Minitest Honda Civic 1.6 i-DTEC: Ufoun, který vás nesežere

18 komentářů

František
28. srpna • 22:19

Tak jsem dosáhl nejnižší spotřeby 2,5l na sto. Který naftak to má?!?!

Pedro
16. července • 0:27

Civic je velmi slušný vůz. Nechci dehonestovat jiné značky. Ať si každý jezdí čím chce a tvrdí že jeho vůz je ten nej. Za 40 let jsem vystřídal řadu značek abych za sebe mohl říci že řidičsky v této třídě u mě vede Honda Civic 10G/ 1,5 VTEC Turbo CVT.

jim
29. dubna • 0:42

spotřeba dost vysoká, oproti litrovýmu tříválci malý rozdíl, spotřeba, výkon, kultura budou podobný. co jsem ale čučel, tak s devítistupňovým automatem budou místo řadící páky už jen tlačítka

lolo
29. dubna • 0:08

Neni to konkurent skody fabie. Nema cenu cist.

123
28. dubna • 14:19

Japonský design poslední dobou je opravdu divný. Nechápu, kdo to navrhuje - zadek podobný Mitsubishi Eclipse. S autorem musím plně souhlasit, co se týče vnitřních plastů, ovládacích tlačítek, displejů tak Japonci zůstali někde v 90. letech minulého století a je jedno jestli je to Honda, Mazda, Mitsubishi. To už i ti Korejci udělali větší krok kupředu.

fero
30. dubna • 11:22

ty kokotisko jaraby zasraty, kolko km si spravil v civicu? :D:D:D:D hovadooo

Rosťa
28. dubna • 15:48

Je to věc vkusu. Mám Imprezu a s designem, ovládáním a kvalitou jsem plně spokojen.

GR8
28. dubna • 17:10

Smozrejme je to vec vkusu.Ale videt nazivo CTR a k smrti mrzky Golf R.... To jsou dve ruzne galaxie...VAGinisti nedelaji zas tak spatna auta. Vsude se najde nejaky zmetek ale srdcem je rozhodne nedelaji. Premistit se z bodu A do bodu B. Tot vse. Nic vic nic min. Pro me jsou VAGinisticke vyrobky nekoupitelne. V rodine jsou dva kusy a jsou to opravdu prumerna auta. Nic jednoduse nic. Ruzne modely Hondy jsem vlasrnil od roku 2003 az 2017.Pokud by nezrusili ACCO jezdim s nimi dodnes.

stealth01
2. května • 11:15

A Honda je vyloženě srdcařská záležitost? :-D:-D:-D:-D:-D

WP
2. května • 3:22

Tak VAG nevyrábí auta srdcem, zatímco zřejmě ostatní s takovou vášní až je to cítit na každém kousku. Když už nemám ani ten nejhloupější pádný argument, tak použiju srdce nebo vášeň.:-D

tom
28. dubna • 21:20

No vidíš, tak si užívej. Osobně jsem vaginista, takže maaam ty zensky rad. Vaginista nemá nic společného s vagistou;-).

Luise
28. dubna • 16:31

Taky jsem s tím v pohodě. Ono to totiž vydrží neskutečné dlouho. Když vidím corolly 15 let starý tak oproti veškerým VW vypadají jako ze zrovna sjely z linky a stejný pocit mám u novych toyot a Hond. Není to nalesteny prd.

Aladin
28. dubna • 17:46

To je tím, kdo si to kupuje. Typický zákazník Toyoty v čr je více šetrný a méně jezdí. Já jezdil dlouhá léta Almerou. Motor měla ještě ze staré generace Primery 1.8. Dával jsem ji pryč na 150tis km. Mohu porovnat se dvěma Passaty, které šly v rodině pryč též zhruba na 150tis km. Všechny vozy byly ošoupány úplně stejně. Řídil jsem hondu Civic rv. po 2000. Na tacháku měla 180tis, její historii neznám, jevila se celkově dost unaveně. Všechny vozy, vydrží stejně, pokuď se zrovna automobilka nerozhodla šetřit na antikorozní úpravě něčeho. Spíš jde o to, jaký motor a převodovku lze k danému vozu zvolit.

stealth01
28. dubna • 16:53

A proto je třeba Golf ve všech statistikách spolehlivosti nad Corollou/Aurisem?

ACE
29. dubna • 9:18

Jo dobrej pokus, pokud začínáš číst od zadu. Vždyť není první ani ve všech německejch a že to už je řádná manipulace.

Velkopřevor
28. dubna • 13:40

Ale, ale... Že by si pisálci ze škůdkarevue konečně uvědomily, co je pořádné auto. Testovat Hondu je výsada, tak si toho važte.

kari
28. dubna • 14:36

Je to asi těžké s takovýmto ublížením žít, co?

Mirek
28. dubna • 14:14

Hmmm ...pisálci...uvědomily...

Doporučujeme

Články odjinud