Minitest Citroën C5 Aircross 2.0 BlueHDi EAT8: Sto lidí, sto názorů

8 komentářů

Andrej
16. září • 13:39

Tak toto musím komentovať. Mám.prssne diesel 180ps. 7.6 l spotrebu nemám ani keď nevoem vlastne kedy. Ešte mi neukázala. Žijem nemecku a otočil som 2 krát sk. Nemecku som šiel 200 rakúsko 150 a sk tiež. Spotreba 7.1. Dlhodobú mám.6.5 . Jazdím väčšinou mesto. Max 10km.za deň takže je spotreba ešte väčšia. Taktiež som prešiel celé tatry kde je iba 50 a kopce a tam som mal.6.3l
Problém bude asi v nohe milý redaktor.

Eda Křovák
11. dubna • 10:13

Opravdu nikoho z novinářů nezajímá, jak funguje základní verze??

mpolan
12. dubna • 10:23

Možná i zajímá, ale základní verze obvykle dovozce k testům nepůjčuje.

petr r. (petrumr)
11. dubna • 16:47

základní verze nemá aisin...... Ale jinak k těm verzím, jak jsem kupoval granda, tak jsem počítal a ta základní verze přišla na více peněz jak ta prostřední a pochybuji, že kdo si kupuje auto za půl melouna neumí počítat.

Neurotic
10. dubna • 19:16

Je to hnusný, nemá to pohon 4x4 ne že bych ho chtěl, ale když už je to SUV tak ať to nevypadá na sněhu trapně... Nemá to hydrauliku, žere to víc jak 6 válec. Takže ne tímhle starou C5 fakt nahrazovat doma nebudemeB-]

Rejpal
10. dubna • 19:09

Nedavno jsem tento vuz, pouze na pohled a na posez (tedy nikoli jizdni vlastnosti).Budu jej srovnavat s nejnovejsi verzi C4 Cactus (od nejz zdedil castecne vzhled) a s malym Spacetourerem (tedy byvaly C4 grand Picasso).Vzhledove vypada Cactus lepe, z te C5 prilis zari jeji eSUVeckovitost, ale to je vec nazoru.
Predni sedacky jsou rozhodne pohodlnejsi nez v Ocatvii nebo Mercedesu A, B, C v holobytu. Ale jsou znatelne mene pohodlne nez u Cactusu a troufam si rict, ze i ten Spacetourer ve stredni ci vyssi vybave je pohodlnejsi.Rozmerove v predu je vice mista nez v Cactusu, ale na komfortu to nepridava, tedy alespon, pokud nejste ridic s dlouhyma a velkyma nohama. Zdani sedacky jsou pro dospelaka tragedie. Prestoze v Cactusu si dokazu celkem pohodlne sednout za sebe (pro 4 dospele nebo 2 dospele a 3 deti je Catus dostacujici), v C5 aircross to nejde. Ba dokonce se na zadni krajni sedacky nevejdu ani na vysku. Se Spacetourerem to nema smysl srovnavat, to auto (i kdyz o tridu niz), je mnohem prostornejsi. Kufrem je C5 aircross tak nekde mezi temi dvemi zminenymi C4.
Celkove to na mne pusobi spis jako trochu prifouknuta C3.Vlastne ted premyslim, zda ma toto vozidlo pro typickeho soudobeho zakaznika smysl. Tim myslim zakaznika, ktery od vozidla chce, aby ho bezpecne a hlavne komfortne a pohodlne premistilo z jendoho mista na druhe. Bude si takovy zakaznik chtit priplatit za SUV bez pohonu ctyr kol? Kdyz nektere z C4 mu dopreje stejny ci lepsi comfort, zvlast pokud si u nej priplati drobny poplatek za kontrolu trakce, aby se nemusel bat v zime na hory a v lete na plaz.

Peter
10. dubna • 18:26

Dnešné Citroeny mi pripadaju ako že kurier ti ich dovezie v krabici /niečo ako Lego/,ty si to poskladáš a možeš jazdiť.Kde su tie časy ked robili super autá ako napr XM.

hnbgn
18. dubna • 22:21

aha.....jaky internetovy odbornik...:-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud