Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Sofer Petr  |  07. 10. 2018 17:36

No, vysledek mozna neni zcela spickovy. Na druhou stranu pored lepsi nez treba Hjundaj i30 a podobna verbez. Ja bych preferoval Hondu Jazz, ale Ford taky dobry.

Odpovědět  |   | 

jak se díváte na cenu?

Odpovědět  |   | 
..  |  07. 10. 2018 19:53

takhle ...

Odpovědět  |   | 
peter ulicny  |  08. 10. 2018 14:47

Ford novinky na jednom mieste: http://fordauto.sk/...

pekny den

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  07. 10. 2018 18:47

Honda Jazz preci nejde srovnavat s Focusem

Odpovědět  |   | 
Sofer Petr  |  08. 10. 2018 00:22

Civic srry uz blbnu Civic, Civic, Civic

Odpovědět  |   | 
Lumix  |  07. 10. 2018 19:31

No, hlavně že interiér jako by z oka vypadl H i30. Když si uvědomíme jak dokázal být Ford originální viz. Sierra a Focus I. Tak tohle je pěkně okopírované kde co kolem. Jízdne bude jistě dobrý, ovšem škoda designu, takový trochu kočkopes.

Odpovědět  |   | 
JK  |  07. 10. 2018 20:43

No a i30 okopírovala interiér z Fiatu Tipo. Ford se svojí filosofií "global design" dělá auta prostě hlavně pro Asii. Viz poslední Mondeo - zvenku docela pěkný, interiér katastrofa. A tenhle Focus vypadá zvenku jako Korea a zevnitř jako Fiat, nebo znova Korea, kopírující Fiat.

Odpovědět  |   | 
Jan Vomacka  |  07. 10. 2018 23:07

Svata pravda. Interier noveho FoFo byl pro me osobne velkym zklamanim. Zlata dvojkova generace po FF.. Jeste vetsim zklamanim ale byla kvalita interieru noveho Mondea..Kdeze ty lonske snehy jsou.

Odpovědět  |   | 
Matrin  |  28. 07. 2019 21:16

Jo to je přesný ten interiér je originální a skvěle zpracovaný nikde nic nevrže a ani se neodlupuje sám mohu podvrdit mám 2 po faceliftu v titanium výbavě a pohoda škoda že ford už takový auta nedokáže vyrobit ale snad jednou.......no fandím mu -go ford

Odpovědět  |   | 
Miro  |  07. 10. 2018 19:18

"ploužíte se kolem sedmdesátky až devadesátky a necháte automat co nejdříve řadit nejvyšší kvalty. Pod pět litrů jsem se ale ani tak nedostal, i když Ford podle tabulek slibuje 4,4 litru Více na: https://www.autorevue.cz/minitest-ford-focus-15-ec... ... "

tomu sa mi moc nechce verit, to je daka blbost, za 5l tymto stylom odjazdi kdejaky benzin, niekde bude chyba

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 10. 2018 19:34

Tak s předchozí verzi Focusu 2.0 TDci s powershiftem jsem se nedokázal dostat ani na hranici 6 l/100 km, ať jsem se snažil jak chtěl. Takže já se tomu u Fordu vůbec nedivím.

Odpovědět  |   | 
Q  |  07. 10. 2018 21:11

Je to klasický automat, ten sám o sobě přidá na spotřebě 10%, možná i víc. Motor testovaného kusu ještě nemá najeto ani 5000 km. A znám i diesely, které ani s manuálem neumí jezdit pod 5 litrů. Takže ve výsledku mi ty naměřené hodnoty přijdou adekvátní.
Ve výsledku to je ale jedno. Ten motor si stejně nikdo nekoupí. Za poslední měsíc se prodalo 334 benzínových Focusů ... a 14 dieselů.

Odpovědět  |   | 
pan Michaelidis  |  07. 10. 2018 19:59

Nedostižným vzorem pro Ford Focus bude vždy - Fabia combi!!!

Odpovědět  |   | 
že zdravím  |  07. 10. 2018 20:26

: Golf, Leon, Rapid 2019, Auris, Civic, Focus ...
: Mégane, P308, i30 ...

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  07. 10. 2018 21:01

Kvíčalo Kvíčalo, mlčeti zlato.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  28. 07. 2019 21:23

Pan Michaelidis
Debile běž si lehnout a neotravuj tady když nevíš co meleš

Odpovědět  |   | 
Moik  |  07. 10. 2018 21:56

Na tomhle serveru jsem k výsledku testu skeptický... Nechce se mi věřit že by si to Ford nepohlidal...

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  07. 10. 2018 22:53

Splácanina mnoha dalších aut a mezi tím se nám ten Focus někam ztratil a ty motory hrůza. Za ty prachy je už i Mazda6 s pořádným motorem, prostě kus auta. 🤔

Odpovědět  |   | 
.  |  07. 10. 2018 23:42

Focus v naftě je prakticky neprodejné auto, podle statistiky se u nás letos prodalo 199 Focusů v benalu a nicotných 10 ks v dieselu. No a v benalu jsou v nové generaci na výběr jenom rachitické tříválce, takže game is over.

Odpovědět  |   | 
.  |  07. 10. 2018 23:44

oprava ..... v září prodalo...

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  08. 10. 2018 07:23

Ten předek je přímo odporný a zbytek auta o ničem. Pod kapotou užraný diesel nebo tříválec, to je horší než ten předek. Ještě že tak fajň zatáčí.

Odpovědět  |   | 
danislav beroutek  |  08. 10. 2018 13:03

Take se divim odvaze Fordu nabizet ve Focusu jen trivalcove benziny. Na druhou stranu ale vim, ze velka cast lidi nejake valce vubec neresi. Takze si nemyslim, zda lze duveryhode predjimat, jak moc bude tato generace Focusu uspesna.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 10. 2018 13:30

ta spotreba je doslova sialena. Viem ze taketo porovnanie mozu mnohi skritizovat, ale takuto spotrebu dlhodobo priemer ma nasa O1 1.6i (navyse so zvysenym podvozkom, cize po tej dialnici predsa len horsia aerodynamika, pri 190 kmh definitivne konci a nie, nie je je to motorom, ten je v super kondicii, poctivo zabehnuty). Ciste dialnicna jazda 13o/14o znamena nieco do 7.5, predpisova okreska je rovnych 6, v pripade max plynulej jazdy sa da aj tesne podliezt.

A teraz mi vysvetlite jednu vec. V pripade tej horeuvedenej vykopavky sa jedna o motor benzinovy (horsia ucinnost), atmosfericky (este horsia ucinnost), konstrukcne viac ako tri dekady stary (co by malo byt podla dnesneho marketingu priam zlocin). Auto ma horsiu aerodynamiku a nemozne kratke prevody (tam by sa zislo o 200/min menej, predpisovej dialnicnej rychlosti by to prospelo o dalsie odhadom dva deci na 1oo dolu), cize ani sprevodovanie vzhladom na spotrebu nie je idealne. Preco teda dnesny, navyse moderny a dieselovy motor ma v podstate rovnaku spotrebu priemer?! Tu by som cakal aspon o liter a pol menej, ostatne stary pumpac to predvadza s prehladom.

Odpovědět  |   | 
Q  |  08. 10. 2018 15:03

BTW Atmosferický nemusí mít horší účinnost. Kupříkladu Toyota uvádí u svého přeplňovaného motoru 8NR-FTS (1.2T) účinnost až 36 %, zatímco u atmosfericky plněného motoru 2ZR-FXE (Prius 1.8) až 40 %.

Odpovědět  |   | 
tom  |  08. 10. 2018 15:17

To je možné, běhá v Atkinsonove cyklu. Ta účinnost je ale vyvážena nizsim vykonem

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  08. 10. 2018 21:48

Ktory je v hybride viac nez kompenzovany elektromotorm s krutiacim momentom 200 Nm od 0 rpm.

Nicmenej, a teraz nemam cas hladat udaje o termalnej ucinnosti motorov Sky, ale tie maju vdaka extremnemu kompresnemu pomeru (mimochodom, Toyota sa mu blizi), asi najvyssiu termalnu ucinnosti medzi aktualnymi benzinovymi motormi, a celkom slusny krutak.

Odpovědět  |   | 
Q  |  09. 10. 2018 10:56

Ano, nominální výkon i točivý moment jsou nižší. Ale to na věci nic nemění. Motory pro stacionární aplikace (průmysl, centrály) mívají výkony a momenty ještě nižší.

Odpovědět  |   | 
Gembler  |  08. 10. 2018 15:21

Je to vahou a sirokymi pneu.

Odpovědět  |   | 
peter ulicny  |  08. 10. 2018 14:47

Ford novinky na jednom mieste: http://fordauto.sk/...

pekny den

Odpovědět  |   | 
Hustodrak  |  08. 10. 2018 22:58

Obrovské zklamaní. Ale tak Ford byl vždycky hnůj. Přitom tohle auto by mohlo být přesně pro mě, ale asi skončím u kie nebo octy...

Odpovědět  |   | 
Tomaszko  |  09. 10. 2018 08:58

Kie nebo Oktavky... :))))))))))))))))))))) tak to hodně štěstí

Odpovědět  |   | 
Payah  |  09. 10. 2018 09:08

Myslel jsem, že se Ford polepší a vrátí se k originálním řešením jako u Focusu 1. Měl jsem ho 14 let a byl jsem spokojen. Kromě toho jsem měl Mondeo, Escorta i Fiestu. Jsem Ford pozitivní Škoda, že se zbavil toho posledního okénka u C sloupku a světel v nich. Tvar zadních dveří se podobá tomu u BMW 1 a z toho mi naskakují osypky... Brrrr... Když jsem musel dát svého Focuska z domu (už dost reznul) u Fordu jsem si nevybral. Skončil jsem u Mazdy 3. A jsem moc spokojený. (i když každé auto má nějaké ty drobné neduhy ) Motor G120. Za 60 tisíc, co mám najeto, mám dlouhodobou spotřebu dle tankování 6,27 l/100 km,

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 10. 2018 15:12

Dnes jsem se s Focusem projel, 1.0 EB, jízdně výborné. Nebýt toho, že byl moc dobře rozeznatelný tříválec a stále mi třepal řadičkou, tak hodně slušné. Jenže ten motor, to bych nezkousnul, stále jsem ho při rozjíždění a přidání plynu slyšel. Jestli je motor 1.5 EB stejného charakteru, tak sbohem Forde.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  18. 11. 2018 18:26

Pane Miháliku tak proč ty nedostatky které uvádíte nepřepracujete Vy? Na to myslím nemáte, takže Vám nezbývé než kritizovat.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

dnes | Jan Mička | 157 příspěvků
TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 54 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat