Minitest BMW 640d xDrive GT: Svatební povoz, dálniční expres i luxusní náklaďák

Nojono  |  07. 11. 2019 15:33

Ten infotainment bohužel pořád vypadá, jak u Audi před 10 lety. O tlačítkových sadách všude po autě ani nemluvě. Mercedes i Audi jsou o generaci napřed.

Odpovědět  |   | 
MM  |  07. 11. 2019 15:45

Ano a právě proto jsem si koupil 540ix. Narozdíl od mercedesu cls který jsem si chtěl opět koupit se totiž infotainment dá intuitivně ovládat a člověk nemusí místo jednoho tlačítka zmáčknout tlačítek 6. Taky mám pocit že sedím v autě a ne na tabletu. To samé platí pro audi s jeho obrovskými upatlanými dotykovými plochami. Uznávám ale, že dnes se spíš kouká na efekt než na funkčnost.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  07. 11. 2019 15:48

Pokud tou funkčností myslíte například to, že přijatý telefonát vypne noční vidění a musíte ho znovu ručně aktivovat, tak vaše chvalozpěvy na BMWtainment plně chápu.

Odpovědět  |   | 
MM  |  07. 11. 2019 15:50

Nemám rád jízlivé lidi.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  07. 11. 2019 16:00

.. Což asi málokoho zajímá...

Odpovědět  |   | 
MM  |  07. 11. 2019 16:07

Však proto to taky píšu přímo tobě.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  07. 11. 2019 16:59

no.... a co já s tím?

Odpovědět  |   | 
WP  |  07. 11. 2019 17:41

Nic takoveho jsem nikdy nezazil a ergonomii ma dnes mozna i ze vsech vyrobcu nejlepsi. Prechod Audi na dotek a MB na touchpad jsou tragedie.

Odpovědět  |   | 
MM  |  07. 11. 2019 21:30

Obzvláště ten touchpad mi působil problémy. Byl jsem překvapen jak nová verze CLS oproti té přžedchozí uživatelsky klesla.

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  08. 11. 2019 07:46

Každý infot. systém má své mouchy z hlediska uživatelské přívětivosti, mimo tebou jmenovanou, bych u idrivu našel pár dalších, např. proč se změnil směr otáčení kolečka idrivu při zoomování mapy je naprosto nepochopitelné a nelogické...
Ale přes jakékoliv dílčí chyby nebo jednotlivosti, které se někomu líbí, jinému ne, je současný idrive o galaxii lepší než ten patlavě dotykový mišmaš v audi. Krok audi od mmi k tomuhle se nedá vysvětlit ničím jiným než snahou o úsporu, protože i starý systém byl výrazně lepší než tohle. Místo pokroku šméčko...

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  08. 11. 2019 19:03

S patlavě dotykovým naprostý souhlas. Jde to samozřejmě za pár stokorun řešit matnou touchscreen fólií, ale tu by měl (nebo rovnou matné sklo) řešit výrobce a nenacpat střed panelu vysoce lesklým sklem, které po prvním kontaktu s prsty prostě vypadá hnusně.
Pokud jde o funkčnost systému, tak u MMI 4G (tj od A6/A7 2010) byla skvělá a u Q7 2015-> ještě lepší. Ale současný třídisplejový systém je (až na tu patlavost) ještě lepší. Funkčně, vytříbenou logikou, jasnou na první použití každému. M-B je o fous pozadu a BMW i-drive je proti tomu kombinace chaosu se zmatkem. Ale pokud jste zvyklí jen na BMW, tak to umíte a jako zmatečné vám to nepřijde. ... tedy dokud se nesvezete s audi.

Odpovědět  |   | 
MM  |  09. 11. 2019 19:26

Já měl právě audi, bmw i mercedes.

Odpovědět  |   | 
WP  |  11. 11. 2019 13:48

Chápu, že obhájit prodávaný výrobek nebo vlastní garáž chce jistou dávku demagogie, někomu se to příčí, jiný si nad tím libuje. U Audi jde o neomluvitelný krok směrem ke snižování nákladů, zhoršování ergonomie a nevěnování se řízení.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  07. 11. 2019 16:00

Vždy, když vidím tohle nevzhledné a odulé GT, zvedne se mi kufr.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  07. 11. 2019 16:09

Má se za prokázané, že člověk si pořizuje věci, které jsou jeho obrazem. Když se podíváte na psa a jeho pánečka, tak podoba tam bývá zjevná.. Takže i nvzhledné a odulé GT si kupují nevzhlední a odulí jedinci....

Odpovědět  |   | 
Jan  |  07. 11. 2019 17:10

Tak určitě, proto třeba kdejaká 45 kilová blondýna jezdí v G63 AMG a kdejaký 70 letý tlustý strýc jezdí ve Ferrari 458 Spider. Šedá je teorie a věčně zelený strom života.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  07. 11. 2019 17:13

Ach Zelí, Zelí, podle toho, co z tebe v diskusích na Autorevue vypadává, tak s použitím tvé "logiky" tvůj intelekt odpovídá tomu, že si kupuješ tak akorát Velorex...
Je přece jedno, kdo si co koupí, každý má jiný vkus. Hlavně že je každý s výběrem auta spokojen. O tom, že si diskutované GT kupují i krásné štíhlé "kočky" (a též "kocouři"), určitě nikdo nepochybuje, tedy kormě Zelí a obdobných "zelnatých" exotů.
-----------------------------------
...Má se za prokázané, že člověk píše texty v podobě obsahu a formy, které jsou jeho obrazem. (Komu není s hůry dáno, v apatice nekoupí...).
Napsat něco tak pitomého, co se podařilo "mistru" Zelí, to se snad nepodaří ani debilovi.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  07. 11. 2019 18:02

A ty si asi Delon,alebo nadčlovek.Urážať druhých ked ich vôbec nepoznáš toje charakter.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  10. 11. 2019 19:43

Po pár dnech sem zabrousím a zaujal mne počet plusů k příspěvku Zelí | 07. 11. 2019 16:09. Je to celkem výmluvný obrázek toho, jaké množství dementů sem do diskusí nahlédne. Jak jinak si vysvětlit, když někdo dát "plus" k zelnatému "konstatování", cituji: "Má se za PROKÁZANÉ, že člověk si pořizuje věci, které jsou jeho obrazem."
Nebo, cituji: "...Takže i nevzhledné a odulé GT si kupují NEVZHLEDNÍ a ODULÍ jedinci...."
------------------
Tím z toho vychází i závěr, jaké lze zde najít "ponaučení" a "informace". Myslím si, že si z toho každý vezme to své. Někdo portál Autorevue opustí, někdo jiný sem něco napíše "aby řeč nestála" a jiný dává plusy k dementním zelnatým konstatováním Zelí, který svoji hloupost a omezenost prokázal v diskusích už mnohokrát a každým dalším "příspěvkem" tu svoji omezenost jen potvrzuje.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  07. 11. 2019 16:20

Souhlas, všechny deriváty s přídomkem GT od BMW jsou strašně disproporční a vůbec GT nepřipomínají, spíše takoví kříženci co vznikli po skupinovém sexu MPV, SUV a dodávky.

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  07. 11. 2019 17:26

Asi si nemal este skupinovy sex. Odporucam. Ale nie rumunsku trojku ak vies aka to je...

Odpovědět  |   | 
Jano  |  07. 11. 2019 18:12

Choď sa vyzvracať uľaví sa ti.

Odpovědět  |   | 
Eman  |  07. 11. 2019 16:28

Poslouchám ty vaše řeči kluci. Kolik z vás si kupuje nová auta ve srovnatelné cenové třídě jako 5GT?

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  07. 11. 2019 16:46

5GT už není, teď je to 6GT.

Odpovědět  |   | 
Eman  |  07. 11. 2019 16:53

To je úplně jedno. Podstatu příspěvku snad každý chápe.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  07. 11. 2019 17:00

Soudě dle toho, kolik aut s cenou 2-3M denně potkávám na silnicích, tak to málo lidí není.

Odpovědět  |   | 
Eman  |  07. 11. 2019 17:05

Kde vidíš souvislost mezi auty které potkáváš na ulici a mezi auty rozšířenými mezi majiteli zdejších nicků? Já nikde.

Odpovědět  |   | 

a ty si myslíš, že jako budeme chodit pěšky?

Odpovědět  |   | 
Eman  |  07. 11. 2019 19:09

Petře, nech tu otázku těm co ji chápou. Díky.

Odpovědět  |   | 
Stealth01  |  09. 11. 2019 08:15

No kromě mé maličkosti tady v diskuzi znám tak deset lidí, co mají v této kategorii auto. Takže tak polovina.
Proč tyto dotazy?

Odpovědět  |   | 
Rozumbrada  |  07. 11. 2019 18:22

5gt na platformě 7er, 6gt na 5er, takže 6gt je více 5gt než samotné 5gt.

Odpovědět  |   | 
WP  |  11. 11. 2019 13:49

A v čem je tak kardinální rozdíl mezi platformou aktuální 5er a 7er?

Odpovědět  |   | 
Eman  |  07. 11. 2019 16:57

Dáváte mi mínusy za to že jsem si dovolil položit otázku. To je neuvěřitelný co za lidi sem chodí.

Odpovědět  |   | 
R  |  07. 11. 2019 16:59

Neřeš , nemá to smysl

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 11. 2019 07:08

Jenže mně proste tato otázka absolutně postrádá smysl. K čemu je dobré vědět, kolik lidí má peníze nebo jezdí v těchto autech?

Odpovědět  |   | 
Josef  |  07. 11. 2019 17:22

Zajímavá otázka Emane. Ale asi nepadne na úrodnou půdu. Já se ale přiznávám, že můj limit je 1,5 milionu a výše bohužel už nedosáhnu. Ale to přece není důvodem, abych kritizoval/odsuzoval auto, které si nikdy nekoupím. (Jsou zde ale v diskusi "odborníci", na které jsi poukázal Emane, kteří to "vidí" jinak. Jsem zvědav, kolik dostaneme minusů... )

Odpovědět  |   | 

ten limit je složitý a není to jednoduchý vypočítat, co když se rozhodneš pro dvě auta jen pro sebe, bude to 3milkč? nebo 1,5milkč? S dph nebo bez?

Odpovědět  |   | 
Asi  |  07. 11. 2019 18:29

Auta se kupují s dph, já mám logana z autobazaru dovezenýho z Rumunska placený přes Zaplo.cz a nestěžuji si a nevím na co je někomu dvě auta.

Odpovědět  |   | 

Jedno máš pro radost a to druhý máš pro převoz rodinny, nebo tam naložíš kola a sportuješ kde bys na kole nedojel. A když odečteš dph, tak asi ušetříš.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  07. 11. 2019 18:41

Myslel jsem že je to jasné, ale vidím že není. V mém případě se jedná o limit na 1 soukromé auto včetně (DPH) pro používání pro mne a pro manželku (rodinné + pro "radost") a občas i pro přepravu vnoučat (děcka mám už dospělé s vlastními auty) nebo výjiměčně pro návštěvy (...stačí 3 místa vzadu). Služební Octavii dostávám přidělenou (nemohu si vybírat) a manželka má též už v práci obyčejné služební auto (ale neměla). Více než 1 soukromé auto nepotřebujeme (... pro radost stačí také jen jedno) a nemám ani kde parkovat - musím mít místo u baráku i pro 2 služební a když přijedou děcka na návštěvu, tak aby ještě alespoň jedno místo zbylo... Takže asi tak.

Odpovědět  |   | 

a ty služební auta jsou aji pro soukromý užívání? Nebo vy parkujete firemní auta na veřejné silnici?

Odpovědět  |   | 
Rozumbrada  |  07. 11. 2019 19:07

Chceš ho napráskat nebo o co ti jde?

Odpovědět  |   | 

a ty si myslíš, že nějaká firma si dovolí mu nepřičíst daně?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 11. 2019 19:14

V lepsich firmach jsou i lepsi sluzebni (vcetne oblibeneho BMW GT) k soukromemu pouziti. Od urcitych pozic se to bere vicemene jako samozrejmy benefit.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  09. 11. 2019 13:56

Ja mel drive limit 2mega na auto.Ale ted mam nizsi prijmy a tak clovek vice pocita. za me koupit D3 2roky starou, pokud mozno jeste v zaruce.Strop 900tisic. Ztrata kazdy rok 300litru na novem aute je uz na me prilis, za to radeji 3 krat rocne k mori.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  07. 11. 2019 23:22

Může jezdit jak chce, ale je to největší pizda v portfóliu BMW.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  08. 11. 2019 00:15

intenzivně soutěží o titul s X4

Odpovědět  |   | 
Link  |  08. 11. 2019 09:20

X4 není hezká, ale tohle je odpudivý kýbl hov.en. Pod zkratkou GT si představím Ford GT, Contík, řadu Ferrari s motorem vpředu, Astony, klidně třeba Mercedes CLS nebo CL, Audi A7, Panameru nebo Lexe LC i když název GT nepoužívají, prostě hezká elegantní auta, ale tenhle poblion je urážkou označení GT.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  08. 11. 2019 20:37

Tak to si v případě Fordu nebo Ferrari představujete úplně blbě. GT znamená Gran Turismo, tedy velká cesta. S jakýmkoli závoděním to nemá absolutně nic společného. Jo, CLS, A7, Panamera jsou krásná auta, určená na dlouhé cesty, zatímco 5GT, 6GT jsou zprzněníiny, ale zcela zapadají do designového konceptu BMW, prezentovaného modely GT, X4, 2, i3,..... ta auta jsou prostě hnusná záměrně.

Odpovědět  |   | 
Link  |  08. 11. 2019 21:56

A odkdy nejsou třeba Ferrari GTC Lusso nebo 812 GTC gran turisma? To jsou právě typická GT v portfóliu Ferrari.

Odpovědět  |   | 
Rolf  |  08. 11. 2019 06:02

Výborný motor a převodovka, ovšem chcete-li lepší a podstatně hezčí auto jdete do nové Audi A7.

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  08. 11. 2019 07:36

Souhlas s tím, že je A7 hezčí, hlavně proto, že je to zcela jinak koncipované auto než GT6, což auto rodinné, praktické. A7 prostě není jeho soupeř, ta má zadní dveře jen pro parádu, dozadu si sedne leda beznohý s placatou hlavou. Ne všechny modely bmw a audi stojí proti sobě, GT6 a A7 jsou pěkným příkladem, A7 se dá koncepcí srovnat spíše s 8GC, jakkoliv jsou to zase cenově trochu jiná patra.

A pokud jde o to "lepší", tak zrovna v tom podstatném, motor-převodovka, je akt. V6 tdi s automatem to největší zoufalství, které audi za poslední roky předvedlo. Na souhru R6d a automatu u BMW se dívá z hodně velké dálky.

Odpovědět  |   | 
MM  |  08. 11. 2019 10:27

Souhlasím. A7 je rozhodně daleko hezčí auto, ale zcela jiné. Když jsem s ním naposled jel, nechápal jsem jak mohli tak strašně zbabrat sladění motoru a převodovky.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  08. 11. 2019 19:08

Pokud je řeč o V6TDI 210kW ve spojení s 7S-Tronic, pak ano, to není ideál, měkké nastavení motoru s nelineárním nástupem v prvních 30% dráhy pedálu plynu nesedí s tvrdě nastavenou převodovkou. Ale všechny motory s 8HP Tiptronic jsou naprosto v pohodě. Tam žádný problém nebyl a není.

Odpovědět  |   | 
Rolf  |  09. 11. 2019 17:49

Je lepší jít do 55 TFSI, ta převodovka není úplně ideální, ale motor je skvělý a to zpracování a design je úchvatný, i s pohodlnou spotřebou, pokud nejezděte jako prase, zkoušel jsem obě auta, A7 je lepší auto v komplexnosti, navíc podstatně krásnější jehož design bude stárnout jen velmi pomalu a proste vas baví více. To o 6gt neplatí, ta už je stará dneska. Interiér doslova příšerný, podvozek děs, řízení gumové a nepřesné.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 37 příspěvků
Minitest BMW 640d xDrive GT: Svatební povoz, dálniční expres i luxusní náklaďák

BMW 640d xDrive GT

Jak byste hodnotili bleskurychlou možnost využít komfortního hrbáče od BMW, když nemáte čas a hrnou se na vás povinnosti okolo svatby? Asi nějak takhle…

7.  11.  2019 | Daniel Fuglevič | 55 příspěvků
TEST Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI: Ani ryba, ani rak. Tak co tedy?

Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI

Gran Tourismo – ikonická posh kategorie komfortních, rychlých a rozměrných vozů pro neskromné transkontinentální cesty plné emocí. Od kochacích průjezdů serpentin Azurového pobřeží, přes agresivní stinty skrz Alpské průsmyky, po Vollgas na Autobahnu a cruising luxusními bulváry světových metropolí… tak přesně tohle Kia ProCeed GT neumí. Ale vypadá u toho zatraceně dobře!

5.  11.  2019 | Petr Schnagl | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A
Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. Tak bohatou výbavu nikdo nečekal

Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. …

Jak bylo očekáváno, SsangYong v Česku naplno spouští prodej nové generace SUV Korando. Ceník tak už doplňuje rovněž cenovka naftové motorizace a kompletní řada výbav.

6.  11.  2019 | | 22 N/A