Minitest BMW X1 xDrive25e: Třetí brácha do rodiny pozdní příchod dobře omluvil

106 komentářů

Petr Zmrd
29. prosince • 13:30

Hnusné ledviny...

Rosik2606
27. prosince • 12:19

Ahoj neznáte někdo Jana Rakovského?

petr r. (petrumr)
27. prosince • 9:52

projíždím autobazary a inzeráty a už se nedivým, že tam vzrůstají počty škodovek, tenhle článek s cenou musí být pro nové škodovkáře značně nervy drásající. Soused koupil octávii RS a vyměnil ji za levnější bmw3 a když škodovkářům se rozsvítí a vezmou ceníky , tak se nedivým, že tady lidi jsou protivní, nervozní a bojí se otevřít stránky bmw.

WP
27. prosince • 10:34

Popleto
nedivim = i ,ano,pro priste
A skodna je sprosta
Ja to musim vedet,protoze ja jsem kral pozeru nebo poseru ,uz nevim,s tou moki mentalni retardaci to je tezke si pamatovat,co jsem a co rikam a co myslim a co.......... zase nevim
Jo,jsem zneuznaly a trapny obejda,to vim .to mi lide rikaji porad

WP
26. prosince • 22:52

Halo, halo,
Slyšte všichni.
Já jsem WP váš velitel a vůdce.
Jen já vím,co je pro vás dobré či zlé.
Já vím všechno, všude jsem byl a Šalamounova hovna jsem řádně pojedl.
Jsem všeznålek,jen potřebují vás,abych měl komu kázat své bludy . Jsem somrak , potřebují pozornost někoho,kohokoliv,jsem závislý .WP prosí o pomoc.
Nenechte mne zahynouti.

WP
27. prosince • 6:27

Primitiv a ještě psychicky nemocný. Co k tomu dodat.

WP
27. prosince • 9:29

Snad jen , ja chci byt velitel. Kdo mi pujci auto,ja mu ho projedu a povim mu,ze je to vsechno spatne.
Ja vim,ja jsem nejlepsi,jen ja ,jenom ja.
Ano,jsem nemocen a samosebou jsem i debil,ale to maskuju,to neni hned videt.

Pro inteligentní
26. prosince • 17:59
A zase kecy
26. prosince • 21:31

Tohle jsem vam tady povesil notnou dobu zpatky ,ale vy ani tuk,protoze neumite cist,vy tragedi a predstiraci . Hovada hloupa jste a neumite si ani priznat,ze tomu nerozumite a jen tak predstirate a hrajete si na machry. trouby hlasne jste ,zbabelost a debilita z vas jen strika

Mirek
26. prosince • 23:02

Já to četl, ale nevidím jediný důvod se k tomu vyjadřovat. Není tam nic, co by přineslo něco nového k autu s touto specifikací v tomto testu. Četl jsem i to porovnání, na které je odkaz na konci článku. Nikdo ti k tomu nedal mínus, jak vidíš. Tedy taková komunikace byla přijata. Máš s tím nějaký problém, že jsi za to nedostal pochvalu, nebo jsi čekal vynadáno?
Když tady něco napíšeš, není povinnost nikoho k tomu dávat jakékoliv stanovisko. Ty jsi dal jen odkaz a žádný svůj názor jsi k tomu nepřipojil.

,,,,,
26. prosince • 21:54

a z tebe mluví frustrace z toho,že ti nestříká...

Loutky
26. prosince • 22:23

Jediná frustrace je poznat na tobě,ty chudáčku, nemáš vlastní slova, musíš se opakovat a vykrádat.
Ano,to je vám podobné.
Většina bez vzdělání vyššího než základní, řeči žádné,ani pořádně česky.
Prostě nuly.
Na fórech si hrajou na mistry světa a snaží se komentovat něco, čemu nerozumí . Pokrytci .

26. prosince • 16:47

No, teď je to tragédie samozvaných učenců .
Raději bandu humoristů a recesistů,co se tady předváděla předtím.
Tihle si asi spletli web a navíc ani neví,co plácají.

,,,,,
26. prosince • 18:24

řekl kdo?Potrat jako ty?Tak to má určitě váhu.Všichni si to vezmeme k srdci,spolehni se.

WP a Mirek web.bohnice
26. prosince • 18:39

Ty srdce nemas ,buzno pojebana,vylitlo ti prdeli pri mrdu s konem

,,,,,
26. prosince • 19:16

bravo,už se dostáváš do ráže.Očividně obrátit tvé vyjadřovací prostředky a urážky proti tobě ti nedělá vůbec dobře.Pozor abys nedostal záchvat a nezkroutilo to tvou potratí zmrzačenou postavičku ještě více.

A zase kecy
26. prosince • 21:28

Skoda,nekdo se vyjadril za me,trochu drsne,ale v podstate spravne

A zase kecy
26. prosince • 21:28

Skoda,nekdo se vyjadril za me,trochu drsne,ale v podstate spravne

WP
26. prosince • 14:00

Autor je tajemný jako hrad v Karpatech. Ve kterých rychlostech 25e dochází dech?

petr r. (petrumr)
26. prosince • 16:57

jestli se zajímáš o auta a sleduješ videa, tak jak překročí povolenou rychlost tak se zamlží tachec. Autor to musí taky zamlžit, dělá se to všude a tady nebude vyjímka.

WP
26. prosince • 17:24

Znovu, v jakých rychlostech X1 25e dochází dech při akceleraci? Víš nebo plkáš stejně jako místní primitiv?

.
26. prosince • 17:41

Asi nezajimas nikoho
Nezvany host , hul do ruky
Samozvany host , kladivo do ruky
WP jako host - ................................ doplni kazdy dle potreby a prani
Vzdej to ,hlupaku.
Lidi chteji trochu relax a legraci,upustit paru a nezavazne pokecat o vsem moznem .
Ty se vnucujes jako nejaka prodejna kurva.
Vem ty svoje poskoky a najdete si jiny web.
Tady nejste vitani a nikdo se s vama bavit nebude.
Jsi opravdu v prdeli,chapes to

,,,,,
26. prosince • 18:20

bral jsi hodiny nenávisti vůči většině lidské rasy u Hitlera?Nebo máš absťák a nejsou love na fet ty lidský potrate.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
WP a Mirek web.bohnice
26. prosince • 18:38

Na debily musi byt prisnost. nahnat zpatky do cel. a ty tam patris taky primrdku ,asi buzerant,co,to je vic nez jiste.

,,,,,
26. prosince • 19:25

očividně taky všechno víš,kdo je kdo atd.Takže jsi naprosto stejný ubožák kterým se tu vysmíváš,že kážou moudra.Tak si to srovnej v hlavě tu tvojí ideologii,o druhých mluvíš a sám nejsi lepší.S tím rozdílem,že ostatní mluví k tématu,prezentují názor,toť vše.Ty si hraješ na diktátora všech a všeho.To můžeš,maximálně zde inkognito na netu,to je tak všechno.Očividně jsem ti šlápl na kuří oko,vypadá to,že s těmi ústavy a celami máš nějaké děsivé zkušenosti,mimo jiné i s tím přímrdem ty rádoby diktátore.Bolí dušička a prdelka viď.To mi je tak líto potrate!

A zase kecy
26. prosince • 21:27

Ktematu ani jeden,jen se predhaneji.ktery z nich je vetsi debil. ale vyhral jsi ty ty buzno,je videt,ze to znas z vlastni zkusenosti,jam o tom jen cetl,ale ty mi dokazujes,ze je to pravda,
Ubohy duchem nema jinou obranu,nez jen potrat,potrat,ale to se myslis demente,[ptrat je vec neziva,ty ubozaku hloupy

,,,,,
26. prosince • 22:21

a samým vzrušením se ti splašily prsty na klávesnici...:-D:-D:-D

,,,,,
26. prosince • 21:52

k tématu buzerantů ke kterému se tu vyjadřuješ ty?Tohle je web o autech jestli sis po celou dobu nevšiml,jak píšeš,čteš si o buzerantech,tak to musíš jinam jestli tě tato orientace láká.Potrat je věc neživá,díky za vysvětlení své podstaty,když se tu furt do všech navážíš jak jsou nechápavý tak bys to mohl pochopit,no nepochopil,potrat je sice věc neživá ale také nepovedená stejně jako ty mrzáčku.Tak to zkus jinde u buzíků,třeba tě nějaký zvrácenec vezme na milost a zneužije ke svým perverzním choutkám.

WP
27. prosince • 9:38

To jsi nemel,prozradil jsi nase kryti. Ted uz kazdy vi,co jsme za uchylne hovada. Sakra,zase musime jinde .

WP král pozér
26. prosince • 17:03

Jenže samozvaní odborníci přišli na to, že kolo je kulaté a ne hranaté a proto to jede. To jsou chytří borci

.
26. prosince • 14:43

Sebranka idiotu keca o hovnech.
Snaha budit dojem o znalosti je tak uboha,ze by nejedno oko zaplakalo.
Co ty jsi za sebestredneho curacka,to je hnus.
Tobe dech dosel uz davno,tak to pochop a neopruzuj,nikoho nezajimas.
Pochopil doufam a Retarda Mirka si vem ssebou. Je videt,ze jsi urcitou dobu pobyl v ustavu,to uz zaprit nejde.
Ubozaci

WP
26. prosince • 16:44

Mas vyjadrovani dobytka, jestli je to pozustatek z detstvi nebo jym se obklopujes nyni je jedno.
I kdyz jsi primitiv, mohlo by ti dojit, ze jsou zde prevazne kulturni a slusni lide, tak si nech svuj styl diskuze mezi sobe rovne.A jestli znas odpoved na muj dotaz primitive, pak to napis. Budu rad vedet, kdy X1 25e dochazi dech.

WP král pozér
26. prosince • 16:54

Ty jsi král a všeznålek,učitel, soudce i kat.
Meleš takové hovadiny a nesmysly, práší se ti od rypáku a ještě prd víš.
Zneuznaný samozvaný rádoby odborník.
Jdi se bodnout ty magore.
Na co si to vlastně hraješ?!?
Budeš omezovat lidí na fórech nebo co.
Lidi si budou říkat a psát to,co budou chtít a ne to .co ty jim dáš příkazem,ty nulo dementní.

WP
26. prosince • 17:35

To, že se chováš a máš vyjadřování na úrovni, která není mezi slušnými lidmi akceptovatelná je holý fakt. Odpověď na mou otázku, ve kterých rychlostech testovanému modelu při akceleraci dech nemáš, tak jen primitivně napadáš. Jak nepřekvapivé, jsi jen takový, jakého tě chce redakce mít. Kvalita diskuze zajímavá není, počet příspěvků cinká do kasy.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
WP
27. prosince • 9:34

Ja zavidim,nejsem slusny clovek,vyhodili me a ted hledam,kde bych se uchytil.jsem nula ,jen kecam a plkam a vlastne ani nevim,co delam. Jsem totiz dementni retatd

.
26. prosince • 17:43

Zavistiva kundo,zmiz

Mirek
26. prosince • 18:35

Tak odkud jsi sem přitáhl zvracet do každé diskuze, odkud tě vykopli?

.
26. prosince • 21:27

Někde je hodně malej, mezi čtyřma očima by si to nedovolil, byl by podělanej strachy. Typický internetový hrdina.

Mirek
26. prosince • 15:04

Ahoj retarde tisíce nicků.

WP
26. prosince • 16:45

To je vec redakce, kdyz si zde tenhle dobytek vydrzuje. Asi je to v souladu s interni politikou webu.

.
26. prosince • 21:23

Vyhovuje jim to. Každé kliknutí se cení. Jejich vizitka, nechtěl bych být redaktorem v té žumpě.

Kevil
26. prosince • 11:59

Vypadá, jak přerostlá ropucha s trojkou v (_!_) :-D. Elektromotory ani tříválec nezachrání horší koeficient odporu vzduchu zbytečně velké karoserie, který má velký vliv na spotřebu.

no a co jako
26. prosince • 12:08

EU hovorila ze ano, a ak hovorila EU, ze ano, tak ano. pochopil
Elektromory su dar od boha a 3valce od jeho brata satana

Tomastomas
26. prosince • 10:39

Diky autorovi za kvalitni recenzi. I bez dvou odstavcu nenavidejicich Brusel, jak psal ten blb v recenzi na impreezu predevcirem.

26. prosince • 10:46

A zrovna zmínka o poblázněném Bruselu mi tam chybí.
Pravda se nemá tajit ani skrývat

Kaa
26. prosince • 10:24

No tak vlastnit BMW s tříválcem by mě fakt nelákalo.

26. prosince • 10:34

i8 ?

26. prosince • 10:04

Nikde nevidím byť jen zmínku, že jde o technologii Toyota.
Důvod pro dobrou cenu,kterou může BMW nasadit. Neměl náklady na vývoj.

Carlos
26. prosince • 19:36

Tento BMW PHEV nemá s technologií Toyoty společného vůbec nic, takže je nesmysl Toyotu v souvislosti s tímto modelem jakkoliv zmiňovat.
Cena je veskrze prémiová, tedy v úrovni obdobných modelů Audi a Mercedesu.

Kosanovič
27. prosince • 11:03

Cena tohoto BMW je spíše trochu přepálená, protože třeba přímý konkurent Audi Q3 45 TFSI e se nabízí alespoň se čtyřválcem, tady je jen usratý tříhrnek.

PAN NICKU
27. prosince • 18:16

Jenže kvalita BMW je opravdu jinde než low cost Audi. Ty doby kvality jsou pryč. Šetřit se musí,elektrifikace žere všechny peníze,co jen VW může použít.
A stejně k ničemu ,krach a rozprodání VW group je jen otázka času.

A zase kecy
26. prosince • 21:21

A tvoje matka se jmenuje Karel
Bez Toyoty by BMW uz davno neexistovalo
Trochu si nastuduj podminky spoluprace mezi BMW a TOYOTOU a o co vsechno slo. A hlavne neotravuj svymi debilnimi vylhanymi kokotinami. Ubozaci ,jen plkat a plkat a nic nevi,jen prazdne nadoby bez mozku

petr r. (petrumr)
26. prosince • 17:24

něco třeba tam je a ta cena je podle mě dobrá. Jak to bude starší, tak lidi půjdou po levnějších dílách a tak se časem ukáže.

A.R.CZ
26. prosince • 9:56

BMW X1 xDrive25e.Together the combustion engine and electric motor produce a system output of 162 kW/220 hp. The maximum system torque of both drive units is 385 N·m.

Karel
26. prosince • 13:56

System torque je v tomto případě úplná pitomost. Oba motory jsou zcela samostatné, odlišně zpřevodované takže se jedná o nesmyslný údaj

26. prosince • 14:55

Spalovacímu motoru sekunduje vysokokapacitní lithium-iont polymerový akumulátor xxxkWh a elektromotor o výkonu xxx kW a točivém momentu xxx Nm. S uvedenými komponentami pak Plug-in Hybrid disponuje systémovým výkonem xxx koní a točivým momentem xxxNm
Všichni řady rádoby znalí problému jste jen k smíchu.
Mirek je debil,Karel ví nic a WP je totální magor a demagog.
Serte na to vemte si omalovánky a uděláte lépe. Takhle ze sebe děláte naprosté dementy .

WP
26. prosince • 16:49

A ted se domnivas, ze jsi vysvetlil fungovani PHEV a kdy dosahuje nejvyssiho vykonu a tociveho momentu?
Nez zacnes nekoho napadat primitive, tak se podivej, co jsi napsal.
Sice jsi vykopiroval zakladni princip pohonne soustavy, ale odpoved na otazku jsi neprinesl.
Neprekvapive

Pro hlupáky
26. prosince • 17:56

Together, the combustion 3-cylinder petrol engine and electric motor produce a system output of 220hp and 385Nm of torque. It also features a hybrid-specific all-wheel drive system, which distributes power between the front and rear wheels, and delivers awesome acceleration and agility.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Karel
26. prosince • 18:35

Pro hlupáky ? Máš pravdu, tohle je skutečně pro technicky slabší, kteří nevědí co je torque. A není problém v překladu, řeč je o pochopení pojmu moment

WP král pozér
26. prosince • 17:01

Nechápe,debil,nechápe nic

Karel
26. prosince • 15:05

Jen třesky plesky ale na nic konkrétního se zjevně nezmůžeš.

Mirek
26. prosince • 15:03

A ty začni používat jen jeden nick, aby všichni hned věděli, že odněkud zase přitáhl do diskuze idiot.
A co stealth01 je stále můj nick a odkaz na jeho videoblog Akcelerace je falešný? Stále to budeš tvrdit hlupáku?

Stealth01
26. prosince • 9:43

Opravdu je kombinovaný výkon této krabičky na kolech jen součet výkonů elektromotoru a benzinového motoru? Moc se mi to nechce věřit...

Mirek
26. prosince • 12:52

Tak součet by to mohl, za jistých podmínek, po velice krátkou dobu být. Nejspíše bys musel benzínový motor točit, při chodu elektromotoru, někde kolem 6000 otáček, tedy dost podřadit, aby se benzínový motor dostal na svůj maximální výkon při dané rychlosti. A samozřejmě by to muselo být pod rychlosti 135 km/hod, když uvádí, že na této rychlosti elektromotor končí. Tím je vlastně dáno, že tento výkon nebude běžně k dispozici.
Jinak pěkný test BMW M5 Competition. Při tom porovnání s Teslou jsi mohl použít vizuální odpočet pomocí prstů, mobil má opravdu dost výrazné zpoždění, velice často slyším to, co řeknu jako zpětnou odezvu, se zpožděním kolem minimálně 1 s.
Můžeš vzít tedy na test i toto BMW X1, tedy pokud ho někdo zapůjčí, a zjistit, co se ti nezdá.

WP král pozér
26. prosince • 17:00

Ústav tě ven nepustí ani na koloběžku demente

iPace
26. prosince • 14:13

na 135km/h konci elektromotor samostatne, v soucinosti se spalovaci jednotkou funguje az do maximalky 193km/hmimochodem je tam snad napsano ze maximlani vykon ma spalovaci motr mezi 5000-5500 otackama, takze tocit ho okolo 6000 nema smysl, nehlede na fakt ze tohle vsechno si vesmes ohlida elektronika ve spojeni s automatem, a k maximu vykonu se pujde dostat zrejme jen v nejakem "sportovnim" rezimu pri jizde na prasaka, tedy styl jaky tohle auto asi moc zazivate nebude, pro drtivou vetsinu lidi je vesmes maximalni vykon jen cislovka v papirech kterou stejne v realu nikdy nevyuziji, neco jako kdys BMW uvadi ze podle diagnostik servisovanych BMW se pohon 4x4 zapina v prumeru do 5 minut rocne :-D

Mirek
26. prosince • 14:48

"Plug-in hybridní X1 neztrácí dech téměř nikdy, jedinou bolístkou jsou vyšší rychlosti na dálnici, kde už to elektromotor moc nedává a tříválci se tlačit SUV moc nechce."

Mirek
26. prosince • 14:44

Máš pravdu, že je v tabulce uveden maximální výkon benzínového motoru mezi 5000 - 5500 otáčkami, nedíval jsem se na tabulku, já to psal ze zkušeností, že v těchto případech bývá někde k 6000 otáček. Já jen hodnotil využitelnost toho výkonu, tedy prakticky nikdy, neboť v této kombinaci to asi nikdo takto využívat nebude. Ano jízdou na prasáka, tedy silně podřazeno a do rychlosti 135 km/hod. a jistě v nějakém manuálním režimu. Pokud by ten elektromotor měl své parametry i nad 135 km/hod, nebyl by asi moc důvod nad tuto rychlost vždy připojovat spalovací motor, například stabilní rychlost nad 135 km/hod na dálnici (viz starosti: slabá dynamika ve vyšších rychlostech). Před delší dobou jsem měl Corollu s atmosférickým motorem nějakých 72 kW a bezproblémově jezdila 170 km/hod.
To, jak často bude dle tebe využíván, je zcela irelevantní, když řeším jen způsob jeho dosažení.

iPace
26. prosince • 21:41

spalovak se pripojuje k elektromotoru z duvodu vysoke spotreby elektromotoru ve vyzsich rychlostech ;-) respektive elektromotor nad tyhle rychlosti bude zcela jiste jen asistovat pokud to bude vyzadovano ridicem pri seslapnuti plneho, jinak tam vesmes nema co elektromotor s tak malym vykonem jiz nabydnout aneb resis blbosti

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
26. prosince • 23:23

pokud by umeli anglicky,tak je vse velice polopate vysvetleno na linku pro inteligentni.
Jenze oni tady stejne radi resi uz vyresene a mysli si,ze jsou chytrejsi nez vsichni konstrukteri na svete.
Specialne Mirek je retard z ustavu,ktery proste nepochopi,ze kolo je lepsi takove jak ho zname a ne hranate. jenze Mirek chce hranate,lepe se mu maluje pastelkama v ustavu .

Mirek
27. prosince • 18:05

Kdybys uměl anglicky, tak tady vložíš tu část , kde je tohle vyřešeno. Jenže tohle se tam nikde není vyřešeno.
Retarde, změň si nick, možná tě nikdo potom nepozná. :-D:-D A bacha, ať ti nepraskne žilka.

PAN NICKU
27. prosince • 18:12

I'am so sorry twat.
You might read it again.
Is there.

PAN NICKU
27. prosince • 20:05

What about your brain, okay?

Mirek
26. prosince • 22:31

Blbosti řešíš ty, já řešil jen kdy je asi, u tohoto auta, možné dosáhnout maximální výkon uváděný v technických parametrech, nic víc. A spotřeba benzínu je asi při vysoké rychlosti nízká, když to tak píšeš. A ano, v těch rychlostech nemá elektromotor již co nabídnout a to píšou i v testu a já s tímto souhlasil a dokonce nakopíroval i tu větu z testu s tímto tvrzením do diskuze. Navíc v testu napsali, že právě ve vyšších rychlostech je již auto slabé v dynamice, takže ta pomoc elektromotoru asi zrovna slavná nebude a vše je jen na benzínovém motoru s výkonem 92 kW a proto se vůbec nedivím, že maximální rychlost u tohoto SUV je jen 193 km/hod. V čem vidíš stále problém.

WP a Mirek web.bohnice
26. prosince • 18:33

Ty jsi tak blby,ze ani tabulky na tebe nejsou ty debile.
Snaha objevit kolo je zbytecna,uz bylo objeveno ty demente

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
26. prosince • 18:45

Tak kolikátý nick to tady máš? Já se do tabulky nepotřebuji dívat, abych věděl, že maximální výkon bývá kolem 6000 otáčel/minuta, že je to trochu níže, na věci vůbec nic nemění. Tobě však nepomůže ani tabulka. Nenapsal jsi tady nic, co by diskuzi jakkoliv obohatilo, jen si opět přispěl svými zvratky.
A jak tedy jak to je s tím, dle tebe, falešným linkem na Akceleraci
https://www.youtube.com/channel/UCnaivlKsMwe5is-k... ...
Předveď se, mudrlante z Bohnic.

WP a Mirek web.bohnice
26. prosince • 19:00

To jen debilove podobni vam,bez jakehokoliv vedeni a svedomi me nuti dat vsem najevo,ze jste jen prazdne nadoby ,ktere se snazi o trocha zviditelneni se a udelaji proto vsechno, ,nesouhlasem se vsim,ale ani nevite ,neznate,netusite podstatu problemu ci veci o ktere se radoby velmi fundovane vyjadrujete.
Jste jen lidsky odpad ,ktery je tolerovan pro urcitou praci,kterou pro mrzky peniz vykonate.
jinak jste bezcenny kus masa pro zver
Bez svobody a nazoru,jdete se stadem na porazku.
Hloupost je vam obranou pred bolesti z poznani

Mirek
26. prosince • 19:09

Já byl dnes odpoledne na krásné několikahodinové procházce v přírodě. Kde jsi byl ty? Nikde? A už vím, ty jsi seděl za pc, aby ti něco neuniklo, a mohl jsi k tomu přidat něco zvracení.

jean
26. prosince • 19:34

Preco reagujes na toho mentala? Ty mu odpises a on pohoni. Ignoruj ho a prestane ho to bavit. Asi by sa pubertakom mali rodicia viac venovat, nemuseli by sa realizovat v anonymnych diskusiach.

A zase kecy
26. prosince • 21:23

Ty ubohy slovensky debilku,nemas ani potuchy.
Aproc nezustanes na slovenskem webu pekne se verejne exibovat,to musis pryc z hitlerovic pohrobka

WP
27. prosince • 6:20

Primitive, zklidni se.

WP
27. prosince • 9:31

Ano primitive , zklidni se .

Mirek
26. prosince • 20:12

Tohle většinou dodržuji, ale občas je přece jen potřeba mu potvrdit, že je mentál, jak píšeš. Vystihnul to dobře:
,,,,, | 26. 12. 2020 19:16
bravo,už se dostáváš do ráže.Očividně obrátit tvé vyjadřovací prostředky a urážky proti tobě ti nedělá vůbec dobře.Pozor abys nedostal záchvat a nezkroutilo to tvou potratí zmrzačenou postavičku ještě více.

Mirek
26. prosince • 19:07

Klasika, odpověď žádná, co bys také psal, když nic nevíš, jen opět zvratky.

Dostal jsi prostor všechny poučit, proč jsi toho nevyužil? Že se vůbec ptám, vždyť je to jasné.

petr r. (petrumr)
26. prosince • 9:50

to nevím, já mám k dispozici jen válce jedny a třeba prius vychází jak to uvádí-ne plný součet, ale u toho bmw máš elektromotor vzadu a motor s převodovkou ve předu.

WP
26. prosince • 13:59

U výkon u záleží na tom jestli je motor vpředu nebo vzadu? Já měl za to, že jde o součet výkonů obou pohonů ve stejných otáčkách.

WP král pozér
26. prosince • 16:59

Blbec nevzdělaný , hloupý

petr r. (petrumr)
26. prosince • 16:50

záleží hodně, třeba toyota má spalovák-elektromotor propojen planetovou převodovkou a tak se to nesčítá a myslíš správně jsou tam rozdílné otáčky, kdežto tohle bmw má motor ve předu a elektromot vzadu a podle kol a převodu mají stejný otáčky.

Karel
26. prosince • 14:16

Těžko budeš mít stejné otáčky u dvou zcela odlišně zpřevodovaných motorů

WP
26. prosince • 14:20

Ve specifických otáčkách, kde se výkony protnou.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
WP je vul
26. prosince • 18:17

Pane na nebi ,to je ale vul
Tohle nemohlo byt zrozeno,tohle vyvrhl nejaky web.
Blboune,nech si svoje moudra a zmiz.
Ty jsi tak blby ,ze na to nejsou tabulky , jo a protni si krcni tepnu,to bude nejlepsi

Karel
26. prosince • 14:26

Co znamená "výkony se protnou" ?

WP
26. prosince • 16:41

V urcitou chvili budou v souctu mit oba motory spolecne nejvyssi vykon spustavy. Ne jednotek samotnych.

Karel
26. prosince • 17:22

Tak pokud má ICE 92 kW, elektromotor 70 kW a v kombinaci 162 kW tak je jasné že nejvyšší výkon soustavy se dosáhne při nejvyšších výkonech obou jednotek zároveň.
Nejedná se ale o žádný průsečík, jen pouhý součet

WP
26. prosince • 17:31

Viz níže, nejde o jednoduchý součet, tak hybridy nefungují.

Karel
26. prosince • 17:38

Hybridy fungují různě podle svého uspořádání. U tohodle v případě výkonu jde o jednoduchý součet. Oba agregáty pracují (pseudo)nezávisle. Otáčky hnacích kol jsou sice vázané, ale v širokému pásmu rychlostí kdy elektromotor podává maximum výkonu se určitě najde i vhodná pracovní oblast s max. výkonem ICE a tyhle maxima se sečtou

Mirek
26. prosince • 19:13

Naprostý souhlas.

.
26. prosince • 17:29

Maximální výkon spalováku se nesčítá s maximálním výkonem elektromotoru. Maximální výkony obou motorů se nikdy nesetkají.

Komik
28. prosince • 22:01

Může... Závisí na potenciálnim max výkonu elektromotoru. Ten může mít i 200kw. Hlavně u menších baterek bývají omezené max. proudem z baterie. Může od 2 do 10 tis ot vykazovat stejný výkon, protože baterka dodá maximalne třeba 200A x 384V=77kW, takže s roustoucimi otáčkami klesá kroutak a max výkon je stejný. Stejně u id3, id4, Leaf, Kona...mají auta s větší baterkou i větší výkon motoru a nemusí se jednat o jiný hardware, protože max. kroutak je stejný.

Karel
26. prosince • 17:33

U systému použitého v testovaném autě nic nebrání aby se maximální výkony obou motorů setkaly. Při vhodných podmínkách to skutečně nastane.
Což potvrzuje i jednoduchý výpočet 92 + 70 = 162

.
26. prosince • 11:48

Kolik jsi toho zase petříku vychlastal?!

.
26. prosince • 12:47

Zalez kašpare.

petr r. (petrumr)
26. prosince • 9:23

velice pěkně napsaný a obzvlášt ta cena je k zamyšlení a ihned je jasno, proč lidi odcházejí od dražších škodovek, které nejsou schopny mět kodiaq a karoq v hybridu, spalováku nebo v plug in natož v elektrice.

.
26. prosince • 11:46

Ty trotle petr.r., ty se musíš nacpat ii do této diskuse? A prezentovat pitomosti z tvé prázdé hlavy? Raději už jednou pro vždy skoč do zdi a zaplácni za sebou omítku.

.
26. prosince • 12:45

A k tématu asi nic jako vždy nemáš. Co taky čekat od ubožáka tvého formátu.

Doporučujeme

Články odjinud