Ahoj)Jsem velmi atraktivní a sexy dívka.Rád cestuji.Hledám muže, který mě pozve.Ukáže zemi nebo město.A prostě si pojedete společně.Moje intimní fotografie na webu https://goo.gl/o6c2Mg... Na tomto webu jsou také uvedeny moji kontaktní údaje. :)))
+ 9000 Kč za dopravu a předprodejní servis...trapne BMW 3-[
V tiquane bol motor 2.0 tdi 140 kw bez elánu v Q5 je zas 6 valec zbytočnosť ....Aký motor by si redaktor želal ?
Dekuji za test. Pokud diesel tak jedine tato verze
Audi Q5 - náskok díky koncernu!Díky za další nádherný koncernový článek, který navíc splnil svůj účel - tj., že za něj dojde k inkasu, protože nadpis se nadmíru povedl.
Debil Velkoprevorska Zlatousta Kvicala se opet snazi svym trapnym pritroublym prispevkem o prejmenovani Autorevue.:-)
Lubore, raději se přejmenuj ty........koncernofile. Mám japonskou Hondu Civic z roku 91 a na rozdíl od škůdky pořát slouží na jedničku...
Debile Velkoprevorska Zlatousta Kvicalo, kazdemu spravnemu Hondakovi jsou skodoky ukradene a uz se vubec Hondak nesnazi o prejmenovani webu Autorevue. Ty nejsi automobilista ani Hondak, ale autista zacykleny do sveho vnitrniho presvedceni. Pokud vubec jezdis prastarou Hondou z roku 91, tak jedine pri prevazeni do stacionare pro mentalne narusene, kam te chudaci rodice dlouhe roky prevazeji a kvuli soustavne peci o tebe se na nove auto bohuzel nezmohli. Pokud by se dozvedeli co provadis na webu Autorevue, tak by se chudaci propadli hanbou.
Tak nevím, jestli tě nemám spíš politovat. Řekl bych, že ano. Jezdit v téměř třicet let starém autě, není zrovna kdovíjaká výhra...
jasný..že ho to baví..
Jako nechcem si tu obhajovat koncern a ani hanit nejake anti-marketing protesty, ale nepride mi uplne zbytocne pre zaujemcov o Q5 urobit jasno medzi motorizaciami 2.0TDI a 3.0TDI, podla mna to je celkom uzitocne zhrnutie a myslim, ze keby slo o marketing tak radsej doporuci drahsi motor, na ktorom vyrobca alebo predajca skasne ovela viac... takto skor doporucil lacnejsiu a racionalnejsiu volbu, co mi pride sympaticke... Chudak J. Mička, mam dojem ze tu bude trpiet este viac ako v ACZ... ale vlastne, za niektore veci si asi moze sam... nasledky byvaju krute
Jeden z důvodů, pro který Audi používá k třílitru bytelnější, ale o to méně „zelený“ permanentní pohon quattro, je fakt, že zájemci o takto silné auto příliš neřeší spotřebu palivaDovod je samozrejme iny a to ten, ze motor o 620Nm rozoberie ten 'menej zeleny' prenos vykonu na suciastky. Urobte si v tej tzv. ekologii docerta poriadok. Nie, ekologia nema s tymto nic spolocne. Naozaj nie.
Jan Mička to presne v tom duchu napisal, vyzera ze si to len nepochopil...
tak mi to vysvetli prosim
alebo este takto ... třílitr + bytelnější :-D
Napoveda ...že zájemci o takto silné auto příliš neřeší spotřebu paliva... ;-)Naozaj je to ten dovod, alebo budem musiet postupovat hlasku po hlaske?
P. Myčka spomenul viac veci v jednej vete... :-D1. tj ze 3,0 ma kvoli vykonu resp krutiaku silnejsi pohon´´Dovod je samozrejme iny a to ten, ze motor o 620Nm rozoberie ten 'menej zeleny' prenos vykonu na suciastky.´´2. ze si nesie so sebou vyssiu spotrebu + horsiu ekeologiu3. zakaznici pri tak silnom aute ale nejaky liter nafty smerom hore neriesia
Tak nic. Precitajme si clanok, moj prispevok a druhe kolo a odzaciatku.
´´Jeden z důvodů, pro který Audi používá k třílitru bytelnější ...´´ co si na tom nepochopil ?
Je velká škoda, že audi nedává měničový automat a torsen i k benzínům viz a6... Takže u q5 jedině sq5:-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.