Minitest Honda Civic 1.6 i-DTEC: Ufoun, který vás nesežere

Velkopřevor  |  28. 04. 2018 13:40

Ale, ale... Že by si pisálci ze škůdkarevue konečně uvědomily, co je pořádné auto. Testovat Hondu je výsada, tak si toho važte.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  28. 04. 2018 14:14

Hmmm ...pisálci...uvědomily...

Odpovědět  |   | 
kari  |  28. 04. 2018 14:36

Je to asi těžké s takovýmto ublížením žít, co?

Odpovědět  |   | 
123  |  28. 04. 2018 14:19

Japonský design poslední dobou je opravdu divný. Nechápu, kdo to navrhuje - zadek podobný Mitsubishi Eclipse. S autorem musím plně souhlasit, co se týče vnitřních plastů, ovládacích tlačítek, displejů tak Japonci zůstali někde v 90. letech minulého století a je jedno jestli je to Honda, Mazda, Mitsubishi. To už i ti Korejci udělali větší krok kupředu.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  28. 04. 2018 15:48

Je to věc vkusu. Mám Imprezu a s designem, ovládáním a kvalitou jsem plně spokojen.

Odpovědět  |   | 
Luise  |  28. 04. 2018 16:31

Taky jsem s tím v pohodě. Ono to totiž vydrží neskutečné dlouho. Když vidím corolly 15 let starý tak oproti veškerým VW vypadají jako ze zrovna sjely z linky a stejný pocit mám u novych toyot a Hond. Není to nalesteny prd.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  28. 04. 2018 16:53

A proto je třeba Golf ve všech statistikách spolehlivosti nad Corollou/Aurisem?

Odpovědět  |   | 
ACE  |  29. 04. 2018 09:18

Jo dobrej pokus, pokud začínáš číst od zadu. Vždyť není první ani ve všech německejch a že to už je řádná manipulace.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  28. 04. 2018 17:46

To je tím, kdo si to kupuje. Typický zákazník Toyoty v čr je více šetrný a méně jezdí. Já jezdil dlouhá léta Almerou. Motor měla ještě ze staré generace Primery 1.8. Dával jsem ji pryč na 150tis km. Mohu porovnat se dvěma Passaty, které šly v rodině pryč též zhruba na 150tis km. Všechny vozy byly ošoupány úplně stejně. Řídil jsem hondu Civic rv. po 2000. Na tacháku měla 180tis, její historii neznám, jevila se celkově dost unaveně. Všechny vozy, vydrží stejně, pokuď se zrovna automobilka nerozhodla šetřit na antikorozní úpravě něčeho. Spíš jde o to, jaký motor a převodovku lze k danému vozu zvolit.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  28. 04. 2018 17:10

Smozrejme je to vec vkusu.Ale videt nazivo CTR a k smrti mrzky Golf R.... To jsou dve ruzne galaxie...VAGinisti nedelaji zas tak spatna auta. Vsude se najde nejaky zmetek ale srdcem je rozhodne nedelaji. Premistit se z bodu A do bodu B. Tot vse. Nic vic nic min. Pro me jsou VAGinisticke vyrobky nekoupitelne. V rodine jsou dva kusy a jsou to opravdu prumerna auta. Nic jednoduse nic. Ruzne modely Hondy jsem vlasrnil od roku 2003 az 2017.Pokud by nezrusili ACCO jezdim s nimi dodnes.

Odpovědět  |   | 
tom  |  28. 04. 2018 21:20

No vidíš, tak si užívej. Osobně jsem vaginista, takže maaam ty zensky rad. Vaginista nemá nic společného s vagistou.

Odpovědět  |   | 
WP  |  02. 05. 2018 03:22

Tak VAG nevyrábí auta srdcem, zatímco zřejmě ostatní s takovou vášní až je to cítit na každém kousku. Když už nemám ani ten nejhloupější pádný argument, tak použiju srdce nebo vášeň.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  02. 05. 2018 11:15

A Honda je vyloženě srdcařská záležitost?

Odpovědět  |   | 
fero  |  30. 04. 2018 11:22

ty kokotisko jaraby zasraty, kolko km si spravil v civicu? :D:D:D:D hovadooo

Odpovědět  |   | 
lolo  |  29. 04. 2018 00:08

Neni to konkurent skody fabie. Nema cenu cist.

Odpovědět  |   | 
jim  |  29. 04. 2018 00:42

spotřeba dost vysoká, oproti litrovýmu tříválci malý rozdíl, spotřeba, výkon, kultura budou podobný. co jsem ale čučel, tak s devítistupňovým automatem budou místo řadící páky už jen tlačítka

Odpovědět  |   | 
Pedro  |  16. 07. 2018 00:27

Civic je velmi slušný vůz. Nechci dehonestovat jiné značky. Ať si každý jezdí čím chce a tvrdí že jeho vůz je ten nej. Za 40 let jsem vystřídal řadu značek abych za sebe mohl říci že řidičsky v této třídě u mě vede Honda Civic 10G/ 1,5 VTEC Turbo CVT.

Odpovědět  |   | 
František  |  28. 08. 2018 22:19

Tak jsem dosáhl nejnižší spotřeby 2,5l na sto. Který naftak to má?!?!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Kia XCeed 1.6 CRDi MHEV a XCeed 1.6 GDi PHEV: Jeden hot a druhý čehý

Kia XCeed 1.6 CRDi MHEV a 1.6 GDI PHEV

Korejský kompakt Kia XCeed je nyní dostupný s novými možnostmi pohonu. Vedle plug-in hybridu jde i o diesel s manuální převodovkou iMT.

včera | Vladimír Kadera | 9 příspěvků
TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

24.  1.  2021 | Richard Herbich | 97 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 85 příspěvků

Nejčtenější články

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytávku, která se o všechno sama postará

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytá…

V posledních Fordech najdete novou verzi systému, který automaticky detekuje zamlžení čelního okna.

21.  1.  2021 | | 20 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaFordŽivot řidičeTechnika
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Nejlepší auta roku 2020 podle Autorevue: Cena nehraje roli. I levná auta překvapila!

Nejlepší auta roku 2020 podle Autorevue: Ce…

Během uplynulého roku jsme vám přinesli více než 70 testů, jízdních dojmů a zajímavých ohlédnutí do automobilové historie. Nyní jdeme s kůží na trh a představíme vám auta, která jsou podle nás nejlepší.

1.  1.  2021 | | 7 N/A
AutoRevue.cz
Zajímavosti