Minitest Citroën C5 Aircross 2.0 BlueHDi EAT8: Sto lidí, sto názorů

Peter  |  10. 04. 2019 18:26

Dnešné Citroeny mi pripadaju ako že kurier ti ich dovezie v krabici /niečo ako Lego/,ty si to poskladáš a možeš jazdiť.Kde su tie časy ked robili super autá ako napr XM.

Odpovědět  |   | 
hnbgn  |  18. 04. 2019 22:21

aha.....jaky internetovy odbornik...

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  10. 04. 2019 19:09

Nedavno jsem tento vuz, pouze na pohled a na posez (tedy nikoli jizdni vlastnosti).

Budu jej srovnavat s nejnovejsi verzi C4 Cactus (od nejz zdedil castecne vzhled) a s malym Spacetourerem (tedy byvaly C4 grand Picasso).

Vzhledove vypada Cactus lepe, z te C5 prilis zari jeji eSUVeckovitost, ale to je vec nazoru.
Predni sedacky jsou rozhodne pohodlnejsi nez v Ocatvii nebo Mercedesu A, B, C v holobytu. Ale jsou znatelne mene pohodlne nez u Cactusu a troufam si rict, ze i ten Spacetourer ve stredni ci vyssi vybave je pohodlnejsi.

Rozmerove v predu je vice mista nez v Cactusu, ale na komfortu to nepridava, tedy alespon, pokud nejste ridic s dlouhyma a velkyma nohama. Zdani sedacky jsou pro dospelaka tragedie. Prestoze v Cactusu si dokazu celkem pohodlne sednout za sebe (pro 4 dospele nebo 2 dospele a 3 deti je Catus dostacujici), v C5 aircross to nejde. Ba dokonce se na zadni krajni sedacky nevejdu ani na vysku. Se Spacetourerem to nema smysl srovnavat, to auto (i kdyz o tridu niz), je mnohem prostornejsi. Kufrem je C5 aircross tak nekde mezi temi dvemi zminenymi C4.
Celkove to na mne pusobi spis jako trochu prifouknuta C3.

Vlastne ted premyslim, zda ma toto vozidlo pro typickeho soudobeho zakaznika smysl. Tim myslim zakaznika, ktery od vozidla chce, aby ho bezpecne a hlavne komfortne a pohodlne premistilo z jendoho mista na druhe. Bude si takovy zakaznik chtit priplatit za SUV bez pohonu ctyr kol? Kdyz nektere z C4 mu dopreje stejny ci lepsi comfort, zvlast pokud si u nej priplati drobny poplatek za kontrolu trakce, aby se nemusel bat v zime na hory a v lete na plaz.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  10. 04. 2019 19:16

Je to hnusný, nemá to pohon 4x4 ne že bych ho chtěl, ale když už je to SUV tak ať to nevypadá na sněhu trapně... Nemá to hydrauliku, žere to víc jak 6 válec. Takže ne tímhle starou C5 fakt nahrazovat doma nebudeme

Odpovědět  |   | 
Eda Křovák  |  11. 04. 2019 10:13

Opravdu nikoho z novinářů nezajímá, jak funguje základní verze??

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  11. 04. 2019 16:47

základní verze nemá aisin...... Ale jinak k těm verzím, jak jsem kupoval granda, tak jsem počítal a ta základní verze přišla na více peněz jak ta prostřední a pochybuji, že kdo si kupuje auto za půl melouna neumí počítat.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 04. 2019 10:23

Možná i zajímá, ale základní verze obvykle dovozce k testům nepůjčuje.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

včera | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 70 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 12 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 189 N/A