Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Sir CHerokee  |  15. 02. 2018 10:10

Nesmysl na Ntou. Za tyto peníze kupovat motor, který zní ošklivě a utrápeně a vydrží max 200 000 km. Krom toho zkoušel jsme slabší mororizaci a měla pěkně topornou a gumovou převodovku. Za ty peníze byla v minulé generaci Fiesta ST v plné palbě a to je úplně jiné kafe ve všech ohledech.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  15. 02. 2018 20:44

Již jsem to tady psal, že jsem zkoušel asi před půl rokem Fiestu s nejsalbším 1.0 EB, ale převodovka rozhodně toporná a gumová nebyla, ale motor na to nestačil.
Takže ty tvrdíš, že jsi mohl koupit novou Fiestu ST v plné palbě za peníze těchhle slabých? Zvláštní, když základní cena minulé Fiesty ST 1,6 EB byla bezmála 460 000 Kč. Ty jsi tedy dobrý kecal.

http://www.autopalace.cz/userfiles/ceniky/ford-fie... ...

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  16. 02. 2018 13:14

Záleží s čím asi tu převodovku porovnáváš. Mám doma právě tu Fiestu ST a Mustanga v manuálu a to je úplně jiné kafe. Skoro na dva týdny jsem měl půčenou novou předváděcí Fiestu s 1,0 ecoboostem. Takže vím. Co si pamatuju, když jsem kupoval, tak 3 dvéřová Fiesta ST byla za o dost nižší cenu, sám mám 5 dvéřovou ve slušné výbavě za 470.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  16. 02. 2018 17:49

Takze sme za dva tyzdne najazdili 200.000km a motor bol v haji? Akosi sa v tom stracam.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  16. 02. 2018 20:32

170 - 250 je maximum každého tříválce na trhu, ale asi ti to ještě žádný technik neřekl, že. Možná je to tak lepší, žít ve sladké nevědomosti a čekat, že to vydrží stejně jako staré pračky

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  16. 02. 2018 20:52

Pan studovany historik nam to snad objasni blizsie? Preco sa takito miesaju do tohoto, je mne... historickou zahadou.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  16. 02. 2018 21:34

Když nemáš co říct, ale nutí tě to něco napsat...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  29. 03. 2018 21:45

Taxi Prostějov, 1.0 MPI CitiGo škoda 344.000 km najeto, auto v poho....

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 02. 2018 19:05

Ale o to jde, že ta Fiesta ST je ve slušné výbavě, jen se podívej, co šlo dovybavit, ale cena rozhodně není na úrovni te slabé verze, která stojí cca 334 000 Kč, to jsi hodně přestřelil. Navíc ta cena 3 dvéřové verze je právě těch necelých 460 000 Kč, tak nebalamuť lidi, dkyž ti tady dávám navíc ceník, kde to máš napsáno.
Mám Focus III 1,6 EB v plné palbě, a převodovkam jde velice podobně jako ve Focusu, nezkoušje mě z hloupostí. Buď měli nějak aušus, nebo jsi k tomu přistupoval s despektem.
Přečti si, jak hodnotí převodovku v testech, třeba i zde https://www.autorevue.cz/test-ford-fiesta-10-ecoboost...

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  16. 02. 2018 20:31

Myslím, že si nerozumíme. Testovaný vůz tady stál 630k a v základu 496 k...což je obojí podstatě více, než předtím ST. Co se ceníků týká, co chvíli se mění. Nepsal jsem o tvém Focusu, ale o nové fiestě 1,0 ecoboost a jeho přvodovce, kterou jsme ozkoušel a stála za prd...gumová ve srovnání třeba s mými fordy.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 02. 2018 21:13

Tak předně jsem psal, že Fiestu, řazení, jsem přirovnal ke svému Focusu, když jsi psal, že nevíš s čím porovnávám. Pokud máš na mysli slabší verzi Fiesta Vignale 1.0, tak to jsme si nerozuměli, já měl na mysli Fiestu například Titanium... No nevím, ale tu klasickou v Titaniu jsem zkoušel a převodovka fungovala naprosto přesvědčivě, byla přesná a vůbec nebyla gumová. Tak je jasné, že top verze bude nejdražší a můžeme mít na to názor jaký chceme.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  16. 02. 2018 20:15

Mam SMax 1.6 EB a naopak chvalim prevodovku, ktera jde lehce, presne a pohodlne. Po dlouhe dobe jsem prevodovku u Forda chvalil, protoze driv to tak prijemne nebylo.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  16. 02. 2018 20:59

Zalezi aku dostanete. Ak je to taka, ktora sa na konci linky vrati ako repas do vyroby a zlozia ju na tri pokusy, potom amen tma. Myslite si ze nepodareny kus vo vyrobe ide na srot.

Tazky omyl. Cvicena opica na konci linky z nej vyleje olej a ide sa nanovo. A potom vznikaju zahadne pripady preco novinarske auto ma prevodovku ako remen a preco nejaky seriovy zufalec dostane nieco co je zbastlene natrikrat.

Toje realita.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  15. 02. 2018 10:39

Reklamní článek na nic. Nedozvěděl jsem se, jaký je rozdíl (krom výbavy) mezi běžnou Fiestou a Vignale. Např. Vignale Mondeo má přidané odhlučnění ve sloupcích. A vyšší cenu v servisu pochopitelně zamlčíte. Jinak, auto je to krásné, cenově se hrabe k Audi A1, DS3. S těmi by se to mělo porovnávat a ne jásat, že motor je kultivovanější než Škoda R3.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  15. 02. 2018 10:52

To je paráda, koupit si autíčko za půl míče a za nějakejch 50-100 dalších si ho dovybavit na úroveň konkurence. Ale výhodou pro toho, kdo si to pořídí je, že druhej takovej b...c, chci říct kupec se asi nenajde, takže to bude celkem rarita a vaše manželka si ho před Tescem nesplete.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  15. 02. 2018 11:31

Jezdil jsem teď 3 dny s Fiatem 500 a byl to pozitivní šok. Naposledy jsem řídil malý auto z roku výroby myslím 2006. Jestli je Fiesta pořád o tolik lepší než konkurence, jak bývala, musí to být v pohodě auto i na občasnou dálnici, město okresky... těším se na nový Focus.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  15. 02. 2018 12:02

Na Focus - to já taky, za předpokladu, že tam nebudou samé tříválce a nebude stít jako o třídu vyšší konkurence.

Odpovědět  |   | 
Komarek Lechtiwy  |  15. 02. 2018 12:38

Tak jasne po dalnici lze jet de facto cimkoliv, co ma technicak, znacku a jede alespon 80 km/h a nebo rychleji.

Klidne se teste. Predevsim ovsem doufejte, ze nebudete muset ve 130 km/h udelat na rozbite dalnici uhybny manevr, pripadne intenzivne brzdit. Protoze pokud ano, Vasi strazni andele budou mit plne ruce prace a vy mozna plne spodary. A pokud to ve zdravi prezijete, mozna pochopite, ze male auto zrejme neni to same jako vetsi auto.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  15. 02. 2018 15:54

A v čem bude ten rozdíl??? Jezdím ve vozidlech několika velikostí a největší obavy bych měl dělat tyhle manévry s tím největší, tedy minibusem.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  15. 02. 2018 16:43

Přesně..radši budu dělat úhybný manévr s Fiestou, než s Touaregem. Ale je jasný, že Turek bude na dálnici jiný kafe, jak Fiesta.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  15. 02. 2018 18:28

No a taky ten Turek bude stejně drahý

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  16. 02. 2018 21:06

No ale zasa v tom toaregu sedite vyssie, dalej vidite a mozete reagovat skor. Navyse po 300km dialnice budete na tom v tom touaregu urcite po stranke unavy lepsie.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  15. 02. 2018 18:46

Podla mna zmeskali dobu a ta cena za nalepku na dekli bude mozno dobrym artiklom pri predaji veterana. Na druhej strane, nikto Vam lepsi R3 neponukne. Toto auto je uzkoprofilovy tovar. A naozaj predrazeny.

Odpovědět  |   | 
martin  |  16. 02. 2018 10:51

Premia je predsa v tom Vaginale!

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  16. 02. 2018 17:54

Ford pokracuje. Avizoval som 1ookw+ motorizaciu v R3 1l. A je to tu. Mam Vam prezradit dalsie male tajomstvo? Napoveda: objem vs pocet....

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 02. 2018 21:45

Tak jestli myslíš tu 1,5 EB s vypínatelným jedním válcem, tak to je již hodně vousatá záležitost, tedy nic nového.

Odpovědět  |   | 
s  |  22. 02. 2018 19:54

a nezhněje to první rok po zimě????

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A