Minitest Ford Kuga 1,5 TDCi: Nejmenší diesel je příjemné překvapení

Dominik  |  01. 04. 2018 12:24

370 Nm je samozřejmě nesmysl... ale chápu, stálo by to drahocenný čas si to po sobě aspoň přečíst..

Odpovědět  |   | 
kuk  |  01. 04. 2018 15:13

Rakovinomet.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  01. 04. 2018 16:18

A jéje, tady zas někdo propadá ekofašistické propagandě. Nemám doma ani jeden disel, alenepapouškuju každou hovadinu.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  01. 04. 2018 19:11

Sir CHerokee: Propaganda? Hovadina? Proboha zjisti si něco o benzoapyrenu a jeho prokazatelném vlivu na vývoj plodu, abys tady nebyl za blba. On toho má na "svědomí" samozřejmě daleko víc, ale jako návod by ti to snad mohlo postačit. Studuj sokolíku a potom si přijď posypat popel na hlavu.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  01. 04. 2018 20:33

Ani fasisti si nedovolovali rozporovat elementarnu fyziku, chemiu ci medicinu.

Dokonca aj komunisti boli v tomto zdrzanlivi.

Vies, cloviecik moj ubohy, rozporovat vedu a nadavat inym, ze spoliehanim sa na nu podliehaju propagande, je vysadou hlupakov.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  02. 04. 2018 22:35

Vidíš a já jsem vědec . Ale nemusí člověk být, aby uměl číst ve statistikách a grafech a pochopil, že osobní doprava není závažný problém, že je to jen zástěrka a konkurenční boj.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  01. 04. 2018 21:15

Tvoje bába je ekofašistka.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  01. 04. 2018 22:19

A? Co jste tím chtěl sdělit? Každý spalovak vypouští škodlivé látky, ale rozumná alternativa zatím není. Tak nechápu ty narážky jako rakovinomet a fosil a podobně infantilní výkřiky. Ale když vás to baví...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  02. 04. 2018 07:35

Dokonce i ty vypouštíš škodlivé látky a to oběma konci.
Nechápeš nic.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  02. 04. 2018 19:38

Já ale nerozporuji fakt, že spalovací motor vypouští škodliviny. Ano, vypouští škodliviny, to přeci ví každý. Ale psát tady ty přihlouplé výkřiky typu "rakovinomet" mi přijde zbytečné.
A ještě jsem napsa, že k těm spalovákům zatím není rozumná alternativa, což je taky fakt. Takže s nimi budeme muset ještě nějakou dobu vydržet, pokud nechceme chodit pěšky...

A co nechápu podle tebe?
A jaké škodlivé látky vypoušyím ,podle tebe, oběma konci? Nebo to byl jenom pokus o infantilní vtip? Pokud ano, tak OK, asi nemám ten správný smysl pro humor

Odpovědět  |   | 
kuk  |  03. 04. 2018 13:29

Z huby a zadku ti lezou skleníkový plyny CO2 a metan. Fakt

Dízl má díky silnému autoloby povoleny až 3x větší emise jedovatýho NOx (Euro 4 a 5) než benzíňák až teprve Euro 6 to horko tězko dorovnává, ale stále je nadržuje dizlpopelnicím. Fakt

Dízly chrlí mikroprachové částice, které výtečně vážou karcinogeny a jsou tak jemné že kromě usazovaní v plicních sklípcích jsou schopné prostoupit i kůží! Způsobuje to rakovinu plic, onemocnění cév a další nemoci. Tudíž je to RAKOVINOMET jako prase! DPF zachytí jenom část. Fakt

Dále chrlí benzoapyren, který může za předčané úmrtí lidských plodů čili nenarozených dětí. Fakt

Dále chrlí jedovaté oxidy dusíku NOx, které způsobují tzv. letní smog. Fakt

Pokud tedy dízpoplnice x-krát víc zasviňujou životní prostředí než benzíňáky, vhodnou atlernativou můžou bejt hybridní auta a na 70 % všech již budou bohatě stačit elektroauta.

pozn. Moderní benzínový přímovstřiky taky chrlej spousty mikročástic a ani nemusej mít DPF filtry. Bohužel. Přesto je tam někteří výrobci budou montovat.

Ty jsi línej jak veš protože nejsi schopnej samostaně hledat na gůglu a analyzovat fakta. Místo toho jen generalizuješ, bagatelizujeeš a chováš se jak infatilní dědek co si myslí, že všechno vokecá a plete si fakta s humorem = nechápeš nic. Fakt

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  03. 04. 2018 13:53

Ale já přeci vím, že diesel (i spalovák) vypouští škodliviny, hned první věta... nerozporuji to nijak. Já nemyslím, že z výfuku létají fialky Takže ty fakta sis mohl ušetřit, o to vůbec nešlo.

Já jenom narážel na tvůj způsob vyjádřování (jako je rakovinomet, dízlpopelnice, fosil...), je to přihlouplé a ničemu to nepomůže a už vůbec né věcné debatě. Ale jak říkám, asi je to tvůj styl, klidně se tak prezentuj dál.

Ano, vhodnou alternativou k dieselu jsou hybridy, ostatně Toyota a Lexus už to tak má nastaveno. Ostatní to asi tak dobře nezvládají, tak prostě vyrábí diesel... jak jsem psal, nějakou dobu to s nima ještě musíme vydržet, nejde je prostě ze dne na den zakázat. I když by mi třeba nepřítomnost dieselových kamionů a náklaďákp nevadila, ale momentálně to nejde.

EV auta nejsou alternativa, resp. nejsou rozumná alternativa, zatím.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  03. 04. 2018 15:26

Ty si jen kašpar s rakovinometem, kterýho fakta nezajímaj a jenom se chceš vykecávat a moralizovat. S tím si jdi do domova důchodců.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  03. 04. 2018 15:39

Sám jsi kašpar, když neumíš slušně jednat s jinými, nejen se mnou a nazýváš jiného kašparem jenom proto, že má na věc jiný názor. A do důchodu mám daleko, jsem ještě v pracovním procesu.

A ano, mám dieselové auto a nestydím se za to. Splňuje všechny náležitosti pro provoz, má platnou emisní i STK, dokonce mám i funkční a nevykuchaný DPF, je v dobrém stavu, pravidelně servisované. A dokonce mám i německou zelenou známku, takže mohu do měst, i když, za nějakou dobu už to asi zpřísní, ale naštěstí pracuji ve městě, kde to neřeší. Takže ještě nějakou dobu ho budu používat, s dovolením A pak si pravděpodobně zase koupím spalováka... i když už to asi bude benzin, protože už nebudu potřebovat tolik jezdit jako dnes...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 04. 2018 11:02

Tak si di ten svůj rakovinomet přeleštit ať se uklidníš

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  04. 04. 2018 11:27

Já jsem klidný, nepotřebuji se uklidnit.
A svoje dieselové auto udržuji v dobrém stavu... jak jsem psal, splňuje všechny zákonné náležitosti, vyhovuje mi a proto jej bez problémů užívám. A takové ty výkřiky jako "rakovinomet" mě nechávají klidným

Ale máš recht, měl bych zajet do myčky, o Velikonocích jsem jel do Alp, počasí nic moc, auto je zaprasené, takže je potřeba odstranit tu špínu, ať se tam nedrží vlhkost

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 04. 2018 12:45

Ty se potřebuješ jen vyžvanit.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  04. 04. 2018 13:06

Na to slouží diskuse, na diskutování. Když ti vadí, když někdo s tebou diskutuje, tam sem nelez

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 04. 2018 14:39

Říká ten co si plete diskuzi s vykecávánim se.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  04. 04. 2018 15:06

To je ale jenom tvůj názor, který nemusí mít nic společného se skutečností.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 04. 2018 15:31

S tou tvojí rozhodně ne.

Odpovědět  |   | 
Lojzic  |  03. 04. 2018 23:06

Odstehuj se na Sumavu a privaz se ke stromu ty vylizanej kaspare . Cist porad dokola tve nesmysly chce velkou davku odvahy.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 04. 2018 11:07

Přivaž si ke stromu svou bábu a zapal si cígo, když se tak bojíš to číst.

Odpovědět  |   | 
POLO  |  03. 04. 2018 23:32

Č u r á k u.

Odpovědět  |   | 
corges  |  03. 04. 2018 20:04

A tobě leze z mozku tak leda sláma. Takové pindy co s tebe lezou jsem už dlouho neslyšel. Kup si šlapací kolo a přestan tu prudit.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 04. 2018 11:12

Prď si dál do židle a jdi si radši pokecat na mimibazar ať se uklidníš.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  02. 04. 2018 08:48

Ty působíš stejně infantilně jako kuřáci co maj v prdeli hrtan a tak kouřej aspoň přes slavíka a k tomu maj ty svoje "frajerský chlapácký" kecy...

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  02. 04. 2018 19:38

V čem působím infantilně?

Odpovědět  |   | 
Franta  |  01. 04. 2018 16:11

Jenom o 100000kc drazsi Jak by asi vypadal, kdyz by byl o 300000kc drazsi Autora clanku bych chtel videt osobne

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 04. 2018 21:15

Tak jestli se na zadní sedadla dá pohodlně usadit, tak jsem čínský bůh srandy. Sedáky jsou krátké a svou polohou mi dávaly pocit, že se neustále musím nohami tlačit do opěradla, ať nesklouznu. V autosalónu mne prodejce přesvědčoval, ať vyměním své auto za Kugu. Když jsem mu řekl svou výhradu k sedákům, tak jsem dostal typický dotaz, jestli budu sedět za volantem, nebo na zadním sedadle. Po odpovědi, že za volantem, mi slavnostně řekl, tak proč mi to vadí, když na těch sedadlech bude sedět někdo jný, že mi to v tomto případě přece nemůže vadit. Odpověděl jsem mu na to, že tam bude sedět například můj syn a já chci, aby se mu sedělo pohodlně, že si chci koupit celé auto, ne takto ošizené.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  01. 04. 2018 21:57

A tvuj syn ma stejne proporce jako ty ?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 04. 2018 22:59

Mám výšku asi180 cm, syn o něco více.

Odpovědět  |   | 
homer  |  02. 04. 2018 03:21

To by mě teda nenapadlo jít do autosalonu diskutovat s prodejcem.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  02. 04. 2018 07:37

S těma vexlákama se dá diskutovat?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  02. 04. 2018 10:41

A na tu blbost jsi přišekl kde? Kde píšu, že jsem tam šel podiskutovat si. A co tak roční servis, to ti nic neříká?

Odpovědět  |   | 
stock  |  01. 04. 2018 22:26

Dobrý den všem,
nějak mi nesedí uváděná cena v tabulce na konci článku, s cenami v konfigurátoru ford. Uteklo mi něco?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 04. 2018 23:07

Ano uteklo, podívej se na akční ceník, který platí do 30.6.2018.
http://www.ford.cz/Hidden/Osobni-vozy...

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  03. 04. 2018 19:19

Tato anti-diesel propaganda je zjavne umelo vyrobeny problem. Ucelom bolo, je a bude predavat, donutit ludi kupovat. Uvidite ako sa casom situacia zmeni. Kupite si to, co Vam bude naordinovane a nechate si to tak dlho, ako Vam bude dovolene. A pojde to este dalej, nekupite si NIC, pretoze to bude len na pridel. Polstorocie dozadu sme dostavali maso na pridel. Sobolie maso dovezene zo ZSSR. Pridel bol zadarmo. Boli vydane listky a s tymi Ste sli na namestie. Zadarmo. A maso Ste dostali. Podla noveho EU-faso-protektoratu si ten pridel vo forme mobility KUPITE. A ten fasoprotektorat to je, p.Heydrich to formuloval v Prahe dost jasne. A to sa deje dnes.

Odpovědět  |   | 
Ada je tu  |  03. 04. 2018 19:41

Crossover se slabým motorem a bez ruční brzdy

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A