Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

WRC Fabia R2 TwinCharger  |  30. 07. 2020 08:42

Auto rychle.. urcite nad miru dobre, ale ten design.. nevim. Je pro spoustu petrolheadu dosti odvazny. Ne kazdy to zkousne.

Odpovědět  |   | 
TONDA PTÁKŮ Z HEŘMAŇÁKU  |  30. 07. 2020 09:06

Auto je to výborný....jen vypadá prostě jak od kolotočů.....tam vidím jednoznačně chybu....ale co už, Evropa zavíra dveře, výkonějším autům takže je to jedno. Asijské šikmé oko to bude kvitovat...v EU je konec.

Já bych šel I30Nka....za ty prachy, bezkonkurenční.....

Odpovědět  |   | 
Honimir  |  30. 07. 2020 11:07

i30N asi Ok, rozdil 300k je dost. Navic tady u toho kousku za mega se toho da sehnat uz dost. I nejaka predvadecka/skladovka BMW 1 ci AMG Acka.

Odpovědět  |   | 
bob  |  30. 07. 2020 12:05

Minimálně skladovky AMG moc nejsou, jak to mají BMW M netuším... Když už je, tak v plný palbě = určitě ne za mega... A předváděčku sportovního auta bych určitě nebral, nemá to nic najeto a dávají tomu strašně za uši...

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  30. 07. 2020 17:55

Jasně... když není konkurence, vytáhne se předváděčka... ty jsi vůl.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  30. 07. 2020 19:54

a proč ne, za méně peněz lepší auto

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  30. 07. 2020 20:05

Protože tu předváděčku můžu mít u každého modelu, tak asi opravdu nejde porovnávat ji s ceníkovou cenou auta.
Ale tady mě to nepřekvapuje, chytrých a rozumných je nás tu jen pár.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  30. 07. 2020 09:10

Ten design mi připadá příšerný, něco mezi ruskou avantgardou a severočeským tuzingem. Ale je to honda, tak to chvíli bude fungovat, bude s tím zábava a rozzuřených vysavačû už na trhu moc nenajdete. Ale milion je moc.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  30. 07. 2020 09:29

Raději bych měl vysavač bez přeplňování... :)

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  30. 07. 2020 09:47

To by mě už asi nebavilo. Už jsem velkej kluk a ééénéééénééén mi tolik neimponuje

Odpovědět  |   | 
ACE  |  30. 07. 2020 10:40

S tím musím souhlasit....

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  30. 07. 2020 11:04

To ja zas radsi dokonale sehrany orchestr duetoveho choralu. Eaton mi jako prvni zazpiva pravy americky sopran, do toho barriton motoru a KO3 turbo, a nefakovy dvojity lauf bassuje vykulenemu prohravajicimu na rozloucenou

Odpovědět  |   | 
Kari  |  30. 07. 2020 11:55

Máš fabii v automatu s 1,4 . Jsi si toho doufám vědom. Já jen že tu popisuješ opravdová auta s opravdovým motorem

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  30. 07. 2020 12:29

..jsou i auta co maji zkratka kdeco dvojiteho, dvojakou tvar! Dvojnika v Rally.. napr. se dvouspojku, ze? Dvojity vykon diky dvojimu preplnovani, dvojity intercooler, dvouzonovku, dvojlauf..atd az.. po dvojitou cenu F2 "R2"

Odpovědět  |   | 
jean  |  31. 07. 2020 18:23

A majiteľa, čo by vydal za dvoch čurákov

Odpovědět  |   | 
Lovec Hlav  |  31. 07. 2020 18:47

...s poriadnymi dvema gulami

Odpovědět  |   | 
Kari  |  30. 07. 2020 10:54

Jako bylo třeba Clio RS s atmo dvloulitrem
To už ale člověk najde dneska jen u Porsche a to je trochu jiná liga.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  30. 07. 2020 11:03

Spíš třeba jako Honda.

Odpovědět  |   | 
Kari  |  30. 07. 2020 11:57

S2000. To by byla velká paráda přijít s něčím podobným. Stále tu je MX5 což je pořád super. Atmo motor v lehoučkém autě s manuální převodovkou a zadním pohonem. Ale S2000 byla jiný level

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  30. 07. 2020 12:17

Jenže pro pět lidí se to nevyplatí ani namalovat, natož vyvíjet.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  30. 07. 2020 12:37

Natož pro někoho kdo neumí počítat.

Odpovědět  |   | 
bob  |  30. 07. 2020 12:37

Tak před tím jí vyrobili něco přes 100 tisíc kusů... S2000 nikdy nebyla masovka...

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  30. 07. 2020 13:58

Dnes ale není taková poptávka jako dřív, S2000 si nezískala pozici jako třeba MX5.

Odpovědět  |   | 
bob  |  31. 07. 2020 08:56

Poptávka by byla dostatečná, už jenom proto, že původní S2000 vlastnil mimo jiné jeden z nejlepších řidičů všech dob - Ayrton Senna

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  31. 07. 2020 09:35

Toho si pamatuje pár jedinců. I MX5 je tak na hranici ekonomické návratnosti, víc podobných aut je jistota zániku celé skupiny.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  01. 08. 2020 01:20

Výrobci tohle období přehlíží. Zřejmě proto, že Senna by půlku aut asi nepopsal zrovna pozitivně...Řízení tehdy bylo řízení a ne sdělování elektronice kam chcete zatočit. Taková auta se prodávala ve své době skvěle. Viz. Nissan a jeho neuvěřitelný počet sportovních aut v 90. letech. Zkrachoval snad z toho? Honda nebyla pozadu, kupodivu i VW tou dobou produkoval mnoho zajímavých aut. Pak se něco stalo a nejsem si jistý co to bylo.

Odpovědět  |   | 
Polo  |  01. 08. 2020 09:12

Senna se navíc sám podílel na testování Hondy NSX, jednoho znejlepších aut všech dob. Ještě teď jsou k vidění na youtube videa, jak Ayrton prohání NSX na okruhu. Bylo to úžasný auto a když s tím Japonci vylezli, tak lidem ve Ferrari spadly držky. Majitelé si svou NSX, jejíž cena roste každým rokem opečovávají jako svátost.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  01. 08. 2020 11:41

Neuvěřitelný počet? Myslíš těch pár kusů od každé sportovní verze? No jo, ale dnes jejich výkony zvládají běžná auta, proč dělat přemotorované nesmysly?
Stalo se "něco" zvaného pokrok...

Odpovědět  |   | 
Polo  |  01. 08. 2020 11:43

Tohle neni pokrok, ale degenerace.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  01. 08. 2020 16:43

Bože ty si debil....

Odpovědět  |   | 
Twan  |  01. 08. 2020 17:07

Abych ti ukázal jak moc veliký debil jsi, vyjmenuju ti co vyráběli, třeba se než zítra půjdeš do školy zamyslíš a přestaneš tady psát hovadiny. Všechna ta auta byla vyrobena během jedné dekády, měla většinou více verzí a když už vycházela z běžných auto (Pulsar, Micra) tak neměla moc společného a většina dílů byla pro ta auta vyráběna zvlášť. A to určitě nejsou všechna. Můžeš mi ty pokroku vysvětlit, která automobilka za dekádu vyrobila větší počet sportovních aut? A kolik z nich reálně porazí jejich moderní deriváty? Protože GT86 od R-Spec Silvie dostane pěknej klepec, stejně jako 350Z od 300ZX.... Tak co to meleš za blbosti, pokroku....Už mě tyhle nevzdělaný tupci co jen melou hovadiny pěkně lezou krkem! Prej pokrok....

390GT1
300ZX
240SX (180SX nepočítám)
200SX
100SX
Silvia (3 generace)
Skyline (3 generace)
Pulsar GTi-R
Micra Gti
March Super Turbo

Odpovědět  |   | 
 |  30. 07. 2020 09:58

Za me vzhled , motor super , hlavne kdyz se chces odlisit od davu RS , GT , moc jich nejezdi.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  30. 07. 2020 10:15

Wau auto jako pila

Odpovědět  |   | 
6válec....  |  30. 07. 2020 11:10

A co tahle koupit 'ojetou" nezrezlou E46 a vrazit do ní 200-300 litrů.....a na tváři rohlík.

Odpovědět  |   | 
To by taky šlo  |  30. 07. 2020 11:58

Směrem na východ a jihovýchod s tebou bude čím dál více lidí souhlasit. Opačným směrem si poklepají na čelo. Tvůj vkus je na úrovni sandálů s ponožkami a vínových obleků z 90.let.

Odpovědět  |   | 
Polo  |  30. 07. 2020 15:52

Kokote

Odpovědět  |   | 
Twan  |  01. 08. 2020 01:27

Tak určitě...nedávno jsem se svezl s kamarádovo Golfem 2, 1.8T, slušně poštelovaný. V tom autě člověku připadají jako "sandale s ponožkami" naopak všichni kolem, protože to auto je s dobrým řidičem o vesmír schopnější než minimálně polovina sportovních aut kolem. Je v podstatě jedno do čeho se ty peníze nasypou. Když budete někdy na mimoni, objevuje se tam třeba polská Škoda 120L, která má turbo, 240 koní a dává si sandály k svačině. Musí být skvělý pocit jet domů v Mustangu s pocitem, že mě rozšlapala škodovka...

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  30. 07. 2020 12:19

A co z toho bude za požitek? E46 je krapet moc přeceňovaná. Vlastně obecně je jízda ve starých BMW poněkud přeceňovaná.

Odpovědět  |   | 
bob  |  30. 07. 2020 12:58

E46 - už je to moc starý a bohužel většina kousků je až moc vylítaná...

Odpovědět  |   | 
6válec....  |  30. 07. 2020 17:56

Za 300 dáš do cajku......a je tu taky E90-1-2-3. A ve 3litru....a ty už hoši nebudou, to bude těžkej cajk....

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  30. 07. 2020 20:06

Cpát prachy do starého střepu s nulovou historickou hodnotou? Ani v pubertě by mě to nenapadlo...

Odpovědět  |   | 
Twan  |  01. 08. 2020 01:28

Než tu budeš plácat kraviny, svez se s něčím takovým.....

Odpovědět  |   | 
bob  |  30. 07. 2020 12:34

Design je otázka vkusu, spíš si říkám, že je to strašně těžký... Nemyslím si, že lidi co tohle kupují budou vyžadovat nějakou luxusní výbavu (přestože to třeba používají i k dennímu ježdění)... Rádio, klima, pohodlný a vyhřívaný sedačky, bluetooth, kamery a hotovo...

Odpovědět  |   | 
Lumix  |  30. 07. 2020 13:52

Nejvíce příspěvků je od těch co v něm nikdy neseděli a neřídili to stádo koní. Osobně se mi tento vůz velice líbí. A jak zmiňuje autor článku - je to sériový vůz bez úprav, žádný namachrovaný speciál vyráběný v kusech. Když projede, nelze jej přehlédnout, vzbuzuje respekt každým coulem. Je to vůz pro zábavu a pro řidiče, který umí využít jeho potenciál. Za sebe: 5☆

Odpovědět  |   | 
Honza  |  30. 07. 2020 15:32

U nas ve meste jezdi dve, modra a cervena. A i kdyz vypadaji silene, tak se mi libi. I jsem uvazoval, ze bych si jednu taky koupil , ale pro me maly kufr.

Odpovědět  |   | 
Lumix  |  30. 07. 2020 17:29

Proboha, malý kufr? Co bys chtěl v tom jako vozit? 🙉 To je vůz pro ŘIDIČE které baví řídit - pro zábavu, pro potěšení.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  30. 07. 2020 23:25

Jenze ten ridic ma taky rodinu, dite a dalsiho konicka... proste kufr je treba. Mozna by to resila rakev na strese

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  31. 07. 2020 09:39

420 litrů mi nepřijde zase tak málo. Většina aut třídy má výrazně menší kufr. Ale jestli potřebuješ denně stěhovat půl domácnosti sem a zase tam, tak tě to neuspokojí, to chápu.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  31. 07. 2020 10:38

Domu to mame 1100km. To je vzdycky auto plne az po strechu. Navic Type R nebude zrovna tiche... No nakonec mame Cupru v kombiku. Ale byt sam tak beru Hondu.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  31. 07. 2020 12:18

Jak často takové jízdy jezdíš? Jestli opravdu má kvůli třem, čtyřem cestám smysl kupovat kombi. Já se třeba kombi zbavil ve prospěch hatchbacku, protože jsem už nepotřeboval sám převážet dva kubíky vzduchu...
Type R bude tiché tak, jak ty budeš chtít. Umí jezdit potichu a umí i nadělat spoustu rámusu...

Odpovědět  |   | 
Lovec Hlav  |  31. 07. 2020 13:01

Ten... Grandtour už nemáš?

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  31. 07. 2020 13:05

Marně přemýšlím, o co ti dokola jde... Ale co, jsi jen další do sbírky místní hlouposti...

Odpovědět  |   | 
Lovec Hlav  |  31. 07. 2020 13:17

Nepřemýšlej marně! Odpověz jesti jsi nepropil u té rulety své triatlonové kolo, co jsi občas převážel a musel mít ...ten Grandtour.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  31. 07. 2020 16:11

Ruleta, triatlonové kolo... čím dál lepší. Nevím, co bereš, a nechci to vědět. Ale jsi důkaz toho, že drogy ničí mozek.

Odpovědět  |   | 
Lovec Hlav  |  31. 07. 2020 16:31

Býval jsi tu slavný mpolan s 55 kw Grandtourem co se chválil, jak do něj jednou za čas nacpe kolo na triatlon. Už se v tom mlžení ztrácíš.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  31. 07. 2020 13:54

Vysoke otacky na dalnici,takze hlucnejsi. Kdyz jedes 500km v DE tak by to proste vadilo. Teda manzelce. V Cupre mam 7-DSG. Bez kombiku bych si nemohl vzit svoje sportovni nacini, by se neveslo.
Zena byla proti Type-R, protoze je to pry zavodni auto. Cupra ji nevadila, protoze je to rodinny kombik. Jsem rad aspon za to

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  31. 07. 2020 16:10

Tvá žena má zajímavé myšlení.

Odpovědět  |   | 
Polo  |  30. 07. 2020 15:55

Krásná kára. Sice asi nemá držák na deštníky a lančmítu do Chorvatska taky moc neodveze, tak na zdejším fóru moc nadšení nevyvolá. Ale člověku, který má rád opravdová auta poskočí srdce radostí.

Odpovědět  |   | 
Nejsem pesimista  |  30. 07. 2020 16:16

Cílovka je americký zákazník. Buď velmi mladý řidič nebo doplňkové auto. A kolik lidí tady má na hothatch pro zábavu? Auto určitě vynikající a myslím si, že přesně takto má pořádný vůz vypadat. Ale s tímhle křídlem bych jezdil do práce jen s pytlem na hlavě. Připadal bych si jak zastydlý puberťák. Vlastnost auta je velmi úzká cílovka.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  30. 07. 2020 18:00

Radši budu puberťák, než páprda v Golfu nebo Oktávce.

Odpovědět  |   | 
bob  |  31. 07. 2020 08:58

Golf a Oktávka... :D Takový auta snad nikdo nekupuje, ne? To se spíš fasuje...

Odpovědět  |   | 
Polo  |  31. 07. 2020 11:05

Ale kupuje. Já mam v práci jednoho takovýho. Koupí si novýho Golfa, pak se těší na další generaci/facelift a hned jak VW vyleze s novou generací utíká na Jarov znova pro novýho. A pak se zase tři roky těší a tak dál.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  01. 08. 2020 01:36

No, má rád opravdová auta a nějak nic neskáče protože je to bohužel opět výsledek kompromisů. To z čeho mi srdce skáče už asi nikdy nikdo nevyrobí a jsem opravdu nerad, že se tohle začíná brát jako skvělé auto. Není nijak špatné, nechápejte to špatně. Ale nějak by mu víc slušela poloviční cenovka, o sto koní méně a malý uřvaný 1.6, který se točí a točí...tohle si hraje na jinou ligu, na kterou stejně nemá.

Odpovědět  |   | 
Vdc  |  30. 07. 2020 22:45

Sice bych to chtěl, ale trošku bych se v tom i styděl jezdit.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  30. 07. 2020 23:42

Vzdy ked vidim to auto tak mam usmev na tvari a viem, ze do mesta prisli kolotocari.

Odpovědět  |   | 
Polo  |  31. 07. 2020 08:09

Kolotočáři jezdí zásadně ve starejch Mercedesech.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  31. 07. 2020 09:40

Už ani cikáni nejezdí ve starých Mercedesech...

Odpovědět  |   | 
Twan  |  01. 08. 2020 01:37

Těma teď jezdí albánci

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 63 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 54 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan