Minitest BMW 440i Coupé: Jak se přiblížit k M4 tak, až ji cenou překonáte

stealth01  |  31. 07. 2018 19:58

Tak 440i se nemůže M4 vůbec rovnat.
Už jen kinematika náprav je u M4 na zcela jiné úrovni, motor má o desítky koní vyšší výkon, řízení je zcela jiné, brzdy jsou možná na stejné úrovni (pokud si člověk připlatí za M brzdy), diferák s vlastním mezichladičem, rozvod oleje přídavnými čerpadly atd, atd...
Toto neberte jako můj názor, to jsou prostě jen holá fakta.

Odpovědět  |   | 
Dan capla  |  31. 07. 2018 20:05

Souhlasim s komentarem , viz vyse . krome par interierovych prvku ,palubovka atd. vyjma sedadel . , je to totalne rozdilne auto . Prohlaseni ,ze je stejne ,je mirne receno legracni .

Odpovědět  |   | 
Milan Lažanský  |  31. 07. 2018 20:27

Souhlasím. Ano, právě proto v textu padají slova jako “zdaleka nedosahuje agresivity verze S55” či “čtyřkové kupé ani podvozkem není nastaveno tak agresivně, jako opravdová emka” nebo “Nechápejte mě špatně, tohle není náhrada za M4. Není to auto pro víkendové použití na okruzích, ani drsný sporťák. Ale je to dost možná jeden z nejlépe umíchaných mixů pro sportovní kupé na každý den.”. Jinak řečeno prohlášení, že je stejné, jste určitě nečetl v tomto testu a jestli to tak vyznělo, rád to nyní uvádím na pravou míru. Zdravím, ML

Odpovědět  |   | 
DDT  |  01. 08. 2018 18:32

co to je mezichladič diferáku?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  02. 08. 2018 21:03

Myslel jsem chladič diferaku. Nějak tam padlo to slůvko “mezi”

Odpovědět  |   | 
DDT  |  01. 08. 2018 18:33

co to je mezichladič diferáku?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  01. 08. 2018 20:29

on myslel asi chladič oleje převodovky.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  31. 07. 2018 20:17

na co jsou u takovýho auta zadní sedačky?

Odpovědět  |   | 
Zuzana  |  01. 08. 2018 00:50

No přeci na kabelku, protože na předním sedadle sedí pes

Odpovědět  |   | 
fero  |  01. 08. 2018 10:05

sorry ale klientela pre 440i je trochu ina ako blondynecka s civavou.

Odpovědět  |   | 
JH  |  02. 08. 2018 08:17

Feri troška im krivdiš tých blondinok v BMW aj s originál M som už videl teda dosť. Na druhej strane buďme radi, že máme toľko mladych šikovných žien ktoré si má takéto auto vedia zarobiť..... či?

Odpovědět  |   | 
fero  |  02. 08. 2018 10:14

Original M chapem. je to predsa TOP-model, takze holohlavy kktko si ho kupi :) To ze na nom cruisuje po meste, je jedno, hlavne ze ma M. Ale ano mas problem. Tie blondynky su neskutocne sikovne a mudre a urcite plne energie. Skoda len, ze brunetky take mudre nie su teda aspon podla vozoveho parku.

Odpovědět  |   | 
WP  |  02. 08. 2018 10:39

Tento typ prispevku nazyvam “blbecek”. Je vzdy stejny, ten kdo si muze neco dovolit vic nez jiny automaticky krade, prodava drogy nebo se zivi prostituci.
Jen ukazuje na ubohost toho, kdo “blbecka” napsal

Odpovědět  |   | 
fero  |  02. 08. 2018 10:50

Som ubohy a som na to hrdy.

Odpovědět  |   | 
fero  |  02. 08. 2018 10:51

ale dakujem bohu ze doma nemam blondynu v brylach ako zvaracske okuliare a nejazdi v mojom velkom SUV. Dakujem ale ze si mi to pripomenul, idem si hladat pracu.

Odpovědět  |   | 
WP  |  02. 08. 2018 14:28

Pokud hrdý, pak tě upřímně lituji...

Odpovědět  |   | 
fero  |  03. 08. 2018 21:38

nemusis, som stastny v zivote. akurat par kg potrebujem zhubnout. Nemas nejaky tip?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  05. 08. 2018 09:28

mám, kup si elektrokolo a roadster kde budeš nastupovat s vytaženou střechou.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  02. 08. 2018 11:11

Neres kdo v cem (nejsi financak) ale JAK jezdi jezdi

Odpovědět  |   | 
WP  |  01. 08. 2018 06:53

Normálně tam dáš dva lidi a jedeš. Co je na tom nepochopitelného?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  01. 08. 2018 07:39

Pro detske sedacky (samozrejme teoreticky), aby te manzelka pochvalila, jak i pri vyberu autaku myslis na rodinu

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  01. 08. 2018 14:52

Jako sorry ale použitelná zadní sedadla jsou podle mě jediný důvod proč sáhnout po sportovním coupe velikosti a hmotnosti BMW řady 4.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  01. 08. 2018 16:19

Na sezení. Proč by tam být neměly? 4er je odvozená z 3er, tedy od klasického sedanu s dlouhým rozvorem, takže je tam místa jako v tom sedanu snad vyjma menší výšky nad zadními sedadly kvůli klesající střeše. To tam mají dát místo sedaček loutkové divadlo?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  01. 08. 2018 20:13

prostě mně to nějak nesedí, já mám v bramboře za předníma sedačkama kufr a pro rodinu vytáhnu jiné auto. Jo a kté čivavě- kolik snese vůbec boční přetížení?

Odpovědět  |   | 
spiderwolf  |  03. 08. 2018 07:03

Obávám se, že zvíře snese obecně víc (včetně G) než člověk (degenerované zvíře).

Odpovědět  |   | 
Older  |  01. 08. 2018 18:37

Bylo by zajimave vedet, kolik 440i se v teto specifikaci prodalo, kdyz se cena vozu prehoupne pres M4 v zakladu.....to opravdu chce silny charakter...

Odpovědět  |   | 
Bill Clinton  |  20. 08. 2018 14:23

Když tak čtu tu diskuzi, tak mě napadlo jestli příznivci BMW nemají v hlavě piliny.
Bill

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

včera | Jan Mička | 94 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A