádu vyrobila větší počet sportovních aut? A kolik z nich reálně porazí jejich moderní deriváty? Protože GT86 od R-Spec Silvie dostane pěknej klepec, stejně jako 350Z od 300ZX.... Tak co to meleš za blbosti, pokroku....Už mě tyhle nevzdělaný tupci co jen melou hovadiny pěkně lezou krkem! Prej pokrok....390GT1300ZX240SX (180SX nepočítám)200SX100SXSilvia (3 generace)Skyline (3 generace)Pulsar GTi-RMicra GtiMarch Super Turbo
Bože ty si debil....
Tohle neni pokrok, ale degenerace.
Senna se navíc sám podílel na testování Hondy NSX, jednoho znejlepších aut všech dob. Ještě teď jsou k vidění na youtube videa, jak Ayrton prohání NSX na okruhu. Bylo to úžasný auto a když s tím Japonci vylezli, tak lidem ve Ferrari spadly držky. Majitelé si svou NSX, jejíž cena roste každým rokem opečovávají jako svátost.
Natož pro někoho kdo neumí počítat.
S tím musím souhlasit....
To ja zas radsi dokonale sehrany orchestr duetoveho choralu. Eaton mi jako prvni zazpiva pravy americky sopran, do toho barriton motoru a KO3 turbo, a nefakovy dvojity lauf bassuje vykulenemu prohravajicimu na rozloucenou;-)
Máš fabii v automatu s 1,4 . Jsi si toho doufám vědom. Já jen že tu popisuješ opravdová auta s opravdovým motorem :-D
..jsou i auta co maji zkratka kdeco dvojiteho, dvojakou tvar! Dvojnika v Rally.. napr. se dvouspojku, ze? Dvojity vykon diky dvojimu preplnovani, dvojity intercooler, dvouzonovku, dvojlauf..atd az.. po dvojitou cenu F2 "R2" B-]
A majiteľa, čo by vydal za dvoch čurákov
...s poriadnymi dvema gulamiB-]
To by mě už asi nebavilo. Už jsem velkej kluk a ééénéééénééén mi tolik neimponuje
Auto je to výborný....jen vypadá prostě jak od kolotočů.....tam vidím jednoznačně chybu....ale co už, Evropa zavíra dveře, výkonějším autům takže je to jedno. Asijské šikmé oko to bude kvitovat...v EU je konec. Já bych šel I30Nka....za ty prachy, bezkonkurenční.....
i30N asi Ok, rozdil 300k je dost. Navic tady u toho kousku za mega se toho da sehnat uz dost. I nejaka predvadecka/skladovka BMW 1 ci AMG Acka.
Jasně... když není konkurence, vytáhne se předváděčka... ty jsi vůl.
a proč ne, za méně peněz lepší auto
Protože tu předváděčku můžu mít u každého modelu, tak asi opravdu nejde porovnávat ji s ceníkovou cenou auta.Ale tady mě to nepřekvapuje, chytrých a rozumných je nás tu jen pár.
Minimálně skladovky AMG moc nejsou, jak to mají BMW M netuším... Když už je, tak v plný palbě = určitě ne za mega... A předváděčku sportovního auta bych určitě nebral, nemá to nic najeto a dávají tomu strašně za uši...
Auto rychle.. urcite nad miru dobre, ale ten design.. nevim. Je pro spoustu petrolheadu dosti odvazny. Ne kazdy to zkousne.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.