Minitest Audi Q5 3.0 TDI quattro: Náskok díky šesti válcům?

21 komentářů

Natali22
30. dubna • 17:28

Ahoj)
Jsem velmi atraktivní a sexy dívka.
Rád cestuji.
Hledám muže, který mě pozve.
Ukáže zemi nebo město.
A prostě si pojedete společně.
Moje intimní fotografie na webu https://goo.gl/o6c2Mg...
Na tomto webu jsou také uvedeny moji kontaktní údaje. :)))

Jochan
30. dubna • 13:51

+ 9000 Kč za dopravu a předprodejní servis...trapne BMW 3-[

Martin
28. dubna • 20:41

V tiquane bol motor 2.0 tdi 140 kw bez elánu v Q5 je zas 6 valec zbytočnosť ....Aký motor by si redaktor želal ?

R
28. dubna • 17:59

Dekuji za test. Pokud diesel tak jedine tato verze

Velkopřevor
26. dubna • 18:40

Audi Q5 - náskok díky koncernu!
Díky za další nádherný koncernový článek, který navíc splnil svůj účel - tj., že za něj dojde k inkasu, protože nadpis se nadmíru povedl.

Lubor
26. dubna • 19:50

Debil Velkoprevorska Zlatousta Kvicala se opet snazi svym trapnym pritroublym prispevkem o prejmenovani Autorevue.:-)

Velkopřevor
27. dubna • 6:40

Lubore, raději se přejmenuj ty........koncernofile. Mám japonskou Hondu Civic z roku 91 a na rozdíl od škůdky pořát slouží na jedničku...

Lubor
27. dubna • 18:45

Debile Velkoprevorska Zlatousta Kvicalo, kazdemu spravnemu Hondakovi jsou skodoky ukradene a uz se vubec Hondak nesnazi o prejmenovani webu Autorevue. Ty nejsi automobilista ani Hondak, ale autista zacykleny do sveho vnitrniho presvedceni. Pokud vubec jezdis prastarou Hondou z roku 91, tak jedine pri prevazeni do stacionare pro mentalne narusene, kam te chudaci rodice dlouhe roky prevazeji a kvuli soustavne peci o tebe se na nove auto bohuzel nezmohli. Pokud by se dozvedeli co provadis na webu Autorevue, tak by se chudaci propadli hanbou.

Lubor
27. dubna • 18:45

Debile Velkoprevorska Zlatousta Kvicalo, kazdemu spravnemu Hondakovi jsou skodoky ukradene a uz se vubec Hondak nesnazi o prejmenovani webu Autorevue. Ty nejsi automobilista ani Hondak, ale autista zacykleny do sveho vnitrniho presvedceni. Pokud vubec jezdis prastarou Hondou z roku 91, tak jedine pri prevazeni do stacionare pro mentalne narusene, kam te chudaci rodice dlouhe roky prevazeji a kvuli soustavne peci o tebe se na nove auto bohuzel nezmohli. Pokud by se dozvedeli co provadis na webu Autorevue, tak by se chudaci propadli hanbou.

Toper
27. dubna • 12:47

Tak nevím, jestli tě nemám spíš politovat. Řekl bych, že ano. Jezdit v téměř třicet let starém autě, není zrovna kdovíjaká výhra...

Jiří
26. dubna • 22:33

jasný..že ho to baví..

lamal_SK
26. dubna • 19:04

Jako nechcem si tu obhajovat koncern a ani hanit nejake anti-marketing protesty, ale nepride mi uplne zbytocne pre zaujemcov o Q5 urobit jasno medzi motorizaciami 2.0TDI a 3.0TDI, podla mna to je celkom uzitocne zhrnutie a myslim, ze keby slo o marketing tak radsej doporuci drahsi motor, na ktorom vyrobca alebo predajca skasne ovela viac... takto skor doporucil lacnejsiu a racionalnejsiu volbu, co mi pride sympaticke... Chudak J. Mička, mam dojem ze tu bude trpiet este viac ako v ACZ... ale vlastne, za niektore veci si asi moze sam... nasledky byvaju krute

Anti-automat
26. dubna • 18:22

Jeden z důvodů, pro který Audi používá k třílitru bytelnější, ale o to méně „zelený“ permanentní pohon quattro, je fakt, že zájemci o takto silné auto příliš neřeší spotřebu paliva
Dovod je samozrejme iny a to ten, ze motor o 620Nm rozoberie ten 'menej zeleny' prenos vykonu na suciastky. Urobte si v tej tzv. ekologii docerta poriadok. Nie, ekologia nema s tymto nic spolocne. Naozaj nie.

lamal_SK
26. dubna • 19:01

Jan Mička to presne v tom duchu napisal, vyzera ze si to len nepochopil...

Anti-automat
26. dubna • 19:28

tak mi to vysvetli prosim

lamal_SK
26. dubna • 19:35

alebo este takto ... třílitr + bytelnější :-D

Anti-automat
26. dubna • 19:51

Napoveda ...že zájemci o takto silné auto příliš neřeší spotřebu paliva... ;-)
Naozaj je to ten dovod, alebo budem musiet postupovat hlasku po hlaske?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
lamal_SK
26. dubna • 20:00

P. Myčka spomenul viac veci v jednej vete... :-D1. tj ze 3,0 ma kvoli vykonu resp krutiaku silnejsi pohon
´´Dovod je samozrejme iny a to ten, ze motor o 620Nm rozoberie ten 'menej zeleny' prenos vykonu na suciastky.´´
2. ze si nesie so sebou vyssiu spotrebu + horsiu ekeologiu
3. zakaznici pri tak silnom aute ale nejaky liter nafty smerom hore neriesia

Anti-automat
27. dubna • 18:48

Tak nic. Precitajme si clanok, moj prispevok a druhe kolo a odzaciatku.

lamal_SK
26. dubna • 19:34

´´Jeden z důvodů, pro který Audi používá k třílitru bytelnější ...´´ co si na tom nepochopil ?

Petr
26. dubna • 18:55

Je velká škoda, že audi nedává měničový automat a torsen i k benzínům viz a6... Takže u q5 jedině sq5:-)

Doporučujeme

Články odjinud