Minitest Ford Fiesta ST: Nesmí vám tříválec přes práh? Vaše chyba!

Martin P.  |  06. 02. 2020 13:11

Opravte mě, ale není tahle u Fordu něco jiného označení ST Line a ST ?
Když to tak čtu tak mám pocit že se recenzována ST Line nikoliv opravdu ostrá ST.

Odpovědět  |   | 
Fabia R2 Twincharger  |  06. 02. 2020 13:45

147kw je ostra ..jak jen ostre STcko muze byt. Nadupany trivalec. No tak jestli je z opravdu poradnych, kvalitnich a drahych naterialu tak proc ne. No nic, jdu si zajezdit. zatim

Odpovědět  |   | 
Karel Faix  |  08. 02. 2020 19:45

Je smutné, že někdo může obdivovat třívalcový motor, šéfové automobilek musejí být spokojeni = i s třívalcem si jejich auta najdou kupce, smutné. Jsme prostě ovce, diky tomu za pár let nekoupíte auto se spalovacím motorem, škoda, mělo to své kouzlo, které elektromobilita mít nikdy nebude.

Odpovědět  |   | 
Fabia R2 Twincharger  |  09. 02. 2020 00:13

Ja osobne bych do toho nesel. Trivalec z titanu to neni

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  06. 02. 2020 15:16

Všechny základní Fiesty, včetně ST-Line, mají motor 1.0 EB, jen Fiesta ST má motor 1.5 EB.

Odpovědět  |   | 
Jose  |  07. 02. 2020 07:01

ST-line (1.0 92kw) je stupeň výbavy vybaven hlavně o designové prvky. ST (1.5 147kw) je sportovní model.

Odpovědět  |   | 
Q  |  08. 02. 2020 09:48

ST-Line není jen design, ale má oproti běžným verzím Fiesty snížený podvozek.

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  06. 02. 2020 13:47

Specialne pri tomto type Fordu mi 3valec nevadi i ked samozrejme 4 valec by bol pre mna o dost lepsi. Trojvalec som skusal vo Forde a siel pekne az na zvuk, ale je to o zvyku asi...

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  06. 02. 2020 14:11

Ehmmm...skosený, dobít červené pole, bože můj, co měl autor z českého jazyka? Z dobré vůle za čtyři?

Odpovědět  |   | 
Autor  |  06. 02. 2020 14:18

Překvapivě nic, ale to by bylo na delší debatu. Každopádně děkuji za upozornění. MM

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  06. 02. 2020 15:09

Podle jména je klidně možné, že autor je Slovák

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  06. 02. 2020 15:25

Tohle bych až tak raději netvrdil. Za tu dobu společného soužití se to celkem pomíchalo. Znám hodně manželů, kde je jeden Slovák, ale děti se narodily již tady a když jedu za bratrem na Slovensko, tak mi povídal, kolik tam má sousedů původem z Česka, docela dost.
Hodně se to takto promíchalo vlivem vojenské služby.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  06. 02. 2020 15:49

kapesných raketových hatchbacků... autor je Slovak, prestoze pise jak Madar

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  06. 02. 2020 16:25

Trochu jsem se v tom povrtal a jak říkají u nás starší lidé "máš ty trúbo recht".

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  06. 02. 2020 20:56

Zachovaj paniku, vsade vidis Babiša?

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  07. 02. 2020 15:43

Nevím, co s tím má Babiš?

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  06. 02. 2020 14:23

Měl jsem tu čest. To auto je vynikající.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  06. 02. 2020 16:25

Byl jsem prvním majitelem FieSTy minulé generace, která mě vyšla o 200 000 levněji (r.v. 2017). Bylo to výborné auto, ten motor měl ještě hodně potenciálu, což potvrzovala verze v Británii ST200. Tříválec mě nepřesvědčil. Kriply zkrátka podporovat nebudu, takže nyní o třídu výše jsem u japonské konkurence. A spokojen.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  06. 02. 2020 16:43

S tou Fiestou se trochu pleteš, ST200 se prodávala i jinde v Evropě, například Polsko. U nás ne, v tom máš pravdu.
https://www.auto.cz/ford-fiesta-st200-vykonov... ...

A co máš tedy nyní?

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  06. 02. 2020 19:49

Z fordů se mi nejvíce líbil Focus RS (kromě mustangu), ale měl moc malý kufr pro rodinu a brzo ho přestali vyrábět. Současné ST má takový za mě rozteklý design, nezaujal mě. Takže CTR.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  07. 02. 2020 05:34

Za ctr máš 2fiesty.Rs fo fo dělá dobrý rachot dobře sport výfuku

Odpovědět  |   | 
manga  |  07. 02. 2020 10:51

Já znám jen tříválec 1,5 z focusu, ten 134kW. A teda čekal jsem od toho asi trochu něco jiného, rozsah otáček, nástup dole atp., je to prostě pořád jen tříválec, i když je na steroidech. A teda na 134kW to nejelo, ale on má focus i trochu nadváhu, tak to bude asi tím.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  07. 02. 2020 12:56

To je zase článek...úžasný sportovní motor s dieselovou charakteristikou, ovládání jako auto na dálkové protože člověk jen domýšlí co se děje, zvuk motoru z repráků a spotřeba starého šestiválce jako třešnička na téhle ekosraně. A autor má tu drzost nám ještě cpát, jaký jsme hloupí že to nikdo nechcem, jak je to až na zkosenej volant úplně skvělý...Tyvole já už toho mam dost, půjdu radši číst o rybaření, z toho mi zůstane tlak v normálu.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  07. 02. 2020 13:12

Twan: Tak hlavně nechoď na MRK.cz, nebo na tom budeš ještě hůř

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 02. 2020 16:42

Možná tomu nebudeš věřit, ale po všech těch V8, co jsem nakoupil plánuju tento rok na podzim trivalec pro radost z jízdy. A očekávám kopec radosti, vše v jednání. Chci být jedním z prvních, kdo ji osedlají.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 02. 2020 17:19

A to jako Fiestu? A ty se do ní vejdeš se svými asi dvěma metry? Vím, že vejdeš, ale nějak mi to nedalo.
https://www.televizeseznam.cz/video/meziplyn/ford-fiest... ...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 02. 2020 18:07

Tak Fiesta se nebude prodávat az od podzimu. Mirim jinam. Je to ctyrkolka.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  07. 02. 2020 18:15

Netuším, v těhle nových autech se ani nesnažim držet si přehled protože jsou pro mně absolutně nezajímava. Za cenu nového hothatche nebo co to plánuješ bych si radši koupil třeba Integru DC5 nebo právě toho Williemse a radosti z jízdy by bylo určitě MNOHEM víc.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 02. 2020 18:24

To jsi měl poprvé napsat trochu jinak, ne že plánuješ, ale že se začne prodávat, to bych tipoval jinak, ale stejně bych se asi netrefil.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 02. 2020 19:03
Twan  |  10. 02. 2020 03:01

Netuším proč, ale to auto má kolem sebe tu správnou auru.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 02. 2020 20:28

Myslim, ze jina moznost nez GR Yaris se ani nenabizela

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 02. 2020 23:05

Problém u mě bude v tom, že jsem doposud nevěděl, že GR Yaris bude mít tříválcový motor, proto bych ho ani netipoval.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  08. 02. 2020 16:11

Presne tak. To auticko sice bude nesmysl, ale jedna vec na nem precejen snad bude - bude to mozna i sberatelsky kousek, za 20 let by mohl mit zajimavou hodnotu, pokud nebude moc km a majitel bude mit na neprijemne nakladnou udrzbu

Odpovědět  |   | 
Twan  |  07. 02. 2020 18:03

proti gustu....v USA se Fiesta prodává s 4válem protože by si to tam jinak nikdo nekoupil a my si tu budeme v evropě hrát na radost z jízdy...navíc mi uniká jak může být veselá zadní náprava veselá když člověk neví co se děje pod koly, vždyť neví kdy a proč ten zadek vyhodit do smyku...zní to jak marketingovej blaf a určitě tam bude nějaké drift mód tlačítko pro blbečky. Malá auta bývala vždy pro radost, viz Clio Williams, 205GTi atd...ale tohle jsou smutné karikatury, to se na mně nezlob.

Odpovědět  |   | 
praptak  |  08. 02. 2020 07:48

Prej tlačitko
Holt hochu ford. I sběžnym focusem, kde zadni naprava "spolupracuje" se da čitelně otočit do protisměrneho pruhu bez použiti ručni brzdy o kterou přišel.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  10. 02. 2020 03:02

když to zrovna vyjde a elektronika pochytá, mně tyhle srandy vždycky brzdily protože byli schopné šáhnout na těžiště v nejhorší možný moment a dál se jelo podle elektroniky....

Odpovědět  |   | 
praptak  |  08. 02. 2020 07:40

A pak jses probudil a opět ukazueš jakej jseš mimoň, kterej akorat mlati cosik do klavesnice.
Fiesta ST je jeden z nejlepšich HH součastnosti bez ohledu na kategorie a to i včetně předchozi generace a samotnoho motoru. Ti co měli možnost vyzkoušet i o kategorii vyše tak doporučuji pravě ji pokud někdo nepotřebuje prostor. A ten 3 valec strči do kapsy i 4 valce jako 2.0TSI v polu či 2.0T v Mini a to včetně zvuku, ktery je suprovni a ne jek např. bezpohlavni 2.0TSI v koncernovych radobyhothetšich nebo u uměle dotvařenych frantiku. Ani uměle zvyrazněny zvuk nemusi posobit jak PET flaška což fiesta ST pravě dokazuje.
Fiesta ST je prostě boži a na rozdil od předchozi generace je i použitelna na každy den. Na 17" a spravnych tlacich je kultivovanějši než takova fabie prvni generace na zakladnim obuti.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  08. 02. 2020 16:13

Fiesta ST je podle me takovy Mini za babku

Odpovědět  |   | 
Twan  |  12. 02. 2020 19:01

Jdi už doprdele s tvojima marketingovejma debilitama!

Odpovědět  |   | 
tk  |  10. 02. 2020 09:01

3val chrchla za 500+? Tak s touhle chybou zit dokazu

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 111 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V závodě srazila pilota a praskaly kosti

Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V…

Ačkoliv měla především zachraňovat, Tatra 623 je do historie zapsána možná nejznáměji jako speciál paradoxně způsobující bolest.

1.  3.  2020 | | 35 N/A
Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem měsíce. Nikdo mu ale nevěnoval pozornost

Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem m…

Při oficiálních prezentacích vozů je dobré všímat si detailů. Naposledy se to osvědčilo při premiéře Škody Octavia RS iV – poprvé jste totiž mohli vidět připravované elektrické SUV Enyaq iV.

6.  3.  2020 | | 41 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A