Ministerstvo chce více trestat nedodržení bezpečné vzdálenosti. Odstup mohou měřit kamery

63 komentářů

Friemenn
10. prosince • 13:00

A kdy začnou adekvátně chytat a trestat vybržďovače,a co úmyslně jedoucí v levém pruhu ? Aha, je jednodušší chytat a trestat ty druhé že 😡😡

David75
30. října • 19:46

To je takový problém namalovat na zem několik čar a umísti značku, udržovat mezi vozidly vzdálenost tolik a tolik čar? Hlvně měřit něco, co druhý nemá šanci kontrolovat. Ve Francii jsou to bílé vodící čáry, v Anglii šipky na zemi. V obou případech to jsou 2 mezi vozidly.

ACE
15. ledna • 17:11

Jak kamery rozeznají, že jeden před druhému hodí myšku metr před auto. Nevyhodnotí kamera zadniho jako hrubého pachatele?

Michal
15. ledna • 7:03

Odstup na okresce třeba 30m je dobrý i na spotřebu-prostě nejedete brzda plyn a když je třeba dá se i vykounout aniž by hrozilo že vás protijedoucí smete.Je i místo se rozjed nebo se ještě vrátit.Je líp vidět kolem dodávky,kamiónu,suv zleva i zprava a nakonec tlacenim stejně ten před vámi rychleji nepojede a spíš zpomalí.

Pavel
14. ledna • 13:49

Zákaz předjíždění pro všechny se blíží...

Neurotic
13. ledna • 21:44

Doufám, že zastánci automatického měření vzdálenosti rádi stojí v kolonách, protože pokud je někde takový provoz jsou všichni nalepení na sebe, aby se tam vůbec v rozumném čase vešli tak pak tam bude místo 5km kolony jedoucí 100km/h stojící 20km kolona:-P

bzzz
13. ledna • 19:33

Ale ja se snazim, Ringo. Snazim se jak muzu... samozrejme abych neomezoval (natoz ohrozoval) ostatni. Ale dycky se mi pred cumak hodi nejaky rychlik, ktereho tlaci jeste vetsi rychlik nebo to s ohledem na hustotu provozu (a kvalitu/kapacitu komunikaci) neni mozne.Samozrejme pokud ma tento nesvar na svedomi nejvice umrti, zraneni a skod, tak se necham milerad buzerovat.

tk
13. ledna • 19:19

Jo, zrovna minulej tejden se mi tesne (cca 1m) pred cumak na dalnici u mlady boleslavi napchal nejakej kokot s pujcenym rapidem (pujcenky poznate podle aktualni prazsky SPZky a podlozky "zakaznicke centrum"). Aby toho nebylo malo jeste mi navic rozkrap celni okno. A co s takovym dementem pak mate delat. Uz aby sem dorazila poradna krize, treba tyhle magori ze silnic alespon na cas zmizi.

Tom
16. ledna • 7:35

Co znamena napchal, najel z pripojovaku, prejel z pruhu do pruhu? A jestli to bylo metr pred autem, tak ti urcite nerozbil sklo. Tomu neodpovida uhel odletu kaminku s ohledem na naraznik.

jo
14. ledna • 6:19

1/můžete ho zastavit a požadovat vyplnění euroformuláře, kterej vám bude k hovnu, protože pojistovna řekne, že jste se znali nebo dohodli nebo jste to na něj prostě hodil
1b/ variantně ho můžete mít i na kameře, ale i když ho máte na kameře, pojišťovna se na vás stejně vykašle, pokud nerozkřápnul místo přímo před objektivem (vlastní zkušenost)
2/ můžete ho zastavit a dát mu přes držku (z pohledu morálního zcela v pořádku, před zákonem ale máte opět smůlu)
3/ můžete se ho pokusit zastavit ale on samozřejmě protože ví co udělal pojede dál a tedˇ:
3a/ zavoláte fízly a pokud ho máte na kameře musíte tvrdit, že stále ohrožuje provoz stylem jízdy (což většinou budete mít pravdu), ale bez důkazu se na vás vykašlou
3b/ ad 3a, ale pojede za ním a budete pořizovat důkazy, čímž defacto pořídíte důkazy i proti sobě
4/ konečné řešení - dobře si rozmyslete koho budete příště volit: takhle se pojišťovny začali chovat až po burešovejch útocích na rezervní fondy (celkem logicky)

k.ik
13. ledna • 16:12

k předjíždění musíte dojet auto před sebou, alespoň v našem okresu, jinak nic nepředjedete, protože ty úseky jsou krátké, navíc solničáři dost prodloužili plnou čáru

kesu
13. ledna • 14:57

Jako kdybych to nerikal..Dusledek bude pouze to, ze se bude vybírat dalsi vypalny za zastavení spravniho rizeni. Protoze prokazat prestupek uz na klasickejch prujezdnejch radarech je problem.

DaewooMaster
13. ledna • 12:34

Takže vybržďovači z toho vyjdou jako vítězové a trestány budou pouze jejich oběti?
Mně osobně se to sice ještě nepřihodilo, ale jsem svědkem dost často i v běžném městském provozu, když tihle imbecilové ohrožují ostatní, kteří pak jsou donuceni "nedodržet bezpečnou vzdálenostnost". Také jakmile nastane soumrak spousta řidičů zjevně přestane vidět, ale raději ohrožují ostatní, než aby si zašli k očařovi.
A další nešvar - spousta tzv. řidičů nepochopila rozdíl mezí zatáčením a odbočením a tudíž blikají stále, v každé zatáčce, bohužel ke smůle ostatních, kteří tak nepoznají, jestli opravdu odbočují nebo jen zatáčejí...

space
14. ledna • 9:04

No, popisuješ to nejednoznačně a vypadá to, že v tom máš hokej. Spousta ignorantů řeší blinkry tímto stylem: Jedu po hlavní = nepoužívám blinkry a to je špatně. Blinkry se používají při změně směru JÍZDY a ne při změně silnice (odbočuje z E5 na 328...)
Takže pokud např. křižovatka má tvar kříže a hlavní je v oblouku, tak vozidla jedoucí po hlavní musí použít blinkr.

DaewooMaster
14. ledna • 11:19

Jo aha, takže ten, kdo bude skutečně odbočovat na Tebou uvedené křižovatce ve tvaru kříže, bude dělat co? Střídavě blikat doleva a doprava, aby se odlišil od toho, kdo NEMĚNÍ SMĚR (jízda do obloučku není žádná změna směru) a neodbočuje, ale jen si tak bliká? Měl jsem pochopitelně na mysli situaci, kde je křížení silnic a dotyčný bliká, ale neodbočí. Příp. opačný extrém, kdy je silnice bez jakýchkoliv odboček a dotyčný bliká, tak normálního člověka napadne, že chce zastavit na krajnici a ne že jen dává světu na vědomost, že trochu pohnul volantem...Ostatně silniční zákon mluví jasně, kdy se má blikat:
• Přejíždění z jednoho jízdního pruhu do druhého
• Objíždění stojícího vozidla nebo překážky
• Předjíždění
• Odbočování
• Zajíždění k okraji pozemní komunikace za účelem zastavení a vyjíždění od něj
• Vyjíždění z kruhového objezdu

space
14. ledna • 12:58

Copak jsi natvrdlej?
Pojedu rovně (směr) tak neblikám. Představ si situaci v zmíněné křižovatce, že stojíš na vedlejší a chceš jet přímo (napojit se na hlavní). Čekáš až auto, co jede po hlavní (z protisměru v oblouku) ukáže blinkr, že zatáčí spolu s hlavní silnicí, abys ty do ni mohl najet, ale protože dělal autoškolu s medvědama v cirkusu, tak používá blinkry jak píšeš... Přitom ty bys býval klidně mohl do křižovatky vjet.

lojza
14. ledna • 8:54

Pokud je to na křižovatce, tak se blinkr dává i když jedu stále po hlavní.

jakarte
13. ledna • 12:30

Pokud budou kontrolovat odstup, v první rade by měli take kontrolovat bezdůvodnou jizdu v levem pruhu na dalnici.

Dave
21. září • 21:45

... a také postihovat bezdůvodně pomalou jízdu obecně, když už tedy chtějí nesmyslně řešit "lepení na zadek". Kdyby všichni jezdili plynule a znali lépe chování a meze svých aut, "lepičů" rozhodně ubyde.

Net
13. ledna • 12:16

Osobně jsem proti plošnému měření kamerami podobně jako u rychlosti, protože zase půjde o rychlý prachy a ne o bezpečnost, a prasata se tomu jednoduše vyhnou a před kamerou projedou vzorově, ale bylo by fajn, kdyby občas policie zakročila proti těm nejkřiklavějším případům.
Problém nedodržování vzdálenosti vidím spíš v plynulosti dopravy než bezpečnosti jako takové, byť to spolu souvisí. Auta, co jedou příliš blízko u sebe mají tendenci brzdit více než řidič před nimi a pak se tvoří naprosto nesmyslné kolony.

Joe Doe
13. ledna • 12:04

Ked si tak citam prispevky na fore, tak mi je jasne, preco ten zakon potrebujeme.Teoreticke ci hranicne pripady pouzivane spochybnenie zakona, ktory ja planovany ako dosledok flagrantnej ignoracie zakonov (dopravnych i fyzikalnych), a mickey mouseovsky vyklad prava znamena, ze stat na ochranu zakon a vlastny zivot ctiacich vodicov musi pristupit k represii.

Josef
13. ledna • 11:46

Když budu chtít předjet auto co jede pomalu před mnou, tak se musím k němu přiblížit a v tom momentu mě změří, jak se to bude řešit?

petr r. (petrumr)
13. ledna • 16:49

oni ti mohou změřít i rychlost a jestli auto před tebou pojede +-max, tak není důvod k předjíždění.

brk77
13. ledna • 20:11

Stalo se mi asi před měsícem. Jel jsem několikakilometrový úsek v obci po čtyřproudovce. Tempomat na 50 přesně podle GPS. Dlouhé desítky sekund mě předjížděl nějaký jiný osobák, že mě to až štvalo. Bych si tak tipl, že mě předjížděl tak v 52, 53 km/h. Po chvíli se na něj přilepila okátvka, tak na chvíli akceleroval, aby to urychlil a zařadil se přede mě, ať neblokuje prostřední pruh. Jak mě předjel, tak šel na brzdy a zase si zpomalil na tu svou mírně vyšší rychlost, ale to už na té oktávce začaly blikat majáky a brali ho.

x12345678
13. ledna • 21:38

Dost pochybuji. Oktávky mají Ramer10. Ten má dva režimy měření. Pasivní (optický, OCR), který nelze použít v jiné než ustálené rychlosti a aktivní (mikrovlnný radar 34GHz, Dopplerův jev), který vyhodnocuje měřený objekt na základě primárního a ověřovacího měření, ale pokud je rozdíl 2 a více km/h, měření nevyhodnotí. Při výrazném zrychlení nebo zpomalení měřeného vozidla tedy měření nevyhodnotí. Navíc funguje jen pod úhlem a tedy nikoli ve stejném jízdním pruhu, tam musí použít vždy jen pasivní měření.
V popsaném případě by měřené vozidlo muselo měřící vozidlo předjet vedlejším pruhem, aby měření proběhlo. A ještě k tomu PČR zpravidla neřeší překročení rychlosti menší, než 11km/h, někde mají dokonce hraniční "nadlimit" i 25km/h..

brk77
14. ledna • 16:27

Netuším, jak měří auta PČR, říkám, co jsem zažil. To, že pochybuješ, mě moc nepřekvapuje. Pochybovali v podstatě všichni známí, kterým jsem se o tom zmínil, než viděli záznam z kamery z auta. Mám jen přední kameru, takže je vidět jen jen jak se mu pomaličku sune předek auta do záběru a pak na chvíli "prudce" (+10? km/h) zrychlí, aby se zařadil přede mě a neblokoval levý pruh. Po té jde hned na brzdy. Za chvíli je v záběru oktávka na majaky a fabii si odstavuje na autobusové zastávce. Já jedu dál.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Xixao
14. ledna • 22:43

Takze vlastne nevis, proc ho zastavili, coz?

jogurt
13. ledna • 23:59

Bývaly doby, a není to tak dávno, dodržovali v Rametu i na ředitelství služby dopravní policie takovou hloupou mravní zásadu, že v případě pochybného měření se řidič nepostihuje. Tak bylo velice omezené měření protijeducích vozidel (je vždy technicky i právně za hranou), neměřilo se v oblouku, bylo neřijatelné měření pasivním a naprosto nepřesným postupem a vůbec nepřipadalo v úvahu právně nepřijatelné úsekové měření. Jenže pak do toho vstoupily dva příšerné momenty: nenažranost obcí kasírovat peníze i za sebemenší a velmi problematicky "prokázané" překročení rychlosti. Do právního systému poslanec Huml propašoval neústavní prasečinu v podobě obecné odpovědnosti provozovatele vozidla, která je v naprostém rozporu s principem a zásadami přestupkového řízení a LZPS, a následovaly další právní paskvily. Státní policie se bohužel připůsobila. nakoupila Passaty R36 s absolutně nepřesným systémem Polcam a Ramet Kunovice se přizpůsobil trendu a do Ramerů přidal funkci pasivního měření rychlosti,mezi námi s reálnou nepřesností i 25%. A celé se to zvrhlo do stavu, kdy torzo dopravné policie nedělá nic než plnění tabulek výběru pokut za technické přestupky s nulovou nebezpečností.
A do tohoto nihilismu poslanci vložili věcně správný, reálně daleko důležitejší moment daný konečně alespoň nějakou definicí povinného odstupu mezi vozidly, ale absolutně nevymahatelný policií, která se odnaučila smysluplně pracovat a reálně vlastně vůbec neexistuje...

stealth01
13. ledna • 13:43

S vozem 500+ koní to člověka moc netrápí. Ale ber to s rezervou, samozřejmě chápu, kam míříš. ;-)

Net
13. ledna • 12:20

Dostaneš pokutu, to je jednoduché, k předjížděnému se přibližovat nemusíš, při předjíždění smíš (a máš) využít druhý pruh.

Xixao
14. ledna • 22:40

A jakou rychlosti smis v tom druhem pruhu jet? :-)

Driver
13. ledna • 11:56

Aktuální zákon o silničním provozu požaduje, aby řidič vozidla jedoucí za jiným vozidlem za ním ponechal dostatečnou bezpečnostní vzdálenost, aby se mohl vyhnout srážce v případě náhlého snížení rychlosti nebo náhlého zastavení vozidla, které jede před ním. NIKDE ZÁKON NENAŘIZUJE NEBO NEUMOŽŇUJE, ABY JSI SE NA NĚKOHO LEPIL PŘED PŘEDJÍŽDĚNÍM! KDYŽ NEUMÍŠ PŘEDJÍŽDĚT, VRAŤ ŘIDIČÁK JELITO! ;-)

Xixao
14. ledna • 22:39

Dobre ty. Kolik desitek metru pred vozidlem jedoucim 85 tacho (odhadem 77 real) na okresce zacnes predjizdet a jakou rychlosti predjizdis?

krd
13. ledna • 16:38

No, nedokážu si představit bezpečné předjíždění bez předchozího přiblížení k předjížděnému vozidlu.

úvaha
13. ledna • 11:27

Jak se budou řešit situace, kdy někdo přejede z pruhu do pruhu před jiné vozidlo, kterému tím zmenší jeho původní dostatečnou bezpečnou vzdálenost? Byl by pokutován ten vzadu, kterému byla vzdálenost zkrácena, anebo ten vepředu, který to svým předčasným zařazením do pruhu způsobil?

Driver
13. ledna • 12:39

Ten předjíždějící zaplatí za ohrožení vozidla nesprávnou jízdou nebo za nesprávné předjíždění a ten zadní za nedodržení odstupu, který měl neprodleně vytvořit znovu. Tak to dělají němci už přes 25let na to mají radarovou telemetrii v civilně zbarvených dopraváckých vozech, pracuje to na logice půl tacho. Jedeš 200, odstup 100m, jedeš 50, odstup 25m, žádná diskuse, jediný dotaz je zda to uhradíš hned, tedy jako cizinec, a pokud ne, tak odstavit vozidlo a už Tě vezou na služebnu, někdy Ti nabídnou, že počkají, když mají čas do konce šichty, než Ti někdo nabije účet.

Tom
13. ledna • 13:31

Nevim jak driv, ale nyni nataci prostor ca 100 m pred merenim, aby clovek nemohl tvrdit, ze byl akorat predjizden. A pokud tomu tak bylo na tech 100 m tak te jako predjizdeneho nechaji byt.

Urednicek kasicka
13. ledna • 11:40

Nijak. Smyslem neni dosahnout spravedlnosti, coz je povetsinou velmi osemetne a subjektivni. Zamerem je vylekat ridice a zrejme i pomoci naplnit plan jiste kapitoly prijmu statniho rozpoctu a tim policistum zajistit premie. :-(Na druhou stranu je treba rici, ze se mi v Cechach vsichni lepi na zadek a rozhodne to neni ani prijemne a uz vubec ne bezpecne.

stealth01
13. ledna • 13:42

Tak voláš po trestech za porušení pravidel, které jsme si jako společnost odsouhlasili nebo ne? Nějak se v tom příspěvku ztrácím.

Woyta
13. ledna • 15:19

Pokud vim, tak ta pravidla jsme si neodsouhlasili. Schvalili je nami zvoleni zastupci, kteri by meli hajit nase zajmy. (coz se vetsinou nedeje)Teorie rika, ze pokud nejaky zakon porusuje 85% obyvatel, tak by se mel zrusit.

Nojono
13. ledna • 21:27

V praxi to funguje tak, že pokud nějaký zákon porušuje 85%lidí, tak to není důvod k jeho rušení, protože i tak může mít smysluplnou podstatu. Erár tomu ovšem dává volný průchod tím, že ho kontroluje pouze platonicky nebo vůbec.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Woyta
14. ledna • 11:06

Takovy zakon pak ztrácí absolutně smysl. Lidi ho ignorují a státní moc neprosazuje.
K čemu takový zbytečný zákon?Průměrně človek poruší asi 5 zákonu denně aniž by si to uvědomil. To je situace která nastává, když se to s množstvím zákonů přežene.

Dave
21. září • 21:40

K čemu? Aby policie měla nástroj pro případnou buzeraci. Snahou zákonodárců je vytvořit tak nepřehledné zákony, aby každý něco porušil, i když o tom zrovna neví. Policie se pak jen zaměří na konkrétní typ přestupků v dopravě a kasíruje - a zrovna tenhle nový přestupek bude výdělečný. Na nějakou bezpečnost nebo dokonce plynulost provozu defekuje Bílý Tesák.
V praxi to také znamená, že pasivně agresivní dodržovači a loudaví frustráti dostali další možnost, jak si vybíjet svou nenávist za zkažené životy na jiných řidičích tím, že schválně budou prudit pomalou jízdou a druhak - kamery v autech jako obrana proti těmto frustrátům se staly opět o něco důležitějšími.

Michal
13. ledna • 10:51

Ty přenosné kamery jak používají němci na mostech?ty měří jak odstup tak rychlost a měří i osobáky a nejenom kamióny.Za mě rozhodně jo.Stačí za ty kamery postavit 4motorkare s majacky a můžou v kuse kasírovat.Čeští řidiči jsou slepci takže výdělek jistý.

Xixao
14. ledna • 22:35

Kolikrat uz jsi platil? Cechu?

Michal
15. ledna • 6:40

Ještě neplatil.V navigaci mám ty radary/kamery označené a buď tam jsou nebo už ne.Občas oznacim nebo ho zruším.Nově za aplikace proti radarum je v DE flastr.Nově se používají někde i drony.

ssy
13. ledna • 10:45

špiclovat,sledovat,vybírat-to jim jde a za potlesku zde některých plebejců

Joe Doe
13. ledna • 12:00

Dodrzovanie bezpecnej vzdialenosti je alfa a omega soferovania.Nedodrzuje ju neskutocne mnozstvo ludi. Logicky prichadza represia.

brk77
13. ledna • 17:36

To sice ano, ale důsledek nedodržování bezpečné vzdálenost je taky velmi často jen důsledek nedodržování maximální povolené rychlosti. Když pojedu po nějaké delší dvouproudé silnici s větším provozem v protisměru maximální povolenou rychlstí, tak si můžu být být jisty, že dřív nebo později se na mě pověsí nějaký náklaďák, který by chtěl jet víc než ono povolené maximum, ale díky provozu v protisměru mě nemůže předjet a tak jede dva metry za mnou a zkouší mě psychologicky přimět k rychlejší jízdě, ale na tempomat to nefunguje. No pak tu jsou víceproudové silnice v obci. Tam zase jet maximální povolenou rychlostí a dodržovat daný odstup znamená zýžýšenou pravděpodobnost červené na dalších světlech právě kvůli předjíždějících aut, která nedodržují rychlostní limity.

Xixao
14. ledna • 22:33

Pokud brzdis nakladak, mel byses nad sebou zamyslet, protoze rozhodne nejedes maximalni povolenou rychlosti.
Takovych take potkavam dost. Jedou, za nima kolona jak krava a tak to pro jistotu daji jeste bliz ke stredu, aby se hur predjizdeli.
A ti nejvetsi kralove, kdyz je clovek predjede, tak bud rozsviti dalkovky anebo kingove zrychli a hrajou si na stihacku. Obvykle do prvni zatacky, pac potom se jim opoti prdylka a zase zpomali, aby mohli brzdit dalsi.

Nojono
13. ledna • 21:25

Může být. Podstatný rozdíl je ovšem v tom, že nedodržením rychlosti automaticky netvoříte reálné nebezpečí. Nedodržením bezpečné vzdálenosti ano.

brk77
14. ledna • 6:55

50 km/h je 13,88 m/s. Když vyjdeme z ono pravidla dvou sekund tak se bavíme o 27,78 m, které by teoreticky měly být mezi auty. S něčím takový nemám sebemenší problém když je to nějaký dlouhý plynule průjezdný úsek. Když mě chce někdo předjet, ať si jede. Klidně mu trochu uhnu i na krajnici, jen ať už je pryč a nelepí na zadek.Když mám ovšem na 2 km úseku 4x semafor. Tak po rozjetí na 50 km/h situace vypadá tak, že když se někdo zařadí přede mne, tak já bych měl začít brzdit a udělat z toho zase těch slabých 28m. V ten okamžik si někdo za mnou pomyslí "co to je za debil, proč brzdí" a předjede mě taky. V tomhle režimu maximálně s odřenýma ušima stihnu zelenou na nadcházejícím semaforu, ale dál mám po zelené vlně.Když to vezmu do extrému, tak když padne zelená vlna a všichni ten úsek 4 semaforu projíždí onou padesátku, tak při rozestupu 27,78 m mezi auty se bavíme o kapacitě 18 aut na půl kilometru mezi semafory. Nezažil jsem situaci, že by se takhle někde jezdilo.Nechci hájit řiťomily, sám to nemám rád, ale s rozumem.

Rokyta ex Acz
13. ledna • 16:41

JJ souhlas kluci, bezpečná vzdálenost je jeden ze základů ( stejně jako třeba předvídat a být předvídatelný). S realizací si nedělám naděje, ale nápad dobrý a vítám ho. Mohl sice přijít před 20 lety, ale ok.B-]

stealth01
13. ledna • 13:40

Naprostý souhlas.

jogurt
13. ledna • 14:22

Jo. Jenže.......otázkou je ovšem to, zda ryze česká specifická cesta je řešením, německé "halbes tacho" umí adaptivní tempomaty, je snadno kontrolovatelné, což 50m moc není.

Nojono
13. ledna • 21:23

Halbes Tacho sice má logiku, je to 1,8 sekundy. 50m ale kontrolovatelné je, prostě namalujete na vozovku značky a buď tam mezera je nebo není. Potíž a cesta k výmluvám je, že je to vázáno na rychlost 50+km/h, v našich končinách nestačí konstatovat, musí se i prokázat. A jsme v řiti.....

fri
13. ledna • 10:32

Tak jediné pozitivum vidím že se tím prakticky zavede zákaz předjíždění pro kamiony, protože se k sobe nebudou moci přiblížit na 50m.

Net
13. ledna • 12:21

Nebo se naopak budou předjíždět třikrát tak dlouhou dobu, na druhou stranu bude fajn, pokud kamiony konečně začnou mezi sebou nechávat místo, aby se mezi ně občas někdo dočasně mohl zařadit.

k.ik
13. ledna • 16:10

mezery nechávají, mají to ze zákona udělat, neplatí to pro osobní auta - předjíždíte a pak hledáte místo na vmáčknutí

Nojono
13. ledna • 21:21

Nechávají? Tak to asi jezdíte po jiných dálnicích, než já. Běžný odstup mezi kamiony je 10-15m.

Karvil
14. listopadu • 21:04

Včera jsem jel po D1 a kamión za kamiónem a mezera žádná až 5 kamión byla mezera protože jel pomalu

jogurt
13. ledna • 14:20

Oni už třináct let defacto předjíždět nesmí. Zakazuje jim to §36 odstavec 4 zákona 361/2000Sb. Problém je jen a pouze v tom, že to policie ignoruje, protože to automaticky musí do správního řízení a tedy bez pokuty vybrané policií.. Obávám se, že humbuk s povinným odstupem skončí úplně stejně. 50m odstup za sebou nedodržují ani náhodou.

Kankunen
13. ledna • 9:58

A kdy se plánuje auta označit jako policejní a vyrazit do ulic?

Doporučujeme

Články odjinud