Minitest BMW X3 M40d: Opravdu těžká volba!

42 komentářů

Martin
30. listopadu • 19:48

Řešit u auta za dvojku jestli bude žrát 9 nebo 11 je perverzní. Kup si oktávku v naftě a jezdi za 6, když smrdíš korunou.

Richard
4. května • 19:52

Mám X3M40i od loňského září a s tou spotřebou to vůbec není tak hrozný dlouhodobě jezdím za 11l město+dálnice tak napůl a to se s tím na dálnicích když to jde moc nemažu...jinak fantastický motor s naprosto dokonalým projevem a zvukem,celkově z auta jsem nadšen je to už mé třetí BMW max spokojenost.

Richard
4. května • 19:45

Mám X3M40i od loňského září a s tou spotřebou to vůbec není tak hrozný dlouhodobě jezdím za 11l město+dálnice tak napůl a to se s tím na dálnicích když to jde moc nemažu...jinak fantastický motor a auto jako celek je to už mé třetí BMW

Sselaa
25. dubna • 20:28

Ahoj všichni, nedalo mi to a taky jsem se musel k diskuzi připojit. X3 M40d jsem si objednal před 6 týdny měla by býti k převzetí zač. července. Chci upřesnit cenu píšete 3mil. je to nesmysl nakonfiguroval jsem si max. výbavu cena necelých 2,5 mil. sleva od dealera 25% a tak konečná cena 1,85 mil., není to moje první Bmw a nakonec jsem šel do nafty protože M40i reálně bere 13l za sebe litr nebo dva bych neřešil ale pět už je dost

stealth01
26. dubna • 6:59

Jj. To je další rozměr. Ony ty diskuze pod testy mají vždy stejný zaklad (údiv nad max cenovkou max vybaveného auta).
Pak taky oblíbené fráze: “za tu cenu bych si koupil XY” s důrazem na slovo “bych”.

Michal
26. dubna • 6:22

Tak užívej až dojde.Každý Bmw jde za mega dovybavit proto ty 3mio.Tu spotřebu o 5l vyšší bych čekal na dálnici při 200+

WP
26. dubna • 4:42

Nejdřív tu pindalům Stealth hračky rozkope a ty je rovnou hodíš do kanálu.Aspoň někdo reálný;-)

chacha
25. dubna • 14:29

Ještě jsou tady podnikatelé kteří takové auto prostě musí mít a pak řeší jestli zaplatit operák nebo výplatu zaměstnancům, ti pak samo hledí na každou decy. Znám pána který vlastní pracovní agentůru a za posledních deset let sem ho neviděl v ničem na naftu. Měl Evo,Jagurary, BMW M,Bentley, atd. Aktuálně používá Ferrari F12 jako daily car. Není podnikatel jako podnikatel.
Pozitivem X3 je že není tak hnusná jako X4.B-]

rejze
25. dubna • 10:50

Objem palivové nádrže 1600l? Opravte to, prosím

Michal
25. dubna • 11:34

:) asi nádrž přes celý interiér nebo na vozíku.To mají ofocené.Hodila by se ale..

Michal
25. dubna • 8:54

Stealth krom zlodějů mě napadli sportovci,zpěváci,herci ,výhra ve sportce a já bych to při splátkách za 6let taky dal.

Michal
24. dubna • 17:01

Jasně benzín když už jsou mám 3milióny na pořízení.Jako dárek spíš naftu a šetřit na povinný a havarijní pojištění.

stealth01
25. dubna • 7:36

Nikdo (nebo troufám si říct 99,99%) z reálných kupců žádné tři milióny za auto nedá. Většinou mu stačí 20 procent s ceny jako akontace, přičemž tyto peníze dostane zpět o dva měsíce později od státu. Předpokládejme, ze v této ceně je 100 procent kupujících firmy.
Pro firmu není nic lepšího, než úvěry nebo leasingy, protože si nevyblokují ony tři miliony do něčeho tak ztratoveho, jako je pořízení auta. Tím pádem většina firem se snaží dat akontaci rovnu nebo o něco vyšší, než je vratka DPH a volné peníze mohou rozmnožovat. Argumenty, ze když někdo má na tak drahé auto, tak ho náklady na PHM nezajímají jsou nesmyslné. Náklady na PHM jsou také součástí nákladů firmy a firma je řeší. Pokud si z deseti tisíc prodaných kusů koupi nějaký člověk jeden za hotové, tak je to opravdu jen výjimka.

expat
25. dubna • 19:23

Třeba mě náklady na PHM nezajímají. K většině výjezdů používám malý 1.3 l benzin a na výlety a delší cesty 3 l benzin a spotřeba je mě "na háku"...B-]

stealth01
26. dubna • 12:18

Nájezd (roční) máš jaký?

JosVerstapen
25. dubna • 19:22

Tak akontace nižší než je vratka DPH tzn 21% ani neni mozna a nedovoluje to ani zakon. Protoze by pak akontace byla minusova. 0% akontace u firmy ktera je platce DPH je 20% to je min. To 1% jsou poplatky ktere ČNB toleruje.
Ale jinak souhlas za 3.míče si to kupuje s 99,9% firma ktera je platce DPH a pak nekdo komu je to jedno proste pracháč 🙂

stealth01
26. dubna • 12:18

Tak toto jsem absolutně nepochopil. Jak to, že není možná u úvěru akontace nižší než 20%?
Příklad, auto za 3 mega, dám 600 tisíc akontaci. Stát vrací DPH (pokud si ho nárokuji celé a nemám auto částečně na soukromé jízdy) ve výši 21% z 3 milionů.
Kde je problém? Nebo jinak, kdybych chtěl dát 10% bance jako akontaci, tak nemohu?

JosVerstapen
28. dubna • 11:26

Je to dano tou vratkou 21% zpet a zadny financni ustav v CR nesmi poskytovat zapornou akontaci.
ČNB tyto transakce hlida a je tusim na to i zakon.
Kazdopadne je to tak,ale taky je to logicke

M
26. dubna • 13:29

Nevim, jestli to vubec neni mozne, ale v praxi je to skutecne tak, ze kdyz je platce DPH a chce dat akontaci mensi nez ve vysi DPH, tak se na to banka diva podezrele a moc se ji do toho nechce.

Nornik
25. dubna • 11:47

Jeste bych pridal, za nafta ma na operak vetsinou vyssi zustatkovou hodnotu a tak operak vychazi vyrazne lepe nez na nejaky benzin bycharu ... ve vysledku je to pak levnejsi kara a levnejsi provoz. Neni co resit.

Jarmilek
25. dubna • 18:13

Měnit vůz po dvou třech letech je drahé samo o sobě, proč se tedy zajímat, jestli je o facku výhodnější zemědělský motor?

Dinar
25. dubna • 7:39

Zase dětem rozkopáváš kýblíčky? :-))

stealth01
25. dubna • 7:48

Nešlo jinak, je mi líto. ;-)

Michal
25. dubna • 8:10

Stealth zase přeháňíš.Jako každý nedělá pod firmou no a s nájezdem 10/20tkm ročně naftu nepotřebuješ.A těch firem co tuhle verzi koupí jako služební auto moc nebude.Já ročně za benzín oproti naftě dám navíc ca 10tisíc ale nájezd do 15tkm ale za ten komfort to stojí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kankunen
25. dubna • 8:38

Já vidím co předjíždím na dálnici a co předjíždí mě. Lidi co nemusí podle tebe řešit spotřebu jedou se svým 40i v pravým pruhu. Obhajuju naftu i když mám benzín, ale moje atmosféra není náchylná na šlapání po plynu a tak si jedu klidně tempo firemní Octávky za 8,5.

Michal
25. dubna • 16:26

Kankunen tvoje atmosféra není náchylná na šlapání na plyn?jako že to při 100km/h žere stejně jak při 150km/h nebo jsi to myslel jinak.Ty tsi jedou taky za málo když to oroštuji a na požadovanou rychlost se dostanu rychle tak to ve spotřebe není poznat.

stealth01
25. dubna • 8:25

Myslím, že nepřeháním. Auta za tři mega se prodávají proste na IČO. Samozřejmě nemám žádná čísla, ale kdo vydělá takové prostředky, aby si mohl koupit auto za tři mega? Jedině podnikatel (zloděje a podvodníky do toho netaham).
Těžko si bude podnikatel vyplácet takové odměny z firmy, aby si řekl, ze je hrdina a koupi si auto bez možnosti odpočtu DPH jen tak ze soukromých peněz.
Zkus se zeptat jakéhokoliv prodejce luxusních a premiovych aut.

VoSP
25. dubna • 9:28

Žijete asi ve zvláštním světě "bohatých". Vezme si auto 15-20 litrů v průměru? Víte co se s tím dá dělat? Natankovat!
Když už se teda bavíme o těch DPH vratkách, tak jistě Stealth započítal i fakt, že každej normální podnikatel si dá 30% - 40 % cest do nákladů a odpočítává daň i z benzínu:) Takže mě ta plná nádrž V- Power Racing při spotřebě 17 litrů přijde na směšný cash. Skutečně kolem sebe nemám a neznám lidi, co by řešili, jestli to jezdí za 8 nebo 9,5 a vždycky mě baví, když to taky Stealth a podobní někomu cpou.....
Věřte, že nejsou jen bohatí, co se furt koukají za rameno, jestli náhodou neprojeli moc, to je fikce, kterou se tady "z vlastní zkušenosti" snaží někdo šířit.

WP
26. dubna • 4:38

Kolik jsi těch aut koupil a kolik jsi najezdil, že tu rozhazuješ tisíci jako zbohatlík?;-)

stealth01
25. dubna • 9:45

Nepřehanis to trochu? “Cpou” “fikce” “šířit”
Normálně přece diskutujeme. Opravdu se tyto diskuze obrací vždycky v nějaké osobní problémy. Ja jsem nic nepsal o sobě, ani o tom, jestli to všichni řeší nebo ne.
Mě to třeba zajímá, někomu jinému je to ukradené. Spíše vzniká fikce, ze úspěšný podnikatel vyplázne tři miliony převodem na účet.
Daň z PHM si samozřejmě odpočítávám taky na služebních cestách. Směšný cash je to, ze mám vratku a u s.r.o. 19 procent v nákladech firmy? Takže plna nádrž nebude ta 2790, ale 2250 třeba (moc energie na vytahování kalkulačky).

VoSP
25. dubna • 10:25

Rozhodně normálně diskutujeme, už jsem pár tvých normálních diskuzí četl, třeba včera jednu, kde si někomu říkal, ať si doplní vzdělání apod. Už asi všichni pochopili, že se potřebuješ na všech webech v ČR vyjádřit ke všem článkům a téměř pokaždé se s někým pohádat. Vlastně už mě nebaví otvírat jakoukoliv diskuzi na autowebech v ČR, protože tam na mě vyskočíš s nějakým ego honícím komentem.

Jarmilek
25. dubna • 17:05

No a? Stealth píše názory na základě osobních zkušeností, to je zde vzácné. Že učurává z audi mi nevadí. Diskuzi mrví různí kvičalové a militantní vymezovači vůči té či oné značce.

stealth01
25. dubna • 11:22

Můžeš mi tu diskuzi připomenout? Myslíš to, ze někdo začne argumentovat s naprosto nesprávnými čísly?
Ano, pokud chci napsat, ze jsem někoho včera předjel z Lexusem LC700, tak ten druhý je zcela oprávněn mi napsat na to, ať si doplním vzdělání, ze žádný Lexus LC700 neexistuje. Tobě vadí, ze se snažím psát ke všem tématům? Přijde ti to úplně v pořádku. I kdybych psal opravdu do každé diskuze, nechápu proč by to nemělo být proste fajn. Chci diskutovat, tak se do diskuze zapojím. Rozhodně si nehraju na nějakého chytráka, protože autům rozumím průměrně nebo spíše podprůměrně. Ani nevím, jak pracuje diferenciál. Ale to neznamená vůbec nic, vyjadřuji se v diskuzi. Nic víc nic míň. Jako kluci, opravdu musíme řešit tyto věci? Fakt jsem tady brán jako vejtaha nebo někdo, kdo si na něco hraje? Ja to tak vůbec necítím a nevnímám, ale víceméně děkuji za tuto zpětnou vazbu. Vyplývá z ní, ze za nás rozhodují domněnky a averze.

Kankunen
25. dubna • 7:59

Jj, představy neznalých jsou, že člověk co má na lepší auto je nějaký šejk, který už prachy neřeší. V dnešní době už je to meta šikovného řemeslníka, který dokáže vézt partu o pěti lidech. Bychaři klikající na benzín by nakonec skončili v reále na čtyřválcovém dieslu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jarmilek
25. dubna • 14:25

Pak je zábavné pozorovat tyto pózéry, kteří z těchto vozů vystupují a na noze super levné křápy za 2tis od Bati. :-) Je to buď pro bohatého člověka nebo zoufalého hochštaplera.

WP
26. dubna • 4:33

Ty musíš mít v hlavě ale nepořádek:-( Jak tohle může napsat uvažující člověk?

Jarmilek
25. dubna • 16:15

Podle mínusů vidím, že je zde nejeden myslitel, který dal poslední korunu do auta, aby na veřejnosti vypadal.

stealth01
25. dubna • 17:07

Ja nerozdavam plusy ani minusy, to nechám dětem ať si hrajou, ale to co jsi napsal muže a nemusí být pravda. Pokud se člověk chlubí konfekcí typu MB, BMW nebo Audi, tak je ubožák.
Pokud to řekne na rovinu, tak si o něm můžeš myslet svoje. Ale pokud ne, tak to pozerrstvi muže být jen tvoje myšlenková konstrukce. Ten člověk muže cely život touzit po BMW nebo po jiné znacce a proste si splnil svůj sen (i když na to nemá).

Frankie
26. dubna • 10:44

Celý život snít o BMW a pak si svůj sen splnit koupí dieselového SUV? Tak to je dobrý pacient.

WP
26. dubna • 4:37

A proč by se nepochlubil? Chlubí se majitel ojetiny, nové dacie, Škody, BMW, Aventadoru. Jen omezenec, který tu vytáhl ubohý příklad s botami od Bati si slintá na tričko, plácá do stehen a baví se sám nad svým výplodem.
Chlubení v rámci běžných mezí, na úrovni podělení se z radosti je naprosto běžná věc. Taky se rád pochlubím/podělím s radostmi. Nevím, proč by tomu u auta mělo být jinak.;-)

stealth01
26. dubna • 7:01

Tak asi bychom měli rozlišit chlubeni a chlubeni. Ja vždycky, když mi někdo pochvalí auto odpovídám ze moc děkuji, ale ze jsem to auto nevyrabel. Jsem jen uživatel něčí práce. ;-)

Jarmilek
26. dubna • 7:48

Přesně tak, nebavím se o běžném chlubení, to je normální. Bavím se o tom druhém. V Albánii mají všichni Mercedesa, jsou to všichni fanoušci Mercedesu? V Petrohradě ve třicetistupňovém vedru jedou dva tlusťoši v nátělníku v roycu kabriolet a na červených kožených sedačkách mají silné kožešiny z ledního medvěda a v tom se tam potí, fanoušci? Těžko. Bavím se o případech, kdy se vůz kupuje kvůli okolí. A tím nemyslím, že bankéř nechce jezdit na jednání ve Fiatu tipo.

Doporučujeme

Články odjinud