Minitest BMW 640i xDrive Gran Turismo: Chtějte to nejlepší!

72 komentářů

bob
28. srpna • 9:09

- Je to hnus (uznávám, že je to otázka vkusu)
- Má to malý kufr - vešly se tam dva kufry, další dvě příruční zavazadla už byl problém.
- Díra na trhu, tím myslíte BMW pro babičky na nákup?

JohnST
26. srpna • 23:05

Uz som tu raz spominal, ze tento motor sa neda dostat pri normalnom jazdeni pod 11-12L/100km. Staci par predbiehacich manevrov, alebo viac auto nalozit a spotreba leti aj cez 13L.B-]

Josef
26. srpna • 21:17

Nakouknu večer do této „diskuse“ a nestačím se divit. Rozumný příspěvek aby člověk pohledal... Poněkud nechápu řešení spotřeby u auta této kategorie. Nikdo z diskutujících si ho stejně nekoupí, protože je mimo jejich finanční možnosti (já také ne, jednak to není „moje“ kategorie a jednak můj limit je max 1,5 milionu..). Pokud by si toto „auto“ kupoval a myslel to konkrétní zákazník vážně, tak si tohle auto pořádně osobně vyzkouší a ověří si, jestli bude splňovat jeho požadavky a rozhodně nebude hledět na zdejší „názory“.
Nebo si snad někdo, ze zdejších „diskutujících“ myslí, že jejich „odborné“ názory mají vypovídací hodnotu? Třeba zrovna zdejší „znalec“ Zelí - jeho hloupost a omezenost vystupuje z obsahu textu „mezi řádky“, i když napíše jen dvě věty…
V případě diskutovaného BMW se jedná o specifický model, u kterého je naprosto jasné vzhledem k technickým „detailům“ (motor, hmotnost, velikost, rozměry pneu,…atd.) a k ceně, že zákazník spotřebu řešit nebude. A co se týká dojezdu? Třeba zrovna kuřáci, kteří nekouří při řízení, uvítají, že je spotřeba/dojezd auta donutí zastavit každé 3 hodiny, aby nedostali nikotinový „absťák“. Je více hledisek a každý se může rozhodnout podle svého (podle toho někdo může dát přednost nafovému motoru a měl o něco větší dojezd…).
Mezi námi, co hodně jezdí „někam dál“ přes Německo, nedovedu si představit, že bych udělal třeba těch 1000 km na jeden zátah bez přestávky, i když mi to auto (dojezd) dovolí. Čili když si udělám přestávku, tak mi nevadí během ní si i natankovat (přičemž si tankováním trošku protáhnu i ruce…).
A co se týká konkrétní hodnoty spotřeby jako „parametru“? Každý, kdo toho hodně najezdil a najezdí s různými auty různých motorizací, tak ví, že spotřeba je závislá na mnoha konkrétních podmínkách (stav komunikací, stav vozidla, hmotnost nákladu, počet cestujících v autě, na počasí-vítr, déšť, teplota, hustotě provozu,…) a samozřejmě zejména na tom, kdo a jakým způsobem s autem bude jezdit (platí to hlavně pro hodně výkonná auta s nevadnoucími brzdami, kde může být rozsah spotřeby doslova „neuvěřitelný“…).
Je zbytečné o tom zde vést diskusi, protože bez detailního zohlednění všech podmínek každý může mít svým způsobem pravdu.

Thomas Fuk
26. srpna • 22:06

Taky dobrý pacient :-D:-D
To moudro jste pozřel najednou, nebo konzumace trvala delší dobu? Že se to zdá trochu jako kdybyste to jedl už po expiraci..:-P

Josef
26. srpna • 22:36

Opravdu reprezentativní vyjádření zkušeného znalce - "majitele" GT 535d xdrive... (Tedy podle počtu a charakteru smajlíků... a na základě jeho předchozího sdělení - cituji:"...Míval jsem (tedy vydržel jsem to jen necelý rok a tradá s tím pryč, byl to omyl) GT535d xdrive")...

Thomas Fuk
26. srpna • 23:09

No... a s čím máte problém? To auto bylo nic moc, vysoká spotřeba, zadní vzduchové pérování mlátilo příčných nerovnostech, ovládání asistentů sadou tlačítek u levého kolena jen poslepu, telefonní hovor vypínal noční vidění, bmw ovládání blinkrů a stěračů s nearetovanými páčkami mi lezlo nebetyčně na nervy, servodovírání dveří ve spojení s bezrámovými okny se těžko snášelo s mrazem a sněhem, interiér s přiznanými černými šroubky jak v hyundai, multimediální systém v zadních opěrkách neuměl číst z přední DVD mechaniky, na vnější rozměry auta podměrečný kufr, jehož zakrytí se nezvedá se zadním víkem, musíte s ním manipulovat ručně, příšerné gumové hadice vedení kabeláže do zadního víka a monstrozní ohavné lineární motory jeho zdvihu, omezený komfort jízdy na 40/35% runflatech vpředu/vzadu, stovka dalších minelů, které u auta v této cenové kategorii prostě nechcete a lezou na nervy. A vrchol všeho: autorizovaný servis katastrofa. Vy byste u nich zůstal? Přechod na A7 byl jako skok o 10 let dopředu a do zcela jiné kvalitativní dimenze.

Josef
26. srpna • 23:27

Proč jste si ho tedy kupoval? Všechno, co jste uvedl, může člověk poznat po týdnu. Když je vážný zájem tak se auto půjčí (nepodaří se to ale vždy zadarmo...) a pořádně vyzkouší. Přece člověk nezaplatí ohromné peníze za "zajíce v pytli". Co se týká značkového (nebo snad všech značkových?) servisů v Česku, tak mám zkušenost od kolegy, který BMW servisuje v Německu a je naprosto spokojen (i s cenou). Já měl s BMW jedinou praktickou zkušenost (jak jsem se zmiňoval v diskusích jinde) s M3, moc se mi líbila, bohužel rozhodla cena, moc vysoká na moje možnosti. Koupil jsem nakonec sportovního sedana jiné značky za zajímavou cenu a jsem naprosto spokojen (než jsem ho koupil, tak jsem si předváděcí vůz v téměř shodné konfiguraci pořádně vyzkoušel). Nemusel jsem proto nové auto po roce prodávat (dávat pryč...).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Thomas Fuk
26. srpna • 23:30

Po týdnu ano, po půlhodinové zkušební jízdě s jiným kusem-předváděčkou ne. Přesně jak píšete, po týdnu mi bylo jasné, že jsem udělal chybu. It´s all.

Josef
26. srpna • 23:44

Půl hodiny vybírám a zkouším boty za dva tisíce. Auto za více než milion rozhodně ten týden. O autě za 3 miliony nemluvě.
Jinak raději nebudu rozebírat tu vaši první reakci na můj první příspěvek...

Thomas Fuk
27. srpna • 7:44

Když vám přijdete o auto ("profesionál" v kamionu se rozhodl předjíždět a sešrotoval přitom dva vozy v levém pruhu) a potřebujete být okamžitě mobilní, projdete na internetu skladové vozy, vytipujete dle výbavy a motorizací, co přichází v úvahu, jdete, prohlédnete, svezete se a koupíte. Nic moc jiného vám nezbývá. A já prostě nepředpokládal, že u BMW budou takové kiksy. Ok, zažil jsem, udělil doživotní ban a je to historie.

Josef
27. srpna • 8:30

Kdybych potřeboval být okamžitě mobilní, tak bych rozhodně neexperimentoval a jednoduše si koupil to, co poznám a na co jsem zvyklý. Nebo bych si auto prozatím půjčil. Já to řešit nemusím, mám služební Octavii. Na to, co kupuji jako soukomé, mám vždy dost času a dávám si pozor, abych nekoupil něco, co mi nesedí - nevyhovuje.To, co jste vyjmenoval, cituji:
"...ovládání asistentů sadou tlačítek u levého kolena jen poslepu, bmw ovládání blinkrů a stěračů s nearetovanými páčkami mi lezlo nebetyčně na nervy, interiér s přiznanými černými šroubky jak v hyundai, multimediální systém v zadních opěrkách neuměl číst z přední DVD mechaniky, na vnější rozměry auta podměrečný kufr, jehož zakrytí se nezvedá se zadním víkem, musíte s ním manipulovat ručně, příšerné gumové hadice vedení kabeláže do zadního víka a monstrozní ohavné lineární motory jeho zdvihu, stovka dalších minelů, které u auta v této cenové kategorii prostě nechcete a lezou na nervy."
- to lze poznat při pouhém prohlédnutí a vyzkoušení v showroomu u prodejce a nepotřebuje se ani zkušební jízda. Už jen to, co jste uvedl a co jsem citoval, by mělo dostačovat k tomu, aby zákazník řekl NE a šel vybírat a kupovat jinam.A to další, co jste jmenoval, cituji:
"...omezený komfort jízdy na 40/35% runflatech vpředu/vzadu
servodovírání dveří ve spojení s bezrámovými okny se těžko snášelo s mrazem a sněhem,..."
- to jsou charakteristické vlastnosti a charkteristické prvky auta, pro které si je některý zákazník právě kupuje. Takže další důvod, abyste pro případ, že s těmito nestandardními prvky nemáte zkušenosti, byl na pozoru a "neexperimetoval" při koupi.Podle vaší věty, cituji:
"Přechod na A7 byl jako skok o 10 let dopředu a do zcela jiné kvalitativní dimenze."
- to spíš vypadá na problém u vás a ne u auta. Jednoduše řečeno - Vám se líbí a vyhovuje A7. Pokud jste kupoval tu A7 opět stejným způsobem jako do BMW po pouhé půlhodinové projížďce kolem autosalonu, tak jste jednoduše "střelec" a ne zákazník, který si vybírá a kupuje přesně to, co mu vyhovuje, co se mu líbí a co přesně splňujje jeho požadavky a ví, co chce. Takže kritiku od vás a podobných "expertů" na předmětné auto BMW neberu, protože to, co jste uvedl jako minus, může být pro některé zákazníky jako velké plus (bezrámová okna, runflaty, interier s černými šroubky, velikost a řešení zavazadlového prostoru přiměřené potřebám,...atd.
To bezrámové okno (servootvirání) občas zlobí třeba i u WV CC. Není to ale nic neřešitelného. Já osobně bych ale bezrámové okno volil pouze u "leštěnky" - auta pro radost, které používám jenom někdy a které není jediné, se kterým mohu jezdit.
Na závěr - hlavně že jste se poučil a jste s A7 naprosto spokojen... I tak ale přemýšlím, jak člověk po takové zkušenosti může reagovat v diskusi způsobem, jako vy (ta první reakce...).

x12345678
27. srpna • 9:23

Ještě že je svět obohacen o podobné Josefy, co v každé situaci vše vědí, všude byli, vše umí, a díky své bezchybnosti do detailu poradí. Co bychom si bez nich vůbec počali?

Josef
27. srpna • 10:14

Je to věcí stran pohledu na obsah a zaměření diskuse obecně, milé x12345678. Pokud má být předmětem diskuse jenom blábolení a bezobsažné kritizování a "nadávání" na značky a auta a řešení různých "mindráků" (závist,...), tak jsou moje příspěvky bezpředmětné. Pokud se ale jde k věci a k "jádru pudla", tak si myslím, že moje příspěvky mají význam. Ukazalo se to zrovna v tomto diskusním vláknu - jak je to s tou "nespokojeností" s výrobkem BMW a jak je vlastně příčinou ne špatné auto, ale špatný výběr (auto neplňuje požadavky zákazníka) a způsob výběru. Stejně tak je to i s tím řešením "problému" spotřeby...
Myslím si, že když je tento web o autech, tak by se mělo diskutovat věcně a "technicky" se správnými argumenty ke konkrétní kategorii, značce a modelu.
Přece zrovna tu spotřebu nebude řešit zákazník, který si koupí auto za 3 miliony a naopak spotřeba může být zásadním argumentem pro člověka žijícího na vesnici, který dojíždí autem denně daleko do práce a má bohužel velmi často i nízký plat. Tento člověk ale kupuje jinou kategorii aut, než předmětné BMW a velmi často musí kupovat pouze letité ojetiny. Nemá ale smysl, aby tato kategorie lidí diskutovala o spotřebě BMW za 3 miliony, že?
(Jen poznamenám, že o souvislosti spotřeby s dojezdem jsem se zmínil výše a sdělil i názor/zkušenosti z praxe...)

Pedro
27. srpna • 11:12

S tou spotřebou se samozřejmě mýlíš tak, že víc se mýlit nemůžeš. Kupec 5er/6er samozřejmě spotřebu řeší bez ohledu na to zda auto stojí 2 nebo 3 miliony. Samozřejmě, že tato auta nekupují chudí lidé, ale ten kdo nějaké peníze má je ve velké většině nezískal tak, že je našel na ulici, ale tak, že musel umět tvrdě hospodařit se svými penězi a uměl je dobře investovat. A takový člověk dobře ví, že investice do litrů paliva navíc není dobrá investice a snaží se takové špatné investice omezit i když má velký majetek. Proč myslíš, že 90% těchto aut se prodá v dieselů? Myslí si snad tito lidé, že diesel má větší výkon, nebo lepší zvuk, nebo lepší podání výkonu, nebo hladší běh, nebo lepší zvuk? Ne všichni ví, že jejich hlavní výhoda je nižší spotřeba a tedy náklady na provoz. Jenom 10% z nich jsou řekněme fajnšmekři, kteří jsou si ochotni připlatit za lepší pohon s benzínem. Těch 90% raději vezme ušetřených 100 či 200 tczk a vrazí je podnikání, kde jim vynesou dalších 100 nebo 200tczk.

Josef
27. srpna • 12:21

Milý Pedro | 27. 08. 2018 11:12, tento článek je ale o:" ...nejsilnější agregát nabídky, jehož životodárnou kapalinou je benzin." - jak je uvedeno v nadpisu. Sám jsem ve svém příspěvku uvedl.:"...V případě diskutovaného BMW se jedná o specifický model, u kterého je naprosto jasné vzhledem k technickým „detailům“ (motor, hmotnost, velikost, rozměry pneu,…atd.) a k ceně, že zákazník spotřebu řešit nebude."... a pokračoval jsem...."Je více hledisek a každý se může rozhodnout podle svého (podle toho někdo může dát přednost nafovému motoru aby měl o něco větší dojezd…".Když se chceš Pedro zapojit do diskuse, tak si musíš přečíst to, co napsali všichni diskutující a zejména pak článek, o kterém se diskutuje (nebo alespoň jeho úvod).Pokud se vrátím k té "spořivosti", tak i v případě hodně rozšířeného modelu BMW řady 3 si lidé s důrazem na spořivost kupují většinou nižší motorizace (velmi často volí naftu) a ne vrcholovou M3, která je na špici cenou i výkony. Tu M3 (neplést s paketem M3) si ve srovnání s ostatními BMW 3 kupuje minimální množství zákazníků.
Podobně tomu bude i v případě modelu BMW 640i xDrive Gran Turismo s nejsilnějším benzinovým motorem, o kterém je článek a diskuse k němu.

Pedro
27. srpna • 12:40

Jenže tvůj argument, že naftu volí ten, kdo chce větší dojezd je stejný nesmysl, jako to co jsi napsal dále, tedy ".....Přece zrovna tu spotřebu nebude řešit zákazník, který si koupí auto za 3 miliony a naopak spotřeba může být zásadním argumentem pro člověka žijícího na vesnici,.....".
Větší dojezd je jenom side effect nízké spotřeby. Kdyby lidé chtěli jenom velký dojezd, tak v automobilkách nesedí jenom úplní tupci a prostě by k benzínovému motoru dali třeba 100 litrovou nádrž (což nakonec i často v rámci příplatkové výbavy dělají). Primární důvod pro kupování dieselů je nízká spotřeba. A je jedno jestli jde o dodávku za 800 tczk nebo o auto za 3 mega.

Josef
27. srpna • 13:23

Kdyby sis pořádně přečetl celou diskusi, tak by věděl, že ten dojezd je míněn v kontextu spotřeby. Protože pokud mám nabídnutou v daném modelu jednu nádrž pro oba druhy motorů, tak tou volbou naftového motoru přece zvýším dojezd vyplývající z nižší spotřeby. Jinak tvoje, cituji: "Primární důvod pro kupování dieselů je nízká spotřeba." platí dnes ale jen pro velká auta. U městských "prdítek" to nemá význam - rozdíl spotřeby vůči "modernímu" benzinovému motoru je tak malý, že se nevyplatí. Tedy zatím. Pokud budou "kopírovat" přímovstřikové přeplňované benzinové motory "trend" nafťáků (filtry pevných částic,...), tak se může stát, že se opět nafta vyplatí i u malých motorů/malých aut.
A co se týká toho dojezdu vůči velikosti nádrže, tak jsem sdělil svůj názor, který asi zohleňují i výrobci v projektování aut - musí se přece dělat přestávky a tím je jedno, jestli v rámci některé přestávky se natankuje i palivo. Nikdo přece nejede 10 hodin v kuse bez zastavení... Proto je veliká nádrž nesmyslem (tedy pokud se nejedná o auto pro expedici přes Saharu v Africe, ale v tomto případě se pomáhá kanystry a tudíž to nebrání pomáhat si s těmi kynystry ani v Evropě...)

Pedro
27. srpna • 15:21

Velká nádrž samozřejmě nesmysl není, speciálně prémie často nabízí za příplatek větší nádrž, namátkou mi naposledy utkvěl v paměti třeba nový Touareg.
Když někdo jede brzy ráno z Prahy do Mnichova na pracovní jednání a pozdě v noci se vrací domů, tak určitě uvítá, že během cesty nemusí vystupovat v noci a v zimě někde na nějaké zaplivané pumpě na dálnici.
A kanystry (tedy ty plné benzínu) se v řadě evropských zemí v běžném osobáku nesmí vozit.

Josef
27. srpna • 15:52

Hele Pedro, nějakých 390-400 km dojedeš rozumným tempem i s tím zde dikutovaným benzinovým BMW. No a v Mnichově natankuješ na cestu zpět do Prahy. V čem tedy problém?;-)
Jinak tedy jezdím hodně po Německu, Belgii a Nizozemí a o "zaplivanou pumpu" jsem nikde na dálnici nezavadil. Příště tedy zkus jinou "pohádku".
Na závěr mohu zopakovat to, jsem v diskusích už napsal mnohokrát. Ať si každý vybere auto podle svých požadavků, svého přání, vkusu, hlavně, aby byl spokojen. Ne jako jeden zdejší "expert" Thomas Fuk, který si koupí auto BMW, které mu nevyhovuje, aby ho po roce prodal a celý rok se s ním navíc otravoval. A různé "rady" a "doporučení" zdejších "expertů" ať bere každý s velkou rezervou.
Stejně tak není dobré věřit různám prospektům a "testům" v časopisech a na webu. Každý má jiné vnímání, jinak jezdí, má jiné představy o dynamice auta a třeba i o té "spotřebě". Někomu stačí dojezd 400 km a někdo jiný potřebuje minimálně 1000 km. Někdo chce jen benzin a při slovu nafa se mu ježí chlupy... No a co má být, vždyť je to jedno. Někomu se líbí a je spokojen s Q7, jiný je šťastný z Touaregu a někdo hold musí mít jen ten Cayenne. A někdo zase to BMW, o kterém se diskutuje. A to už nehovořím o jiných kategoriích aut, které jsou pro dlouhé cesty po dálnicích západní Evropy určitě pohodlnější než zde diskutovaný BMW "GT". Někdo to vidí jinak a já mu to neberu, je to každého svobodná volba.

Pedro
27. srpna • 16:08

V tom, že v Mnichově dojedu do podzemních garáží, kde není žádná pumpa a nevidím důvod motat se někde po Mnichově a hledat pumpu.
Tak pokud jsou pro tebe třeba německé pumpy vzorem čistoty a gastronomické přitažlivosti, tak nemá cenu dál argumentovat, pro mě tedy nejsou (pro dokonalé vyléčení takového názoru se stačí zajít podívat na WC po tureckém řidiči kamionu, to že to pečlivý Němec hned omyje wapkou na "skvělém" dojmu nic nemění).
Nevím, proč kolegu nazýváš expertem, přiznal, že si prostě jenom blbě vybral a argumenty proč dal celkem rozumné (i když souhlasím osobně jenom s částí, ale to na věci nic nemění). Tvoje snaha dělat z něj hlupáka jenom proto, že si auto týden netestoval je dětinská a směšná.

Josef
27. srpna • 16:54

Najít pumpu v Mnichově není problém. Samozřejmě, pokud máš požadavek jezdt na jedno natankování Praha - Mnichov a zpět, je to tvoje volba. Pokud jezdíš jen ten Mnichov a nebudeš jezdit nic jiného, tak to je rozumné řešení. Jenže pokud bys jezdil třeba do Mannheimu nebo do Frankfurtu, tak ti tvoje řešení nepomůže a budeš muset tankovat po cestě.
Nezmiňoval jsem nikde, že německé pumpy jsou vzorem čistoty a gastronomické přitažlivosti, to mi nepodsouvej. Reagoval jsem na tvoji terminologii, cituji tě: "nějaké zaplivané pumpě na dálnici". Většinou tankuji mimo dálnice, protože mé cíle cest leží mimo dálnice a s čistotou nemám problémy. Ani na těch dálnicích, i když tam je to o něco horší. Záleží na pohledu na věc. Nejsem zvyklý na luxusní hotely, a proto mám asi práh vnímavosti poněkud na tolerantnější úrovni. Když jsme u toho tankování, řešení s osobním řidičem tě nenapadlo? To bys nemusel tankovat vůbec a nemusel bys ani kroutit volantem a vzadu by sis pochrupoval nebo pracoval podle potřeby.JInak se nediv mé reakci, protože na můj zcela neutrání příspěvek, který nebyl určen jemu, reagoval, cituji:
"Thomas Fuk | 26. 08. 2018 22:06
Taky dobrý pacient
To moudro jste pozřel najednou, nebo konzumace trvala delší dobu? Že se to zdá trochu jako kdybyste to jedl už po expiraci.."Když někdo "vyplodí" takovou reakci v diskusi, tak je to s podivem, že to udělá po tom, co sám udělal chybu s nákupem BMW. A ty jeho argumenty, nezlob se, když přijdu k autu a má podle mne malý kufr, tak končím a jdu vybírat jinam něco jiného. Na to není potřeba ani těch 30 minut předváděcí jízdy kolem showroomu. Když někdo dělá takové chyby, což je lidské a nic proti tomu, může být. Jen by se ten "někdo" neměl navážet do druhých.
Jo a hlupákem nazval on mne a já pouze v reakci na něj připomenul, že tím hlupákem je spíše on než já. Můj příspěvek, který kritizoval, i kdyby byl opravdu "ptákovinou", je úplně nic proti té jeho "chybě" s nákupem. Soudě podle toho malého kufru to ale nevypadá na chybu, ale opravdu na hloupost. Koupit si drahé auto a teprve potom zjistit, že má malý kufr, to bys Pedro považoval jen za chybu?

Pedro
27. srpna • 17:19

Jestli umím číst, tak první kdo tu pozurážel diskutující aniž by se namáhal věcnými argumenty byl nějaký Josef 26. 08. 2018 21:17
Cituji:
….Nakouknu večer do této „diskuse“.....
...rozumný příspěvek aby člověk pohledal...
…. Nebo si snad někdo, ze zdejších „diskutujících“ myslí, že jejich „odborné“ názory mají vypovídací hodnotu?...
….Třeba zrovna zdejší „znalec“ Zelí - jeho hloupost a omezenost vystupuje z obsahu textu „mezi řádky“, i když napíše jen dvě věty…

Josef
27. srpna • 18:08

1. Pedro, v ten večer bylo v diskusi opravdu jen pár rozumných příspěvků s věcnými argumenty.2, To, co jsem Pedro uvedl v příspěvku, nejsou věcné argumenty? Cituji:
"V případě diskutovaného BMW se jedná o specifický model, u kterého je naprosto jasné vzhledem k technickým „detailům“ (motor, hmotnost, velikost, rozměry pneu,…atd.) a k ceně, že zákazník spotřebu řešit nebude. A co se týká dojezdu? Třeba zrovna kuřáci, kteří nekouří při řízení, uvítají, že je spotřeba/dojezd auta donutí zastavit každé 3 hodiny, aby nedostali nikotinový „absťák“. Je více hledisek a každý se může rozhodnout podle svého (podle toho někdo může dát přednost nafovému motoru a měl o něco větší dojezd…).
Mezi námi, co hodně jezdí „někam dál“ přes Německo, nedovedu si představit, že bych udělal třeba těch 1000 km na jeden zátah bez přestávky, i když mi to auto (dojezd) dovolí. Čili když si udělám přestávku, tak mi nevadí během ní si i natankovat (přičemž si tankováním trošku protáhnu i ruce…).
A co se týká konkrétní hodnoty spotřeby jako „parametru“? Každý, kdo toho hodně najezdil a najezdí s různými auty různých motorizací, tak ví, že spotřeba je závislá na mnoha konkrétních podmínkách (stav komunikací, stav vozidla, hmotnost nákladu, počet cestujících v autě, na počasí-vítr, déšť, teplota, hustotě provozu,…) a samozřejmě zejména na tom, kdo a jakým způsobem s autem bude jezdit (platí to hlavně pro hodně výkonná auta s nevadnoucími brzdami, kde může být rozsah spotřeby doslova „neuvěřitelný“…).
Je zbytečné o tom zde vést diskusi, protože bez detailního zohlednění všech podmínek každý může mít svým způsobem pravdu." 3. A co se týká Zelí, to je už řadu let známá osoba, která "perlí", stačí se se podívat do vyhledávače Autorevue a dat prosté "Zelí".Zde pro Tvoji informaci dávám "zelnaté příspěvky z této diskuse
Zelí | 26. 08. 2018 09:42
Průměrná spotřeba 10 l/100km s třílitrovým šestiválcem a autem ve tvaru skříně ... tomu asi málokdo uvěří. Prostě redaktor je fanda vdolečků a přání otcem myšlenky a tak to na nás zkusil.
Zelí | 26. 08. 2018 18:57
Pan Mička to na nás zkouší. Měl auto půjčené na test a jezdil jako důchodce. Ale no tak, čtenáři nejsou stádo idiotů, kteří jezdili maximálně na kole. Toto číslo Vám vykouzlím na displeji i s RS6, která má 500kw a je to přece jenom větší kanón než tahle tlustá berta.A ještě pro ukázku od Zelí, o jeho "prázdné hlavě" něco s nedávné diskuse k jinému tématu:
https://www.autorevue.cz/srpen-1968-t-54-t-55-hist... ...
Zelí | 21. 08. 2018 10:50
Propaganda jede na plné pecky. Protiruská útočná žurnalistika, která nás má došikovat do nacistického, evropského houfu, který pod vlajkou nato bude pochodovat na východ je v plném proudu.
Když bylo výročí vstupu germánských hrdlořezů v roce 1938, tak se v tisku buď neobjevilo nic nebo jeden malý článeček.
Toto, co se děje na srpnové téma už cca dva měsíce je masivní výplach mladých mozků tj. lidí, kteří si názor na něco teprve utváří. A podle komentů blogerů to začíná zabírat. Ještě cca před pěti lety to nezabíralo. Propagandisticé oddělení nato šlape na plný výkon, peněz je evidentně dost.Zelí | 21. 08. 2018 17:55
Pokud bys měl v hlavě mozek, pak by sis uvědomil, že Poláci dnes existují a žijí jen díky rusům. Pokud by tam zůstali v rámci II.svv germáni, tak ti by dokončili to, na čem pracovali po staletí tj. poláky by vymazali z povrchu země. Poláci byli číslem čtyři na germánském likvidačním seznamu a němci je likvidovali zcela systematicky a bezohledně. Poláci měli díky tomu taky jedny z největších ztrát. To, že jim rusové po druhé světové válce vytvořili velké, souvislé území, kde jsou poláci dodnes je jen a jen díky rusům. Poláci jen zapomněli poděkovat.
Jinak co se týká vyhlazování poláků germánama tak, němci hned po vstupu do polska měli připraveny seznamy intelektuálů, vědců, spisovatelů, novinářů v počtu několika desítek tisíc osob, které byly určeny k okamžité likvidaci a během půl roku germáni vyhladili více než padesát tisíc těchto lidí z těchto seznamů. Cílem bylo odříznout z národa horní část a pak postupně likvidovat ten zbytek.
Teď z trochu jiného soudku. Jak známo z informací z výzkumného centra IBM v čr je zvládnuta webová komunikace v textové formě naprosto dokonale tak, že člověk nemá šanci zjisti, že nekomunikuje se strojem. Stroj-robot v předepsaných mantinelech vede komunikaci na libovolné téma. Dokáže to jak ve spisovném jazyku tak i v různých dialektech. Podle posledních informací zveřejněných v LN mají zpracovánu češtinu i v robotické komunikaci hlasové na takové úrovni, že podobně jako u psaného textu nemá běžný člověk šanci odhalit automat. Tím jen chci naznačit, že naprosto šovinistické reakce můžou být dílem nikoli člověka se jménem švejk, ale může to být jeden z mnoha automatů, které jsou rozesety po diskuzních fórech. To, že se nejedná o planou hrozbu, ale i reálné ohrožení je názorně vidět na případu Macron, kde se jim podařilo tímto způsobem stvořit a nainstalovat svého člověka do prezidentského úřadu. Zdravím mukla-robota se jménem švejk a přeju všem pěkný, letní den.4. Nevím přesně, o co ti jde Pedro. Vrátím se k tvému prvnímu příspěvku Pedro | 27. 08. 2018 11:12, kterým jsi reagoval na moje stanovisko ke spotřebě. Opakuji ti, že jsem se vyjadřoval k benzinové nejsilnější motorizaci, o které je článek a diskuse, a tuto motorizaci si určitě někdo, kdo hledí na peníze (provozní náklady - spotřebu,....) nekupuje a volí slabší naftovou motorizaci. Musíš uznat, že řešit u této motorizace (a ceně tohoto auta) spotřebu bez konkretizace podmínek měření je poněkud úsměvné a jak jsem uvedl ve svém prvním úvodním příspěvku, cituji: "...Je zbytečné o tom zde vést diskusi, protože bez detailního zohlednění všech podmínek každý může mít svým způsobem pravdu."5. Důkazem toho, že umím diskutovat, je naše diskuse, Pedro.

Jedna Bedna
27. srpna • 20:30

hustej magor

jogurt
27. srpna • 15:34

že s tím ohonem diskutuješ.....ztráta času. Brouk Pytlík

Josef
27. srpna • 15:57

Hele jogurt | 27. 08. 2018 15:34 - podíval jsem se na tvé "příspěvky" v této diskusu a za jejich formu a obsah by se styděl i ten Brouk Pytlík. Ale můžeš se klidně předvádět dál. Hlavně, když ti to dělá radost.

Josef
27. srpna • 10:19

Ještě dovětek, milé x12345678 | 27. 08. 2018 09:23. Proč sem zrovna do této diskuse chodíš? Jaký máš důvod? Chceš se něco dozvědět, nebo se jen "bavit" bezobsažným "kibicováním"?
Soudě podle minusů se dá předpokládát, o jakou "kategorii" lidí, kteří sem zabrousí jde a co tito lidé od "diskuse" očekávají.

jogurt
27. srpna • 10:41

Ještě dovětek, milý Josefe, člověk s přezdívkou x12345678 je mezinárodně uznávaný odborník na vývoj pohonných jednotek a zas až tak moc tu nediskutuje, spíš jen výjimečně, je to můj kamarád a bývalý kolega. Pokud na váš strom rozsáhlých mouder reagoval, tak asi proto, že pukal smíchy. Mějte se.

Josef
27. srpna • 12:29

Jogurte, žádný "mezinárodně uznávaný odborník na vývoj pohonných jednotek" není v naprosté většině případů arogantní nafoukanec a jízlivec. V drtivé většině případů jsou opravdoví odborníci velmi skromní lidé a jsou velmi opatrní v jakýchkoliv rezplutních závěrech a stanoviscích a nikdy "nepukají smíchy" nad stanovisky a názory, které vyslechnou s vůbec nereagují způsobem "tvého kamaráda".
Existují ale ty výjimky potvrzující pravidlo, což je asi případ toho tvého kamaráda. Pakliže tedy jestli vůbec existuje...Že, jogurte?;-)

Josef
27. srpna • 12:38

Jo, ještě jogurte mne napadlo, že by sem do diskuse mohl napsat ten tvůj kamarád - odborník na motory třeba něco zrovna o tom nejsilnějším benzinovém motoru v diskutovaném BMW. Já o tom motoru nic nevím a rád se něco nového dozvím. Nebo může přispět i něčím o "obyčejných" motorech montovaných do Škodovek či Hyundai, výrobců, o kterých se zde vedou rozsáhlé "diskuse".

Thomas Fuk
27. srpna • 13:47

Bože, to je vůl...a grafoman k tomu :-O

Josef
27. srpna • 14:40

Pane Thomasi Fuku, zatím soudě podle toho, co jste napsal jak jste koupil BMW, tak to označení "vůl" je objektivně přesnější na vás.:-)

jogurt
27. srpna • 15:10

korunovanej :-D

Josef
27. srpna • 15:28

Došly jogurtovi argumenty?:-)
Hele my víme, že jsi nejlepší, nechytřejší a máš máš nejširší a nejhlubší vědomosti o autech a samozřejmě máš to nejlepší auto alespoň za ty 3 miliony... A bohaté zkušenosti za volantem nejrůznějších superaut...;-)

Jedna Bedna
27. srpna • 20:32

V které léčebně přebýváš, člověče? Tebe těžko můžou nechat běhat bez dozoru a medikace.

Josef
27. srpna • 14:22

Tak napiš něco obsažného a sdělného ty, Čáryfuku.;-) Zatím jsi předvedl jen puberťácké "kibicování" a informace typu JPP.

Peter
26. srpna • 14:08

Wtf?Mr. redaktor má problém s očami? K vozidlu čo vyzerá ako prasopes dať titulok "Chtějte to nejlepší!" treba naozaj absenciu videnia, alebo nedostatok úcty k čitateľom.

Jan Mička
26. srpna • 14:12 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Dobrý den,zkuste si nejdříve přečíst test ;-)Mějte se,Honza

Aladin
26. srpna • 17:03

Dobrý den pane Mičko,
nešlo by prosím výhledově něco udělat s fotogalerií? Zde 81 Fotek je paráda, ale rád bych si vybral, která se mi zobrazí a ne to nuceně vše projíždět. Díky.

jogurt
26. srpna • 17:08

to byste málo klikal a přiteklo málo reklamních mincí :-P

Anti-automat
26. srpna • 10:44

jednoznacnie diesel.a/ dostanete ZF, ktora je dimenzovana na vacsi krutiaci moment /inymi slovami, dostanete prevodovku/
b/ budete jazdit s vacsim dojazdom...no a uspornejsie.

WP
26. srpna • 13:16

Aha, tady je asi jaká převodovka?

jogurt
26. srpna • 18:27

ZF8HP... akorát je dimenzovaná o 350Nm níž ;-)

Anti-automat
27. srpna • 18:07
François
26. srpna • 10:04

Ambientní vůně v interiéru, to je vskutku inovace, která vyžaduje samostatný odstavec v minitestu... Citroën C4 od roku 2004. Jak píše kolega výše - autor je evidentně fanoušek frgálů 😀

Jan Mička
26. srpna • 13:32 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Řekněme, že není frgál jako frgál :-D;-)

Jan Taraba
27. srpna • 20:36

Pane Mičko, nechtěl byste v zájmu zachování alespoň zbytku slušné a konstruktivní diskuse výplody toho psychopatického grafomana vymazat?

Josef
27. srpna • 21:25

Že to zrovna vadí nějakému Janu Tarabovi, který nenapsal žádný příspěvek a nezapojil se vůbec do diskuse. A tím nepřispěl svojí aktivitou, aby diskuse byla slušná a konstruktivní a aby se z ni něco člověk dozvěděl... Jane Tarobo - předveďte se, prostoru máte dostatek a nikdo vám nebrání abyste sem do diskuse něco slušného a konstruktivního napsal.

jogurt
26. srpna • 17:07

není 740d versus paskvil řady 218, to nevypadá jako auta stejného výrobce

Cikrt
26. srpna • 9:49

Co je to všechno platné, když je to pořád nevzhledná ropucha jako byla v minulé generaci. Hlavně zezadu je to pořád disproporční jak tlustá Berta.
https://www.autorevue.cz/ShowArticleImageFull.aspx...
Pětka nebo sedmička jsou elegancí někde úplně jinde.

Zelí
26. srpna • 9:42

Průměrná spotřeba 10 l/100km s třílitrovým šestiválcem a autem ve tvaru skříně ... tomu asi málokdo uvěří. Prostě redaktor je fanda vdolečků a přání otcem myšlenky a tak to na nás zkusil.

Stan
26. srpna • 15:26

Lidi, vy jste fakt picusove. Jakakoliv recenze na vw a hned jsou autori uplaceni, nadsena recenze na bawko a razem je vw zapomenuto a uz je to zase spatne. Urcite jsi to auto take ridil a sve bludy mas o co oprit...

Jan Mička
26. srpna • 13:33 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Myslím, že tady to jde vidět poměrně hezky ;-)https://www.autorevue.cz/ShowArticleImageFull.aspx...

jogurt
26. srpna • 17:06

ale no tak, 110km/h na dálnici a ještě k tomu pokud možno v klesání, to dá i Landcruiser V8.... pojďme si povídat o reálných 12l v normálním provozu a 15l na německé dálnici, to už bude vypadat reálně. Jak že velká je nádrž? 70l??, dejme tomu, že rozumné ji nedojet do mrtě, takže použitelných je 60 = <500km dojezd je hraniční s lehkou nohou na plynu...takže nicmoc.
Být tam 100+l, ani neceknu.

Zelí
26. srpna • 18:57

Pan Mička to na nás zkouší. Měl auto půjčené na test a jezdil jako důchodce. Ale no tak, čtenáři nejsou stádo idiotů, kteří jezdili maximálně na kole. Toto číslo Vám vykouzlím na displeji i s RS6, která má 500kw a je to přece jenom větší kanón než tahle tlustá berta.

Thomas Fuk
26. srpna • 10:46

Míval jsem (tedy vydržel jsem to jen necelý rok a tradá s tím pryč, byl to omyl) GT535d xdrive. Mechanicky super auto, na 313HP/600Nm to vzhledem k hmotnosti 2+tuny moc nejelo a žralo to (diesel) 9-11 a to nejsem závodník. Tohle vypadá o dost lépe, než bachraté pětkové GT designed by psycho Bangle, možná to nemá úplně všechny neduhy a chyby 5GT, ale pořád je to v podstatě ani ryba ani rak, není to ani limo, ani SUV, něco mezi tím. Otázkou je, zda je to výhoda nebo nevýhoda. Já bych řekl, že spíš nevýhoda.
To, co mě ovšem od BMW rychle vypudilo, byl značkový servis......to je jen pro otrlé

Neurotic
26. srpna • 10:34

To, že řvoucí vibrující litrový tříválec žere 15/100 neznamená, že kultivovaný motor nemůže žrát mín a 10/100 je pořád dost v manuálu a bez xdrive to umí za 8/100:-))

Thomas Fuk
26. srpna • 10:51

neumí :-P

Lojzic
27. srpna • 11:23

mam 740dx drive a jezdim dlouhodoby prumer 8.9.najeto 150 000km

Thomas Fuk
27. srpna • 11:36

To přesně sedí. GT je těžší a vyšší, tak litr navíc je v relaci.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lojzic
27. srpna • 23:54

GT je vyssi, ale je lehci nez 740x drive.

WP
26. srpna • 13:15

Ne, ty to neumíš, ten motor samozřejmě ano.:-)

R
26. srpna • 14:40

Někdo si koupi auto za 2,5 mio a řeší spotřebu...tak to je fakt mimo mísu 😂 teda ty rozdíly jestli za 8 nebo 10 🤪

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Thomas Fuk
26. srpna • 16:58

Další, co nechápe, že nejde o spotřebu jako číslo, ale dojezd na nádrž. Toto je Gran Turismo tedy v překladu auto na velké cesty, je sakra rozdíl, jestli bude tankovat po 400 nebo po 900km. Což tedy při nádrži pouhých 70l nedá bohužel ani GT640d.

Cikrt
26. srpna • 10:21

Při troše snahy to za 10litrů evidentně jde.
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/6-BMW/38-5e... ...

Thomas Fuk
26. srpna • 10:50

tak určitěěě... s GT535d jsem taky dokázal jet za 7,5 (z Brenneru s kopce do Bolzana), ale normálně žrala něco nad 10.

bx
26. srpna • 9:18

uff - pořád je to asi sportovnější a praktičtější sedma - a to vyplatí
dovolím si malé dloubnutí - limuzínu si řídí sám jen křupan a gétéčko je limo, která to vyvrací

a
28. srpna • 22:55

Tak to asi většina zákazníků, co kupují S-Klasse, 7er nebo A8 jsou tím pádem křupani, protože s řidičem jezdí rozhodně menší část z nich.

TWR
27. srpna • 12:50

Sportovnější? 5er nebo 7er jsou daleko sportovnější auta, nižší karoserie, nižší těžiště, pevná struktura karoserie díky karosérii sedan (tato 6er má karoserii, která je vzhledem k řešení zádě ve stylu liftback daleko náchylnější ke kroucení na nerovnostech). Tahle almara na kolech (jakýsi pseudokříženec MPV a liftbacku) je všechno možné (velká, praktická etc.) jenom ne sportovní.

Drahoslav Vejsasa
26. srpna • 10:45

kdyby to byl koncern, tak je to úžasné auto..!

Thomas Fuk
26. srpna • 10:49

....koncern se do podobného konceptu naštěstí nepustil a vystačil si s A7. A dobře udělal :-P

Doporučujeme

Články odjinud