Minitest Citroën C5 Aircross 2.0 BlueHDi EAT8: Sto lidí, sto názorů

Peter  |  10. 04. 2019 18:26

Dnešné Citroeny mi pripadaju ako že kurier ti ich dovezie v krabici /niečo ako Lego/,ty si to poskladáš a možeš jazdiť.Kde su tie časy ked robili super autá ako napr XM.

Odpovědět  |   | 
hnbgn  |  18. 04. 2019 22:21

aha.....jaky internetovy odbornik...

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  10. 04. 2019 19:09

Nedavno jsem tento vuz, pouze na pohled a na posez (tedy nikoli jizdni vlastnosti).

Budu jej srovnavat s nejnovejsi verzi C4 Cactus (od nejz zdedil castecne vzhled) a s malym Spacetourerem (tedy byvaly C4 grand Picasso).

Vzhledove vypada Cactus lepe, z te C5 prilis zari jeji eSUVeckovitost, ale to je vec nazoru.
Predni sedacky jsou rozhodne pohodlnejsi nez v Ocatvii nebo Mercedesu A, B, C v holobytu. Ale jsou znatelne mene pohodlne nez u Cactusu a troufam si rict, ze i ten Spacetourer ve stredni ci vyssi vybave je pohodlnejsi.

Rozmerove v predu je vice mista nez v Cactusu, ale na komfortu to nepridava, tedy alespon, pokud nejste ridic s dlouhyma a velkyma nohama. Zdani sedacky jsou pro dospelaka tragedie. Prestoze v Cactusu si dokazu celkem pohodlne sednout za sebe (pro 4 dospele nebo 2 dospele a 3 deti je Catus dostacujici), v C5 aircross to nejde. Ba dokonce se na zadni krajni sedacky nevejdu ani na vysku. Se Spacetourerem to nema smysl srovnavat, to auto (i kdyz o tridu niz), je mnohem prostornejsi. Kufrem je C5 aircross tak nekde mezi temi dvemi zminenymi C4.
Celkove to na mne pusobi spis jako trochu prifouknuta C3.

Vlastne ted premyslim, zda ma toto vozidlo pro typickeho soudobeho zakaznika smysl. Tim myslim zakaznika, ktery od vozidla chce, aby ho bezpecne a hlavne komfortne a pohodlne premistilo z jendoho mista na druhe. Bude si takovy zakaznik chtit priplatit za SUV bez pohonu ctyr kol? Kdyz nektere z C4 mu dopreje stejny ci lepsi comfort, zvlast pokud si u nej priplati drobny poplatek za kontrolu trakce, aby se nemusel bat v zime na hory a v lete na plaz.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  10. 04. 2019 19:16

Je to hnusný, nemá to pohon 4x4 ne že bych ho chtěl, ale když už je to SUV tak ať to nevypadá na sněhu trapně... Nemá to hydrauliku, žere to víc jak 6 válec. Takže ne tímhle starou C5 fakt nahrazovat doma nebudeme

Odpovědět  |   | 
Eda Křovák  |  11. 04. 2019 10:13

Opravdu nikoho z novinářů nezajímá, jak funguje základní verze??

Odpovědět  |   | 

základní verze nemá aisin...... Ale jinak k těm verzím, jak jsem kupoval granda, tak jsem počítal a ta základní verze přišla na více peněz jak ta prostřední a pochybuji, že kdo si kupuje auto za půl melouna neumí počítat.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 04. 2019 10:23

Možná i zajímá, ale základní verze obvykle dovozce k testům nepůjčuje.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

včera | Stanislav Kolman | 61 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 14 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 52 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta