Minitest BMW 760Li V12 Excellence: O čtyři válce a jednu galaxii navíc

28 komentářů

M
28. prosince • 17:14

Cituji:
"A hned se z nenápadného sedanu vyloupnul kousek, za kterým se lidé otáčí.
Jestli je to u tohoto typu auta vítané, těžko říci. Ovšem není to nic, co v provozu způsobí dvanáctiválec."
Může se prosím autor podělit o nějaké postřehy či zážitky, jak na to fialové V12 auto lidi reagují? A zda pozitivně či negativně? Připadá mi totiž, že si dneska nikdo moc aut nevšímá, pokud to vyloženě není zelený Aventador.

foji
27. prosince • 21:16

Měl jsem možnost se projet a je to opravdu jinej vesmír :-)

Tommino
27. prosince • 18:52

Top barva, kdybych ty prachy na sedmu měl, tak si ji vezmu přesně v takové barvě.

homer
28. prosince • 20:08

ofiko v ceniku se tahle barva jmenuje "lak na nehty u nohou"

Peter
27. prosince • 18:22

V tejto triede áut jednoznačne Mercedes S 600 alebo 650 Maybach.Sedmičkové BMW je strašne škaredé to už radšej nové Audi A 8. Povedal to aj Pepa v autosalone na Prime.

Anti-automat
27. prosince • 18:13

Toto mi skor pripada ako nejaka povinnost. Nie je to tak daleko dozadu, co by som to oznacil ako radost. Okamzite zakazat.

Elanius
27. prosince • 20:44

Proč? Protože v Rusku takový auto neumí?

Fford
27. prosince • 20:41

Co to tady zase placate za nesmysly? V kazde diskuzi mate dva tri uplne zcestny zvasty...

OnlyTruth
27. prosince • 17:54

dufam, ze v12ky budu este velmi velmi dlho medzi nami, aj ked z nas taky motor vacsina nebude mat, myslim, ze pravych autickarov hreje pri srdci, ze poriadne motory su medzi nami.. a aby ste ma nechapali zle, v kazdom pocte od 4valcov mam svojho favorita :-D

XYZ
27. prosince • 13:53

Řekl bych, že pokud se chce člověk nechat vozit vzadu, tak u BMW 7 je prodloužená verze prakticky nutnost. Nevím jak dnešní modely, ale před cca 10 lety jsem si v rámci Autosalonu prolezl tehdejší prodloužené Audi A8L a vedle stojící normální BMW 7 a v tom baworáku bylo fakt málo místa (na tak velké auto až absurdně málo místa, zato byla před vámi dvoumetrová kapota).

WP
30. prosince • 6:15

Takže nic nevíš a domníváš se na základě statické desetileté zkušenosti? V tom případě je prakticky nutnost, aby jsi se vyjadřoval k něřemu, o čem páru máš, ne?;-)

Lojzic
27. prosince • 17:32

jj to je pravda. V BMW 7 je vzdadu fakt malo mista, nato jak je auto velke. Uz ted haranti nadavaji, jak je vzadu malo mista a maji pravdu:-D

praotec Prejt
27. prosince • 13:06

Ve srovnavacim testu se Superbem je vitez ovsem jasny...mozna i Octavia by mela sanci!

pirate
27. prosince • 16:54

Neměla.

pirate
27. prosince • 15:00

Neměla.

Best
27. prosince • 13:08

Zato ty nemáš v IQ testu šanci vůbec žádnou.

praotec Prejt
27. prosince • 13:17

...no nevim...zkus se podivat na autoweb garaz,kde to dnes superb natrel MB S klasse...

Mirek
27. prosince • 21:36

https://www.garaz.cz/clanek/srovnani-ojetin-me... ...
Dnes jsem to četl a málem jsem v jeden okamžik praskl smíchy, jak je Dalibor Žák, s prominutím, tupý.
"Se svými 179 cm nejsem žádný dlouhán a dovoluji sám sebe označit za takový univerzální průměr českého řidiče. Takže je za mnou víc místa v Superbu nebo v Mercedesu?Zajímavé, že? Škoda Superb válcuje Mercedes v prostoru pro nohy a kolena, pokud měříme místo od opěradla přední sedačky ke kraji podsedáku."
V tabulce je uvedeno "prostor pro kolena vzadu za řidičem: Superb 350 mm, Mercedes S 290 mm, vzdálenost zadního opěradla k přednímu: Superb 847 mm, Mercedes S 854 mm.Tak jestli je prostor mezi opěradly větší u Mercedesu o 7 mm, jak může být prostor pro nohy větší u Superbu, pokud nebudu brát jako přednost Superbu kratší podsedáky, to znamená horší sezení a u Mercedesu více místa před koleny, tedy větší prostor? Nebo se tester, mírně řečeno, dost šeredně spletl a neumí měřit? Potom ovšem vyvstává otázka, v čí prospěch?

Driver
29. prosince • 6:00

Číšník automotive odborníkem ze dne na den. ;-)

pirate
27. prosince • 16:53

Nenatřel.

Jiri
27. prosince • 12:51

Cena je slušná za dvanáctivalec docela raketa, ale určitě radost s tím jezdit.

Karel.
27. prosince • 17:12

No raketa jak se to vezme, kdo dnes nabízí plnotučný dvanáctiválcový motor v luxusní limuzíně, jenom D3 a jejich dcerunky (Bentley, Rolls) a tím to hasne. Takže úzkoprofilové zboží za které se musí pořádně cálovat, z tohoto pohledu je cena vcelku přiměřená, pravý uherák nikdy nebude stát jako ošizená sekaná.

Jan
27. prosince • 22:02

omyl a to velký, Mercedes nabízí dokonce 3 varianty S 600 L (4,4 mio), Maybach S 650 (5,3 mio) a AMG S 65 L (6,5 mio)..pěná cenová politika :)

Peter
28. prosince • 6:16

Jednoznačne že Mercedes S je najlepšííííííí aj najkrajšíííí v tejto kategorii áut.Dokazom je F1. Posledných povedzme 5 rokov dominuje a BMW zažilo v F1 totálne fiasko tak sa radšej stiahlo.Najkrajšie a jediné pekné BMW je podľa mna X2.

bafunak
8. ledna • 23:22

No dobře dobře, ty dětino.

bzzz
28. prosince • 12:12

i8

Karel.
27. prosince • 22:10

Jsi slepý? Nebo neumíš číst? Napsal jsem D3 a Mergl do D3 patří, tak co tu motáš známe skutečnosti?

Helmut
28. prosince • 7:27

Co je to D3? Dálnice na Tábor, nebo co?

Doporučujeme

Články odjinud