Minitest BMW 760Li V12 Excellence: O čtyři válce a jednu galaxii navíc

Jiri  |  27. 12. 2018 12:51

Cena je slušná za dvanáctivalec docela raketa, ale určitě radost s tím jezdit.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  27. 12. 2018 17:12

No raketa jak se to vezme, kdo dnes nabízí plnotučný dvanáctiválcový motor v luxusní limuzíně, jenom D3 a jejich dcerunky (Bentley, Rolls) a tím to hasne. Takže úzkoprofilové zboží za které se musí pořádně cálovat, z tohoto pohledu je cena vcelku přiměřená, pravý uherák nikdy nebude stát jako ošizená sekaná.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  27. 12. 2018 22:02

omyl a to velký, Mercedes nabízí dokonce 3 varianty S 600 L (4,4 mio), Maybach S 650 (5,3 mio) a AMG S 65 L (6,5 mio)..pěná cenová politika :)

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  27. 12. 2018 22:10

Jsi slepý? Nebo neumíš číst? Napsal jsem D3 a Mergl do D3 patří, tak co tu motáš známe skutečnosti?

Odpovědět  |   | 
Helmut  |  28. 12. 2018 07:27

Co je to D3? Dálnice na Tábor, nebo co?

Odpovědět  |   | 
Peter  |  28. 12. 2018 06:16

Jednoznačne že Mercedes S je najlepšííííííí aj najkrajšíííí v tejto kategorii áut.Dokazom je F1. Posledných povedzme 5 rokov dominuje a BMW zažilo v F1 totálne fiasko tak sa radšej stiahlo.Najkrajšie a jediné pekné BMW je podľa mna X2.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  28. 12. 2018 12:12

i8

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  08. 01. 2019 23:22

No dobře dobře, ty dětino.

Odpovědět  |   | 
praotec Prejt  |  27. 12. 2018 13:06

Ve srovnavacim testu se Superbem je vitez ovsem jasny...mozna i Octavia by mela sanci!

Odpovědět  |   | 
Best  |  27. 12. 2018 13:08

Zato ty nemáš v IQ testu šanci vůbec žádnou.

Odpovědět  |   | 
praotec Prejt  |  27. 12. 2018 13:17

...no nevim...zkus se podivat na autoweb garaz,kde to dnes superb natrel MB S klasse...

Odpovědět  |   | 
pirate  |  27. 12. 2018 16:53

Nenatřel.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 12. 2018 21:36

https://www.garaz.cz/clanek/srovnani-ojetin-me... ...
Dnes jsem to četl a málem jsem v jeden okamžik praskl smíchy, jak je Dalibor Žák, s prominutím, tupý.
"Se svými 179 cm nejsem žádný dlouhán a dovoluji sám sebe označit za takový univerzální průměr českého řidiče. Takže je za mnou víc místa v Superbu nebo v Mercedesu?

Zajímavé, že? Škoda Superb válcuje Mercedes v prostoru pro nohy a kolena, pokud měříme místo od opěradla přední sedačky ke kraji podsedáku."
V tabulce je uvedeno "prostor pro kolena vzadu za řidičem: Superb 350 mm, Mercedes S 290 mm, vzdálenost zadního opěradla k přednímu: Superb 847 mm, Mercedes S 854 mm.

Tak jestli je prostor mezi opěradly větší u Mercedesu o 7 mm, jak může být prostor pro nohy větší u Superbu, pokud nebudu brát jako přednost Superbu kratší podsedáky, to znamená horší sezení a u Mercedesu více místa před koleny, tedy větší prostor? Nebo se tester, mírně řečeno, dost šeredně spletl a neumí měřit? Potom ovšem vyvstává otázka, v čí prospěch?

Odpovědět  |   | 
Driver  |  29. 12. 2018 06:00

Číšník automotive odborníkem ze dne na den.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  27. 12. 2018 15:00

Neměla.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  27. 12. 2018 16:54

Neměla.

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  27. 12. 2018 13:53

Řekl bych, že pokud se chce člověk nechat vozit vzadu, tak u BMW 7 je prodloužená verze prakticky nutnost. Nevím jak dnešní modely, ale před cca 10 lety jsem si v rámci Autosalonu prolezl tehdejší prodloužené Audi A8L a vedle stojící normální BMW 7 a v tom baworáku bylo fakt málo místa (na tak velké auto až absurdně málo místa, zato byla před vámi dvoumetrová kapota).

Odpovědět  |   | 
Lojzic  |  27. 12. 2018 17:32

jj to je pravda. V BMW 7 je vzdadu fakt malo mista, nato jak je auto velke. Uz ted haranti nadavaji, jak je vzadu malo mista a maji pravdu

Odpovědět  |   | 
WP  |  30. 12. 2018 06:15

Takže nic nevíš a domníváš se na základě statické desetileté zkušenosti? V tom případě je prakticky nutnost, aby jsi se vyjadřoval k něřemu, o čem páru máš, ne?

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  27. 12. 2018 17:54

dufam, ze v12ky budu este velmi velmi dlho medzi nami, aj ked z nas taky motor vacsina nebude mat, myslim, ze pravych autickarov hreje pri srdci, ze poriadne motory su medzi nami.. a aby ste ma nechapali zle, v kazdom pocte od 4valcov mam svojho favorita

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  27. 12. 2018 18:13

Toto mi skor pripada ako nejaka povinnost. Nie je to tak daleko dozadu, co by som to oznacil ako radost. Okamzite zakazat.

Odpovědět  |   | 
Fford  |  27. 12. 2018 20:41

Co to tady zase placate za nesmysly? V kazde diskuzi mate dva tri uplne zcestny zvasty...

Odpovědět  |   | 
Elanius  |  27. 12. 2018 20:44

Proč? Protože v Rusku takový auto neumí?

Odpovědět  |   | 
Peter  |  27. 12. 2018 18:22

V tejto triede áut jednoznačne Mercedes S 600 alebo 650 Maybach.Sedmičkové BMW je strašne škaredé to už radšej nové Audi A 8. Povedal to aj Pepa v autosalone na Prime.

Odpovědět  |   | 
Tommino  |  27. 12. 2018 18:52

Top barva, kdybych ty prachy na sedmu měl, tak si ji vezmu přesně v takové barvě.

Odpovědět  |   | 
homer  |  28. 12. 2018 20:08

ofiko v ceniku se tahle barva jmenuje "lak na nehty u nohou"

Odpovědět  |   | 
foji  |  27. 12. 2018 21:16

Měl jsem možnost se projet a je to opravdu jinej vesmír

Odpovědět  |   | 
M  |  28. 12. 2018 17:14

Cituji:
"A hned se z nenápadného sedanu vyloupnul kousek, za kterým se lidé otáčí.
Jestli je to u tohoto typu auta vítané, těžko říci. Ovšem není to nic, co v provozu způsobí dvanáctiválec."
Může se prosím autor podělit o nějaké postřehy či zážitky, jak na to fialové V12 auto lidi reagují? A zda pozitivně či negativně? Připadá mi totiž, že si dneska nikdo moc aut nevšímá, pokud to vyloženě není zelený Aventador.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

včera | AutoRevue.cz | 5 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 212 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A
Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raději vypínají. IIHS zjišťoval důvod

Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raděj…

Asistence jízdy v pruhu patří k pomocným systémům, které řidiči velice často vypínají. Průzkum IIHS z USA nyní ukázal, že nelibost vůči technologií proudí z jednoduchého důvodu a lze ji přitom lehce vyřešit.

2.  1.  2019 | | 148 N/A