Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Sofer Petr  |  07. 10. 2018 17:36

No, vysledek mozna neni zcela spickovy. Na druhou stranu pored lepsi nez treba Hjundaj i30 a podobna verbez. Ja bych preferoval Hondu Jazz, ale Ford taky dobry.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  07. 10. 2018 18:32

jak se díváte na cenu?

Odpovědět  |   | 
..  |  07. 10. 2018 19:53

takhle ...

Odpovědět  |   | 
peter ulicny  |  08. 10. 2018 14:47

Ford novinky na jednom mieste: http://fordauto.sk/...

pekny den

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  07. 10. 2018 18:47

Honda Jazz preci nejde srovnavat s Focusem

Odpovědět  |   | 
Sofer Petr  |  08. 10. 2018 00:22

Civic srry uz blbnu Civic, Civic, Civic

Odpovědět  |   | 
Lumix  |  07. 10. 2018 19:31

No, hlavně že interiér jako by z oka vypadl H i30. Když si uvědomíme jak dokázal být Ford originální viz. Sierra a Focus I. Tak tohle je pěkně okopírované kde co kolem. Jízdne bude jistě dobrý, ovšem škoda designu, takový trochu kočkopes.

Odpovědět  |   | 
JK  |  07. 10. 2018 20:43

No a i30 okopírovala interiér z Fiatu Tipo. Ford se svojí filosofií "global design" dělá auta prostě hlavně pro Asii. Viz poslední Mondeo - zvenku docela pěkný, interiér katastrofa. A tenhle Focus vypadá zvenku jako Korea a zevnitř jako Fiat, nebo znova Korea, kopírující Fiat.

Odpovědět  |   | 
Jan Vomacka  |  07. 10. 2018 23:07

Svata pravda. Interier noveho FoFo byl pro me osobne velkym zklamanim. Zlata dvojkova generace po FF.. Jeste vetsim zklamanim ale byla kvalita interieru noveho Mondea..Kdeze ty lonske snehy jsou.

Odpovědět  |   | 
Miro  |  07. 10. 2018 19:18

"ploužíte se kolem sedmdesátky až devadesátky a necháte automat co nejdříve řadit nejvyšší kvalty. Pod pět litrů jsem se ale ani tak nedostal, i když Ford podle tabulek slibuje 4,4 litru Více na: https://www.autorevue.cz/minitest-ford-focus-15-ec... ... "

tomu sa mi moc nechce verit, to je daka blbost, za 5l tymto stylom odjazdi kdejaky benzin, niekde bude chyba

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 10. 2018 19:34

Tak s předchozí verzi Focusu 2.0 TDci s powershiftem jsem se nedokázal dostat ani na hranici 6 l/100 km, ať jsem se snažil jak chtěl. Takže já se tomu u Fordu vůbec nedivím.

Odpovědět  |   | 
Q  |  07. 10. 2018 21:11

Je to klasický automat, ten sám o sobě přidá na spotřebě 10%, možná i víc. Motor testovaného kusu ještě nemá najeto ani 5000 km. A znám i diesely, které ani s manuálem neumí jezdit pod 5 litrů. Takže ve výsledku mi ty naměřené hodnoty přijdou adekvátní.
Ve výsledku to je ale jedno. Ten motor si stejně nikdo nekoupí. Za poslední měsíc se prodalo 334 benzínových Focusů ... a 14 dieselů.

Odpovědět  |   | 
pan Michaelidis  |  07. 10. 2018 19:59

Nedostižným vzorem pro Ford Focus bude vždy - Fabia combi!!!

Odpovědět  |   | 
že zdravím  |  07. 10. 2018 20:26

: Golf, Leon, Rapid 2019, Auris, Civic, Focus ...
: Mégane, P308, i30 ...

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  07. 10. 2018 21:01

Kvíčalo Kvíčalo, mlčeti zlato.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  07. 10. 2018 21:56

Na tomhle serveru jsem k výsledku testu skeptický... Nechce se mi věřit že by si to Ford nepohlidal...

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  07. 10. 2018 22:53

Splácanina mnoha dalších aut a mezi tím se nám ten Focus někam ztratil a ty motory hrůza. Za ty prachy je už i Mazda6 s pořádným motorem, prostě kus auta. 🤔

Odpovědět  |   | 
.  |  07. 10. 2018 23:42

Focus v naftě je prakticky neprodejné auto, podle statistiky se u nás letos prodalo 199 Focusů v benalu a nicotných 10 ks v dieselu. No a v benalu jsou v nové generaci na výběr jenom rachitické tříválce, takže game is over.

Odpovědět  |   | 
.  |  07. 10. 2018 23:44

oprava ..... v září prodalo...

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  08. 10. 2018 07:23

Ten předek je přímo odporný a zbytek auta o ničem. Pod kapotou užraný diesel nebo tříválec, to je horší než ten předek. Ještě že tak fajň zatáčí.

Odpovědět  |   | 
danislav beroutek  |  08. 10. 2018 13:03

Take se divim odvaze Fordu nabizet ve Focusu jen trivalcove benziny. Na druhou stranu ale vim, ze velka cast lidi nejake valce vubec neresi. Takze si nemyslim, zda lze duveryhode predjimat, jak moc bude tato generace Focusu uspesna.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 10. 2018 13:30

ta spotreba je doslova sialena. Viem ze taketo porovnanie mozu mnohi skritizovat, ale takuto spotrebu dlhodobo priemer ma nasa O1 1.6i (navyse so zvysenym podvozkom, cize po tej dialnici predsa len horsia aerodynamika, pri 190 kmh definitivne konci a nie, nie je je to motorom, ten je v super kondicii, poctivo zabehnuty). Ciste dialnicna jazda 13o/14o znamena nieco do 7.5, predpisova okreska je rovnych 6, v pripade max plynulej jazdy sa da aj tesne podliezt.

A teraz mi vysvetlite jednu vec. V pripade tej horeuvedenej vykopavky sa jedna o motor benzinovy (horsia ucinnost), atmosfericky (este horsia ucinnost), konstrukcne viac ako tri dekady stary (co by malo byt podla dnesneho marketingu priam zlocin). Auto ma horsiu aerodynamiku a nemozne kratke prevody (tam by sa zislo o 200/min menej, predpisovej dialnicnej rychlosti by to prospelo o dalsie odhadom dva deci na 1oo dolu), cize ani sprevodovanie vzhladom na spotrebu nie je idealne. Preco teda dnesny, navyse moderny a dieselovy motor ma v podstate rovnaku spotrebu priemer?! Tu by som cakal aspon o liter a pol menej, ostatne stary pumpac to predvadza s prehladom.

Odpovědět  |   | 
Q  |  08. 10. 2018 15:03

BTW Atmosferický nemusí mít horší účinnost. Kupříkladu Toyota uvádí u svého přeplňovaného motoru 8NR-FTS (1.2T) účinnost až 36 %, zatímco u atmosfericky plněného motoru 2ZR-FXE (Prius 1.8) až 40 %.

Odpovědět  |   | 
tom  |  08. 10. 2018 15:17

To je možné, běhá v Atkinsonove cyklu. Ta účinnost je ale vyvážena nizsim vykonem

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  08. 10. 2018 21:48

Ktory je v hybride viac nez kompenzovany elektromotorm s krutiacim momentom 200 Nm od 0 rpm.

Nicmenej, a teraz nemam cas hladat udaje o termalnej ucinnosti motorov Sky, ale tie maju vdaka extremnemu kompresnemu pomeru (mimochodom, Toyota sa mu blizi), asi najvyssiu termalnu ucinnosti medzi aktualnymi benzinovymi motormi, a celkom slusny krutak.

Odpovědět  |   | 
Q  |  09. 10. 2018 10:56

Ano, nominální výkon i točivý moment jsou nižší. Ale to na věci nic nemění. Motory pro stacionární aplikace (průmysl, centrály) mívají výkony a momenty ještě nižší.

Odpovědět  |   | 
Gembler  |  08. 10. 2018 15:21

Je to vahou a sirokymi pneu.

Odpovědět  |   | 
peter ulicny  |  08. 10. 2018 14:47

Ford novinky na jednom mieste: http://fordauto.sk/...

pekny den

Odpovědět  |   | 
Hustodrak  |  08. 10. 2018 22:58

Obrovské zklamaní. Ale tak Ford byl vždycky hnůj. Přitom tohle auto by mohlo být přesně pro mě, ale asi skončím u kie nebo octy...

Odpovědět  |   | 
Tomaszko  |  09. 10. 2018 08:58

Kie nebo Oktavky... :))))))))))))))))))))) tak to hodně štěstí

Odpovědět  |   | 
Payah  |  09. 10. 2018 09:08

Myslel jsem, že se Ford polepší a vrátí se k originálním řešením jako u Focusu 1. Měl jsem ho 14 let a byl jsem spokojen. Kromě toho jsem měl Mondeo, Escorta i Fiestu. Jsem Ford pozitivní Škoda, že se zbavil toho posledního okénka u C sloupku a světel v nich. Tvar zadních dveří se podobá tomu u BMW 1 a z toho mi naskakují osypky... Brrrr... Když jsem musel dát svého Focuska z domu (už dost reznul) u Fordu jsem si nevybral. Skončil jsem u Mazdy 3. A jsem moc spokojený. (i když každé auto má nějaké ty drobné neduhy ) Motor G120. Za 60 tisíc, co mám najeto, mám dlouhodobou spotřebu dle tankování 6,27 l/100 km,

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 10. 2018 15:12

Dnes jsem se s Focusem projel, 1.0 EB, jízdně výborné. Nebýt toho, že byl moc dobře rozeznatelný tříválec a stále mi třepal řadičkou, tak hodně slušné. Jenže ten motor, to bych nezkousnul, stále jsem ho při rozjíždění a přidání plynu slyšel. Jestli je motor 1.5 EB stejného charakteru, tak sbohem Forde.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  18. 11. 2018 18:26

Pane Miháliku tak proč ty nedostatky které uvádíte nepřepracujete Vy? Na to myslím nemáte, takže Vám nezbývé než kritizovat.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocení úplně každý. Hlavně v zimě

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocen…

Vozy Škoda jsou známé pro svá chytrá řešení. Mnohdy přitom ve vztahu k uživatelské přívětivosti stačí i maličkost, tak jako v případě novinky u hatchbacku Scala.

10.  12.  2018 | | 371 N/A
Koncept Škoda Tudor byl vlastně hotovým autem. Do výroby se však nedostal

Koncept Škoda Tudor byl vlastně hotovým aut…

Dvoudveřové komfortní kupé na základě Superbu. Tuto bombu si v roce 2002 přáli v sérii nejen zarytí fanoušci Škodovky. Vždyť koncept Tudor vypadal tak reálně, tak dosažitelně. V historii automobilky však dodnes patří k těm nikdy nesplněným snům…

9.  12.  2018 | | 51 N/A
Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka dorazila nová Toyota Camry

Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka…

Příchod modelu Camry na český trh si Toyota nemohla naplánovat lépe. Výhradně hybridní sedan se chce zalíbit firmám, které ztrácejí zájem o naftové vozy.

24.  11.  2018 | | 179 N/A
Škodu čeká zásadní změna. Končí se Simply clever, tady je výsledek

Škodu čeká zásadní změna. Končí se Simply c…

Škoda se s modelem Scala chystá na další krok v evoluci svého designového jazyka. Nápis na zadních dveřích, plynulejší křivky či další inspirace křišťálem. To vše v rámci nového sloganu.

22.  11.  2018 | | 60 N/A
Dieselovou Avii už od ledna kvůli emisím nekoupíte. Nahradí ji elektrická verze

Dieselovou Avii už od ledna kvůli emisím ne…

Ambiciózní znovuzrození Avie pomalu zhasíná. Aktuální verze nesplňuje nové emisní limity a tak bude její výroba v Přelouči ukončena.

25.  11.  2018 | | 72 N/A