Minitest Audi Q5 3.0 TDI quattro: Náskok díky šesti válcům?

Anti-automat  |  26. 04. 2018 18:22

Jeden z důvodů, pro který Audi používá k třílitru bytelnější, ale o to méně „zelený“ permanentní pohon quattro, je fakt, že zájemci o takto silné auto příliš neřeší spotřebu paliva Dovod je samozrejme iny a to ten, ze motor o 620Nm rozoberie ten 'menej zeleny' prenos vykonu na suciastky. Urobte si v tej tzv. ekologii docerta poriadok. Nie, ekologia nema s tymto nic spolocne. Naozaj nie.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  26. 04. 2018 18:55

Je velká škoda, že audi nedává měničový automat a torsen i k benzínům viz a6... Takže u q5 jedině sq5

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  26. 04. 2018 19:01

Jan Mička to presne v tom duchu napisal, vyzera ze si to len nepochopil...

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  26. 04. 2018 19:28

tak mi to vysvetli prosim

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  26. 04. 2018 19:34

´´Jeden z důvodů, pro který Audi používá k třílitru bytelnější ...´´ co si na tom nepochopil ?

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  26. 04. 2018 19:35

alebo este takto ... třílitr + bytelnější

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  26. 04. 2018 19:51

Napoveda ...že zájemci o takto silné auto příliš neřeší spotřebu paliva... Naozaj je to ten dovod, alebo budem musiet postupovat hlasku po hlaske?

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  26. 04. 2018 20:00

P. Myčka spomenul viac veci v jednej vete...

1. tj ze 3,0 ma kvoli vykonu resp krutiaku silnejsi pohon
´´Dovod je samozrejme iny a to ten, ze motor o 620Nm rozoberie ten 'menej zeleny' prenos vykonu na suciastky.´´
2. ze si nesie so sebou vyssiu spotrebu + horsiu ekeologiu
3. zakaznici pri tak silnom aute ale nejaky liter nafty smerom hore neriesia

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  27. 04. 2018 18:48

Tak nic. Precitajme si clanok, moj prispevok a druhe kolo a odzaciatku.

Odpovědět  |   | 
Velkopřevor  |  26. 04. 2018 18:40

Audi Q5 - náskok díky koncernu!
Díky za další nádherný koncernový článek, který navíc splnil svůj účel - tj., že za něj dojde k inkasu, protože nadpis se nadmíru povedl.

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  26. 04. 2018 19:04

Jako nechcem si tu obhajovat koncern a ani hanit nejake anti-marketing protesty, ale nepride mi uplne zbytocne pre zaujemcov o Q5 urobit jasno medzi motorizaciami 2.0TDI a 3.0TDI, podla mna to je celkom uzitocne zhrnutie a myslim, ze keby slo o marketing tak radsej doporuci drahsi motor, na ktorom vyrobca alebo predajca skasne ovela viac...

takto skor doporucil lacnejsiu a racionalnejsiu volbu, co mi pride sympaticke...

Chudak J. Mička, mam dojem ze tu bude trpiet este viac ako v ACZ... ale vlastne, za niektore veci si asi moze sam... nasledky byvaju krute

Odpovědět  |   | 
Lubor  |  26. 04. 2018 19:50

Debil Velkoprevorska Zlatousta Kvicala se opet snazi svym trapnym pritroublym prispevkem o prejmenovani Autorevue.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  26. 04. 2018 22:33

jasný..že ho to baví..

Odpovědět  |   | 
Velkopřevor  |  27. 04. 2018 06:40

Lubore, raději se přejmenuj ty........koncernofile. Mám japonskou Hondu Civic z roku 91 a na rozdíl od škůdky pořát slouží na jedničku...

Odpovědět  |   | 
Toper  |  27. 04. 2018 12:47

Tak nevím, jestli tě nemám spíš politovat. Řekl bych, že ano.

Jezdit v téměř třicet let starém autě, není zrovna kdovíjaká výhra...

Odpovědět  |   | 
Lubor  |  27. 04. 2018 18:45

Debile Velkoprevorska Zlatousta Kvicalo, kazdemu spravnemu Hondakovi jsou skodoky ukradene a uz se vubec Hondak nesnazi o prejmenovani webu Autorevue. Ty nejsi automobilista ani Hondak, ale autista zacykleny do sveho vnitrniho presvedceni. Pokud vubec jezdis prastarou Hondou z roku 91, tak jedine pri prevazeni do stacionare pro mentalne narusene, kam te chudaci rodice dlouhe roky prevazeji a kvuli soustavne peci o tebe se na nove auto bohuzel nezmohli. Pokud by se dozvedeli co provadis na webu Autorevue, tak by se chudaci propadli hanbou.

Odpovědět  |   | 
Lubor  |  27. 04. 2018 18:45

Debile Velkoprevorska Zlatousta Kvicalo, kazdemu spravnemu Hondakovi jsou skodoky ukradene a uz se vubec Hondak nesnazi o prejmenovani webu Autorevue. Ty nejsi automobilista ani Hondak, ale autista zacykleny do sveho vnitrniho presvedceni. Pokud vubec jezdis prastarou Hondou z roku 91, tak jedine pri prevazeni do stacionare pro mentalne narusene, kam te chudaci rodice dlouhe roky prevazeji a kvuli soustavne peci o tebe se na nove auto bohuzel nezmohli. Pokud by se dozvedeli co provadis na webu Autorevue, tak by se chudaci propadli hanbou.

Odpovědět  |   | 
R  |  28. 04. 2018 17:59

Dekuji za test. Pokud diesel tak jedine tato verze

Odpovědět  |   | 
Martin  |  28. 04. 2018 20:41

V tiquane bol motor 2.0 tdi 140 kw bez elánu v Q5 je zas 6 valec zbytočnosť ....Aký motor by si redaktor želal ?

Odpovědět  |   | 
Jochan  |  30. 04. 2018 13:51

+ 9000 Kč za dopravu a předprodejní servis...trapne BMW

Odpovědět  |   | 
Natali22  |  30. 04. 2018 17:28

Ahoj)
Jsem velmi atraktivní a sexy dívka.
Rád cestuji.
Hledám muže, který mě pozve.
Ukáže zemi nebo město.
A prostě si pojedete společně.
Moje intimní fotografie na webu https://goo.gl/o6c2Mg...
Na tomto webu jsou také uvedeny moji kontaktní údaje. :)))

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 193 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 32 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A