Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

neodborník  |  21. 10. 2018 09:11

Článek o Fiatu a co pořád čtu, ....Škoda...!

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  21. 10. 2018 09:15

Jó a ještě, což takhle vzít foťák a ty velké spáry a křivá světla nafotit, ať si každý udělá obrázek sám, jestli tak trochu nepřeháníte až nekecáte ?

Odpovědět  |   | 
Mmm  |  21. 10. 2018 09:29

Ja ty kriva svetla nejak nevidim. Muzete to nejak dolozit ?

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  21. 10. 2018 09:50

Rozdíly v barvě nárazníku a karoserie jdou krásně vidět na foto 13,14,17, 30 a 30. Špatné lícivání zase na 18, 19 a 30.

Kamarádka měla taky na loni koupeném Tipy špatně nasazené přední světlo. Servis to v rámci záruky napravil.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  21. 10. 2018 09:50

Oprava 30 a 32.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  21. 10. 2018 11:05

Nic takového tam nevidím, už vůbec ne krásně. A to jsem na takovéto detaily šťoura, podle okolí. Že některé barvy obtížněji kryjí černý plast a malinký rozdíl oproti barvě na plechu se vždycky najde je všeobecně známá věc, to jsou fyzikální zákony, které platí pro všechny. Hlavně stříbrná metalíza a spol., méně například černá, kupodivu.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  21. 10. 2018 10:06

Tak trochu v tom vidím škodu rapid, levné drahé auto šité horkou jehlou. Motor škodovky 1,2TSI nad 2500/min taky není žádný klidˇas, nad 4500/min se už nic moc neděje, spojky v převodovce DSG po 30000km jsou už na odchodu, myslím, že dalších 30000 už nevydrží a to je auto ceníkové ceny téměř 500000kč. Rány od podvozku jsou tam úplně stejné jaké popisujete v článku. Visící lanovody pod autem na které mě upozorňují kamkoli dojedu jsou podle škodovky naprosto v pořádku(snad je někde neurvu). Prostě simly klever. Dílenské zpracování je ale perfektní, ale to samo to nevytrhne. Obě jsou to auto vzniklá ve stejné době krize, a proto se na ně tak musíme dívat.

Odpovědět  |   | 
.  |  21. 10. 2018 10:12

Tolik textu a přitom stačilo napsat levná turecká plečka.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  21. 10. 2018 10:44

Samozřejmě, ať je made in DDR, I, F, USA nebo JPN. Jistě by se našli i další.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  24. 10. 2018 17:06

A o Vás pane bezejmenný stačilo napsat hlupák.

Odpovědět  |   | 
Pigliatti  |  21. 10. 2018 11:41

Italska Octavie!

Odpovědět  |   | 
tazzz007  |  21. 10. 2018 11:51

Mizerné slícování plechů se dá tolerovat u auta do 300.000,-, ale hlavně to vypovídá o tom, jak si automobilka váží svých zákazníků.Už jen pohled na ten blatník by mi stačil k tomu, abych šel jinam.

Odpovědět  |   | 
eliska  |  21. 10. 2018 12:23

No, ono po roce parkování na Chodově už je vcelku jedno, jak vypadal ten blatník v prodejně.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  21. 10. 2018 18:18

Akože škodovka je prémia? Alebo čo. Práveže tipo je viac ako dôstojný konkurent ochcávke.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  21. 10. 2018 20:04

Jasny, akorat do octavy muzu dat vybavu, kterou tipo nema a to nemluvim o miste na yadnich sedackach. Ale kdo neco takoveho nepotrebuje, proc ne. Pak je ale Tipo i konkurent pro sandero, na ktere se ale cenou absolutne nechyta

Odpovědět  |   | 
Q1  |  21. 10. 2018 22:38

Octavie prémie samozřejmě není, ale je to plnohodnotný mainstream což Tipo není. Škodárna má možnost silnějších motorů jak v benalu, tak v naftě, má možnost 4x4, má daleko širší výbavu počínaje infotaimentem a konče třeba adaptivními tlumiči. Tipo je levná alternativa, která na plnohodnotný mainstream od Fordu, VW, Renaultu, Peugeotu, Seatu nebo té Škody prostě nedosáhne.

Odpovědět  |   | 
peca  |  22. 10. 2018 09:52

A to jako urcuje kdo,co je mainstream,premie atd? Ze by skodafilove? Vse tomu nasvedcuje...

Odpovědět  |   | 
Q1  |  24. 10. 2018 00:36

Ne, určuje to trh a to tím, za jaké cený je ochotný danou značku v dané třídě kupovat. A Octavia je typický mainstream v nižší střední. Ne u nás (tady je dokonce dražší), ale na největších trzích Evropy, tedy v Německu nebo v UK.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  22. 10. 2018 14:18

Prepáč ale samotný volkswagen je mainstreem. Polo, golf aj passat. Prémia z koncernu = Audi, Seat sa snaží napodobniť alebo nahradiť alfu ale škoda je fakt len low cost ! Chápem,že je to domáca značka a nechcem nikoho urážať ale niektorí by skodovku najradšej porovnávali s mercedesom. Aj to som tu čítal na auto cz🙈

Odpovědět  |   | 
Q1  |  24. 10. 2018 00:34

Můžeš to shazovat jak chceš, ale realita (tedy ceny za která se Škoda prodává) jasně ukazuje, že je to mainstream.

Odpovědět  |   | 
666  |  24. 10. 2018 17:24

Škoda se hlavně fasuje a to je za jiné ceny než ceníkové.

Zrovna teď trávím týden v OIII a mohu vás uklidnit, že zpracováním a kvalitou patří naprosto jasně do lowendu. Těch pár bláznů, kteří to koupí za ceníkovky, to nevytrhne...

Odpovědět  |   | 
Stan  |  22. 10. 2018 08:54

Tohle auto má význam třeba s 1.4 16V, slušná výbava, pravděpodobnost spolehlivosti a za 300k, ale Tipo za 600k? To je nesmysl

Odpovědět  |   | 
peca  |  22. 10. 2018 09:18

...ale ochcavka za mega je v pohode,pochopitelne...

Odpovědět  |   | 
Stan  |  22. 10. 2018 09:47

Ty to musíš mít v palici vykráglované. Vsadím se, že tě Škodovka budí ze snu a ve škole o přestávce nemluvíš o ničem jiném, jinak si neumím vysvětlit, proš se sereš s Octávkou do diskuse o Tipu. Nemoc...

Odpovědět  |   | 
pan Michaelidis  |  22. 10. 2018 11:04

Tenhle clanek o Fiatu je tady jen proto,aby mohla byt opet propagovana prostrelena slepice...

Odpovědět  |   | 
Stan  |  22. 10. 2018 13:37

Tohle si ale myslí jen určitá skupina lidí, kteří vidí nastrčené agenty z Boleslavi i ve vlastní skříni...

Odpovědět  |   | 
peca  |  22. 10. 2018 09:17

Tentokrat aplikovan redaktorem opacny postup - v nadpisu je sice Fiat,ale clanek cely o skodovkach. Vrchol koncernoveho eskamoterstvi!

Odpovědět  |   | 
Mara  |  22. 10. 2018 09:52

Máš problém s pochopením psaného textu?

Odpovědět  |   | 
ivan  |  22. 10. 2018 12:44

další článok len aby neovplyvnil Fiat predaje second autá od Volkswagenu/skoda,seat../

Odpovědět  |   | 
wolff  |  22. 10. 2018 13:53

Článek nad tímto...
Škoda Fabia Scout Sport line (nebo jaks e to jmenuje).
1,0 TSI...
451 000 bez jakéhokoliv extras...

To je o 50 tis. míň než to Tipo v naftě a s automatem... To je terno...

Odpovědět  |   | 
ss  |  23. 10. 2018 10:01

autor je jeden s mnoha redaktorských vohohonů-co píšou vo houně

Odpovědět  |   | 
SCHADE  |  28. 12. 2018 22:04

Co tady blábolíte se Škodovky, jakej mainstream, proboha dyt za Rapidku s 1.0 litru a třemi válci kompletně holou dáte 360000kč. Palubovka osekaná jak ve Škodě 120,pouze vybaveno rádiem a el okny. To je směšný a meistream_To je kretén To ti ten litrový motor se třemi válci po 200000km klekne u toho meistreamu Jak mohou lidé být tak hloupí a za Škodovky davit tolik peněz. Za hodně peněz málo muziky, vlstně žádná muzika.Tipo s 1.4 Turbo benzinem a ve výbavě plus se třemi pakety,kromě vyhřívaných sedadel a parkovacích kamer se vším I se zvětšenými předními kotouči vyšlo na 369900kč. Toto dát do meistreamu jménem Skoda tak jsem na 700000kč. Se Škodovky a celím VW jdite do háje,jeden velký podvod na lidi. A jejich honosné TDI zaspalo dávno dobu. Italové už od roku 1989 dávali do Regaty první generaci vstřikování komonrejl a to se VW dalších 20 let pachtilo s pumpe diese. A kvalita, dnes právě VW je concern který měl jako jediný problem s emisi. Italové dobu kdy dělali chybu na Bravo Brava a stare Tipo mají dávno za sebou a to podotýkám že před 20 lety byly úplně jiné výrobní linky a technologie k dispozici než jsou dnes. Kdepak VW udělal chybu, but střílel za války do vzduchu nebo si střílel ze svích zákazníků, ty emisní problem jsou právě z důvodu špatných technologií.VW je nejhorší koncern který je. Za obrovské peníze příliš málo muziky. To kdybych za takovou prasečí cenu si měl kupovat auto tak Volvo to za dané peníze odpovídá kvalitně I technologicky.S VW dneska už ne

Odpovědět  |   | 
Paul  |  12. 07. 2019 10:10

Klasická čecháčská kritika zaprodaného pisálka....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

včera | Petr Schnagl | 5 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A