Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

33 komentářů

Paul
12. července • 10:10

Klasická čecháčská kritika zaprodaného pisálka....

SCHADE
28. prosince • 22:04

Co tady blábolíte se Škodovky, jakej mainstream, proboha dyt za Rapidku s 1.0 litru a třemi válci kompletně holou dáte 360000kč. Palubovka osekaná jak ve Škodě 120,pouze vybaveno rádiem a el okny. To je směšný a meistream_To je kretén:-D:-D To ti ten litrový motor se třemi válci po 200000km klekne u toho meistreamu:-D:-D Jak mohou lidé být tak hloupí a za Škodovky davit tolik peněz. Za hodně peněz málo muziky, vlstně žádná muzika.Tipo s 1.4 Turbo benzinem a ve výbavě plus se třemi pakety,kromě vyhřívaných sedadel a parkovacích kamer se vším I se zvětšenými předními kotouči vyšlo na 369900kč. Toto dát do meistreamu jménem Skoda tak jsem na 700000kč. Se Škodovky a celím VW jdite do háje,jeden velký podvod na lidi. A jejich honosné TDI zaspalo dávno dobu. Italové už od roku 1989 dávali do Regaty první generaci vstřikování komonrejl a to se VW dalších 20 let pachtilo s pumpe diese. A kvalita, dnes právě VW je concern který měl jako jediný problem s emisi. Italové dobu kdy dělali chybu na Bravo Brava a stare Tipo mají dávno za sebou a to podotýkám že před 20 lety byly úplně jiné výrobní linky a technologie k dispozici než jsou dnes. Kdepak VW udělal chybu, but střílel za války do vzduchu nebo si střílel ze svích zákazníků, ty emisní problem jsou právě z důvodu špatných technologií.VW je nejhorší koncern který je. Za obrovské peníze příliš málo muziky. To kdybych za takovou prasečí cenu si měl kupovat auto tak Volvo to za dané peníze odpovídá kvalitně I technologicky.S VW dneska už ne

ss
23. října • 10:01

autor je jeden s mnoha redaktorských vohohonů-co píšou vo houně

ivan
22. října • 12:44

další článok len aby neovplyvnil Fiat predaje second autá od Volkswagenu/skoda,seat../B-]

wolff
22. října • 13:53

Článek nad tímto...
Škoda Fabia Scout Sport line (nebo jaks e to jmenuje).
1,0 TSI...
451 000 bez jakéhokoliv extras...:-D:-DTo je o 50 tis. míň než to Tipo v naftě a s automatem... To je terno...

peca
22. října • 9:17

Tentokrat aplikovan redaktorem opacny postup - v nadpisu je sice Fiat,ale clanek cely o skodovkach. Vrchol koncernoveho eskamoterstvi! :-)

Mara
22. října • 9:52

Máš problém s pochopením psaného textu?

Stan
22. října • 8:54

Tohle auto má význam třeba s 1.4 16V, slušná výbava, pravděpodobnost spolehlivosti a za 300k, ale Tipo za 600k? To je nesmysl

peca
22. října • 9:18

...ale ochcavka za mega je v pohode,pochopitelne...:-) :-)

Stan
22. října • 9:47

Ty to musíš mít v palici vykráglované. Vsadím se, že tě Škodovka budí ze snu a ve škole o přestávce nemluvíš o ničem jiném, jinak si neumím vysvětlit, proš se sereš s Octávkou do diskuse o Tipu. Nemoc...

pan Michaelidis
22. října • 11:04

Tenhle clanek o Fiatu je tady jen proto,aby mohla byt opet propagovana prostrelena slepice...

Stan
22. října • 13:37

Tohle si ale myslí jen určitá skupina lidí, kteří vidí nastrčené agenty z Boleslavi i ve vlastní skříni...

Radek
21. října • 18:18

Akože škodovka je prémia? Alebo čo. Práveže tipo je viac ako dôstojný konkurent ochcávke.

Q1
21. října • 22:38

Octavie prémie samozřejmě není, ale je to plnohodnotný mainstream což Tipo není. Škodárna má možnost silnějších motorů jak v benalu, tak v naftě, má možnost 4x4, má daleko širší výbavu počínaje infotaimentem a konče třeba adaptivními tlumiči. Tipo je levná alternativa, která na plnohodnotný mainstream od Fordu, VW, Renaultu, Peugeotu, Seatu nebo té Škody prostě nedosáhne.

Radek
22. října • 14:18

Prepáč ale samotný volkswagen je mainstreem. Polo, golf aj passat. Prémia z koncernu = Audi, Seat sa snaží napodobniť alebo nahradiť alfu ale škoda je fakt len low cost ! Chápem,že je to domáca značka a nechcem nikoho urážať ale niektorí by skodovku najradšej porovnávali s mercedesom. Aj to som tu čítal na auto cz🙈

Q1
24. října • 0:34

Můžeš to shazovat jak chceš, ale realita (tedy ceny za která se Škoda prodává) jasně ukazuje, že je to mainstream.

666
24. října • 17:24

Škoda se hlavně fasuje a to je za jiné ceny než ceníkové.Zrovna teď trávím týden v OIII a mohu vás uklidnit, že zpracováním a kvalitou patří naprosto jasně do lowendu. Těch pár bláznů, kteří to koupí za ceníkovky, to nevytrhne...

peca
22. října • 9:52

A to jako urcuje kdo,co je mainstream,premie atd? Ze by skodafilove? Vse tomu nasvedcuje...

Q1
24. října • 0:36

Ne, určuje to trh a to tím, za jaké cený je ochotný danou značku v dané třídě kupovat. A Octavia je typický mainstream v nižší střední. Ne u nás (tady je dokonce dražší), ale na největších trzích Evropy, tedy v Německu nebo v UK.

Tom
21. října • 20:04

Jasny, akorat do octavy muzu dat vybavu, kterou tipo nema a to nemluvim o miste na yadnich sedackach. Ale kdo neco takoveho nepotrebuje, proc ne. Pak je ale Tipo i konkurent pro sandero, na ktere se ale cenou absolutne nechyta :-)

tazzz007
21. října • 11:51

Mizerné slícování plechů se dá tolerovat u auta do 300.000,-, ale hlavně to vypovídá o tom, jak si automobilka váží svých zákazníků.Už jen pohled na ten blatník by mi stačil k tomu, abych šel jinam.

eliska
21. října • 12:23

No, ono po roce parkování na Chodově už je vcelku jedno, jak vypadal ten blatník v prodejně.

Pigliatti
21. října • 11:41

Italska Octavie!

.
21. října • 10:12

Tolik textu a přitom stačilo napsat levná turecká plečka.

Roman
24. října • 17:06

A o Vás pane bezejmenný stačilo napsat hlupák.

Tom
21. října • 10:44

Samozřejmě, ať je made in DDR, I, F, USA nebo JPN. Jistě by se našli i další.

Tom
21. října • 10:06

Tak trochu v tom vidím škodu rapid, levné drahé auto šité horkou jehlou. Motor škodovky 1,2TSI nad 2500/min taky není žádný klidˇas, nad 4500/min se už nic moc neděje, spojky v převodovce DSG po 30000km jsou už na odchodu, myslím, že dalších 30000 už nevydrží a to je auto ceníkové ceny téměř 500000kč. Rány od podvozku jsou tam úplně stejné jaké popisujete v článku. Visící lanovody pod autem na které mě upozorňují kamkoli dojedu jsou podle škodovky naprosto v pořádku(snad je někde neurvu). Prostě simly klever. Dílenské zpracování je ale perfektní, ale to samo to nevytrhne. Obě jsou to auto vzniklá ve stejné době krize, a proto se na ně tak musíme dívat.

Rosťa
21. října • 9:50

Rozdíly v barvě nárazníku a karoserie jdou krásně vidět na foto 13,14,17, 30 a 30. Špatné lícivání zase na 18, 19 a 30.Kamarádka měla taky na loni koupeném Tipy špatně nasazené přední světlo. Servis to v rámci záruky napravil.

neodborník
21. října • 11:05

Nic takového tam nevidím, už vůbec ne krásně. A to jsem na takovéto detaily šťoura, podle okolí. Že některé barvy obtížněji kryjí černý plast a malinký rozdíl oproti barvě na plechu se vždycky najde je všeobecně známá věc, to jsou fyzikální zákony, které platí pro všechny. Hlavně stříbrná metalíza a spol., méně například černá, kupodivu.

Rosťa
21. října • 9:50

Oprava 30 a 32.

Mmm
21. října • 9:29

Ja ty kriva svetla nejak nevidim. Muzete to nejak dolozit ?

neodborník
21. října • 9:15

Jó a ještě, což takhle vzít foťák a ty velké spáry a křivá světla nafotit, ať si každý udělá obrázek sám, jestli tak trochu nepřeháníte až nekecáte ?

neodborník
21. října • 9:11

Článek o Fiatu a co pořád čtu, ....Škoda...!

Doporučujeme

Články odjinud