Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Tomas Fuk  |  16. 01. 2020 13:03

Benzínové SUV střední velikosti s 4x4, automatem, se slušným výkonem a deset litrů spotřeba je moc? Ale no tak.....

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  16. 01. 2020 13:40

Mně to přijde taky dost. Očekával bych max osm.

Odpovědět  |   | 
Tomas Fuk  |  16. 01. 2020 14:08

No... očekávat nemožné je fajn, jen zpravidla následuje zklamání (viz Cimrman).. Za kolik asi tak jezdí líná CRV a podobné vehikly s atrapou motoru? Za osm. Tohle ale motor má.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  16. 01. 2020 14:14

8? To tak v předokolním sedanu a pomalu

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  16. 01. 2020 13:50

Divná krabice. SUV se mi nikdy nelíbily a toto je další adept. A taky tady nevidím moc význam pro zákazníka. Stylovka pro mladé? Možná, ostatně ne všichni mladí jsou bez peněz.

Odpovědět  |   | 
Tomas Fuk  |  16. 01. 2020 14:11

X4, GLC Coupé .... ta auta se prodávají..

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  16. 01. 2020 16:26

... blbe, ale prodavaji ...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 01. 2020 13:54

Atraktivní design? Snad kdyby to auto sedělo hezky přikrčeně u silnice namísto zbytečně zvednutého podvozku. SUV "kupé" prostě hezky nevypadají. Žádné z nich. Monitor infosystému zase u kolen, zase skvělý příspěvek Audi k bezpečnosti provozu. Netoleroval bych to už ani u Dacie, natož u auta za milión a čtvrt. To nám zase utěšeně poroste statistika nehodovosti v kolonce "řidič se plně nevěnoval řízení vozidla"...

Odpovědět  |   | 
Tomas Fuk  |  16. 01. 2020 14:14

Mluvte za sebe, já bych auto, kde mám pocit, že drhnu hýždí o asfalt a kolemjdoucím Německým ovčákům hledím přímo do očí tedy opravdu nechtěl.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 01. 2020 14:53

Mluvíš o pocitech, já o designu. Ovce a hrušky, Tomáši, ovce a hrušky.

Odpovědět  |   | 
Mara  |  16. 01. 2020 15:44

Nejdříve tvrdíš, že: "SUV "kupé" prostě hezky nevypadají" (tudíž prezentuješ svou subjektivní dojmologii). Pak vyčítáš Tomášovi, že on mluví o pocitech a ty o designu. Nechtěl by´s už konečně vytáhnout tu svou hlavu ze zadnice? :)

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 01. 2020 18:07

Nekoukej se do zrcadla, když sem píšeš, jo?

Odpovědět  |   | 
Mara  |  16. 01. 2020 21:39

Nebo jinak co? :) Bacha na cévku...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  17. 01. 2020 07:27

Protože pak píšeš nesmysly, přeci. Když budeš psát ostatním, zkus se dívat spíš někam do prázdna, ať zbytečně nepromítáš svou nedostatečnost do okolí. Ta cévka to jen potvrzuje, něco tak mimózního bych od dospělého nečekal.

Odpovědět  |   | 
Mara  |  17. 01. 2020 10:04

Já to ale nepíšu ostatním, tos špatně pochopil, píšu to jen a jen tobě, lásko má diskusní. A když už jsme u adresáta, rád si od tebe nechám vysvětlit, kde v mém původním příspěvku je ten nesmysl, ty moje myslivno hluboká :) Klidně můžeš rozvést i ty "ovce a hrušky"

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  16. 01. 2020 14:24

Naprosto souhlasím s jedinou výjimkou. Infotainment muže být klidně na zadní sedačce pokud máš head-up display, tak se všechno podstatné promítá tam a Audi má poměrně (ne nejlépe) dobré hlasové ovládání.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 01. 2020 14:54

To je právě to... podstatné, ne "zcela vše". Zkrátka se tomu nízko umístěnému displeji nevyhneš.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  16. 01. 2020 14:31

Tohle se mi docela líbí. Interiér působí útulně a velmi příjemně. Pochvala za klasické čudlíky pro vzduchotechniku a na volantu.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 01. 2020 16:01

Oko potesi? Naozaj?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 111 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V závodě srazila pilota a praskaly kosti

Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V…

Ačkoliv měla především zachraňovat, Tatra 623 je do historie zapsána možná nejznáměji jako speciál paradoxně způsobující bolest.

1.  3.  2020 | | 35 N/A
Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem měsíce. Nikdo mu ale nevěnoval pozornost

Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem m…

Při oficiálních prezentacích vozů je dobré všímat si detailů. Naposledy se to osvědčilo při premiéře Škody Octavia RS iV – poprvé jste totiž mohli vidět připravované elektrické SUV Enyaq iV.

6.  3.  2020 | | 41 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A