Minitest Honda Civic 1.6 i-DTEC: Ufoun, který vás nesežere

Velkopřevor  |  28. 04. 2018 13:40

Ale, ale... Že by si pisálci ze škůdkarevue konečně uvědomily, co je pořádné auto. Testovat Hondu je výsada, tak si toho važte.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  28. 04. 2018 14:14

Hmmm ...pisálci...uvědomily...

Odpovědět  |   | 
kari  |  28. 04. 2018 14:36

Je to asi těžké s takovýmto ublížením žít, co?

Odpovědět  |   | 
123  |  28. 04. 2018 14:19

Japonský design poslední dobou je opravdu divný. Nechápu, kdo to navrhuje - zadek podobný Mitsubishi Eclipse. S autorem musím plně souhlasit, co se týče vnitřních plastů, ovládacích tlačítek, displejů tak Japonci zůstali někde v 90. letech minulého století a je jedno jestli je to Honda, Mazda, Mitsubishi. To už i ti Korejci udělali větší krok kupředu.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  28. 04. 2018 15:48

Je to věc vkusu. Mám Imprezu a s designem, ovládáním a kvalitou jsem plně spokojen.

Odpovědět  |   | 
Luise  |  28. 04. 2018 16:31

Taky jsem s tím v pohodě. Ono to totiž vydrží neskutečné dlouho. Když vidím corolly 15 let starý tak oproti veškerým VW vypadají jako ze zrovna sjely z linky a stejný pocit mám u novych toyot a Hond. Není to nalesteny prd.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  28. 04. 2018 16:53

A proto je třeba Golf ve všech statistikách spolehlivosti nad Corollou/Aurisem?

Odpovědět  |   | 
ACE  |  29. 04. 2018 09:18

Jo dobrej pokus, pokud začínáš číst od zadu. Vždyť není první ani ve všech německejch a že to už je řádná manipulace.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  28. 04. 2018 17:46

To je tím, kdo si to kupuje. Typický zákazník Toyoty v čr je více šetrný a méně jezdí. Já jezdil dlouhá léta Almerou. Motor měla ještě ze staré generace Primery 1.8. Dával jsem ji pryč na 150tis km. Mohu porovnat se dvěma Passaty, které šly v rodině pryč též zhruba na 150tis km. Všechny vozy byly ošoupány úplně stejně. Řídil jsem hondu Civic rv. po 2000. Na tacháku měla 180tis, její historii neznám, jevila se celkově dost unaveně. Všechny vozy, vydrží stejně, pokuď se zrovna automobilka nerozhodla šetřit na antikorozní úpravě něčeho. Spíš jde o to, jaký motor a převodovku lze k danému vozu zvolit.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  28. 04. 2018 17:10

Smozrejme je to vec vkusu.Ale videt nazivo CTR a k smrti mrzky Golf R.... To jsou dve ruzne galaxie...VAGinisti nedelaji zas tak spatna auta. Vsude se najde nejaky zmetek ale srdcem je rozhodne nedelaji. Premistit se z bodu A do bodu B. Tot vse. Nic vic nic min. Pro me jsou VAGinisticke vyrobky nekoupitelne. V rodine jsou dva kusy a jsou to opravdu prumerna auta. Nic jednoduse nic. Ruzne modely Hondy jsem vlasrnil od roku 2003 az 2017.Pokud by nezrusili ACCO jezdim s nimi dodnes.

Odpovědět  |   | 
tom  |  28. 04. 2018 21:20

No vidíš, tak si užívej. Osobně jsem vaginista, takže maaam ty zensky rad. Vaginista nemá nic společného s vagistou.

Odpovědět  |   | 
WP  |  02. 05. 2018 03:22

Tak VAG nevyrábí auta srdcem, zatímco zřejmě ostatní s takovou vášní až je to cítit na každém kousku. Když už nemám ani ten nejhloupější pádný argument, tak použiju srdce nebo vášeň.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  02. 05. 2018 11:15

A Honda je vyloženě srdcařská záležitost?

Odpovědět  |   | 
fero  |  30. 04. 2018 11:22

ty kokotisko jaraby zasraty, kolko km si spravil v civicu? :D:D:D:D hovadooo

Odpovědět  |   | 
lolo  |  29. 04. 2018 00:08

Neni to konkurent skody fabie. Nema cenu cist.

Odpovědět  |   | 
jim  |  29. 04. 2018 00:42

spotřeba dost vysoká, oproti litrovýmu tříválci malý rozdíl, spotřeba, výkon, kultura budou podobný. co jsem ale čučel, tak s devítistupňovým automatem budou místo řadící páky už jen tlačítka

Odpovědět  |   | 
Pedro  |  16. 07. 2018 00:27

Civic je velmi slušný vůz. Nechci dehonestovat jiné značky. Ať si každý jezdí čím chce a tvrdí že jeho vůz je ten nej. Za 40 let jsem vystřídal řadu značek abych za sebe mohl říci že řidičsky v této třídě u mě vede Honda Civic 10G/ 1,5 VTEC Turbo CVT.

Odpovědět  |   | 
František  |  28. 08. 2018 22:19

Tak jsem dosáhl nejnižší spotřeby 2,5l na sto. Který naftak to má?!?!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 189 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A