Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

116 komentářů

MRS
1. června • 22:38

jako pro důchodce 70+ nebo do lesa na dřevo dobrý , ale asi bych se v Dustru bál někam přijet , aby se na mě nedívali jak na socku B-]

Lubo
2. června • 11:46

Max v době jedničkového Loganu. Dneska je Dacia docela cool značka. Sandero v základu pochopím, že je levnější. Ale Duster je vzhledem k tomu co jezdí na cestách skoro nadprůměrné auto. V metle na litých, malý motor okolí nepozná a dobré. Za mě Duster palec nahoru socko :-D

Bill
3. června • 13:32

Dačia je zcela v pohodě a Duster dvojnásob. :-)

Mike
3. června • 18:05

Duster je poslední dobou hitem, nejen u nás. A já jsem tomu rád a myslím, že si to zaslouží :-)

JanProvazník
2. června • 13:31

Duster 2 vypadá v reálu zcela slušně :-)

koncernový antipíčus
2. června • 13:45

Nicméně sockoidní image mu nikdo neodpáře. Dacia, to je taková evropská Tata Nano (ta jak ji Indové nechtěli kupovat, aby před sousedama nebyli za socky). S Dacií je to stejné a jde jen o to, jestli to někomu vadí a nebo nevadí. Lžete si ovšem do kapsy, pokud si myslíte, že tomu tak není.

JanProvazník
2. června • 14:10

Sockoidní image? Možná mezi Range Rover a Bentaygou ano. Pokud se podívám co stojí před Vaším domem, v naší ulici, v centru ve městě ... pod průměrem mi to nepřijde. Naopak, je to auto které lidi zajímá a někteří se na něj ptají. Indové si raději koupili starý moped brepto ;-)

bob
2. června • 9:26

To jsou ale odporné předsudky... Já bych se v tom bál spíš bourat... Když to do Vás někdo narve tak z Dusteru nezbude ani mastný flek...

Karel
2. června • 7:23

No, a to jsou presne ty predsudky :-)
Ale mel jsem je take, takze to chapu.

anna1i
1. června • 15:38

Ahoj
moje horké fotky jsou tady ..
http://69chat.club
uživatelské jméno anna69))

Tomket
1. června • 15:51

Dobrý den paní Vošická. Copak tady? :-O Manželovi traktory moc nevynášejí, že raději nahé fotky za kredit? Nó, před 20 lety možná. :-D Dneska tak pětikačku max, sorry jako. :-P

Tomket orig.
2. června • 17:32

Ááááá, koukám, že tady někomu vadím tak, že se za mě vydává a snaží se mě zdiskreditovat svými přiblblými výblitky. Hochu, pravda se čte těžce, viď?

Karel
1. června • 10:47

Asi tady slíznu řadu mínusů, ale na rovinu říkám, že bych před měsícem ještě nepustil s pusy slovo Dacia, nevěřil bych, že s ním někdy pojedu a už vůbec ne, že ho ještě budu chválit.
Jezdím aktuálně trojkovým Superbem. Paní měla před lety Oktávku, pak jsme jí koupili Kiu Ceed. Prodali jsme ji po 8 letech. Za tu dobu absolutně bez problémů. Jenom se měnil olej a filtry. Až mi bylo líto dát to auto pryč. Nicméně paní chtěla nové, tak jsem se díval, co by jí mohlo vyhovovat. A úplnou náhodou jsem narazil na Dacii Duster. Auto jsem celkem důkladně vyzkoušel, přečetl spoustu testů a videí. Na krátké jízdy po Praze, které jezdí moje paní do práce a z práce, plus jednou týdně kousek za Prahu, jsem zjistil, že to super autíčko. A i delší trasu v tom myslím, člověk v pohodě přežije. Má maximální výbavu ještě doplněnou verzí Techroad. Červené doplňky v interiéru se jí jako ženě opravdu líbí. Motor 1.0tce.

Manželka je s autem spokojená a i já musím říct, že mě to auto vůbec neuráží a překvapuje mě, jak dobře se mi s ním jezdí. Když mi ho půjší :-) Samozřejmě to nelze srovnávat s tím Superbem, ale vzhledem k tomu, že to stálo třetinu toho Superba, tak to jezdí opravdu dobře. Kvalitě zpracování nemám takřka co vytknout. Před lety jsem měl jisté pochyby o tom Ceedu, tak jsem zjistil, že to byly jenom předsudky. Tak možná to budou předsudky i ohledně té Dacie. Nikomu můj názor nevnucuji. Nic nepřesvědčí člověka jako osobní prožitek. A toho Dustera rádi půjčí na vyzkoušení na dva dny – takže kdo chce mít osobní zkušenost…..

Luďa
1. června • 11:08

Jo Duster vypada v pohode. Mozna jako Prazske auto ze sidliste bych jej nevolil. Ale kdekoliv mimoprazske ano. U rodinneho domu zn ideal. Zazraky od nej necekam, ale cena je natolik prizniva, ze jina auta ani ojetiny prilis nedavaji smysl. Alespon pokud netrvate na necem zcela konkretnim. Predsudky nejsou na miste mnho let.

Mike
1. června • 14:30

Chce to kompletní cení, co může být za 220 co za 250 a tak. Jako auto vypadá slušně. Kodiaq to není, ale za ten peníz by to bylo super i kdyby byl nenalakovaný a bez skel :-D Ne vážně, fakt dobré B-]

Tomket
1. června • 15:27

A co teprve Santa Fe nebo dokonce Grand Santa Fe. Tak to je jiná liga než nějaké škodule, nedejbože dachna.

Filip81
1. června • 15:36

Santa Fe je grcky, to už raději ojetý Grand Cherokee za 100tis, ty srando Santo.

.
1. června • 12:49

Já se s tím snad opravdu půjdu svézt.

.
1. června • 16:22

Koukám, že někdo mi to nepřeje. :-(

JanProvazník
2. června • 13:28

Přeje, jen jděte B-] Asi ostatní lowcosty (Hiunday) Dacii úspěch nepřejí. Ale tím se nenechte odradit, může to znamenat, že Duster je fakt dobrá nabídka.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
2. června • 15:56

Já bohužel nejsem potenciální zákazník, proto jsem ho ještě nezkusil. A je mi hloupé půjčit si něco o čem vím, že to kupovat nebudu. Ale zvědavost asi převládne.

moje jmeno
1. června • 10:57

Sice naprosto nechápu, k čemu je dobré kupovat pro hrkání po Praze SUV v této velikosti, ale jinak celkem rozumný koment.

Michal
1. června • 13:45

Duster je malý a suv do města je v téhle malé velikosti a nízké váze(chabý deformacni zóny) ideální.Častější vy/na stupování a na/vy kládání.Parkování u obrubníku bez problémů.Lepší by bylo mít malé auto s možností prizvednutí podvozku.

Karel
1. června • 10:58

Manželka je celkem malá a tak se jí z toho dobře kouká a parkuje. A obecně se jí tato auta líbí. A je fakt, že nastupování "nahoru", má taky něco do sebe.

Karel
1. června • 10:59

Ještě k té velikosti. To auto mate tělem - Ta Kia Ceed byla kratší jenom o 3 cm, takže rozměrově to je prakticky totožné...

Cokoliv jiného než Škodu
1. června • 10:10

Každé jiné auto i ta
prachobyčejná dačka je lepší, než neustále koukat a zvracet nad přemnoženými a k smrti nudnými škodovkami.

moje jmeno
1. června • 10:54

Obzvášť ta čtyřočka byla jen šedá šeď a průměr, a proto zapadla v davu a každý si ji splete s kdečím... :-D:-D:-D;-)

JaSo
1. června • 8:23

Tohle je podle mě důstojná náhrada za Felicie Combi LXi v kontextu doby B-] Trefa do černého, za 275.000,- už schopný vůz se všemi prvky! Celoročky pokud je to pravda by byly super. Dutera chválili i na videu co jsem se díval. Nyní se nechtěný i30 combi nebo Tuscon popřípadě Tipo můžou jít z vysoka vycpat :-D

Tomket
1. června • 12:55

A co je ten tvůj Tuscon? Asi máš na mysli Tucson, že ano?
To víš, za skvělou kvalitu si musíš holt připlatit. Není náhoda, že je v Německu Hyundai Tucson nejprodávanější zahraniční SUV.

Kirovec
1. června • 13:54

Jdi s Tuscónem do kelu, nikdo na ty vaše Hovnajovské prasárny není zvědavý. Článek je o Dacii, která už je stejně lepší a dokonce teď za výrazně míň :-P :-P :-P

Tomket
1. června • 15:20

Dacia a lepší???🤣 Bláznivej snílku, tak na to hodně rychle zapomeň.

Cokoliv jiného než Škodu
1. června • 11:33

Jenže bys měl kvalitnější
a hlavně, spolehlivější originál značkové auto, ne nějaký podřadný klon z " druhovýroby" (Škoda, Kia, Dacia).

Cokoliv jiného než Škodu
1. června • 11:35

Myslím tím Hyundai, ne Fiat. Fiat není kvalitní a už vůbec spolehlivý.

Michal
1. června • 10:18

Když někomu stačí výbava felicie tak to i základní duster za 220je v plné palbě oproti ní.Výhřev sedaček,bluetooth a tónovaný skla se dají dodělat

mara
1. června • 10:08

hej to je ale dobra nabidka, za tu cenu pohodaaa :-)

Hradil
1. června • 2:23

Ať se podívám na nějaký přirodopisný dokument z Jižní Afriky, Namibie, Maroka, Indie, Sibiře ... po nějaké době se tam mihne Duster. Že pod maskou Renault je asi jedno. Takže když to zvládá fungovat tam, tuzemská Vysočina nebo právě vaše vesnice bude pro auto procházka růžovou zahradou. Z výdrže nebo pocitu při jízdě bych neměl strach. Trochu se bojím ne z výkonu, ale z rozjezdové charakteristiky litru. Chce to být se spojkou citlivý. Jinak si myslím, že je to zcela super auto.

Roman
1. června • 9:43

Minimálně motor má Duster zajímavý. Přimlouval bych se za podrobnější představení.;-)

moje jmeno
1. června • 10:51
Kirovec
1. června • 13:51

Bože pan Běhal žije :-O Toho jsem ve SM nesnášel, za něj to bylo tak unylé a kompletně nepřínosné, že i létáky z Kauflandu měli větší informační hodnotu. Ani nevíte jak jsem děkoval Bohu, že to pak po něm vzal přescent Zbyša. No co už, text proletím. Dík za snahu.

Machala
1. června • 3:19

Duster je dobrá volba. Terrého Geroje který musí poskytovat maxima bych od něj nežádal. Ale běžné denní použití za všech podmínek ano a to umí dobře. Ani tam nejsou konstrukční fopa. Cena levnějších verzí je vyloženě fantastická. Za mě palec pro Dustr nahoru :-)

JaneK
1. června • 0:00

Jel jsem pred nejakou dobou s Dusterem v dieselu 4x4, vyzkousel ho i vlehkym terenu a musim rict, ze me prijemne prekvapil a s cenovkou tenkrat lehce pres 400 tisic se mi to zdalo jako slusny svezeni v pomeru cena/vykon. Jediny co se mi nelibilo, byl hodne tuhej volant, nevim jestli se dal nejak nastavit posilovac, nebo jestli ho to vubec melo, ale v ty cenovce pocitam, ze melo a ten zastaralej interier taky neokouzlil. Jinak muzu porovnavat se sluzebnim Karoqem 2.0 TDI 4x4 110 kw v cenikovy cene tenkrat 700 tisic, zhruba pul jezdim silnice, pul teren (louky, pole, lesni cesty,...) a pohodli i celkove klidna jizda po silnici je o poznani lepsi, nez s Dusterem. Teren si neodvazim tvrdit, na to jsem Dustera protah malo mimo silnice, ale nemyslim, ze je rozdil v pohodli 300 tisic korun a za Karoqa v tak bidny vybave a tak vylozene linyho na jakykoliv zrychleni, se mi zda 700 tisic i s nejakou tou slevou, jako naprosta silenost. Pokud bych neporovnaval ceny, jen ty auta, tak se mi s Karoqem jede lip, ale kazdymu se jezdi lip s necim jinym a tohle je ciste muj osobni nazor.

František
31. května • 22:53

Moje předposlední auto Octavia 1 RS 132 kW, jeden z velmi povedených motorů ještě s nepřímým vstřikem, krásnou spotřebou a spoustu let radosti. Prodal jsem ve 245 tkm ve výborné kondici včetně bezproblémového turba. Po papírech v čistírně jsem přehodnotil svojí automobilovou budoucnost a světě div se, po mnoha měsících studia jak si stojí Dustery ve světě a z čeho jsou poskládány jsem si ho pořídil ve čtyřkolce 1.6 benzínu s nepřímým vstřikem, který do prodavali, . Dnes už vím, že to byla výborná volba, autíčko šlape bez problémů, v přírodě policajti neměří, zajedu na místa, kde bych se s Ereskem nedostal. Projedu si řekou, přitáhnu na laně suché kmeny na táborák, vyspime se v autě na nafukovací matraci, skratka úplně jiná filozofie motorismu. Dnešní Duster, je už kus poctivého auta bez zbytečných pitomin, po kterých jsem nikdy nebazil v autě mít. V jednoduchosti a poctivosti je síla tohoto fajn auta. Navigaci mám v mobilu, nebo tabletu. To auto mi dává dosud nepoznanou svobodu a radost. Dokonce jsem už projel rozvodněnou řekou po přední část kapoty motoru, bez nasátí vody do sání. V kabině sucho, dvojité těsnění nepustilo a mimo to jsem si udělal těsnění víka kapoty sám. Mechanická technika je jináč Nissan ! Obě moje auta vyfocena na webu Dacia klubu pod přezdívkou Frat. Tak a teď si každý mudrujte jak chcete, jelita plný předsudků. Copak ty auta nejezdí už nějakých let v zemích s katastrofalnima cestama a v těžkým terénu ? Od Rumunska, Ruska, Turecka ... atd. Rusáci si váží Dusteru více, jak své ikony Lady Nivy ! Podivejte se co stojí za pracovní auta (nebo druhá do rodiny ) v garážích Švýcarů, Němců a ... Nebecite snad nad kvalitou našich cest ? Podívejte se na podvozek Dusteru, jeho čepů, ramen, poctivého oplechování spodku. Zjistěte si zkušenosti jejich majitelů, nebo dělníků, co snimi pracují, viz. chlapci na Chopku.

Jednorázový
1. června • 0:10

To jsou neuvěřitelné hovna, co jsi tady napsal ...

Mirek
31. května • 23:37

To mi připomíná dovolenou před dvěma léty na Mallorce, se známými, kdy jsme si chtěli v půjčovně aut půjčit sedmimístnou verzi Dacia Lodgy, ale nakonec jsme si půjčili dvě auta Ford Fiesta. Důvod byl jednoduchý, ty dvě auta stály méně než ten jeden Lodgy.

pacho
31. května • 20:36

bohu žiaľ, alebo chvala bohu, pre spotrebiteľa, automobilky jednoducho Keď chcú predávať, tak musia ísť s cenami dole. Kto začne prvý, vyhráva. Škoda nech si blúzni o zvyšovaní cien, dacia ide na to dobre.

šofér
31. května • 22:32

No, já vnímám, že se se slevama roztrhl pytel- Renault, Dacia, Toyota, Opel, Hyundai,Suzuki... to je jsem viděl dnes odpoledne, bo venku furt chčije a tak čůmím do bedny. Překvapilo mne to.

Kapr
31. května • 18:37

Každý ať si kupuje co chce. Hjundajku, nebo dustera bych koupil max kdybych musel na pracák, protože jsem rozmazlený a od vozu chci trochu víc než jen dostat se z bodu A do bodu B. Ale kdybych už musel něco takového pořídit, tak radši dustera.

Filip81
1. června • 15:32

Já taky raději Dustera než Hjundajku B-] Soused měl xi35 a úplně to vypakoval, teď má Forester a prý nebe a dudy.:-D

petr r. (petrumr)
31. května • 18:45

podle diskuzí jsi rozmazlený spratek co neuzná nic co píší druzí. Tipnul bych to na domácí násilí a tady jsi prezident zeměkoule a rozmazlený.

Sir CHerokee
31. května • 17:43

Renault (Dacie) je před krachem, pokud jim nepomůže Francie. Nic proti tomuto rumunskému levnému autu, ale proč tam rvát litrový tříválec? Takový motor patři do motorky a ne do těžkého auta.

Allamarein
31. května • 20:12

Hm, Duster je stejně těžký jako Scala nebo Kamiq... a hle, taky litrové tříválce, a s těmi auty nemají problém.

Gagarin235
2. června • 10:38

Ano stačí, s častým řazením dokonce s přehledem. A ty pomalu padající otáčky s cuknutím spojky jsem nikdy nepozoroval. 1.5 TSI 110kW a 1.6 TDI 85kW jsou příjemnější .. tdi prostě táhne odspoda, 1.5 TSI kromě obrovského výkonu v otáčkách není potřeba tak brutálně řadit ani v těch nižších.
U 1.0 TSI třeba mi vadí, že kopec ve městě (nedejbože s radarem) abych jel na dvojku okolo 3 tisíc otáček protože trojka na dva tisíce je málo ( ideální na rovinu nebo malý kopeček ... )Nějaký mezistupeň na 2500 by to vyjel bez problému, ale když se nechci ploužit nebo podtáčet motor (podle kopce) tak není výběr ...

Kapr
31. května • 18:39

Dačka má robustní vzhled, ale jsou to jen plechy (a ještě k tomu tenčí než je obvyklé)

šofér
31. května • 18:29

Co to meleš, dacia - provozní hmotnost dle výbavy 1266 - 1350kg, A těch 1350 má ta nafta 4x4 ...

Bruntál
31. května • 17:31

Prý v plné výbavě 🤣👍🙈🙉

Zdenko
31. května • 16:25

Je to tak. Autá sú rôzne a majú rôzne ceny.
Napríklad za cenu vybavenej Škody Superb je BMW v základnej výbave.
Nie je to žiadna novinka.

No Dusters
31. května • 14:51

Duster je pojízdná rakev. 71/66%. Koukněte na chudáky dummies.

k22
31. května • 16:36

Dle ENCAP je ochrana "adekvátní", čili žádná katastrofa. Kolik lidí dnes jezdí napč v Oi/II, která je ještě horší?

Kapr
31. května • 18:42

To souhlasím, ale spousta lidí kupuje nové auto i kvůli bezpečnosti, což kupec jetého vraku v podobě o1/2 určitě ne. Toho zajímá jen 1,9tdi pod plesnivou kapotou

Kosanovič
31. května • 15:23

Tak co jiného by sis za ty peníze představoval než pojízdnou rakev? Bentaygu s tourbillonama?

Senior f Kundaji
31. května • 14:44

Titulek měl znít: Rumunský Kodiaq v plné výbavě za cenu holé Fabie! Jinak nejlepší je stejně Tucson (kvalita lepší než u Kodiaqu a cena jen o málo vyšší než u Dusteru) !!!!!!!!!!!!

Kapr
31. května • 18:32

Tucsona i kodiaqa máme v práci . Motor v tucsonu šlape jak má, ale interiér se kodiaqu ani neprobližuje. A na dálnici hluk od podvozku taky celkem nevkusný. Řekl bych že ho kodiaq kvalitou nemůže brát ani jako konkurenci. To je pouze můj názor člověka, který řídí oba tyto vozy

petr r. (petrumr)
31. května • 18:40

tucson 499tkč a kodiag 998tkč-srovnáváš dobře, jen tak dále........

Kapr
1. června • 6:54

Ja? Podívej se na ten příspěvek na který reaguju. Za mě je to jak srovnávat trabanta s autem. Sorry

petr r. (petrumr)
31. května • 18:35

děláš u policie? Co máš za auto svoje?

Michal
31. května • 13:32

Duster komfort vs Škoda kamiq základ rozdíl min 100tisíc.Duster má lepší motor do města a blízké couračky díky tomu nepřímému vstřikování.Delší trasy a větší rychlost zase opačně.Ten nový Duster se mi líbí ale auto na 10let by asi vyhrál kamiq.

Filip81
31. května • 13:38

Kamiq a Karoq moc neznám. Ale říct, že je Duster není na 10 let je blbost. V době dnešní globalizace není možné, aby to nevydrželo. Kamiq je podle mě tak za 400 a Karoq za 500, Duster máš pod 300. Rozdíl v 15 letý ojetině bude jen v ceně železa. Naopak Duster si celkem drží cenu. Navíc každý 400-500 buď nemá nebo nedá. Takže ojetina a víme jaká je s nima v ČR situace. Duster bude novej a máš klid, ne na 10 let ale klidně na 15. Co bude za 15 let se bude řešit pak, stejně bude úplně jiná situace a jiné hračky.

Allamarein
31. května • 14:04

Jenže Duster s výbavou odpovídající Kamiqu je za cenu velmi blízkou Kamiqu a to už se fakt nevyplatí.

Michal
31. května • 14:19

A proto jsem napsal duster comfort tj zhruba stejná výbava jako základ kamiq teď ve slevě je o 100tisíc levnější.Takže skoro 300 vs 400něco.

Allamarein
31. května • 20:08

Pár věcí ti tam chybí a vždycky bude. Nehledě na to, jak slabá je třeba klimatizace nebo světla v Daciích.

Kubas
31. května • 12:39

Dacia se nezda ale Duster vypada jako zasah do cerneho. Ceny fakt luxuska

Karel
31. května • 9:30

Skoda, ze z nabídky zcela zmizel automat. V žádném modelu dacie jsem ho nenašel.

moje jmeno
31. května • 12:07

Bude to nejspíš tím, že Dacia není primárně určena pro rozmalené řidiče:-D;-)

Kapr
31. května • 18:28

Přesně, dačka je primárně tvořena pro Rumuny a tam neví co to je automat

petr r. (petrumr)
31. května • 18:33

Kapříku dacia se u nás prodávala s automatem a pro nezájem od toho upustili.

Holá pravda
31. května • 9:25

Co je to platné, že Dachny rozdávají zadarmo, když prodeje jim jdou do háje, v EU i v ČR letos mínus přes 50%, takový děsivý propadák nemá žádná evropská značka.

Pavel
31. května • 11:14

Všem klesly prodeje nejenom daci

Holá pravda
31. května • 11:32

To je sice pravda, ale Dacii padaly už před coronou a jejich celkový propad je z evropských výrobců zdaleka největší.

Allamarein
31. května • 20:04

Všechny prodeje šly dolů už před epidemií. Dacia jede na limitu toho, co je schopna vyrobit a dodat.

Nevím, nevím
31. května • 11:45

No protože "ekonomicky smyšlející privátní" zákazníci tvoří u Dacie největší % prodejů ze všech automobilek a ti koupi nového vozu odložili a šetří. Tohle nevypovídá o voze nic.

Filip81
31. května • 13:32

Mi se ti to líbí. K rodinnému domku docela ideál. Kdyby byla 4 kolka taky v mega slevě, tak bych do toho asi šel :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lord Owl
1. června • 9:49

Čtyřkolku ti našroubují za cenu větší než konkurence.... Jako předokolka je to jenom sběratelský fetiš....
Tyhle pixle do města to je hrůza, kdo přes to má vidět třeba na chodník, jestli tam něco nevybíhá.....

Filip81
1. června • 15:29

Já bydlím v horách autem v nich také jezdíme. Máme Terrano II. 2.7 nafta LWB, které je vděčné, ale už dooost koroduje. Takže já bez 4 kolky nechci, fetiš nefetiš a vybíhají tu leda srnky. Pixla nevím, asi trochu jo, ale zas je to univerzálnější než Jimny se kterým se po dálnici (110-120) třeba dlouhodobě moc nedá a do kufru též nic. Buď zase ojetého Japonce, kterých už tolik není (Pajero Sport, Grand Vitara ...) nebo Duster 4x4.

Lubo
2. června • 11:41

Já bych vzal 1) Grand Vitaru 2) Duster . Mišivbuši asi ne.

Allamarein
31. května • 9:23

Nevýhoda Dusteru je interiér. Sice robustní a odolný, jenže vzhledem k vnějším rozměrům je nepříjemně malý. Úzký, stísněný, tmavý. Malá okna, nic moc výhled. Když vezmu běžný hatchback nižší střední třídy, bude o 5-10 cm širší uvnitř... a je to dost poznat.

AAAmotorka
31. května • 9:43

Jsi povrchní hlupák. Zmíněné nevýhody jsou nic proti tomu příšernému tříválci.

Allamarein
31. května • 14:02

Jasně, člověk, který chce mít v autě prostor, je povrchní hlupák... Hm, ty budeš myslitel, to se hned pozná.
Právě ten úzký interiér byl důvodem, proč jsem Duster velmi rychle vyřadil z výběru nového auta.

Kapr
31. května • 18:25

jen si brání auto zaparkované "v garáži". V takových situacích jde rozum stranou :)

moje jmeno
31. května • 12:05

Tak s tím příšerným tříválcem s LPG bych se klidně rád popral. Každý nepotřebuje nalítat 40tkm ročně, jako jistě Vy ;-) Se druhým autem v rodině (ke služebnímu) máme najeto za 5 let pouhých 23tkm. Právě pro podobné účely je tento nepřímovstřik naprostý ideál. Vydrží léta a je nenáročný. Takových jako já je spousta. Nesuďte jen podle sebe...B-]

Jirik
31. května • 9:51

To napsal schválně, všichni víme, že SUV Duster je právě vysoce solidní a cena je teď pohádková. To víš, dobré nabídky konkurence neodpouští. Levnější značky se Dusteru teď trochu bojí :-D:-D:-D

Lubo
2. června • 11:38

Právě, Hovnajisté jsou teď celí nervózní, že většina lidí začíná preferovat Daciu. A já rád řeknu, že Dusteru fandím B-] ps: Tuscon ať si táhne do pekel

petr r. (petrumr)
31. května • 10:31

je ztoho dobrý výhled a ještě motor s nepřímým vstřikem, ideál do města a na pole. S tucsonem bych to nesrovnával, ten je je dražší, ale zase vybavený. osobně bych dal přednost hyundai.

Kapr
31. května • 18:23

To je ale tím, že ty s hjundajem snad i pr cáš. Doporučil bych ti projet se i v jiných značkách, ať máš srovnání, ale u tebe je to zbytečná rada.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
31. května • 18:29

já vlastním citroena a bmw, hyundai jsem nikdy nevlastnil. Hyundai mám teploměr. Co tam máš dále?

Pako
2. června • 14:02

To není teploměr, to je rychlovarná konvice :-O používáš to špatně:-D

petr r. (petrumr)
31. května • 8:25

U nás mají reklamu mínus 55tkč a je to přes cestu kde je prodejce škoda a ten nemá o peněžní akci nic, jen relklamu na drahé modely 125let. Když přivezou renaulty a dacie, tak jsou to aji dva návěsy za týden, naproti zhodí dvě-tři auta a je hotovo. Jinak je to povedený motor a obliba dacie je vidět fakty v ulicích, ted je spíše dost nových loganů.

Šurák
31. května • 9:44

Co mají u vás neposloužím. Ale v akcích skladovka za 220 je štěstí. Já vidím běžně za 250-285.000 Kč za hotové. Ta už má klimu, 4 okna v elektrice, rádio, kožený volant a dálkový centrál. Což je za nové auto pořád luxusní cena. Předokolka, 100 koní. Motor je sice litr, ale kupodivu dost spolehlivý a umí natočit 300k km bez větších prolémů! Klobouk dolů. Auto je úplně nové. Není tak malé jako nákupní tašky B segmentu, který tomu cenově odpovídá. Za 10 můžete mít tovární LPG, které si s motorem celkem rozumí. Gumy máte celoroční Continentaly, takže nemusíte řešit ani zimáky. Přitom auto je opravdu slušné a nabídka je tak moc výhodná, až se to lidem nezdá. Přitom to tak je a auto je slušné. Dneska Tucson ani jiné levné cross overy nedávají šanci. Duster bere vše!!! Tématu se věnují i v příštím Svět Motorů Speciál co vyjde na necelých 14 dní. Duster je king B-]

Rokyta ex Acz
1. června • 13:37

To říkám poslední dobou pořád, že Dacia už má lepší auta než trouchivějící Hnůjdají. :-D A to bylo řečí, že né. Vidíte, vídte :-D B-] Jo pan Duster je šikovné auto. Za mě by snesl "hardwarově" trochu lepší přední sedadla a odstínit cinkání od odletujího štěrku. Víc chyb nemá. Jinak auto slušně péruje, drží směr, není hlučné, kastle nehnije, servis a díly v každé zemi i tam kde by to člověk nečekal. Spotřeba pohádka, odoplný podvozek, zajímavý vzhled. A motory fungují. To vše za méně než 300 papírů ve fungl novém voze. Hádejte se, snězte mě, ale takhle vypadá nabídka v nižší třídě. :-)

Roman
1. června • 9:45

hm tak to si půjdu koupit, dík za tip

Lubo
2. června • 11:47

Dustera nebo Svět Motorů? :-D Jinak já chci taky B-]

Nevím, nevím
31. května • 10:37

Dát 300tis km v Dacii, tak jsem zralý na měsíční wellness v Rakousku. Všude platí, kolik peněz, tolik muziky.

David
1. června • 20:10

Ty ses magor škodovka je hnus

k22
31. května • 15:26

Na německých dálnicích možná, ale na našich silnicích je hodně pohodlné auto. Nic z koncernu se tomu nevyrovná ani za 2x tolik.

moje jmeno
1. června • 7:21

K22 : Byť se mi Duster opravdu líbí jak designem, tak i provedením a obchodní politikou, tak tohle Vaše vyjádření je opravdu silná káva i na mě. To se dá už přirovnat jen k tzv. "zaslepenosti".

Kapr
31. května • 18:20

To víš že ne, nic se nevyrovná tvému dusteru. Je to nejlepší auto světa

Mik
31. května • 18:11

V prvé řadě bych napsal jen to, že nejsem vlastníkem koncernu (jezdím s ním jen služebně). V druhé řadě bych si ale troufnul trcrdit, že ibta fabie v holátku je pohodlnější i po té naší D1. Na dačce jde strašně poznat její cena a to i v sedačkách. A to nehejtím dačky, ba dokonce bych je skromným lidem doporučil. Užitková hodnota dusteru je obrovská

Jan Janda
31. května • 11:31

Vážený pane, je mi moc líto Vašeho zdravotního stavu. Jinak Váš komentář nevidím. Je mi 70 let a každoročně jezdím do Martinsicura v Itálii tj 1300 km jedna cesta. Jednou jsem jel s kolegou Škodovkou (Octavia) za rodinou, která už v IT.byla. Kolega v San Benedettu havaroval a tak zpět jsem ho vezl naší Dácií Duster. No zkrátka dneska má Duster taky. Když jste nevyzkoušel tak nesuďte....

moje jmeno
31. května • 12:01

Souhlasím s tím, že Duster je velmi dobrý v poměru cena-výkon-kvalita. Nicméně s tím Vaším nevyřčeným komentem o tom, že známý si koupil Dustera, protože je lepší než octavia, prostě nesouhlasím. Duster na delší cesty není a rozhodně nemůže být lepší než Octavia s libovolným čtyřválcem, krom snad vyššího (pohodlnějšího) posazu. Znamý si koupil Dustera, protože ho v uvedeném poměru pro své potřeby vyhodnotil jako zajímavější (výhodnější) kup. Nebo si snad myslíte, že kdybyste ho svezl v SUV Mercedesu, který je bezpochyby lepší než oba jmenované vozy, že by nyní jezdil v Mercedesu? ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
František
31. května • 22:47

Moje předposlední auto Octavia 1 RS 132 kW, jeden z velmi povedených motorů ještě s nepřímým vstřikem, krásnou spotřebou a spoustu let radosti. Prodal jsem ve 245 tkm ve výborné kondici včetně bezproblémového turba. Po papírech v čistírně jsem přehodnotil svojí automobilovou budoucnost a světě div se, po mnoha měsících studia jak si stojí Dustery ve světě a z čeho jsou poskládány jsem si ho pořídil ve čtyřkolce 1.6 benzínu s nepřímým vstřikem, který do prodavali, . Dnes už vím, že to byla výborná volba, autíčko šlape bez problémů, v přírodě policajti neměří, zajedu na místa, kde bych se s Ereskem nedostal. Projedu si řekou, přitáhnu na laně suché kmeny na táborák, vyspime se v autě na nafukovací matraci, skratka úplně jiná filozofie motorismu. Dnešní Duster, je už kus poctivého auta bez zbytečných pitomin, po kterých jsem nikdy nebazil v autě mít. V jednoduchosti a poctivosti je síla tohoto fajn auta. Navigaci mám v mobilu, nebo tabletu. To auto mi dává dosud nepoznanou svobodu a radost. Dokonce jsem už projel rozvodněnou řekou po přední část kapoty motoru, bez nasátí vody do sání. V kabině sucho, dvojité těsnění nepustilo a mimo to jsem si udělal těsnění víka kapoty sám. Mechanická technika je jináč Nissan ! Obě moje auta vyfocena na webu Dacia klubu pod přezdívkou Frat. Tak a teď si každý mudrujte jak chcete, jelita plný předsudků. Copak ty auta nejezdí už nějakých let v zemích s katastrofalnima cestama a v těžkým terénu ? Od Rumunska, Ruska, Turecka ... atd. Rusáci si váží Dusteru více, jak své ikony Lady Nivy ! Podivejte se co stojí za pracovní auta (nebo druhá do rodiny ) v garážích Švýcarů, Němců a ... Nebecite snad nad kvalitou našich cest ? Podívejte se na podvozek Dusteru, jeho čepů, ramen, poctivého oplechování spodku. Zjistěte si zkušenosti jejich majitelů, nebo dělníků, co snimi pracují, viz. chlapci na Chopku.

Kappa
23. ledna • 18:03

Mám ho 11 let a nemůžu se s ním rozloučit

JaSo
1. června • 8:27

Duster se dělí národy na dvě skupiny. Jedni nevěří,neřeší nebo si dělají srandy. Pak druhá ti co vyzkoušeli, tak většinou zakoupili a v drtivé většině jsou spokojeni. Takže Duster jde vidět že je výborné auto. Že běžné kategorie, jo jistě o to jde, navíc je nové :-)

Šurák
31. května • 11:53

Pan "nevím nevím" je trol od korejců, který má za úkol tuhle nabídku zdiskreditovat, protože jim vypouští zahnitý rybník. Duster II. je totiž naprosto normální slušné auto. Ve Světě Motorů byl srovnávací test s Karoqem a (a SM by Škodu nehanil) a Karoq vyhrál jen tak tak. Dokonce v tabulce hlučnosti bylo u jedné rychlosti zcela stejné číslo. A ceny které teď nasadila Dacia jsou tak bezkonkurenční, žeby si to měl jít jít koupit i ten, který auto nepotřebuje. Zřetelně pod 300.000 Kč za slušné, zcela nové plnohodnotné auto, to už tady dlouho nebylo. Ani to není žádná Panda nebo jiný prcek. Vůbec není co řešit, D-U-S-T-E-R je hitem roku 2020 B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jaryk
10. června • 16:33

Duster LPG je teď v novém Světe Motorů Speciál B-] Za mě hezké počtení

Mirek
31. května • 22:49

A ty jsi troll od koho, když do tohoto dokážeš zatáhnout Korejce?

Nevím, nevím
31. května • 12:05

Nikde netvrdím, že Dacia je špatné auto. Co zaplatíš, to dostaneš. A to je hlavní. Jen tvrdím, že pro větší nájezdy je (alespoň pro mně) nedostatečně pohodlná. Což je vzhledem k ceně v pořádku. Ale stavět to tak, že Dacia nabízí za 300tis kč vůz, který odpovídá konkurenci za 600tis? Trošku reality, prosím.

Šurák
31. května • 11:30

To právě že ne.A dost lidí si to myslí. Dacia alespoň v tomto případě jede na počet prodaných aut a ne na zisk, takže je to teď výhodné. Nebo si myslíš, že Duster ve slevě je hůř udělaný než Duster před slevou? Ale ale, Duster v této době bere. A já myslím, žesi to zaslouží. A nemusíš ani 300, za slušné nové auto zavánějící SUV. Ke všemu její motor drží haha, takže praskni jak chceš.

Doporučujeme

Články odjinud