Minitest BMW 440i Coupé: Jak se přiblížit k M4 tak, až ji cenou překonáte

27 komentářů

Bill Clinton
20. srpna • 14:23

Když tak čtu tu diskuzi, tak mě napadlo jestli příznivci BMW nemají v hlavě piliny.
Bill

Older
1. srpna • 18:37

Bylo by zajimave vedet, kolik 440i se v teto specifikaci prodalo, kdyz se cena vozu prehoupne pres M4 v zakladu.....to opravdu chce silny charakter...

petr r. (petrumr)
31. července • 20:17

na co jsou u takovýho auta zadní sedačky?

Carlos
1. srpna • 16:19

Na sezení. Proč by tam být neměly? 4er je odvozená z 3er, tedy od klasického sedanu s dlouhým rozvorem, takže je tam místa jako v tom sedanu snad vyjma menší výšky nad zadními sedadly kvůli klesající střeše. To tam mají dát místo sedaček loutkové divadlo?

petr r. (petrumr)
1. srpna • 20:13

prostě mně to nějak nesedí, já mám v bramboře za předníma sedačkama kufr a pro rodinu vytáhnu jiné auto. Jo a kté čivavě- kolik snese vůbec boční přetížení?:-D

spiderwolf
3. srpna • 7:03

Obávám se, že zvíře snese obecně víc (včetně G) než člověk (degenerované zvíře). :-)

mijunior
1. srpna • 14:52

Jako sorry ale použitelná zadní sedadla jsou podle mě jediný důvod proč sáhnout po sportovním coupe velikosti a hmotnosti BMW řady 4.

bzzz
1. srpna • 7:39

Pro detske sedacky (samozrejme teoreticky), aby te manzelka pochvalila, jak i pri vyberu autaku myslis na rodinu ;-)

WP
1. srpna • 6:53

Normálně tam dáš dva lidi a jedeš. Co je na tom nepochopitelného?

Zuzana
1. srpna • 0:50

No přeci na kabelku, protože na předním sedadle sedí pes

fero
1. srpna • 10:05

sorry ale klientela pre 440i je trochu ina ako blondynecka s civavou.

JH
2. srpna • 8:17

Feri troška im krivdiš tých blondinok v BMW aj s originál M som už videl teda dosť. Na druhej strane buďme radi, že máme toľko mladych šikovných žien ktoré si má takéto auto vedia zarobiť..... či?

fero
2. srpna • 10:14

Original M chapem. je to predsa TOP-model, takze holohlavy kktko si ho kupi :) To ze na nom cruisuje po meste, je jedno, hlavne ze ma M. Ale ano mas problem. Tie blondynky su neskutocne sikovne a mudre a urcite plne energie. Skoda len, ze brunetky take mudre nie su :-D teda aspon podla vozoveho parku.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
2. srpna • 11:11

Neres kdo v cem (nejsi financak) ale JAK jezdi jezdi ;-)

WP
2. srpna • 10:39

Tento typ prispevku nazyvam “blbecek”. Je vzdy stejny, ten kdo si muze neco dovolit vic nez jiny automaticky krade, prodava drogy nebo se zivi prostituci.
Jen ukazuje na ubohost toho, kdo “blbecka” napsal ;-)

fero
2. srpna • 10:50

Som ubohy a som na to hrdy.

WP
2. srpna • 14:28

Pokud hrdý, pak tě upřímně lituji...

fero
3. srpna • 21:38

nemusis, som stastny v zivote. akurat par kg potrebujem zhubnout. Nemas nejaky tip?

petr r. (petrumr)
5. srpna • 9:28

mám, kup si elektrokolo a roadster kde budeš nastupovat s vytaženou střechou.

fero
2. srpna • 10:51

ale dakujem bohu ze doma nemam blondynu v brylach ako zvaracske okuliare a nejazdi v mojom velkom SUV. Dakujem ale ze si mi to pripomenul, idem si hladat pracu.

stealth01
31. července • 19:58

Tak 440i se nemůže M4 vůbec rovnat.
Už jen kinematika náprav je u M4 na zcela jiné úrovni, motor má o desítky koní vyšší výkon, řízení je zcela jiné, brzdy jsou možná na stejné úrovni (pokud si člověk připlatí za M brzdy), diferák s vlastním mezichladičem, rozvod oleje přídavnými čerpadly atd, atd...
Toto neberte jako můj názor, to jsou prostě jen holá fakta.

DDT
1. srpna • 18:33

co to je mezichladič diferáku?

petr r. (petrumr)
1. srpna • 20:29

on myslel asi chladič oleje převodovky.

DDT
1. srpna • 18:32

co to je mezichladič diferáku?

stealth01
2. srpna • 21:03

Myslel jsem chladič diferaku. Nějak tam padlo to slůvko “mezi”

Dan capla
31. července • 20:05

Souhlasim s komentarem , viz vyse . krome par interierovych prvku ,palubovka atd. vyjma sedadel :-). , je to totalne rozdilne auto . Prohlaseni ,ze je stejne ,je mirne receno legracni .

Milan Lažanský
31. července • 20:27

Souhlasím. Ano, právě proto v textu padají slova jako “zdaleka nedosahuje agresivity verze S55” či “čtyřkové kupé ani podvozkem není nastaveno tak agresivně, jako opravdová emka” nebo “Nechápejte mě špatně, tohle není náhrada za M4. Není to auto pro víkendové použití na okruzích, ani drsný sporťák. Ale je to dost možná jeden z nejlépe umíchaných mixů pro sportovní kupé na každý den.”. Jinak řečeno prohlášení, že je stejné, jste určitě nečetl v tomto testu a jestli to tak vyznělo, rád to nyní uvádím na pravou míru. Zdravím, ML

Doporučujeme

Články odjinud