Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

35 komentářů

Roman
18. listopadu • 18:26

Pane Miháliku tak proč ty nedostatky které uvádíte nepřepracujete Vy? Na to myslím nemáte, takže Vám nezbývé než kritizovat.

Mirek
9. října • 15:12

Dnes jsem se s Focusem projel, 1.0 EB, jízdně výborné. Nebýt toho, že byl moc dobře rozeznatelný tříválec a stále mi třepal řadičkou, tak hodně slušné. Jenže ten motor, to bych nezkousnul, stále jsem ho při rozjíždění a přidání plynu slyšel. Jestli je motor 1.5 EB stejného charakteru, tak sbohem Forde.

Hustodrak
8. října • 22:58

Obrovské zklamaní. Ale tak Ford byl vždycky hnůj. Přitom tohle auto by mohlo být přesně pro mě, ale asi skončím u kie nebo octy...

Payah
9. října • 9:08

Myslel jsem, že se Ford polepší a vrátí se k originálním řešením jako u Focusu 1. Měl jsem ho 14 let a byl jsem spokojen. Kromě toho jsem měl Mondeo, Escorta i Fiestu. Jsem Ford pozitivní ;-) Škoda, že se zbavil toho posledního okénka u C sloupku a světel v nich. Tvar zadních dveří se podobá tomu u BMW 1 a z toho mi naskakují osypky... Brrrr... Když jsem musel dát svého Focuska z domu (už dost reznul) u Fordu jsem si nevybral. Skončil jsem u Mazdy 3. A jsem moc spokojený. (i když každé auto má nějaké ty drobné neduhy ;-) ) Motor G120. Za 60 tisíc, co mám najeto, mám dlouhodobou spotřebu dle tankování 6,27 l/100 km,

Tomaszko
9. října • 8:58

Kie nebo Oktavky... :))))))))))))))))))))) tak to hodně štěstí

peter ulicny
8. října • 14:47

Ford novinky na jednom mieste: http://fordauto.sk/... pekny den

Anti-automat
8. října • 13:30

ta spotreba je doslova sialena. Viem ze taketo porovnanie mozu mnohi skritizovat, ale takuto spotrebu dlhodobo priemer ma nasa O1 1.6i (navyse so zvysenym podvozkom, cize po tej dialnici predsa len horsia aerodynamika, pri 190 kmh definitivne konci a nie, nie je je to motorom, ten je v super kondicii, poctivo zabehnuty). Ciste dialnicna jazda 13o/14o znamena nieco do 7.5, predpisova okreska je rovnych 6, v pripade max plynulej jazdy sa da aj tesne podliezt. A teraz mi vysvetlite jednu vec. V pripade tej horeuvedenej vykopavky sa jedna o motor benzinovy (horsia ucinnost), atmosfericky (este horsia ucinnost), konstrukcne viac ako tri dekady stary (co by malo byt podla dnesneho marketingu priam zlocin). Auto ma horsiu aerodynamiku a nemozne kratke prevody (tam by sa zislo o 200/min menej, predpisovej dialnicnej rychlosti by to prospelo o dalsie odhadom dva deci na 1oo dolu), cize ani sprevodovanie vzhladom na spotrebu nie je idealne. Preco teda dnesny, navyse moderny a dieselovy motor ma v podstate rovnaku spotrebu priemer?! Tu by som cakal aspon o liter a pol menej, ostatne stary pumpac to predvadza s prehladom.

Gembler
8. října • 15:21

Je to vahou a sirokymi pneu.

Q
8. října • 15:03

BTW Atmosferický nemusí mít horší účinnost. Kupříkladu Toyota uvádí u svého přeplňovaného motoru 8NR-FTS (1.2T) účinnost až 36 %, zatímco u atmosfericky plněného motoru 2ZR-FXE (Prius 1.8) až 40 %.

tom
8. října • 15:17

To je možné, běhá v Atkinsonove cyklu. Ta účinnost je ale vyvážena nizsim vykonem

Q
9. října • 10:56

Ano, nominální výkon i točivý moment jsou nižší. Ale to na věci nic nemění. Motory pro stacionární aplikace (průmysl, centrály) mívají výkony a momenty ještě nižší.

Joe Doe
8. října • 21:48

Ktory je v hybride viac nez kompenzovany elektromotorm s krutiacim momentom 200 Nm od 0 rpm.Nicmenej, a teraz nemam cas hladat udaje o termalnej ucinnosti motorov Sky, ale tie maju vdaka extremnemu kompresnemu pomeru (mimochodom, Toyota sa mu blizi), asi najvyssiu termalnu ucinnosti medzi aktualnymi benzinovymi motormi, a celkom slusny krutak.

Kankunen
8. října • 7:23

Ten předek je přímo odporný a zbytek auta o ničem. Pod kapotou užraný diesel nebo tříválec, to je horší než ten předek. Ještě že tak fajň zatáčí.

danislav beroutek
8. října • 13:03

Take se divim odvaze Fordu nabizet ve Focusu jen trivalcove benziny. Na druhou stranu ale vim, ze velka cast lidi nejake valce vubec neresi. Takze si nemyslim, zda lze duveryhode predjimat, jak moc bude tato generace Focusu uspesna.

.
7. října • 23:42

Focus v naftě je prakticky neprodejné auto, podle statistiky se u nás letos prodalo 199 Focusů v benalu a nicotných 10 ks v dieselu. No a v benalu jsou v nové generaci na výběr jenom rachitické tříválce, takže game is over.

.
7. října • 23:44

oprava ..... v září prodalo...

Tomas
7. října • 22:53

Splácanina mnoha dalších aut a mezi tím se nám ten Focus někam ztratil a ty motory hrůza. Za ty prachy je už i Mazda6 s pořádným motorem, prostě kus auta. 🤔

Moik
7. října • 21:56

Na tomhle serveru jsem k výsledku testu skeptický... Nechce se mi věřit že by si to Ford nepohlidal...

pan Michaelidis
7. října • 19:59

Nedostižným vzorem pro Ford Focus bude vždy - Fabia combi!!!

Martin
28. července • 21:23

Pan Michaelidis
Debile běž si lehnout a neotravuj tady když nevíš co meleš

Vlk z Vlkohradu
7. října • 21:01

Kvíčalo Kvíčalo, mlčeti zlato.

že zdravím
7. října • 20:26

:-) : Golf, Leon, Rapid 2019, Auris, Civic, Focus ...
:-( : Mégane, P308, i30 ...

Miro
7. října • 19:18

"ploužíte se kolem sedmdesátky až devadesátky a necháte automat co nejdříve řadit nejvyšší kvalty. Pod pět litrů jsem se ale ani tak nedostal, i když Ford podle tabulek slibuje 4,4 litru Více na: https://www.autorevue.cz/minitest-ford-focus-15-ec... ... "tomu sa mi moc nechce verit, to je daka blbost, za 5l tymto stylom odjazdi kdejaky benzin, niekde bude chyba

Q
7. října • 21:11

Je to klasický automat, ten sám o sobě přidá na spotřebě 10%, možná i víc. Motor testovaného kusu ještě nemá najeto ani 5000 km. A znám i diesely, které ani s manuálem neumí jezdit pod 5 litrů. Takže ve výsledku mi ty naměřené hodnoty přijdou adekvátní.
Ve výsledku to je ale jedno. Ten motor si stejně nikdo nekoupí. Za poslední měsíc se prodalo 334 benzínových Focusů ... a 14 dieselů.

Mirek
7. října • 19:34

Tak s předchozí verzi Focusu 2.0 TDci s powershiftem jsem se nedokázal dostat ani na hranici 6 l/100 km, ať jsem se snažil jak chtěl. Takže já se tomu u Fordu vůbec nedivím.

Sofer Petr
7. října • 17:36

No, vysledek mozna neni zcela spickovy. Na druhou stranu pored lepsi nez treba Hjundaj i30 a podobna verbez. Ja bych preferoval Hondu Jazz, ale Ford taky dobry.

Lumix
7. října • 19:31

No, hlavně že interiér jako by z oka vypadl H i30. Když si uvědomíme jak dokázal být Ford originální viz. Sierra a Focus I. Tak tohle je pěkně okopírované kde co kolem. Jízdne bude jistě dobrý, ovšem škoda designu, takový trochu kočkopes.

JK
7. října • 20:43

No a i30 okopírovala interiér z Fiatu Tipo. Ford se svojí filosofií "global design" dělá auta prostě hlavně pro Asii. Viz poslední Mondeo - zvenku docela pěkný, interiér katastrofa. A tenhle Focus vypadá zvenku jako Korea a zevnitř jako Fiat, nebo znova Korea, kopírující Fiat.

Jan Vomacka
7. října • 23:07

Svata pravda. Interier noveho FoFo byl pro me osobne velkym zklamanim. Zlata dvojkova generace po FF.. Jeste vetsim zklamanim ale byla kvalita interieru noveho Mondea..Kdeze ty lonske snehy jsou.

Matrin
28. července • 21:16

Jo to je přesný ten interiér je originální a skvěle zpracovaný nikde nic nevrže a ani se neodlupuje sám mohu podvrdit mám 2 po faceliftu v titanium výbavě a pohoda škoda že ford už takový auta nedokáže vyrobit ale snad jednou.......no fandím mu -go ford

mrazik
7. října • 18:47

Honda Jazz preci nejde srovnavat s Focusem

Sofer Petr
8. října • 0:22

Civic srry uz blbnu Civic, Civic, Civic ;-)

petr r. (petrumr)
7. října • 18:32

jak se díváte na cenu?

..
7. října • 19:53

takhle ...

peter ulicny
8. října • 14:47

Ford novinky na jednom mieste: http://fordauto.sk/... pekny den

Doporučujeme

Články odjinud