Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

12 komentářů

Max
9. května • 0:20

Proc ne tu panoramatickou strechu? Hluk?

WP
9. května • 2:02

Tuhost karoserie?;-)

Max
9. května • 18:13

Tomu rozumím, ale bylo by super popsat, jak se to konkrétně projevuje - já třeba jsem alergický na pazvuky a pak by to byl důvod k oželení. Jenomže 6GT je v podstatě skoro ideální rodinné auto (a dětem se panorama líbí), navíc v teto motorizaci fajn, ale rozhodně ne sporťák, plus prostoru nad hlavou bude dost a tak bych zrovna tady panoramu objednal.

stealth01
9. května • 7:19

Hmm. Je to vlastně zaplácnutá díra ve střeše. Ale ve finále, není sklo dostatečně tuhé, aby to lehce kompenzovalo ten otvor?

Josef
9. května • 20:24

Nejsem technický odborník na pevnost karoserií, ale před lety mne překvapila informace, že příplatkové panoramatické okno v Roomsteru zpevnilo karoserii v krutu (v tuhosti). Kdo má přesné informace, mohl by nám k tomu něco napsat. Myslím si, že i vysouvatelné okno s celým mechanizmem střechu/karoserii auta vyztuží. Možná spíš nastane problém s těžíštěm auta, protože vysouvatelný mechanismus a skleněné okno něco váží a není to jen pár kilo... Ale vysouvatelné okno by nemělo vadit při normálním používání auta. Ten, kdo jezdí s auty na "hranu" a hezky z "ostra" a počítá desetiny sekund, tak okno ve střeše auta určitě nemá...

Petr
9. května • 16:20

Neni to tak. To sklo tam je zamozrejme usazeno “na volno” jinak by pri krouceni karoserie prasklo. A skutecne to negativne ovlivnuje tuhost karoserie. Predevsim pak u vozu kombi a SUV, ktere ji maji pres celou strechu. Lepe jsou na tom sedany.

Velkopřevor
8. května • 19:55

V titulku článku postrádám formulaci "mnichovský Superb", něco se děje?

WP
9. května • 2:02

Být tak hloupý, že už si to neuvědomuješ usí být pro tebe vysvobozením. K BMW 6GT něco máš?

stealth01
9. května • 7:17

Nemá a nikdy mít nebude. Je to duševní ubožák s nulovým zájmem o auta. Jak ze se jim říká? Trolls?Ja osobně jsem byl z auta unešen. Vyšší posaz, lepší nastupování, vzduchový podvozek, který si ale zachovává atributy dobré “oceli” v zatáčkách.
Vynikající úroveň vnitřního ticha (záměrně nepoužívám “hluku”).
A k tomu všemu tradičně skvělá sedadla, špičková ergonomie a hoooodne místa pro všechny cestující. S R6 benzinem to musí být zážitek. Mé dojmy zde: https://youtu.be/BmSD56SDRCo...

Josef
9. května • 20:13

Děkuji ti stealthe za zajímavý příspěvek. Myslím si, že to ocenili i ostatní, kteří sem "zabrousili" a tak děkuji i za ně.. Já mám jediný problém, tohle auto je už mimo moje finanční možnosti, stejně jako to bylo u mne před lety s M3. To ovšem neznamená, abych proto jakkoliv znehodnocoval diskuse o autech BMW, jako to dělá náš "známý" Kvicala alias Velkopřevor alias Jan Zlatoústý nejenom v diskusích Škoda/VW, ale i v diskusích o autech jiných značek. Mohlo by ho konečně trknout a mohl by se předvést se svými testy a obsažnými příspěvky podobně jako to děláš ty - v diskusích má dostatek prostoru. Zejména, když je s články Autorevue silně "nespokojen". Nebo kdyby alespoň neotravoval a vynechal diskuse o BMW, Lexus a MB.

bzzz
8. května • 20:57

Tentokrat nic moc resp uplne mimo, pane ;-)

Josef
8. května • 22:27

Po delší době sem nakouknu a vše ve starých kolejích... Debil Velkopřevor alias Jan Zlatoústý alias Kvicala se stále pokouší o přejmenování Autorevue...(ale marně, a to mu nikdy díky jeho debilitě nedojde :-)) Svoje debilní rádoby vtipné "zvratky" zvrací ke všem (většině) článkům, nejenom o Škodě, či VW. Sám nikdy nic nenapsal a nesdělil o autech v diskusích nic obsaženého, protože to neumí a v hlavě má prázdno. Jeho jednání připomíná jednání vandalského sprejera, který stříká typické "grafiti" také na všechno, co se mu připlete do cesty. Stejné chování, stejná diagnóza - debil, primitiv a zamindrákvaný jedinec, který se nezmůže na nic jiné, než ničení a poškozování.
Ještě že se jeho projevy debility neprojeví přímo v textu článků Autorevue. Na rozdíl o těch pouličních vandalských "grafiti" tak stačí jediné - přečíst si článek a neotevřít diskusi. Člověk nic nevidí a pohoda. Ať si tedy Kvicala klidně kvičí ty svoje debility, když ho to tedy uspokojuje. Když nemá pořádné auto a nemá peníze na provoz, tak mu vlastně ani nic jiného z oblasti automobilových zážitků nezbývá, než ty jeho kvičící projevy v "diskusích", ve kterých časem zůstanou jen Kvicalovi podobní exoti... :-)

Doporučujeme

Články odjinud