Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

27 komentářů

s
22. února • 19:54

a nezhněje to první rok po zimě????:-(

Antiautomat
16. února • 17:54

Ford pokracuje. Avizoval som 1ookw+ motorizaciu v R3 1l. A je to tu. Mam Vam prezradit dalsie male tajomstvo? B-]
Napoveda: objem vs pocet....

Mirek
16. února • 21:45

Tak jestli myslíš tu 1,5 EB s vypínatelným jedním válcem, tak to je již hodně vousatá záležitost, tedy nic nového.

martin
16. února • 10:51

Premia je predsa v tom Vaginale!

Antiautomat
15. února • 18:46

Podla mna zmeskali dobu a ta cena za nalepku na dekli bude mozno dobrym artiklom pri predaji veterana. Na druhej strane, nikto Vam lepsi R3 neponukne. Toto auto je uzkoprofilovy tovar. A naozaj predrazeny.

Moik
15. února • 11:31

Jezdil jsem teď 3 dny s Fiatem 500 a byl to pozitivní šok. Naposledy jsem řídil malý auto z roku výroby myslím 2006. Jestli je Fiesta pořád o tolik lepší než konkurence, jak bývala, musí to být v pohodě auto i na občasnou dálnici, město okresky... těším se na nový Focus.

Komarek Lechtiwy
15. února • 12:38

Tak jasne po dalnici lze jet de facto cimkoliv, co ma technicak, znacku a jede alespon 80 km/h a nebo rychleji.Klidne se teste. Predevsim ovsem doufejte, ze nebudete muset ve 130 km/h udelat na rozbite dalnici uhybny manevr, pripadne intenzivne brzdit. Protoze pokud ano, Vasi strazni andele budou mit plne ruce prace a vy mozna plne spodary. A pokud to ve zdravi prezijete, mozna pochopite, ze male auto zrejme neni to same jako vetsi auto. ;-)

Moik
15. února • 16:43

Přesně..radši budu dělat úhybný manévr s Fiestou, než s Touaregem. Ale je jasný, že Turek bude na dálnici jiný kafe, jak Fiesta.

Antiautomat
16. února • 21:06

No ale zasa v tom toaregu sedite vyssie, dalej vidite a mozete reagovat skor. Navyse po 300km dialnice budete na tom v tom touaregu urcite po stranke unavy lepsie.

Lord Owl
15. února • 18:28

No a taky ten Turek bude stejně drahý ;-)

ACE
15. února • 15:54

A v čem bude ten rozdíl??? Jezdím ve vozidlech několika velikostí a největší obavy bych měl dělat tyhle manévry s tím největší, tedy minibusem.

Sir CHerokee
15. února • 12:02

Na Focus - to já taky, za předpokladu, že tam nebudou samé tříválce a nebude stít jako o třídu vyšší konkurence.

ACE
15. února • 10:52

To je paráda, koupit si autíčko za půl míče a za nějakejch 50-100 dalších si ho dovybavit na úroveň konkurence. Ale výhodou pro toho, kdo si to pořídí je, že druhej takovej b...c, chci říct kupec se asi nenajde, takže to bude celkem rarita a vaše manželka si ho před Tescem nesplete.

Aladin
15. února • 10:39

Reklamní článek na nic. Nedozvěděl jsem se, jaký je rozdíl (krom výbavy) mezi běžnou Fiestou a Vignale. Např. Vignale Mondeo má přidané odhlučnění ve sloupcích. A vyšší cenu v servisu pochopitelně zamlčíte. Jinak, auto je to krásné, cenově se hrabe k Audi A1, DS3. S těmi by se to mělo porovnávat a ne jásat, že motor je kultivovanější než Škoda R3.

Sir CHerokee
15. února • 10:10

Nesmysl na Ntou. Za tyto peníze kupovat motor, který zní ošklivě a utrápeně a vydrží max 200 000 km. Krom toho zkoušel jsme slabší mororizaci a měla pěkně topornou a gumovou převodovku. Za ty peníze byla v minulé generaci Fiesta ST v plné palbě a to je úplně jiné kafe ve všech ohledech.

Mirek
15. února • 20:44

Již jsem to tady psal, že jsem zkoušel asi před půl rokem Fiestu s nejsalbším 1.0 EB, ale převodovka rozhodně toporná a gumová nebyla, ale motor na to nestačil.
Takže ty tvrdíš, že jsi mohl koupit novou Fiestu ST v plné palbě za peníze těchhle slabých? Zvláštní, když základní cena minulé Fiesty ST 1,6 EB byla bezmála 460 000 Kč. Ty jsi tedy dobrý kecal.http://www.autopalace.cz/userfiles/ceniky/ford-fie... ...

Sir CHerokee
16. února • 13:14

Záleží s čím asi tu převodovku porovnáváš. Mám doma právě tu Fiestu ST a Mustanga v manuálu a to je úplně jiné kafe. Skoro na dva týdny jsem měl půčenou novou předváděcí Fiestu s 1,0 ecoboostem. Takže vím. Co si pamatuju, když jsem kupoval, tak 3 dvéřová Fiesta ST byla za o dost nižší cenu, sám mám 5 dvéřovou ve slušné výbavě za 470.

mrazik
16. února • 20:15

Mam SMax 1.6 EB a naopak chvalim prevodovku, ktera jde lehce, presne a pohodlne. Po dlouhe dobe jsem prevodovku u Forda chvalil, protoze driv to tak prijemne nebylo.

Antiautomat
16. února • 20:59

Zalezi aku dostanete. Ak je to taka, ktora sa na konci linky vrati ako repas do vyroby a zlozia ju na tri pokusy, potom amen tma. Myslite si ze nepodareny kus vo vyrobe ide na srot. Tazky omyl. Cvicena opica na konci linky z nej vyleje olej a ide sa nanovo. A potom vznikaju zahadne pripady preco novinarske auto ma prevodovku ako remen a preco nejaky seriovy zufalec dostane nieco co je zbastlene natrikrat. Toje realita.

Mirek
16. února • 19:05

Ale o to jde, že ta Fiesta ST je ve slušné výbavě, jen se podívej, co šlo dovybavit, ale cena rozhodně není na úrovni te slabé verze, která stojí cca 334 000 Kč, to jsi hodně přestřelil. Navíc ta cena 3 dvéřové verze je právě těch necelých 460 000 Kč, tak nebalamuť lidi, dkyž ti tady dávám navíc ceník, kde to máš napsáno.
Mám Focus III 1,6 EB v plné palbě, a převodovkam jde velice podobně jako ve Focusu, nezkoušje mě z hloupostí. Buď měli nějak aušus, nebo jsi k tomu přistupoval s despektem.
Přečti si, jak hodnotí převodovku v testech, třeba i zde https://www.autorevue.cz/test-ford-fiesta-10-ecoboost...

Sir CHerokee
16. února • 20:31

Myslím, že si nerozumíme. Testovaný vůz tady stál 630k a v základu 496 k...což je obojí podstatě více, než předtím ST. Co se ceníků týká, co chvíli se mění. Nepsal jsem o tvém Focusu, ale o nové fiestě 1,0 ecoboost a jeho přvodovce, kterou jsme ozkoušel a stála za prd...gumová ve srovnání třeba s mými fordy.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
16. února • 21:13

Tak předně jsem psal, že Fiestu, řazení, jsem přirovnal ke svému Focusu, když jsi psal, že nevíš s čím porovnávám. Pokud máš na mysli slabší verzi Fiesta Vignale 1.0, tak to jsme si nerozuměli, já měl na mysli Fiestu například Titanium... No nevím, ale tu klasickou v Titaniu jsem zkoušel a převodovka fungovala naprosto přesvědčivě, byla přesná a vůbec nebyla gumová. Tak je jasné, že top verze bude nejdražší a můžeme mít na to názor jaký chceme.

Antiautomat
16. února • 17:49

Takze sme za dva tyzdne najazdili 200.000km a motor bol v haji? Akosi sa v tom stracam.

Sir CHerokee
16. února • 20:32

170 - 250 je maximum každého tříválce na trhu, ale asi ti to ještě žádný technik neřekl, že. Možná je to tak lepší, žít ve sladké nevědomosti a čekat, že to vydrží stejně jako staré pračky :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Antiautomat
16. února • 20:52

Pan studovany historik nam to snad objasni blizsie? Preco sa takito miesaju do tohoto, je mne... historickou zahadou.

Peter
29. března • 21:45

Taxi Prostějov, 1.0 MPI CitiGo škoda 344.000 km najeto, auto v poho....

Sir CHerokee
16. února • 21:34

Když nemáš co říct, ale nutí tě to něco napsat...:-D

Doporučujeme

Články odjinud