1. Pedro, v ten večer bylo v diskusi opravdu jen pár rozumných příspěvků s věcnými argumenty.
2, To, co jsem Pedro uvedl v příspěvku, nejsou věcné argumenty? Cituji:
"V případě diskutovaného BMW se jedná o specifický model, u kterého je naprosto jasné vzhledem k technickým „detailům“ (motor, hmotnost, velikost, rozměry pneu,…atd.) a k ceně, že zákazník spotřebu řešit nebude. A co se týká dojezdu? Třeba zrovna kuřáci, kteří nekouří při řízení, uvítají, že je spotřeba/dojezd auta donutí zastavit každé 3 hodiny, aby nedostali nikotinový „absťák“. Je více hledisek a každý se může rozhodnout podle svého (podle toho někdo může dát přednost nafovému motoru a měl o něco větší dojezd…).
Mezi námi, co hodně jezdí „někam dál“ přes Německo, nedovedu si představit, že bych udělal třeba těch 1000 km na jeden zátah bez přestávky, i když mi to auto (dojezd) dovolí. Čili když si udělám přestávku, tak mi nevadí během ní si i natankovat (přičemž si tankováním trošku protáhnu i ruce…).
A co se týká konkrétní hodnoty spotřeby jako „parametru“? Každý, kdo toho hodně najezdil a najezdí s různými auty různých motorizací, tak ví, že spotřeba je závislá na mnoha konkrétních podmínkách (stav komunikací, stav vozidla, hmotnost nákladu, počet cestujících v autě, na počasí-vítr, déšť, teplota, hustotě provozu,…) a samozřejmě zejména na tom, kdo a jakým způsobem s autem bude jezdit (platí to hlavně pro hodně výkonná auta s nevadnoucími brzdami, kde může být rozsah spotřeby doslova „neuvěřitelný“…).
Je zbytečné o tom zde vést diskusi, protože bez detailního zohlednění všech podmínek každý může mít svým způsobem pravdu."
3. A co se týká Zelí, to je už řadu let známá osoba, která "perlí", stačí se se podívat do vyhledávače Autorevue a dat prosté "Zelí".
Zde pro Tvoji informaci dávám "zelnaté příspěvky z této diskuse
Zelí | 26. 08. 2018 09:42
Průměrná spotřeba 10 l/100km s třílitrovým šestiválcem a autem ve tvaru skříně ... tomu asi málokdo uvěří. Prostě redaktor je fanda vdolečků a přání otcem myšlenky a tak to na nás zkusil.
Zelí | 26. 08. 2018 18:57
Pan Mička to na nás zkouší. Měl auto půjčené na test a jezdil jako důchodce. Ale no tak, čtenáři nejsou stádo idiotů, kteří jezdili maximálně na kole. Toto číslo Vám vykouzlím na displeji i s RS6, která má 500kw a je to přece jenom větší kanón než tahle tlustá berta.
A ještě pro ukázku od Zelí, o jeho "prázdné hlavě" něco s nedávné diskuse k jinému tématu:
https://www.autorevue.cz/srpen-1968-t-54-t-55-hist... ...
Zelí | 21. 08. 2018 10:50
Propaganda jede na plné pecky. Protiruská útočná žurnalistika, která nás má došikovat do nacistického, evropského houfu, který pod vlajkou nato bude pochodovat na východ je v plném proudu.
Když bylo výročí vstupu germánských hrdlořezů v roce 1938, tak se v tisku buď neobjevilo nic nebo jeden malý článeček.
Toto, co se děje na srpnové téma už cca dva měsíce je masivní výplach mladých mozků tj. lidí, kteří si názor na něco teprve utváří. A podle komentů blogerů to začíná zabírat. Ještě cca před pěti lety to nezabíralo. Propagandisticé oddělení nato šlape na plný výkon, peněz je evidentně dost.
Zelí | 21. 08. 2018 17:55
Pokud bys měl v hlavě mozek, pak by sis uvědomil, že Poláci dnes existují a žijí jen díky rusům. Pokud by tam zůstali v rámci II.svv germáni, tak ti by dokončili to, na čem pracovali po staletí tj. poláky by vymazali z povrchu země. Poláci byli číslem čtyři na germánském likvidačním seznamu a němci je likvidovali zcela systematicky a bezohledně. Poláci měli díky tomu taky jedny z největších ztrát. To, že jim rusové po druhé světové válce vytvořili velké, souvislé území, kde jsou poláci dodnes je jen a jen díky rusům. Poláci jen zapomněli poděkovat.
Jinak co se týká vyhlazování poláků germánama tak, němci hned po vstupu do polska měli připraveny seznamy intelektuálů, vědců, spisovatelů, novinářů v počtu několika desítek tisíc osob, které byly určeny k okamžité likvidaci a během půl roku germáni vyhladili více než padesát tisíc těchto lidí z těchto seznamů. Cílem bylo odříznout z národa horní část a pak postupně likvidovat ten zbytek.
Teď z trochu jiného soudku. Jak známo z informací z výzkumného centra IBM v čr je zvládnuta webová komunikace v textové formě naprosto dokonale tak, že člověk nemá šanci zjisti, že nekomunikuje se strojem. Stroj-robot v předepsaných mantinelech vede komunikaci na libovolné téma. Dokáže to jak ve spisovném jazyku tak i v různých dialektech. Podle posledních informací zveřejněných v LN mají zpracovánu češtinu i v robotické komunikaci hlasové na takové úrovni, že podobně jako u psaného textu nemá běžný člověk šanci odhalit automat. Tím jen chci naznačit, že naprosto šovinistické reakce můžou být dílem nikoli člověka se jménem švejk, ale může to být jeden z mnoha automatů, které jsou rozesety po diskuzních fórech. To, že se nejedná o planou hrozbu, ale i reálné ohrožení je názorně vidět na případu Macron, kde se jim podařilo tímto způsobem stvořit a nainstalovat svého člověka do prezidentského úřadu. Zdravím mukla-robota se jménem švejk a přeju všem pěkný, letní den.
4. Nevím přesně, o co ti jde Pedro. Vrátím se k tvému prvnímu příspěvku Pedro | 27. 08. 2018 11:12, kterým jsi reagoval na moje stanovisko ke spotřebě. Opakuji ti, že jsem se vyjadřoval k benzinové nejsilnější motorizaci, o které je článek a diskuse, a tuto motorizaci si určitě někdo, kdo hledí na peníze (provozní náklady - spotřebu,....) nekupuje a volí slabší naftovou motorizaci. Musíš uznat, že řešit u této motorizace (a ceně tohoto auta) spotřebu bez konkretizace podmínek měření je poněkud úsměvné a jak jsem uvedl ve svém prvním úvodním příspěvku, cituji: "...Je zbytečné o tom zde vést diskusi, protože bez detailního zohlednění všech podmínek každý může mít svým způsobem pravdu."
5. Důkazem toho, že umím diskutovat, je naše diskuse, Pedro.