Minitest Ford Kuga 1,5 TDCi: Nejmenší diesel je příjemné překvapení

Dominik  |  01. 04. 2018 12:24

370 Nm je samozřejmě nesmysl... ale chápu, stálo by to drahocenný čas si to po sobě aspoň přečíst..

Odpovědět  |   | 
kuk  |  01. 04. 2018 15:13

Rakovinomet.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  01. 04. 2018 16:18

A jéje, tady zas někdo propadá ekofašistické propagandě. Nemám doma ani jeden disel, alenepapouškuju každou hovadinu.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  01. 04. 2018 19:11

Sir CHerokee: Propaganda? Hovadina? Proboha zjisti si něco o benzoapyrenu a jeho prokazatelném vlivu na vývoj plodu, abys tady nebyl za blba. On toho má na "svědomí" samozřejmě daleko víc, ale jako návod by ti to snad mohlo postačit. Studuj sokolíku a potom si přijď posypat popel na hlavu.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  01. 04. 2018 20:33

Ani fasisti si nedovolovali rozporovat elementarnu fyziku, chemiu ci medicinu.

Dokonca aj komunisti boli v tomto zdrzanlivi.

Vies, cloviecik moj ubohy, rozporovat vedu a nadavat inym, ze spoliehanim sa na nu podliehaju propagande, je vysadou hlupakov.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  02. 04. 2018 22:35

Vidíš a já jsem vědec . Ale nemusí člověk být, aby uměl číst ve statistikách a grafech a pochopil, že osobní doprava není závažný problém, že je to jen zástěrka a konkurenční boj.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  01. 04. 2018 21:15

Tvoje bába je ekofašistka.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  01. 04. 2018 22:19

A? Co jste tím chtěl sdělit? Každý spalovak vypouští škodlivé látky, ale rozumná alternativa zatím není. Tak nechápu ty narážky jako rakovinomet a fosil a podobně infantilní výkřiky. Ale když vás to baví...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  02. 04. 2018 07:35

Dokonce i ty vypouštíš škodlivé látky a to oběma konci.
Nechápeš nic.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  02. 04. 2018 19:38

Já ale nerozporuji fakt, že spalovací motor vypouští škodliviny. Ano, vypouští škodliviny, to přeci ví každý. Ale psát tady ty přihlouplé výkřiky typu "rakovinomet" mi přijde zbytečné.
A ještě jsem napsa, že k těm spalovákům zatím není rozumná alternativa, což je taky fakt. Takže s nimi budeme muset ještě nějakou dobu vydržet, pokud nechceme chodit pěšky...

A co nechápu podle tebe?
A jaké škodlivé látky vypoušyím ,podle tebe, oběma konci? Nebo to byl jenom pokus o infantilní vtip? Pokud ano, tak OK, asi nemám ten správný smysl pro humor

Odpovědět  |   | 
kuk  |  03. 04. 2018 13:29

Z huby a zadku ti lezou skleníkový plyny CO2 a metan. Fakt

Dízl má díky silnému autoloby povoleny až 3x větší emise jedovatýho NOx (Euro 4 a 5) než benzíňák až teprve Euro 6 to horko tězko dorovnává, ale stále je nadržuje dizlpopelnicím. Fakt

Dízly chrlí mikroprachové částice, které výtečně vážou karcinogeny a jsou tak jemné že kromě usazovaní v plicních sklípcích jsou schopné prostoupit i kůží! Způsobuje to rakovinu plic, onemocnění cév a další nemoci. Tudíž je to RAKOVINOMET jako prase! DPF zachytí jenom část. Fakt

Dále chrlí benzoapyren, který může za předčané úmrtí lidských plodů čili nenarozených dětí. Fakt

Dále chrlí jedovaté oxidy dusíku NOx, které způsobují tzv. letní smog. Fakt

Pokud tedy dízpoplnice x-krát víc zasviňujou životní prostředí než benzíňáky, vhodnou atlernativou můžou bejt hybridní auta a na 70 % všech již budou bohatě stačit elektroauta.

pozn. Moderní benzínový přímovstřiky taky chrlej spousty mikročástic a ani nemusej mít DPF filtry. Bohužel. Přesto je tam někteří výrobci budou montovat.

Ty jsi línej jak veš protože nejsi schopnej samostaně hledat na gůglu a analyzovat fakta. Místo toho jen generalizuješ, bagatelizujeeš a chováš se jak infatilní dědek co si myslí, že všechno vokecá a plete si fakta s humorem = nechápeš nic. Fakt

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  03. 04. 2018 13:53

Ale já přeci vím, že diesel (i spalovák) vypouští škodliviny, hned první věta... nerozporuji to nijak. Já nemyslím, že z výfuku létají fialky Takže ty fakta sis mohl ušetřit, o to vůbec nešlo.

Já jenom narážel na tvůj způsob vyjádřování (jako je rakovinomet, dízlpopelnice, fosil...), je to přihlouplé a ničemu to nepomůže a už vůbec né věcné debatě. Ale jak říkám, asi je to tvůj styl, klidně se tak prezentuj dál.

Ano, vhodnou alternativou k dieselu jsou hybridy, ostatně Toyota a Lexus už to tak má nastaveno. Ostatní to asi tak dobře nezvládají, tak prostě vyrábí diesel... jak jsem psal, nějakou dobu to s nima ještě musíme vydržet, nejde je prostě ze dne na den zakázat. I když by mi třeba nepřítomnost dieselových kamionů a náklaďákp nevadila, ale momentálně to nejde.

EV auta nejsou alternativa, resp. nejsou rozumná alternativa, zatím.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  03. 04. 2018 15:26

Ty si jen kašpar s rakovinometem, kterýho fakta nezajímaj a jenom se chceš vykecávat a moralizovat. S tím si jdi do domova důchodců.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  03. 04. 2018 15:39

Sám jsi kašpar, když neumíš slušně jednat s jinými, nejen se mnou a nazýváš jiného kašparem jenom proto, že má na věc jiný názor. A do důchodu mám daleko, jsem ještě v pracovním procesu.

A ano, mám dieselové auto a nestydím se za to. Splňuje všechny náležitosti pro provoz, má platnou emisní i STK, dokonce mám i funkční a nevykuchaný DPF, je v dobrém stavu, pravidelně servisované. A dokonce mám i německou zelenou známku, takže mohu do měst, i když, za nějakou dobu už to asi zpřísní, ale naštěstí pracuji ve městě, kde to neřeší. Takže ještě nějakou dobu ho budu používat, s dovolením A pak si pravděpodobně zase koupím spalováka... i když už to asi bude benzin, protože už nebudu potřebovat tolik jezdit jako dnes...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 04. 2018 11:02

Tak si di ten svůj rakovinomet přeleštit ať se uklidníš

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  04. 04. 2018 11:27

Já jsem klidný, nepotřebuji se uklidnit.
A svoje dieselové auto udržuji v dobrém stavu... jak jsem psal, splňuje všechny zákonné náležitosti, vyhovuje mi a proto jej bez problémů užívám. A takové ty výkřiky jako "rakovinomet" mě nechávají klidným

Ale máš recht, měl bych zajet do myčky, o Velikonocích jsem jel do Alp, počasí nic moc, auto je zaprasené, takže je potřeba odstranit tu špínu, ať se tam nedrží vlhkost

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 04. 2018 12:45

Ty se potřebuješ jen vyžvanit.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  04. 04. 2018 13:06

Na to slouží diskuse, na diskutování. Když ti vadí, když někdo s tebou diskutuje, tam sem nelez

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 04. 2018 14:39

Říká ten co si plete diskuzi s vykecávánim se.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  04. 04. 2018 15:06

To je ale jenom tvůj názor, který nemusí mít nic společného se skutečností.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 04. 2018 15:31

S tou tvojí rozhodně ne.

Odpovědět  |   | 
Lojzic  |  03. 04. 2018 23:06

Odstehuj se na Sumavu a privaz se ke stromu ty vylizanej kaspare . Cist porad dokola tve nesmysly chce velkou davku odvahy.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 04. 2018 11:07

Přivaž si ke stromu svou bábu a zapal si cígo, když se tak bojíš to číst.

Odpovědět  |   | 
POLO  |  03. 04. 2018 23:32

Č u r á k u.

Odpovědět  |   | 
corges  |  03. 04. 2018 20:04

A tobě leze z mozku tak leda sláma. Takové pindy co s tebe lezou jsem už dlouho neslyšel. Kup si šlapací kolo a přestan tu prudit.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 04. 2018 11:12

Prď si dál do židle a jdi si radši pokecat na mimibazar ať se uklidníš.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  02. 04. 2018 08:48

Ty působíš stejně infantilně jako kuřáci co maj v prdeli hrtan a tak kouřej aspoň přes slavíka a k tomu maj ty svoje "frajerský chlapácký" kecy...

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  02. 04. 2018 19:38

V čem působím infantilně?

Odpovědět  |   | 
Franta  |  01. 04. 2018 16:11

Jenom o 100000kc drazsi Jak by asi vypadal, kdyz by byl o 300000kc drazsi Autora clanku bych chtel videt osobne

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 04. 2018 21:15

Tak jestli se na zadní sedadla dá pohodlně usadit, tak jsem čínský bůh srandy. Sedáky jsou krátké a svou polohou mi dávaly pocit, že se neustále musím nohami tlačit do opěradla, ať nesklouznu. V autosalónu mne prodejce přesvědčoval, ať vyměním své auto za Kugu. Když jsem mu řekl svou výhradu k sedákům, tak jsem dostal typický dotaz, jestli budu sedět za volantem, nebo na zadním sedadle. Po odpovědi, že za volantem, mi slavnostně řekl, tak proč mi to vadí, když na těch sedadlech bude sedět někdo jný, že mi to v tomto případě přece nemůže vadit. Odpověděl jsem mu na to, že tam bude sedět například můj syn a já chci, aby se mu sedělo pohodlně, že si chci koupit celé auto, ne takto ošizené.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  01. 04. 2018 21:57

A tvuj syn ma stejne proporce jako ty ?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 04. 2018 22:59

Mám výšku asi180 cm, syn o něco více.

Odpovědět  |   | 
homer  |  02. 04. 2018 03:21

To by mě teda nenapadlo jít do autosalonu diskutovat s prodejcem.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  02. 04. 2018 07:37

S těma vexlákama se dá diskutovat?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  02. 04. 2018 10:41

A na tu blbost jsi přišekl kde? Kde píšu, že jsem tam šel podiskutovat si. A co tak roční servis, to ti nic neříká?

Odpovědět  |   | 
stock  |  01. 04. 2018 22:26

Dobrý den všem,
nějak mi nesedí uváděná cena v tabulce na konci článku, s cenami v konfigurátoru ford. Uteklo mi něco?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 04. 2018 23:07

Ano uteklo, podívej se na akční ceník, který platí do 30.6.2018.
http://www.ford.cz/Hidden/Osobni-vozy...

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  03. 04. 2018 19:19

Tato anti-diesel propaganda je zjavne umelo vyrobeny problem. Ucelom bolo, je a bude predavat, donutit ludi kupovat. Uvidite ako sa casom situacia zmeni. Kupite si to, co Vam bude naordinovane a nechate si to tak dlho, ako Vam bude dovolene. A pojde to este dalej, nekupite si NIC, pretoze to bude len na pridel. Polstorocie dozadu sme dostavali maso na pridel. Sobolie maso dovezene zo ZSSR. Pridel bol zadarmo. Boli vydane listky a s tymi Ste sli na namestie. Zadarmo. A maso Ste dostali. Podla noveho EU-faso-protektoratu si ten pridel vo forme mobility KUPITE. A ten fasoprotektorat to je, p.Heydrich to formuloval v Prahe dost jasne. A to sa deje dnes.

Odpovědět  |   | 
Ada je tu  |  03. 04. 2018 19:41

Crossover se slabým motorem a bez ruční brzdy

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A