Minitest BMW X3 M40d: Opravdu těžká volba!

Michal  |  24. 04. 2019 17:01

Jasně benzín když už jsou mám 3milióny na pořízení.Jako dárek spíš naftu a šetřit na povinný a havarijní pojištění.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  25. 04. 2019 07:36

Nikdo (nebo troufám si říct 99,99%) z reálných kupců žádné tři milióny za auto nedá. Většinou mu stačí 20 procent s ceny jako akontace, přičemž tyto peníze dostane zpět o dva měsíce později od státu. Předpokládejme, ze v této ceně je 100 procent kupujících firmy.
Pro firmu není nic lepšího, než úvěry nebo leasingy, protože si nevyblokují ony tři miliony do něčeho tak ztratoveho, jako je pořízení auta. Tím pádem většina firem se snaží dat akontaci rovnu nebo o něco vyšší, než je vratka DPH a volné peníze mohou rozmnožovat.

Argumenty, ze když někdo má na tak drahé auto, tak ho náklady na PHM nezajímají jsou nesmyslné. Náklady na PHM jsou také součástí nákladů firmy a firma je řeší.

Pokud si z deseti tisíc prodaných kusů koupi nějaký člověk jeden za hotové, tak je to opravdu jen výjimka.

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  25. 04. 2019 07:39

Zase dětem rozkopáváš kýblíčky?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  25. 04. 2019 07:48

Nešlo jinak, je mi líto.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  25. 04. 2019 07:59

Jj, představy neznalých jsou, že člověk co má na lepší auto je nějaký šejk, který už prachy neřeší. V dnešní době už je to meta šikovného řemeslníka, který dokáže vézt partu o pěti lidech. Bychaři klikající na benzín by nakonec skončili v reále na čtyřválcovém dieslu.

Odpovědět  |   | 
Jarmilek  |  25. 04. 2019 14:25

Pak je zábavné pozorovat tyto pózéry, kteří z těchto vozů vystupují a na noze super levné křápy za 2tis od Bati. Je to buď pro bohatého člověka nebo zoufalého hochštaplera.

Odpovědět  |   | 
Jarmilek  |  25. 04. 2019 16:15

Podle mínusů vidím, že je zde nejeden myslitel, který dal poslední korunu do auta, aby na veřejnosti vypadal.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  25. 04. 2019 17:07

Ja nerozdavam plusy ani minusy, to nechám dětem ať si hrajou, ale to co jsi napsal muže a nemusí být pravda. Pokud se člověk chlubí konfekcí typu MB, BMW nebo Audi, tak je ubožák.
Pokud to řekne na rovinu, tak si o něm můžeš myslet svoje. Ale pokud ne, tak to pozerrstvi muže být jen tvoje myšlenková konstrukce. Ten člověk muže cely život touzit po BMW nebo po jiné znacce a proste si splnil svůj sen (i když na to nemá).

Odpovědět  |   | 
WP  |  26. 04. 2019 04:37

A proč by se nepochlubil? Chlubí se majitel ojetiny, nové dacie, Škody, BMW, Aventadoru. Jen omezenec, který tu vytáhl ubohý příklad s botami od Bati si slintá na tričko, plácá do stehen a baví se sám nad svým výplodem.
Chlubení v rámci běžných mezí, na úrovni podělení se z radosti je naprosto běžná věc. Taky se rád pochlubím/podělím s radostmi. Nevím, proč by tomu u auta mělo být jinak.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  26. 04. 2019 07:01

Tak asi bychom měli rozlišit chlubeni a chlubeni. Ja vždycky, když mi někdo pochvalí auto odpovídám ze moc děkuji, ale ze jsem to auto nevyrabel. Jsem jen uživatel něčí práce.

Odpovědět  |   | 
Jarmilek  |  26. 04. 2019 07:48

Přesně tak, nebavím se o běžném chlubení, to je normální. Bavím se o tom druhém. V Albánii mají všichni Mercedesa, jsou to všichni fanoušci Mercedesu? V Petrohradě ve třicetistupňovém vedru jedou dva tlusťoši v nátělníku v roycu kabriolet a na červených kožených sedačkách mají silné kožešiny z ledního medvěda a v tom se tam potí, fanoušci? Těžko. Bavím se o případech, kdy se vůz kupuje kvůli okolí. A tím nemyslím, že bankéř nechce jezdit na jednání ve Fiatu tipo.

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  26. 04. 2019 10:44

Celý život snít o BMW a pak si svůj sen splnit koupí dieselového SUV? Tak to je dobrý pacient.

Odpovědět  |   | 
WP  |  26. 04. 2019 04:33

Ty musíš mít v hlavě ale nepořádek Jak tohle může napsat uvažující člověk?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  25. 04. 2019 08:10

Stealth zase přeháňíš.Jako každý nedělá pod firmou no a s nájezdem 10/20tkm ročně naftu nepotřebuješ.A těch firem co tuhle verzi koupí jako služební auto moc nebude.Já ročně za benzín oproti naftě dám navíc ca 10tisíc ale nájezd do 15tkm ale za ten komfort to stojí.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  25. 04. 2019 08:25

Myslím, že nepřeháním. Auta za tři mega se prodávají proste na IČO. Samozřejmě nemám žádná čísla, ale kdo vydělá takové prostředky, aby si mohl koupit auto za tři mega? Jedině podnikatel (zloděje a podvodníky do toho netaham).
Těžko si bude podnikatel vyplácet takové odměny z firmy, aby si řekl, ze je hrdina a koupi si auto bez možnosti odpočtu DPH jen tak ze soukromých peněz.
Zkus se zeptat jakéhokoliv prodejce luxusních a premiovych aut.

Odpovědět  |   | 
VoSP  |  25. 04. 2019 09:28

Žijete asi ve zvláštním světě "bohatých". Vezme si auto 15-20 litrů v průměru? Víte co se s tím dá dělat? Natankovat!
Když už se teda bavíme o těch DPH vratkách, tak jistě Stealth započítal i fakt, že každej normální podnikatel si dá 30% - 40 % cest do nákladů a odpočítává daň i z benzínu:) Takže mě ta plná nádrž V- Power Racing při spotřebě 17 litrů přijde na směšný cash. Skutečně kolem sebe nemám a neznám lidi, co by řešili, jestli to jezdí za 8 nebo 9,5 a vždycky mě baví, když to taky Stealth a podobní někomu cpou.....
Věřte, že nejsou jen bohatí, co se furt koukají za rameno, jestli náhodou neprojeli moc, to je fikce, kterou se tady "z vlastní zkušenosti" snaží někdo šířit.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  25. 04. 2019 09:45

Nepřehanis to trochu? “Cpou” “fikce” “šířit”
Normálně přece diskutujeme. Opravdu se tyto diskuze obrací vždycky v nějaké osobní problémy. Ja jsem nic nepsal o sobě, ani o tom, jestli to všichni řeší nebo ne.
Mě to třeba zajímá, někomu jinému je to ukradené. Spíše vzniká fikce, ze úspěšný podnikatel vyplázne tři miliony převodem na účet.
Daň z PHM si samozřejmě odpočítávám taky na služebních cestách. Směšný cash je to, ze mám vratku a u s.r.o. 19 procent v nákladech firmy? Takže plna nádrž nebude ta 2790, ale 2250 třeba (moc energie na vytahování kalkulačky).

Odpovědět  |   | 
VoSP  |  25. 04. 2019 10:25

Rozhodně normálně diskutujeme, už jsem pár tvých normálních diskuzí četl, třeba včera jednu, kde si někomu říkal, ať si doplní vzdělání apod. Už asi všichni pochopili, že se potřebuješ na všech webech v ČR vyjádřit ke všem článkům a téměř pokaždé se s někým pohádat. Vlastně už mě nebaví otvírat jakoukoliv diskuzi na autowebech v ČR, protože tam na mě vyskočíš s nějakým ego honícím komentem.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  25. 04. 2019 11:22

Můžeš mi tu diskuzi připomenout? Myslíš to, ze někdo začne argumentovat s naprosto nesprávnými čísly?
Ano, pokud chci napsat, ze jsem někoho včera předjel z Lexusem LC700, tak ten druhý je zcela oprávněn mi napsat na to, ať si doplním vzdělání, ze žádný Lexus LC700 neexistuje.

Tobě vadí, ze se snažím psát ke všem tématům? Přijde ti to úplně v pořádku. I kdybych psal opravdu do každé diskuze, nechápu proč by to nemělo být proste fajn. Chci diskutovat, tak se do diskuze zapojím.

Rozhodně si nehraju na nějakého chytráka, protože autům rozumím průměrně nebo spíše podprůměrně. Ani nevím, jak pracuje diferenciál. Ale to neznamená vůbec nic, vyjadřuji se v diskuzi. Nic víc nic míň.

Jako kluci, opravdu musíme řešit tyto věci? Fakt jsem tady brán jako vejtaha nebo někdo, kdo si na něco hraje? Ja to tak vůbec necítím a nevnímám, ale víceméně děkuji za tuto zpětnou vazbu. Vyplývá z ní, ze za nás rozhodují domněnky a averze.

Odpovědět  |   | 
Jarmilek  |  25. 04. 2019 17:05

No a? Stealth píše názory na základě osobních zkušeností, to je zde vzácné. Že učurává z audi mi nevadí. Diskuzi mrví různí kvičalové a militantní vymezovači vůči té či oné značce.

Odpovědět  |   | 
WP  |  26. 04. 2019 04:38

Kolik jsi těch aut koupil a kolik jsi najezdil, že tu rozhazuješ tisíci jako zbohatlík?

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  25. 04. 2019 08:38

Já vidím co předjíždím na dálnici a co předjíždí mě. Lidi co nemusí podle tebe řešit spotřebu jedou se svým 40i v pravým pruhu. Obhajuju naftu i když mám benzín, ale moje atmosféra není náchylná na šlapání po plynu a tak si jedu klidně tempo firemní Octávky za 8,5.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  25. 04. 2019 16:26

Kankunen tvoje atmosféra není náchylná na šlapání na plyn?jako že to při 100km/h žere stejně jak při 150km/h nebo jsi to myslel jinak.Ty tsi jedou taky za málo když to oroštuji a na požadovanou rychlost se dostanu rychle tak to ve spotřebe není poznat.

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  25. 04. 2019 11:47

Jeste bych pridal, za nafta ma na operak vetsinou vyssi zustatkovou hodnotu a tak operak vychazi vyrazne lepe nez na nejaky benzin bycharu ... ve vysledku je to pak levnejsi kara a levnejsi provoz. Neni co resit.

Odpovědět  |   | 
Jarmilek  |  25. 04. 2019 18:13

Měnit vůz po dvou třech letech je drahé samo o sobě, proč se tedy zajímat, jestli je o facku výhodnější zemědělský motor?

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  25. 04. 2019 19:22

Tak akontace nižší než je vratka DPH tzn 21% ani neni mozna a nedovoluje to ani zakon. Protoze by pak akontace byla minusova. 0% akontace u firmy ktera je platce DPH je 20% to je min. To 1% jsou poplatky ktere ČNB toleruje.
Ale jinak souhlas za 3.míče si to kupuje s 99,9% firma ktera je platce DPH a pak nekdo komu je to jedno proste pracháč 🙂

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  26. 04. 2019 12:18

Tak toto jsem absolutně nepochopil. Jak to, že není možná u úvěru akontace nižší než 20%?
Příklad, auto za 3 mega, dám 600 tisíc akontaci. Stát vrací DPH (pokud si ho nárokuji celé a nemám auto částečně na soukromé jízdy) ve výši 21% z 3 milionů.
Kde je problém? Nebo jinak, kdybych chtěl dát 10% bance jako akontaci, tak nemohu?

Odpovědět  |   | 
M  |  26. 04. 2019 13:29

Nevim, jestli to vubec neni mozne, ale v praxi je to skutecne tak, ze kdyz je platce DPH a chce dat akontaci mensi nez ve vysi DPH, tak se na to banka diva podezrele a moc se ji do toho nechce.

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  28. 04. 2019 11:26

Je to dano tou vratkou 21% zpet a zadny financni ustav v CR nesmi poskytovat zapornou akontaci.
ČNB tyto transakce hlida a je tusim na to i zakon.
Kazdopadne je to tak,ale taky je to logicke

Odpovědět  |   | 
expat  |  25. 04. 2019 19:23

Třeba mě náklady na PHM nezajímají. K většině výjezdů používám malý 1.3 l benzin a na výlety a delší cesty 3 l benzin a spotřeba je mě "na háku"...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  26. 04. 2019 12:18

Nájezd (roční) máš jaký?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  25. 04. 2019 08:54

Stealth krom zlodějů mě napadli sportovci,zpěváci,herci ,výhra ve sportce a já bych to při splátkách za 6let taky dal.

Odpovědět  |   | 
rejze  |  25. 04. 2019 10:50

Objem palivové nádrže 1600l? Opravte to, prosím

Odpovědět  |   | 
Michal  |  25. 04. 2019 11:34

:) asi nádrž přes celý interiér nebo na vozíku.To mají ofocené.Hodila by se ale..

Odpovědět  |   | 
chacha  |  25. 04. 2019 14:29

Ještě jsou tady podnikatelé kteří takové auto prostě musí mít a pak řeší jestli zaplatit operák nebo výplatu zaměstnancům, ti pak samo hledí na každou decy. Znám pána který vlastní pracovní agentůru a za posledních deset let sem ho neviděl v ničem na naftu. Měl Evo,Jagurary, BMW M,Bentley, atd. Aktuálně používá Ferrari F12 jako daily car. Není podnikatel jako podnikatel.
Pozitivem X3 je že není tak hnusná jako X4.

Odpovědět  |   | 
Sselaa  |  25. 04. 2019 20:28

Ahoj všichni, nedalo mi to a taky jsem se musel k diskuzi připojit. X3 M40d jsem si objednal před 6 týdny měla by býti k převzetí zač. července. Chci upřesnit cenu píšete 3mil. je to nesmysl nakonfiguroval jsem si max. výbavu cena necelých 2,5 mil. sleva od dealera 25% a tak konečná cena 1,85 mil., není to moje první Bmw a nakonec jsem šel do nafty protože M40i reálně bere 13l za sebe litr nebo dva bych neřešil ale pět už je dost

Odpovědět  |   | 
WP  |  26. 04. 2019 04:42

Nejdřív tu pindalům Stealth hračky rozkope a ty je rovnou hodíš do kanálu.

Aspoň někdo reálný

Odpovědět  |   | 
Michal  |  26. 04. 2019 06:22

Tak užívej až dojde.Každý Bmw jde za mega dovybavit proto ty 3mio.Tu spotřebu o 5l vyšší bych čekal na dálnici při 200+

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  26. 04. 2019 06:59

Jj. To je další rozměr. Ony ty diskuze pod testy mají vždy stejný zaklad (údiv nad max cenovkou max vybaveného auta).
Pak taky oblíbené fráze: “za tu cenu bych si koupil XY” s důrazem na slovo “bych”.

Odpovědět  |   | 
Richard  |  04. 05. 2019 19:45

Mám X3M40i od loňského září a s tou spotřebou to vůbec není tak hrozný dlouhodobě jezdím za 11l město+dálnice tak napůl a to se s tím na dálnicích když to jde moc nemažu...jinak fantastický motor a auto jako celek je to už mé třetí BMW

Odpovědět  |   | 
Richard  |  04. 05. 2019 19:52

Mám X3M40i od loňského září a s tou spotřebou to vůbec není tak hrozný dlouhodobě jezdím za 11l město+dálnice tak napůl a to se s tím na dálnicích když to jde moc nemažu...jinak fantastický motor s naprosto dokonalým projevem a zvukem,celkově z auta jsem nadšen je to už mé třetí BMW max spokojenost.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Renault Captur 1.3 TCe: 1,333 stříbrných stříkaček na rozloučenou

Renault Captur 1.3 TCe (minitest)

Crossover Renault Captur se již brzy dočká nové generace. Stihli jsme se proto rozloučit s tou současnou, která nám připomněla, proč je tento malý nezmar tak populární.

dnes | Vladimír Kadera | 22 příspěvků
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 41 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 59 N/A