Ministr dopravy uklidňuje Česko: Dálniční známky nezdraží, dokud nebude hotová D1

Joe Doe  |  24. 06. 2019 11:05

2030 - cena dialnicnej znamky sa oproti roku 2019 nemeni.

Ta D1 je ako slovenska dialnica z Blavy do Kosic.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  24. 06. 2019 11:11

D1 měla mít už dávno 3 pruhy po celé délce. Přetížené kamiony, které nikdo nekontroluje ničí dálnice a ještě mají úlevy na mýtném.
https://www.denik.cz/ekonomika/cesko-je-raj-pr... ...

Odpovědět  |   | 
...  |  24. 06. 2019 12:12

= dálnice nebude nikdy hotová
Cena "dálniční" známky tedy zůstává stejná do konce ČR :)

Odpovědět  |   | 
Peter  |  24. 06. 2019 15:43

Kdyby byli řidiči OA jedoucí do Chorvatska na dovolenou tak často kontrolováni na přetížení jako řidiči NA ,tak se tu objeví milión komentářů na policejní stát a šikanu.

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  25. 06. 2019 12:03

A to si představte, že v Německu kamiony zváží průjezdovou váhou a pak je stáhnou na odstavné parkoviště a zváží na statické váze. To je panečku buzerace a šikana.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  25. 06. 2019 12:43

Trosku rozdil, ne? Jestli ma dvounapravove vozidlo 2 nebo 2,2 t a jestli ma petinapravove 36 nebo 42 t?

Odpovědět  |   | 
3 prouda d1 je nutnost  |  24. 06. 2019 12:11

predpokladam ze myslel dokud nebude hotova tripruhova d1! plus obchvat prahy vnitrni i vnejsi a hlavne d3 cela od prahy az na hranice. pak by o tom bylo smysluplne uvazovat.

obavam se ale ze diky babisovi drive budeme letat driny nez se toho dockame

Odpovědět  |   | 
Atomas  |  24. 06. 2019 12:24

Super, tak to může být pět generací v klidu

Odpovědět  |   | 
úvaha  |  24. 06. 2019 13:46

Pokud tedy bude někdy dálnice D1 hotová, neměla by potom známka naopak zlevnit, protože pak už nebudou nutné tak velké náklady na její budoucí opravy a údržbu?

Odpovědět  |   | 
rembaz  |  24. 06. 2019 15:11

Ale dlh sa bude splacat este velmi dlho...

Odpovědět  |   | 
úvaha  |  27. 06. 2019 09:35

Podle bývalého premiéra, který chtěl vládnout třeba s marťany, se dluhy neplatí. Podle současného se ani žádné dotace vracet nebudou. Co kdyby příští volby vyhrát někdo, kdo by slíbil snížení poplatků za dálniční známky?

Odpovědět  |   | 
expat  |  24. 06. 2019 15:37

Typická PR finta.
Plán? Zvýšit mýtné s ukončením oprav na D1 a oklamat veřejnost.
Akce: Vypustit "strašáka" s tím, že se mýtné bude navyšovat brzy.
(Očekávaná reakce...........pobouření veřejnosti)
Akce: Ústup do předem připravených pozic. Zdražovat se bude později.
Výsledek: Veřejnost oklamána. Mýtné se navýší podle původního plánu.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  24. 06. 2019 15:47

vtipálek, známky končí a tak to je jedno, když bude beznámkové dálnice. Možná bude u moci ods a ti zbaví poplatku auta nad milion kč.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  24. 06. 2019 16:25

Toto by mohol minister vyhlasit aj na slovensku. A mame na niekolko desatroci rocnu za padika. Ale tiez by mohol vytriezviet a tlacit aby nds zacala vydavat dynamicku rocnu dialnicnu znamku a sice platnu 1 rok od datumu kupy.

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  24. 06. 2019 16:45

Clenove partaje od StB Andreje sice kecaji jak kdyz tiskne, ale pokud by to byla vyjimecne pravda, tak by to bylo v klidu. D1 TOTIZ NEBUDE HOTOVA NIKDY

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  24. 06. 2019 17:05

modlime se aby to andrejko přečkal, kdyby ne, tak v první řadě by zrušili slevy a potom by zastavili všechny investice do dálnic. My to na moravě si pamatujeme.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  24. 06. 2019 18:09

Aha, takže hodný Andrej nabízí slevy, zlá opozice ne. A jako bonus, hodný Andrej efektivně investuje do rozvoje státu. Ach Petře.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  24. 06. 2019 19:06

Nevím jestli je hodný, ale on zavedl slevy na vlak a autobus. Tobě pamět už neslouží a nevíš kdo zrušil třeba studentský slevy, tratový jízdenky atd? Joo jistě bůh který dělá dvě školy naráz a tři obory je tvojím vzorem(Minář)......... Proč nepíšeš třeba o Grossových? Sobotkových atd.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  24. 06. 2019 23:05

Zavedl slevy...to se tak krasne cte. Ale kdyz reknete A, tak nam povezte i B. Snad nechcete rict, ze ciste nahodou objevil oslicka, ktery mu vytresal penize?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  25. 06. 2019 15:59

B nás nezajímá, já jsem pracující a platím daně pořád akorát začali platit daně ty subjekty co je neplatily. Já mám blahobyt a nestěžuju si. Vy máte nějaký mindráky, nebo jak si představujete život. Podívejte se kolik lidí jezdí na dovolenou, auta se nakupují, elektrokola, všichni mají bezény atd. na piště co Vám chybí a já se v diskuzích budu snažit to vyřešit.

Odpovědět  |   | 
Alexejevič Gusarov  |  25. 06. 2019 17:24

Ano, jen těch lidí co letos odletí třeba do Turecka na all inclusive. A jestě se tam sveze autobusem. To je nezpochybnitelná vizitka dobré práce Babiše.

Odpovědět  |   | 
Ota  |  25. 06. 2019 06:09

typickaj koblihar.. hodit mu vic otrub do zlabu, hyka blahem a velebi pana...

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  25. 06. 2019 16:01

kup si bramboru s plátnem a budeš taky štastný a hlavně nebudeš se starat o politiku, kde bereš ty tvoje názory? Za volantem to asi nebude

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  25. 06. 2019 08:06

ty slevy nebyly zadarmo. Zeptej se svého Andreje, kolik musel přisypat na dotace dopravcům na krytí ztrát na převoz slevových skupin.... No, ale on ti odpoví že to stálo sotva motýle, takže se nic nedozvíš...

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  25. 06. 2019 15:50

uklidněte se, diskutujte demokraticky.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  29. 06. 2019 12:32

No to jsi kus vola

Odpovědět  |   | 
čert  |  25. 06. 2019 11:23

No, pravda je taková, že Andrejko se pro rozšíření vlastního byznysu pokusil zmocnit vlády. Což se mu tak ze dvou třetin povedlo. Vládne ovšem za cenu ústupků sociálním demokratům a komunistům. Ale dokud se Andrejkovi bude vyplácet, výměnou za pár sociálních ústupků rozšiřovat vlastní byznys, tak ústupky dělat bude. Je ovšem otázka, jestli to je výhodné i pro naše děti, mít na úkor budoucnosti, rozpočty se schodkovými rozpočty. No ta bene v době růstu HDP. Ono je vždy něco za něco.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  25. 06. 2019 12:48

čert: Pokud tam nebude současný Andrejko, tak tam bude jiný "Andrejko" a situace bude +/- stejná. Vrcholovými politiky se stávají pouze psychicky narušení lidé, to už je dnes dokázaný fakt. Takže nemůžeme očekávat nějakou zásadní změnu. To, že se nám tady někteří z těch dalších narušených snaží namluvit, že za nich by bylo líp, tak na to může skočit jen naprostý hejl. Celý systém zastupitelské demokracie je založený na tomto principu. Dokud se nezmění systém, nezmění se nic. Už jsem to tu psal několikrát. Každý oprávněný volič by se měl zamyslet, proč každé 4 roky dobrovolně odevzdává své rozhodovací právo nějakému zástupci. Vždyť je to naprostá ztráta svobody, kterou se všichni tak strašně zaštiťujete. Zvolíte nějakého blba, kterého jste v tom horším případě v životě ani neviděli a který se po volbách utrhne ze řetězu a vy s tím nemůžete udělat naprosto nic, jen tupě čumět a čekat další 4 roky, abyste ho vyměnili za dalšího blba. Opravdu vypečený systém, který může obhajovat jen naprostý dement.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  26. 06. 2019 08:55

Ty si nevidis ani na spicku nosu a takovych koblih tady mame 30%, ach jo.
Pravomocne odsouzenej estebak a zaroven obvineny jako premier to se nevidi ani v Africe

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  26. 06. 2019 09:34

Lojza: Proč si myslíš, že zrovna to tvoje vidění světa je lepší než vidění světa těch 30% koblih?

PS: Klidně se do té Afriky přestěhuj, nikdo ti přece nebrání. Ale takový frajer v reálu nejsi, že?

Odpovědět  |   | 
Radek Barchanski  |  28. 06. 2019 20:34

A kdo určí kdy je D1 hotová?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A