Minitest BMW 760Li V12 Excellence: O čtyři válce a jednu galaxii navíc

Jiri  |  27. 12. 2018 12:51

Cena je slušná za dvanáctivalec docela raketa, ale určitě radost s tím jezdit.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  27. 12. 2018 17:12

No raketa jak se to vezme, kdo dnes nabízí plnotučný dvanáctiválcový motor v luxusní limuzíně, jenom D3 a jejich dcerunky (Bentley, Rolls) a tím to hasne. Takže úzkoprofilové zboží za které se musí pořádně cálovat, z tohoto pohledu je cena vcelku přiměřená, pravý uherák nikdy nebude stát jako ošizená sekaná.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  27. 12. 2018 22:02

omyl a to velký, Mercedes nabízí dokonce 3 varianty S 600 L (4,4 mio), Maybach S 650 (5,3 mio) a AMG S 65 L (6,5 mio)..pěná cenová politika :)

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  27. 12. 2018 22:10

Jsi slepý? Nebo neumíš číst? Napsal jsem D3 a Mergl do D3 patří, tak co tu motáš známe skutečnosti?

Odpovědět  |   | 
Helmut  |  28. 12. 2018 07:27

Co je to D3? Dálnice na Tábor, nebo co?

Odpovědět  |   | 
Peter  |  28. 12. 2018 06:16

Jednoznačne že Mercedes S je najlepšííííííí aj najkrajšíííí v tejto kategorii áut.Dokazom je F1. Posledných povedzme 5 rokov dominuje a BMW zažilo v F1 totálne fiasko tak sa radšej stiahlo.Najkrajšie a jediné pekné BMW je podľa mna X2.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  28. 12. 2018 12:12

i8

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  08. 01. 2019 23:22

No dobře dobře, ty dětino.

Odpovědět  |   | 
praotec Prejt  |  27. 12. 2018 13:06

Ve srovnavacim testu se Superbem je vitez ovsem jasny...mozna i Octavia by mela sanci!

Odpovědět  |   | 
Best  |  27. 12. 2018 13:08

Zato ty nemáš v IQ testu šanci vůbec žádnou.

Odpovědět  |   | 
praotec Prejt  |  27. 12. 2018 13:17

...no nevim...zkus se podivat na autoweb garaz,kde to dnes superb natrel MB S klasse...

Odpovědět  |   | 
pirate  |  27. 12. 2018 16:53

Nenatřel.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 12. 2018 21:36

https://www.garaz.cz/clanek/srovnani-ojetin-me... ...
Dnes jsem to četl a málem jsem v jeden okamžik praskl smíchy, jak je Dalibor Žák, s prominutím, tupý.
"Se svými 179 cm nejsem žádný dlouhán a dovoluji sám sebe označit za takový univerzální průměr českého řidiče. Takže je za mnou víc místa v Superbu nebo v Mercedesu?

Zajímavé, že? Škoda Superb válcuje Mercedes v prostoru pro nohy a kolena, pokud měříme místo od opěradla přední sedačky ke kraji podsedáku."
V tabulce je uvedeno "prostor pro kolena vzadu za řidičem: Superb 350 mm, Mercedes S 290 mm, vzdálenost zadního opěradla k přednímu: Superb 847 mm, Mercedes S 854 mm.

Tak jestli je prostor mezi opěradly větší u Mercedesu o 7 mm, jak může být prostor pro nohy větší u Superbu, pokud nebudu brát jako přednost Superbu kratší podsedáky, to znamená horší sezení a u Mercedesu více místa před koleny, tedy větší prostor? Nebo se tester, mírně řečeno, dost šeredně spletl a neumí měřit? Potom ovšem vyvstává otázka, v čí prospěch?

Odpovědět  |   | 
Driver  |  29. 12. 2018 06:00

Číšník automotive odborníkem ze dne na den.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  27. 12. 2018 15:00

Neměla.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  27. 12. 2018 16:54

Neměla.

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  27. 12. 2018 13:53

Řekl bych, že pokud se chce člověk nechat vozit vzadu, tak u BMW 7 je prodloužená verze prakticky nutnost. Nevím jak dnešní modely, ale před cca 10 lety jsem si v rámci Autosalonu prolezl tehdejší prodloužené Audi A8L a vedle stojící normální BMW 7 a v tom baworáku bylo fakt málo místa (na tak velké auto až absurdně málo místa, zato byla před vámi dvoumetrová kapota).

Odpovědět  |   | 
Lojzic  |  27. 12. 2018 17:32

jj to je pravda. V BMW 7 je vzdadu fakt malo mista, nato jak je auto velke. Uz ted haranti nadavaji, jak je vzadu malo mista a maji pravdu

Odpovědět  |   | 
WP  |  30. 12. 2018 06:15

Takže nic nevíš a domníváš se na základě statické desetileté zkušenosti? V tom případě je prakticky nutnost, aby jsi se vyjadřoval k něřemu, o čem páru máš, ne?

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  27. 12. 2018 17:54

dufam, ze v12ky budu este velmi velmi dlho medzi nami, aj ked z nas taky motor vacsina nebude mat, myslim, ze pravych autickarov hreje pri srdci, ze poriadne motory su medzi nami.. a aby ste ma nechapali zle, v kazdom pocte od 4valcov mam svojho favorita

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  27. 12. 2018 18:13

Toto mi skor pripada ako nejaka povinnost. Nie je to tak daleko dozadu, co by som to oznacil ako radost. Okamzite zakazat.

Odpovědět  |   | 
Fford  |  27. 12. 2018 20:41

Co to tady zase placate za nesmysly? V kazde diskuzi mate dva tri uplne zcestny zvasty...

Odpovědět  |   | 
Elanius  |  27. 12. 2018 20:44

Proč? Protože v Rusku takový auto neumí?

Odpovědět  |   | 
Peter  |  27. 12. 2018 18:22

V tejto triede áut jednoznačne Mercedes S 600 alebo 650 Maybach.Sedmičkové BMW je strašne škaredé to už radšej nové Audi A 8. Povedal to aj Pepa v autosalone na Prime.

Odpovědět  |   | 
Tommino  |  27. 12. 2018 18:52

Top barva, kdybych ty prachy na sedmu měl, tak si ji vezmu přesně v takové barvě.

Odpovědět  |   | 
homer  |  28. 12. 2018 20:08

ofiko v ceniku se tahle barva jmenuje "lak na nehty u nohou"

Odpovědět  |   | 
foji  |  27. 12. 2018 21:16

Měl jsem možnost se projet a je to opravdu jinej vesmír

Odpovědět  |   | 
M  |  28. 12. 2018 17:14

Cituji:
"A hned se z nenápadného sedanu vyloupnul kousek, za kterým se lidé otáčí.
Jestli je to u tohoto typu auta vítané, těžko říci. Ovšem není to nic, co v provozu způsobí dvanáctiválec."
Může se prosím autor podělit o nějaké postřehy či zážitky, jak na to fialové V12 auto lidi reagují? A zda pozitivně či negativně? Připadá mi totiž, že si dneska nikdo moc aut nevšímá, pokud to vyloženě není zelený Aventador.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 15 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 47 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 173 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A