Minitest BMW 640d xDrive GT: Svatební povoz, dálniční expres i luxusní náklaďák

55 komentářů

Rolf
8. listopadu • 6:02

Výborný motor a převodovka, ovšem chcete-li lepší a podstatně hezčí auto jdete do nové Audi A7.

Dinar
8. listopadu • 7:36

Souhlas s tím, že je A7 hezčí, hlavně proto, že je to zcela jinak koncipované auto než GT6, což auto rodinné, praktické. A7 prostě není jeho soupeř, ta má zadní dveře jen pro parádu, dozadu si sedne leda beznohý s placatou hlavou. Ne všechny modely bmw a audi stojí proti sobě, GT6 a A7 jsou pěkným příkladem, A7 se dá koncepcí srovnat spíše s 8GC, jakkoliv jsou to zase cenově trochu jiná patra. A pokud jde o to "lepší", tak zrovna v tom podstatném, motor-převodovka, je akt. V6 tdi s automatem to největší zoufalství, které audi za poslední roky předvedlo. Na souhru R6d a automatu u BMW se dívá z hodně velké dálky.

MM
8. listopadu • 10:27

Souhlasím. A7 je rozhodně daleko hezčí auto, ale zcela jiné. Když jsem s ním naposled jel, nechápal jsem jak mohli tak strašně zbabrat sladění motoru a převodovky.

jogurt
8. listopadu • 19:08

Pokud je řeč o V6TDI 210kW ve spojení s 7S-Tronic, pak ano, to není ideál, měkké nastavení motoru s nelineárním nástupem v prvních 30% dráhy pedálu plynu nesedí s tvrdě nastavenou převodovkou. Ale všechny motory s 8HP Tiptronic jsou naprosto v pohodě. Tam žádný problém nebyl a není.

Rolf
9. listopadu • 17:49

Je lepší jít do 55 TFSI, ta převodovka není úplně ideální, ale motor je skvělý a to zpracování a design je úchvatný, i s pohodlnou spotřebou, pokud nejezděte jako prase, zkoušel jsem obě auta, A7 je lepší auto v komplexnosti, navíc podstatně krásnější jehož design bude stárnout jen velmi pomalu a proste vas baví více. To o 6gt neplatí, ta už je stará dneska. Interiér doslova příšerný, podvozek děs, řízení gumové a nepřesné.

Roman
7. listopadu • 23:22

Může jezdit jak chce, ale je to největší pizda v portfóliu BMW.

Nojono
8. listopadu • 0:15

intenzivně soutěží o titul s X4

Link
8. listopadu • 9:20

X4 není hezká, ale tohle je odpudivý kýbl hov.en. Pod zkratkou GT si představím Ford GT, Contík, řadu Ferrari s motorem vpředu, Astony, klidně třeba Mercedes CLS nebo CL, Audi A7, Panameru nebo Lexe LC i když název GT nepoužívají, prostě hezká elegantní auta, ale tenhle poblion je urážkou označení GT.

jogurt
8. listopadu • 20:37

Tak to si v případě Fordu nebo Ferrari představujete úplně blbě. GT znamená Gran Turismo, tedy velká cesta. S jakýmkoli závoděním to nemá absolutně nic společného. Jo, CLS, A7, Panamera jsou krásná auta, určená na dlouhé cesty, zatímco 5GT, 6GT jsou zprzněníiny, ale zcela zapadají do designového konceptu BMW, prezentovaného modely GT, X4, 2, i3,..... ta auta jsou prostě hnusná záměrně.

Link
8. listopadu • 21:56

A odkdy nejsou třeba Ferrari GTC Lusso nebo 812 GTC gran turisma? To jsou právě typická GT v portfóliu Ferrari.

Eman
7. listopadu • 16:28

Poslouchám ty vaše řeči kluci. Kolik z vás si kupuje nová auta ve srovnatelné cenové třídě jako 5GT?

Josef
7. listopadu • 17:22

Zajímavá otázka Emane. Ale asi nepadne na úrodnou půdu.:-) Já se ale přiznávám, že můj limit je 1,5 milionu a výše bohužel už nedosáhnu. Ale to přece není důvodem, abych kritizoval/odsuzoval auto, které si nikdy nekoupím. (Jsou zde ale v diskusi "odborníci", na které jsi poukázal Emane, kteří to "vidí" jinak. Jsem zvědav, kolik dostaneme minusů... ;-))

Lojza
9. listopadu • 13:56

Ja mel drive limit 2mega na auto.Ale ted mam nizsi prijmy a tak clovek vice pocita.:-D za me koupit D3 2roky starou, pokud mozno jeste v zaruce.Strop 900tisic. Ztrata kazdy rok 300litru na novem aute je uz na me prilis, za to radeji 3 krat rocne k mori.

petr r. (petrumr)
7. listopadu • 17:33

ten limit je složitý a není to jednoduchý vypočítat, co když se rozhodneš pro dvě auta jen pro sebe, bude to 3milkč? nebo 1,5milkč? S dph nebo bez?

Josef
7. listopadu • 18:41

Myslel jsem že je to jasné, ale vidím že není. V mém případě se jedná o limit na 1 soukromé auto včetně (DPH) pro používání pro mne a pro manželku (rodinné + pro "radost") a občas i pro přepravu vnoučat (děcka mám už dospělé s vlastními auty) nebo výjiměčně pro návštěvy (...stačí 3 místa vzadu). Služební Octavii dostávám přidělenou (nemohu si vybírat) a manželka má též už v práci obyčejné služební auto (ale neměla). Více než 1 soukromé auto nepotřebujeme (... pro radost stačí také jen jedno) a nemám ani kde parkovat - musím mít místo u baráku i pro 2 služební a když přijedou děcka na návštěvu, tak aby ještě alespoň jedno místo zbylo... Takže asi tak.

petr r. (petrumr)
7. listopadu • 19:02

a ty služební auta jsou aji pro soukromý užívání? Nebo vy parkujete firemní auta na veřejné silnici?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
7. listopadu • 19:14

V lepsich firmach jsou i lepsi sluzebni (vcetne oblibeneho BMW GT) k soukromemu pouziti. Od urcitych pozic se to bere vicemene jako samozrejmy benefit.

Rozumbrada
7. listopadu • 19:07

Chceš ho napráskat nebo o co ti jde? :-D

petr r. (petrumr)
7. listopadu • 20:44

a ty si myslíš, že nějaká firma si dovolí mu nepřičíst daně?

Asi
7. listopadu • 18:29

Auta se kupují s dph, já mám logana z autobazaru dovezenýho z Rumunska placený přes Zaplo.cz a nestěžuji si a nevím na co je někomu dvě auta.

petr r. (petrumr)
7. listopadu • 18:33

Jedno máš pro radost a to druhý máš pro převoz rodinny, nebo tam naložíš kola a sportuješ kde bys na kole nedojel. A když odečteš dph, tak asi ušetříš.

Eman
7. listopadu • 16:57

Dáváte mi mínusy za to že jsem si dovolil položit otázku. To je neuvěřitelný co za lidi sem chodí.

stealth01
10. listopadu • 7:08

Jenže mně proste tato otázka absolutně postrádá smysl. K čemu je dobré vědět, kolik lidí má peníze nebo jezdí v těchto autech?

R
7. listopadu • 16:59

Neřeš , nemá to smysl B-]

Nojono
7. listopadu • 16:46

5GT už není, teď je to 6GT.

Rozumbrada
7. listopadu • 18:22

5gt na platformě 7er, 6gt na 5er, takže 6gt je více 5gt než samotné 5gt.

WP
11. listopadu • 13:49

A v čem je tak kardinální rozdíl mezi platformou aktuální 5er a 7er?

Eman
7. listopadu • 16:53

To je úplně jedno. Podstatu příspěvku snad každý chápe.

Nojono
7. listopadu • 17:00

Soudě dle toho, kolik aut s cenou 2-3M denně potkávám na silnicích, tak to málo lidí není.

Eman
7. listopadu • 17:05

Kde vidíš souvislost mezi auty které potkáváš na ulici a mezi auty rozšířenými mezi majiteli zdejších nicků? Já nikde.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Stealth01
9. listopadu • 8:15

No kromě mé maličkosti tady v diskuzi znám tak deset lidí, co mají v této kategorii auto. Takže tak polovina.
Proč tyto dotazy?

petr r. (petrumr)
7. listopadu • 17:27

a ty si myslíš, že jako budeme chodit pěšky?

Eman
7. listopadu • 19:09

Petře, nech tu otázku těm co ji chápou. Díky.

LOL
7. listopadu • 16:00

Vždy, když vidím tohle nevzhledné a odulé GT, zvedne se mi kufr.

Jano
7. listopadu • 18:12

Choď sa vyzvracať uľaví sa ti.

Karel.
7. listopadu • 16:20

Souhlas, všechny deriváty s přídomkem GT od BMW jsou strašně disproporční a vůbec GT nepřipomínají, spíše takoví kříženci co vznikli po skupinovém sexu MPV, SUV a dodávky.

Stary pes
7. listopadu • 17:26

Asi si nemal este skupinovy sex. Odporucam. Ale nie rumunsku trojku ak vies aka to je...

Zelí
7. listopadu • 16:09

Má se za prokázané, že člověk si pořizuje věci, které jsou jeho obrazem. Když se podíváte na psa a jeho pánečka, tak podoba tam bývá zjevná.. Takže i nvzhledné a odulé GT si kupují nevzhlední a odulí jedinci....

Josef
10. listopadu • 19:43

Po pár dnech sem zabrousím a zaujal mne počet plusů k příspěvku Zelí | 07. 11. 2019 16:09. Je to celkem výmluvný obrázek toho, jaké množství dementů sem do diskusí nahlédne. Jak jinak si vysvětlit, když někdo dát "plus" k zelnatému "konstatování", cituji: "Má se za PROKÁZANÉ, že člověk si pořizuje věci, které jsou jeho obrazem."
Nebo, cituji: "...Takže i nevzhledné a odulé GT si kupují NEVZHLEDNÍ a ODULÍ jedinci...."
------------------
Tím z toho vychází i závěr, jaké lze zde najít "ponaučení" a "informace". Myslím si, že si z toho každý vezme to své. Někdo portál Autorevue opustí, někdo jiný sem něco napíše "aby řeč nestála" a jiný dává plusy k dementním zelnatým konstatováním Zelí, který svoji hloupost a omezenost prokázal v diskusích už mnohokrát a každým dalším "příspěvkem" tu svoji omezenost jen potvrzuje.:-)

Jano
7. listopadu • 18:02

A ty si asi Delon,alebo nadčlovek.Urážať druhých ked ich vôbec nepoznáš toje charakter.

Josef
7. listopadu • 17:13

Ach Zelí, Zelí, podle toho, co z tebe v diskusích na Autorevue vypadává, tak s použitím tvé "logiky" tvůj intelekt odpovídá tomu, že si kupuješ tak akorát Velorex... :-)
Je přece jedno, kdo si co koupí, každý má jiný vkus. Hlavně že je každý s výběrem auta spokojen. O tom, že si diskutované GT kupují i krásné štíhlé "kočky" (a též "kocouři"), určitě nikdo nepochybuje, tedy kormě Zelí a obdobných "zelnatých" exotů.
-----------------------------------
...Má se za prokázané, že člověk píše texty v podobě obsahu a formy, které jsou jeho obrazem.:-) (Komu není s hůry dáno, v apatice nekoupí...).
Napsat něco tak pitomého, co se podařilo "mistru" Zelí, to se snad nepodaří ani debilovi. :-))

Jan
7. listopadu • 17:10

Tak určitě, proto třeba kdejaká 45 kilová blondýna jezdí v G63 AMG a kdejaký 70 letý tlustý strýc jezdí ve Ferrari 458 Spider. Šedá je teorie a věčně zelený strom života.

Nojono
7. listopadu • 15:33

Ten infotainment bohužel pořád vypadá, jak u Audi před 10 lety. O tlačítkových sadách všude po autě ani nemluvě. Mercedes i Audi jsou o generaci napřed.

MM
7. listopadu • 15:45

Ano a právě proto jsem si koupil 540ix. Narozdíl od mercedesu cls který jsem si chtěl opět koupit se totiž infotainment dá intuitivně ovládat a člověk nemusí místo jednoho tlačítka zmáčknout tlačítek 6. Taky mám pocit že sedím v autě a ne na tabletu. To samé platí pro audi s jeho obrovskými upatlanými dotykovými plochami. Uznávám ale, že dnes se spíš kouká na efekt než na funkčnost.

Nojono
7. listopadu • 15:48

Pokud tou funkčností myslíte například to, že přijatý telefonát vypne noční vidění a musíte ho znovu ručně aktivovat, tak vaše chvalozpěvy na BMWtainment plně chápu.:-D:-D

Dinar
8. listopadu • 7:46

Každý infot. systém má své mouchy z hlediska uživatelské přívětivosti, mimo tebou jmenovanou, bych u idrivu našel pár dalších, např. proč se změnil směr otáčení kolečka idrivu při zoomování mapy je naprosto nepochopitelné a nelogické...
Ale přes jakékoliv dílčí chyby nebo jednotlivosti, které se někomu líbí, jinému ne, je současný idrive o galaxii lepší než ten patlavě dotykový mišmaš v audi. Krok audi od mmi k tomuhle se nedá vysvětlit ničím jiným než snahou o úsporu, protože i starý systém byl výrazně lepší než tohle. Místo pokroku šméčko...

jogurt
8. listopadu • 19:03

S patlavě dotykovým naprostý souhlas. Jde to samozřejmě za pár stokorun řešit matnou touchscreen fólií, ale tu by měl (nebo rovnou matné sklo) řešit výrobce a nenacpat střed panelu vysoce lesklým sklem, které po prvním kontaktu s prsty prostě vypadá hnusně.
Pokud jde o funkčnost systému, tak u MMI 4G (tj od A6/A7 2010) byla skvělá a u Q7 2015-> ještě lepší. Ale současný třídisplejový systém je (až na tu patlavost) ještě lepší. Funkčně, vytříbenou logikou, jasnou na první použití každému. M-B je o fous pozadu a BMW i-drive je proti tomu kombinace chaosu se zmatkem. Ale pokud jste zvyklí jen na BMW, tak to umíte a jako zmatečné vám to nepřijde. ... tedy dokud se nesvezete s audi. :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
WP
11. listopadu • 13:48

Chápu, že obhájit prodávaný výrobek nebo vlastní garáž chce jistou dávku demagogie, někomu se to příčí, jiný si nad tím libuje. U Audi jde o neomluvitelný krok směrem ke snižování nákladů, zhoršování ergonomie a nevěnování se řízení.

MM
9. listopadu • 19:26

Já měl právě audi, bmw i mercedes.

WP
7. listopadu • 17:41

Nic takoveho jsem nikdy nezazil a ergonomii ma dnes mozna i ze vsech vyrobcu nejlepsi. Prechod Audi na dotek a MB na touchpad jsou tragedie.

MM
7. listopadu • 21:30

Obzvláště ten touchpad mi působil problémy. Byl jsem překvapen jak nová verze CLS oproti té přžedchozí uživatelsky klesla.

MM
7. listopadu • 15:50

Nemám rád jízlivé lidi.

Nojono
7. listopadu • 16:00

.. Což asi málokoho zajímá...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
MM
7. listopadu • 16:07

Však proto to taky píšu přímo tobě.

Nojono
7. listopadu • 16:59

no.... a co já s tím?

Doporučujeme

Články odjinud