"Práce s rezervou bude špinavá"To možná jo, ale aspoň tam nějaká je.
A jak je to se spolehlivosti? Vzdy me prekvapi, kdyg ve srovnavacich zebriccich je Smax daleko vpredu ve spolehlivosti pred galaxy. A pritom je zaklad stejny. Mam smaxe prave proto, ze vyuziju jen 5 mist. Na druhou stranu, ze by to bylo nejak moc spolehlive bych z vlastni zkusenosti taky uplne netvrdil.
S-max je hodně spolehlivý 2006 TDCi 103kw, za 7 let provuzu jen běžný každoroční servis jinak nic a spotřeba okolo 6l/100km. S-max 2014 TDCi 147kw aut. také bez problémů, jen spotřeba oklo 8l/100km...Obě nová auta...
Mam 2015 a uz jsem parkrat neocekavane v servisu byl. Mozna to je najezdem, za 3 roky ca 108 t km. Kazdopadne neznam soucasnou konkurenci, ale predchozi auto byla o1 r.v. 99 a do tech ca 360 t km mela tolik neplanovanych oprav jako smax za 3 roky...
2007 96kw najeto 240000km, jezdí bez problémů.
2015, obcas netopil- cidlo. Obcas problemy s brzdami- vice vymen uz snad v pohode. Problem s pristrojovkou-vymenen svazek, problem a geometrii zadni napravy-rozborka a sborka... ale jinak auto jako celek spokojenost, nicmene tyhle veci to srazi...
Pro info technicky se jedná o třetí generaci galaxy.Galaxy I. 1995–2006Galaxy II. 2006–2014Galaxy III. 2015 - současnost
Prakticky čtvrtá.3/1995-4/20004/2000-4/20065/2006-2/20152/2015-...
Já si nemůžu pomoct ale Z toho testu je vidět že se tu jiné automobily jak vag moc netestuji. Tlačítka jsou škareda....ale co to..kessy funguje i na zadní klice? Neboucha to od nápravy? Je to pohodlné ale při tom to dobře sedí? Nevrze na nerovnostech?? A nakonec je to snad i spolehlive... :-o
Soucasna generace SMaxu je odhlucnena lepe nez Sharan..
Mam model 2015. Ten tedy neni.
Ja mam Model 2017 (180k diesel+AWD+AT). Ten je podstatne tichsi ako kamaratov stary S-Max po facelifte (200k+AT), ktory sa mi ale zdal o dost tichsi of mojho stareho S-Maxa z 2009 (pred faceliftom).
Jako majitel Smaxu bych to zas tak nehrotil. Pri primem porovnani sharanem allrad jsem musel uznat, ze sharan je tissi, ze by tam neco bouchalo, to ani omylem. Komfort oproti smaxu take lepsi(krasne houpave), smax vetsi jistota v zatackach. Nevim jak moc je sharan spolehlivy, ale ten smax je hodne prumerny az podprumerny, teda pokud srovnam s minulym autem.
A pro toho kdo potebuje 7 míst ale nemá milion jsou tu vozy Ford Grand Tourneo Connect, VW Caddy Maxi - za polovicni cenu nabidnou vice prostoru a podobnou vybavu. Jen ten podvozek není tak fun
Ja by som isiel radsej do SUV, ktore sa v tejto cenovke da zohnat celkom slusne. hoci aj s pohonom 2k. Velka rodina dakovat nebude, ak z dovodu malej svetlej vysky ostane kilometer od chatou a vsetko sa bude vlacit na hrbe hore. Mam to v pamati, ked inak vyborne jazdiaci Focus EB 1.0 musel byt nechany dolu, veci sa prelozili a hore pokracovalo konzervativne, ale univerzalnejsie riesene auto. Na pohodlne cestovanie po cestach typu letisko, to je samozrejme urcite dobra, priestranna a prijemna kara.
Ne kazdy ma pred chatou tankodrom. K vetsine chat vede slusna cesta a tenhle Ford zvlada v ramci moznosti i dost rozbite cesty.
Uplny nesmysl. SUV nikdy nebude tak velke jako MPV, zvlaste pro vetsi rodinu - 3 a vice deti. Sam jsem si tim pred par lety prosel. To jestli projede k chate, kdyz jednou za 10 let napadne vice snehu, je irelevantni - leda pokud by na tu chatu jezdili kazdy vikend, ale to uz je o necem jinem. Nicmene Galaxy 4x4 toho projede celkem dost.MPV je prevazne o variabilite a vnitrnim prostoru pro vetsi rodinu a to nenabidne zadne SUV.
A kolko miesta potrebujes pre dve decka? Inak, na tu nasu chatu to MPV nevylezie, teda len ak by po kazdom navrate slo do servisu na rozmrd.ny spodok po tom, co by sme ho pod chatou este aj vylozili a tlacili.Ja netvrdim ze MPV nema vyhodu variability a priestoru. To rozhodne ma a navyse sa v nom prijemne cestuje napriklad vdaka velkym oknam a svetlemu interieru a kubikom vzduchu okolo. Samozrejme ano. Lenze ak skonci na susedovej chate pod kopcom, potom to vhodny vehikel pre mna nie je. Musi si kazdy vybrat a ja beriem radsej to SUV a navyse s balonovym rozmerom, ktory sa neprerazi o ostry kamen a ked ho jemne podhustim, pojde ako v snezniciach az hore. Ale to by Ste museli aspon raz skusit.
On psal o 3 a více dětech.2 děcka usadíš do všeho, ale 3 už bývá často problém. Jednak nejsou vzadu 3 isofixy na sedačky a když nejsou sedačky třeba, tak většina SUV má vzadu prostřední sedadlo furt řešené nouzově.
Ver tomu, ze VETSINA lidi ke sve chate dojede v lete vicemene cimkoli a za horsich podminek na to staci sikovny ridic. To samozrejme nevulucuje to, ze ty mas pro sve potreby idealni auto a jsi idealni ridic ;-)
Evropské SUV ne, ale ty americké ano.
Ano, postreh, mam v hladaciku cenu.
věrná pravda.
Jestli můžu poopravit, tak věčná pravda.
díky bohu za každý MPV. Už i ten renault to kurví, doufám, že citroen bude mět rozum a ještě každý není dálniční jezdec a potřebuje motor do města. Ne každá levná autodiagnostika umí čistit DPF v garáži.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.