Minitest Ford Fiesta ST: Nesmí vám tříválec přes práh? Vaše chyba!

42 komentářů

tk
10. února • 9:01

3val chrchla za 500+? Tak s touhle chybou zit dokazu :-)

Twan
7. února • 12:56

To je zase článek...úžasný sportovní motor s dieselovou charakteristikou, ovládání jako auto na dálkové protože člověk jen domýšlí co se děje, zvuk motoru z repráků a spotřeba starého šestiválce jako třešnička na téhle ekosraně. A autor má tu drzost nám ještě cpát, jaký jsme hloupí že to nikdo nechcem, jak je to až na zkosenej volant úplně skvělý...Tyvole já už toho mam dost, půjdu radši číst o rybaření, z toho mi zůstane tlak v normálu.

praptak
8. února • 7:40

A pak jses probudil a opět ukazueš jakej jseš mimoň, kterej akorat mlati cosik do klavesnice.
Fiesta ST je jeden z nejlepšich HH součastnosti bez ohledu na kategorie a to i včetně předchozi generace a samotnoho motoru. Ti co měli možnost vyzkoušet i o kategorii vyše tak doporučuji pravě ji pokud někdo nepotřebuje prostor. A ten 3 valec strči do kapsy i 4 valce jako 2.0TSI v polu či 2.0T v Mini a to včetně zvuku, ktery je suprovni a ne jek např. bezpohlavni 2.0TSI v koncernovych radobyhothetšich nebo u uměle dotvařenych frantiku. Ani uměle zvyrazněny zvuk nemusi posobit jak PET flaška což fiesta ST pravě dokazuje.
Fiesta ST je prostě boži a na rozdil od předchozi generace je i použitelna na každy den. Na 17" a spravnych tlacich je kultivovanějši než takova fabie prvni generace na zakladnim obuti.

Twan
12. února • 19:01

Jdi už doprdele s tvojima marketingovejma debilitama!

Freddka
8. února • 16:13

Fiesta ST je podle me takovy Mini za babku :-)

stealth01
7. února • 16:42

Možná tomu nebudeš věřit, ale po všech těch V8, co jsem nakoupil plánuju tento rok na podzim trivalec pro radost z jízdy. A očekávám kopec radosti, vše v jednání. Chci být jedním z prvních, kdo ji osedlají.

Twan
7. února • 18:03

proti gustu....v USA se Fiesta prodává s 4válem protože by si to tam jinak nikdo nekoupil a my si tu budeme v evropě hrát na radost z jízdy...navíc mi uniká jak může být veselá zadní náprava veselá když člověk neví co se děje pod koly, vždyť neví kdy a proč ten zadek vyhodit do smyku...zní to jak marketingovej blaf a určitě tam bude nějaké drift mód tlačítko pro blbečky. Malá auta bývala vždy pro radost, viz Clio Williams, 205GTi atd...ale tohle jsou smutné karikatury, to se na mně nezlob.

praptak
8. února • 7:48

Prej tlačitko:-D
Holt hochu ford. I sběžnym focusem, kde zadni naprava "spolupracuje" se da čitelně otočit do protisměrneho pruhu bez použiti ručni brzdy o kterou přišel.

Twan
10. února • 3:02

když to zrovna vyjde a elektronika pochytá, mně tyhle srandy vždycky brzdily protože byli schopné šáhnout na těžiště v nejhorší možný moment a dál se jelo podle elektroniky....

Mirek
7. února • 17:19

A to jako Fiestu? A ty se do ní vejdeš se svými asi dvěma metry? Vím, že vejdeš, ale nějak mi to nedalo.
https://www.televizeseznam.cz/video/meziplyn/ford-fiest... ...

stealth01
7. února • 18:07

Tak Fiesta se nebude prodávat az od podzimu. Mirim jinam. Je to ctyrkolka.

Mirek
7. února • 18:24

To jsi měl poprvé napsat trochu jinak, ne že plánuješ, ale že se začne prodávat, to bych tipoval jinak, ale stejně bych se asi netrefil.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
7. února • 20:28

Myslim, ze jina moznost nez GR Yaris se ani nenabizela ;-)

Freddka
8. února • 16:11

Presne tak. To auticko sice bude nesmysl, ale jedna vec na nem precejen snad bude - bude to mozna i sberatelsky kousek, za 20 let by mohl mit zajimavou hodnotu, pokud nebude moc km a majitel bude mit na neprijemne nakladnou udrzbu :-)

Mirek
7. února • 23:05

Problém u mě bude v tom, že jsem doposud nevěděl, že GR Yaris bude mít tříválcový motor, proto bych ho ani netipoval.

Twan
10. února • 3:01

Netuším proč, ale to auto má kolem sebe tu správnou auru.

Twan
7. února • 18:15

Netuším, v těhle nových autech se ani nesnažim držet si přehled protože jsou pro mně absolutně nezajímava. Za cenu nového hothatche nebo co to plánuješ bych si radši koupil třeba Integru DC5 nebo právě toho Williemse a radosti z jízdy by bylo určitě MNOHEM víc.

Shimi
7. února • 13:12

Twan: Tak hlavně nechoď na MRK.cz, nebo na tom budeš ještě hůř :-D:-D

Sir CHerokee
6. února • 16:25

Byl jsem prvním majitelem FieSTy minulé generace, která mě vyšla o 200 000 levněji (r.v. 2017). Bylo to výborné auto, ten motor měl ještě hodně potenciálu, což potvrzovala verze v Británii ST200. Tříválec mě nepřesvědčil. Kriply zkrátka podporovat nebudu, takže nyní o třídu výše jsem u japonské konkurence. A spokojen.

manga
7. února • 10:51

Já znám jen tříválec 1,5 z focusu, ten 134kW. A teda čekal jsem od toho asi trochu něco jiného, rozsah otáček, nástup dole atp., je to prostě pořád jen tříválec, i když je na steroidech. A teda na 134kW to nejelo, ale on má focus i trochu nadváhu, tak to bude asi tím.

Mirek
6. února • 16:43

S tou Fiestou se trochu pleteš, ST200 se prodávala i jinde v Evropě, například Polsko. U nás ne, v tom máš pravdu.
https://www.auto.cz/ford-fiesta-st200-vykonov... ... A co máš tedy nyní?

Sir CHerokee
6. února • 19:49

Z fordů se mi nejvíce líbil Focus RS (kromě mustangu), ale měl moc malý kufr pro rodinu a brzo ho přestali vyrábět. Současné ST má takový za mě rozteklý design, nezaujal mě. Takže CTR.

Michal
7. února • 5:34

Za ctr máš 2fiesty.Rs fo fo dělá dobrý rachot dobře sport výfuku

Ffff
6. února • 14:23

Měl jsem tu čest. To auto je vynikající.

jogurt
6. února • 14:11

Ehmmm...skosený, dobít červené pole, bože můj, co měl autor z českého jazyka? Z dobré vůle za čtyři?

Marek71
6. února • 15:09

Podle jména je klidně možné, že autor je Slovák :-)

Stary pes
6. února • 20:56

Zachovaj paniku, vsade vidis Babiša?

Marek71
7. února • 15:43

Nevím, co s tím má Babiš?

Mirek
6. února • 15:25

Tohle bych až tak raději netvrdil. Za tu dobu společného soužití se to celkem pomíchalo. Znám hodně manželů, kde je jeden Slovák, ale děti se narodily již tady a když jedu za bratrem na Slovensko, tak mi povídal, kolik tam má sousedů původem z Česka, docela dost.
Hodně se to takto promíchalo vlivem vojenské služby.

bzzz
6. února • 15:49

kapesných raketových hatchbacků... autor je Slovak, prestoze pise jak Madar ;-)

Mirek
6. února • 16:25

Trochu jsem se v tom povrtal a jak říkají u nás starší lidé "máš ty trúbo recht".

Autor
6. února • 14:18

Překvapivě nic, ale to by bylo na delší debatu. Každopádně děkuji za upozornění. MM

Stary pes
6. února • 13:47

Specialne pri tomto type Fordu mi 3valec nevadi i ked samozrejme 4 valec by bol pre mna o dost lepsi. Trojvalec som skusal vo Forde a siel pekne az na zvuk, ale je to o zvyku asi...

Martin P.
6. února • 13:11

Opravte mě, ale není tahle u Fordu něco jiného označení ST Line a ST ?
Když to tak čtu tak mám pocit že se recenzována ST Line nikoliv opravdu ostrá ST.

Jose
7. února • 7:01

ST-line (1.0 92kw) je stupeň výbavy vybaven hlavně o designové prvky. ST (1.5 147kw) je sportovní model.

Q
8. února • 9:48

ST-Line není jen design, ale má oproti běžným verzím Fiesty snížený podvozek.

Mirek
6. února • 15:16

Všechny základní Fiesty, včetně ST-Line, mají motor 1.0 EB, jen Fiesta ST má motor 1.5 EB.

Fabia R2 Twincharger
6. února • 13:45

147kw je ostra ..jak jen ostre STcko muze byt. Nadupany trivalec. No tak jestli je z opravdu poradnych, kvalitnich a drahych naterialu tak proc ne. No nic, jdu si zajezdit. zatim

Karel Faix
8. února • 19:45

Je smutné, že někdo může obdivovat třívalcový motor, šéfové automobilek musejí být spokojeni = i s třívalcem si jejich auta najdou kupce, smutné. Jsme prostě ovce, diky tomu za pár let nekoupíte auto se spalovacím motorem, škoda, mělo to své kouzlo, které elektromobilita mít nikdy nebude.

Fabia R2 Twincharger
9. února • 0:13

Ja osobne bych do toho nesel. Trivalec z titanu to neni

Doporučujeme

Články odjinud