Minitest Citroën C5 Aircross 2.0 BlueHDi EAT8: Sto lidí, sto názorů

Peter  |  10. 04. 2019 18:26

Dnešné Citroeny mi pripadaju ako že kurier ti ich dovezie v krabici /niečo ako Lego/,ty si to poskladáš a možeš jazdiť.Kde su tie časy ked robili super autá ako napr XM.

Odpovědět  |   | 
hnbgn  |  18. 04. 2019 22:21

aha.....jaky internetovy odbornik...

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  10. 04. 2019 19:09

Nedavno jsem tento vuz, pouze na pohled a na posez (tedy nikoli jizdni vlastnosti).

Budu jej srovnavat s nejnovejsi verzi C4 Cactus (od nejz zdedil castecne vzhled) a s malym Spacetourerem (tedy byvaly C4 grand Picasso).

Vzhledove vypada Cactus lepe, z te C5 prilis zari jeji eSUVeckovitost, ale to je vec nazoru.
Predni sedacky jsou rozhodne pohodlnejsi nez v Ocatvii nebo Mercedesu A, B, C v holobytu. Ale jsou znatelne mene pohodlne nez u Cactusu a troufam si rict, ze i ten Spacetourer ve stredni ci vyssi vybave je pohodlnejsi.

Rozmerove v predu je vice mista nez v Cactusu, ale na komfortu to nepridava, tedy alespon, pokud nejste ridic s dlouhyma a velkyma nohama. Zdani sedacky jsou pro dospelaka tragedie. Prestoze v Cactusu si dokazu celkem pohodlne sednout za sebe (pro 4 dospele nebo 2 dospele a 3 deti je Catus dostacujici), v C5 aircross to nejde. Ba dokonce se na zadni krajni sedacky nevejdu ani na vysku. Se Spacetourerem to nema smysl srovnavat, to auto (i kdyz o tridu niz), je mnohem prostornejsi. Kufrem je C5 aircross tak nekde mezi temi dvemi zminenymi C4.
Celkove to na mne pusobi spis jako trochu prifouknuta C3.

Vlastne ted premyslim, zda ma toto vozidlo pro typickeho soudobeho zakaznika smysl. Tim myslim zakaznika, ktery od vozidla chce, aby ho bezpecne a hlavne komfortne a pohodlne premistilo z jendoho mista na druhe. Bude si takovy zakaznik chtit priplatit za SUV bez pohonu ctyr kol? Kdyz nektere z C4 mu dopreje stejny ci lepsi comfort, zvlast pokud si u nej priplati drobny poplatek za kontrolu trakce, aby se nemusel bat v zime na hory a v lete na plaz.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  10. 04. 2019 19:16

Je to hnusný, nemá to pohon 4x4 ne že bych ho chtěl, ale když už je to SUV tak ať to nevypadá na sněhu trapně... Nemá to hydrauliku, žere to víc jak 6 válec. Takže ne tímhle starou C5 fakt nahrazovat doma nebudeme

Odpovědět  |   | 
Eda Křovák  |  11. 04. 2019 10:13

Opravdu nikoho z novinářů nezajímá, jak funguje základní verze??

Odpovědět  |   | 

základní verze nemá aisin...... Ale jinak k těm verzím, jak jsem kupoval granda, tak jsem počítal a ta základní verze přišla na více peněz jak ta prostřední a pochybuji, že kdo si kupuje auto za půl melouna neumí počítat.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 04. 2019 10:23

Možná i zajímá, ale základní verze obvykle dovozce k testům nepůjčuje.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A