Minitest BMW 440i Coupé: Jak se přiblížit k M4 tak, až ji cenou překonáte

stealth01  |  31. 07. 2018 19:58

Tak 440i se nemůže M4 vůbec rovnat.
Už jen kinematika náprav je u M4 na zcela jiné úrovni, motor má o desítky koní vyšší výkon, řízení je zcela jiné, brzdy jsou možná na stejné úrovni (pokud si člověk připlatí za M brzdy), diferák s vlastním mezichladičem, rozvod oleje přídavnými čerpadly atd, atd...
Toto neberte jako můj názor, to jsou prostě jen holá fakta.

Odpovědět  |   | 
Dan capla  |  31. 07. 2018 20:05

Souhlasim s komentarem , viz vyse . krome par interierovych prvku ,palubovka atd. vyjma sedadel . , je to totalne rozdilne auto . Prohlaseni ,ze je stejne ,je mirne receno legracni .

Odpovědět  |   | 
Milan Lažanský  |  31. 07. 2018 20:27

Souhlasím. Ano, právě proto v textu padají slova jako “zdaleka nedosahuje agresivity verze S55” či “čtyřkové kupé ani podvozkem není nastaveno tak agresivně, jako opravdová emka” nebo “Nechápejte mě špatně, tohle není náhrada za M4. Není to auto pro víkendové použití na okruzích, ani drsný sporťák. Ale je to dost možná jeden z nejlépe umíchaných mixů pro sportovní kupé na každý den.”. Jinak řečeno prohlášení, že je stejné, jste určitě nečetl v tomto testu a jestli to tak vyznělo, rád to nyní uvádím na pravou míru. Zdravím, ML

Odpovědět  |   | 
DDT  |  01. 08. 2018 18:32

co to je mezichladič diferáku?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  02. 08. 2018 21:03

Myslel jsem chladič diferaku. Nějak tam padlo to slůvko “mezi”

Odpovědět  |   | 
DDT  |  01. 08. 2018 18:33

co to je mezichladič diferáku?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  01. 08. 2018 20:29

on myslel asi chladič oleje převodovky.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  31. 07. 2018 20:17

na co jsou u takovýho auta zadní sedačky?

Odpovědět  |   | 
Zuzana  |  01. 08. 2018 00:50

No přeci na kabelku, protože na předním sedadle sedí pes

Odpovědět  |   | 
fero  |  01. 08. 2018 10:05

sorry ale klientela pre 440i je trochu ina ako blondynecka s civavou.

Odpovědět  |   | 
JH  |  02. 08. 2018 08:17

Feri troška im krivdiš tých blondinok v BMW aj s originál M som už videl teda dosť. Na druhej strane buďme radi, že máme toľko mladych šikovných žien ktoré si má takéto auto vedia zarobiť..... či?

Odpovědět  |   | 
fero  |  02. 08. 2018 10:14

Original M chapem. je to predsa TOP-model, takze holohlavy kktko si ho kupi :) To ze na nom cruisuje po meste, je jedno, hlavne ze ma M. Ale ano mas problem. Tie blondynky su neskutocne sikovne a mudre a urcite plne energie. Skoda len, ze brunetky take mudre nie su teda aspon podla vozoveho parku.

Odpovědět  |   | 
WP  |  02. 08. 2018 10:39

Tento typ prispevku nazyvam “blbecek”. Je vzdy stejny, ten kdo si muze neco dovolit vic nez jiny automaticky krade, prodava drogy nebo se zivi prostituci.
Jen ukazuje na ubohost toho, kdo “blbecka” napsal

Odpovědět  |   | 
fero  |  02. 08. 2018 10:50

Som ubohy a som na to hrdy.

Odpovědět  |   | 
fero  |  02. 08. 2018 10:51

ale dakujem bohu ze doma nemam blondynu v brylach ako zvaracske okuliare a nejazdi v mojom velkom SUV. Dakujem ale ze si mi to pripomenul, idem si hladat pracu.

Odpovědět  |   | 
WP  |  02. 08. 2018 14:28

Pokud hrdý, pak tě upřímně lituji...

Odpovědět  |   | 
fero  |  03. 08. 2018 21:38

nemusis, som stastny v zivote. akurat par kg potrebujem zhubnout. Nemas nejaky tip?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  05. 08. 2018 09:28

mám, kup si elektrokolo a roadster kde budeš nastupovat s vytaženou střechou.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  02. 08. 2018 11:11

Neres kdo v cem (nejsi financak) ale JAK jezdi jezdi

Odpovědět  |   | 
WP  |  01. 08. 2018 06:53

Normálně tam dáš dva lidi a jedeš. Co je na tom nepochopitelného?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  01. 08. 2018 07:39

Pro detske sedacky (samozrejme teoreticky), aby te manzelka pochvalila, jak i pri vyberu autaku myslis na rodinu

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  01. 08. 2018 14:52

Jako sorry ale použitelná zadní sedadla jsou podle mě jediný důvod proč sáhnout po sportovním coupe velikosti a hmotnosti BMW řady 4.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  01. 08. 2018 16:19

Na sezení. Proč by tam být neměly? 4er je odvozená z 3er, tedy od klasického sedanu s dlouhým rozvorem, takže je tam místa jako v tom sedanu snad vyjma menší výšky nad zadními sedadly kvůli klesající střeše. To tam mají dát místo sedaček loutkové divadlo?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  01. 08. 2018 20:13

prostě mně to nějak nesedí, já mám v bramboře za předníma sedačkama kufr a pro rodinu vytáhnu jiné auto. Jo a kté čivavě- kolik snese vůbec boční přetížení?

Odpovědět  |   | 
spiderwolf  |  03. 08. 2018 07:03

Obávám se, že zvíře snese obecně víc (včetně G) než člověk (degenerované zvíře).

Odpovědět  |   | 
Older  |  01. 08. 2018 18:37

Bylo by zajimave vedet, kolik 440i se v teto specifikaci prodalo, kdyz se cena vozu prehoupne pres M4 v zakladu.....to opravdu chce silny charakter...

Odpovědět  |   | 
Bill Clinton  |  20. 08. 2018 14:23

Když tak čtu tu diskuzi, tak mě napadlo jestli příznivci BMW nemají v hlavě piliny.
Bill

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 193 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A