Minitest BMW 760Li V12 Excellence: O čtyři válce a jednu galaxii navíc

Jiri  |  27. 12. 2018 12:51

Cena je slušná za dvanáctivalec docela raketa, ale určitě radost s tím jezdit.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  27. 12. 2018 17:12

No raketa jak se to vezme, kdo dnes nabízí plnotučný dvanáctiválcový motor v luxusní limuzíně, jenom D3 a jejich dcerunky (Bentley, Rolls) a tím to hasne. Takže úzkoprofilové zboží za které se musí pořádně cálovat, z tohoto pohledu je cena vcelku přiměřená, pravý uherák nikdy nebude stát jako ošizená sekaná.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  27. 12. 2018 22:02

omyl a to velký, Mercedes nabízí dokonce 3 varianty S 600 L (4,4 mio), Maybach S 650 (5,3 mio) a AMG S 65 L (6,5 mio)..pěná cenová politika :)

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  27. 12. 2018 22:10

Jsi slepý? Nebo neumíš číst? Napsal jsem D3 a Mergl do D3 patří, tak co tu motáš známe skutečnosti?

Odpovědět  |   | 
Helmut  |  28. 12. 2018 07:27

Co je to D3? Dálnice na Tábor, nebo co?

Odpovědět  |   | 
Peter  |  28. 12. 2018 06:16

Jednoznačne že Mercedes S je najlepšííííííí aj najkrajšíííí v tejto kategorii áut.Dokazom je F1. Posledných povedzme 5 rokov dominuje a BMW zažilo v F1 totálne fiasko tak sa radšej stiahlo.Najkrajšie a jediné pekné BMW je podľa mna X2.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  28. 12. 2018 12:12

i8

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  08. 01. 2019 23:22

No dobře dobře, ty dětino.

Odpovědět  |   | 
praotec Prejt  |  27. 12. 2018 13:06

Ve srovnavacim testu se Superbem je vitez ovsem jasny...mozna i Octavia by mela sanci!

Odpovědět  |   | 
Best  |  27. 12. 2018 13:08

Zato ty nemáš v IQ testu šanci vůbec žádnou.

Odpovědět  |   | 
praotec Prejt  |  27. 12. 2018 13:17

...no nevim...zkus se podivat na autoweb garaz,kde to dnes superb natrel MB S klasse...

Odpovědět  |   | 
pirate  |  27. 12. 2018 16:53

Nenatřel.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 12. 2018 21:36

https://www.garaz.cz/clanek/srovnani-ojetin-me... ...
Dnes jsem to četl a málem jsem v jeden okamžik praskl smíchy, jak je Dalibor Žák, s prominutím, tupý.
"Se svými 179 cm nejsem žádný dlouhán a dovoluji sám sebe označit za takový univerzální průměr českého řidiče. Takže je za mnou víc místa v Superbu nebo v Mercedesu?

Zajímavé, že? Škoda Superb válcuje Mercedes v prostoru pro nohy a kolena, pokud měříme místo od opěradla přední sedačky ke kraji podsedáku."
V tabulce je uvedeno "prostor pro kolena vzadu za řidičem: Superb 350 mm, Mercedes S 290 mm, vzdálenost zadního opěradla k přednímu: Superb 847 mm, Mercedes S 854 mm.

Tak jestli je prostor mezi opěradly větší u Mercedesu o 7 mm, jak může být prostor pro nohy větší u Superbu, pokud nebudu brát jako přednost Superbu kratší podsedáky, to znamená horší sezení a u Mercedesu více místa před koleny, tedy větší prostor? Nebo se tester, mírně řečeno, dost šeredně spletl a neumí měřit? Potom ovšem vyvstává otázka, v čí prospěch?

Odpovědět  |   | 
Driver  |  29. 12. 2018 06:00

Číšník automotive odborníkem ze dne na den.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  27. 12. 2018 15:00

Neměla.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  27. 12. 2018 16:54

Neměla.

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  27. 12. 2018 13:53

Řekl bych, že pokud se chce člověk nechat vozit vzadu, tak u BMW 7 je prodloužená verze prakticky nutnost. Nevím jak dnešní modely, ale před cca 10 lety jsem si v rámci Autosalonu prolezl tehdejší prodloužené Audi A8L a vedle stojící normální BMW 7 a v tom baworáku bylo fakt málo místa (na tak velké auto až absurdně málo místa, zato byla před vámi dvoumetrová kapota).

Odpovědět  |   | 
Lojzic  |  27. 12. 2018 17:32

jj to je pravda. V BMW 7 je vzdadu fakt malo mista, nato jak je auto velke. Uz ted haranti nadavaji, jak je vzadu malo mista a maji pravdu

Odpovědět  |   | 
WP  |  30. 12. 2018 06:15

Takže nic nevíš a domníváš se na základě statické desetileté zkušenosti? V tom případě je prakticky nutnost, aby jsi se vyjadřoval k něřemu, o čem páru máš, ne?

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  27. 12. 2018 17:54

dufam, ze v12ky budu este velmi velmi dlho medzi nami, aj ked z nas taky motor vacsina nebude mat, myslim, ze pravych autickarov hreje pri srdci, ze poriadne motory su medzi nami.. a aby ste ma nechapali zle, v kazdom pocte od 4valcov mam svojho favorita

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  27. 12. 2018 18:13

Toto mi skor pripada ako nejaka povinnost. Nie je to tak daleko dozadu, co by som to oznacil ako radost. Okamzite zakazat.

Odpovědět  |   | 
Fford  |  27. 12. 2018 20:41

Co to tady zase placate za nesmysly? V kazde diskuzi mate dva tri uplne zcestny zvasty...

Odpovědět  |   | 
Elanius  |  27. 12. 2018 20:44

Proč? Protože v Rusku takový auto neumí?

Odpovědět  |   | 
Peter  |  27. 12. 2018 18:22

V tejto triede áut jednoznačne Mercedes S 600 alebo 650 Maybach.Sedmičkové BMW je strašne škaredé to už radšej nové Audi A 8. Povedal to aj Pepa v autosalone na Prime.

Odpovědět  |   | 
Tommino  |  27. 12. 2018 18:52

Top barva, kdybych ty prachy na sedmu měl, tak si ji vezmu přesně v takové barvě.

Odpovědět  |   | 
homer  |  28. 12. 2018 20:08

ofiko v ceniku se tahle barva jmenuje "lak na nehty u nohou"

Odpovědět  |   | 
foji  |  27. 12. 2018 21:16

Měl jsem možnost se projet a je to opravdu jinej vesmír

Odpovědět  |   | 
M  |  28. 12. 2018 17:14

Cituji:
"A hned se z nenápadného sedanu vyloupnul kousek, za kterým se lidé otáčí.
Jestli je to u tohoto typu auta vítané, těžko říci. Ovšem není to nic, co v provozu způsobí dvanáctiválec."
Může se prosím autor podělit o nějaké postřehy či zážitky, jak na to fialové V12 auto lidi reagují? A zda pozitivně či negativně? Připadá mi totiž, že si dneska nikdo moc aut nevšímá, pokud to vyloženě není zelený Aventador.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 33 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků
Minitest Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (133 kW): Tak trochu ve stínu

Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (minitest)

Pustit se do boje ve střední třídě s benzinovou jedna-šestkou už v dnešní době není nic neobvyklého. Jak si vede Peugeot 508 se slabším zážehovým motorem?

12.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 69 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 130 N/A