ESB Style se rozhodlo do podoby Land Roveru Defender upravit i kei car Hondu N-Van. Zdroj: ESB Style

ESB Style se rozhodlo do podoby Land Roveru Defender upravit i kei car Hondu N-Van. | Zdroj: ESB Style

Výsledkem je „Dafunder“, jak je patrné z nápisů na přídi i zádi. Zdroj: ESB Style

Výsledkem je „Dafunder“, jak je patrné z nápisů na přídi i zádi. | Zdroj: ESB Style

Práce značně usnadnil sériový design vozu, který je Defenderu podobný, takže například s předními světly se nemuselo nic dělat. Zdroj: ESB Style

Práce značně usnadnil sériový design vozu, který je Defenderu podobný, takže například s předními světly se nemuselo nic dělat. | Zdroj: ESB Style

Pozornost se tedy soustředila na přední nárazník se stříbrně lakovaným středem, do něhož je integrované LED denní svícení. Zdroj: ESB Style

Pozornost se tedy soustředila na přední nárazník se stříbrně lakovaným středem, do něhož je integrované LED denní svícení. | Zdroj: ESB Style

Z boku zaujmou pětipaprsková kola vzhledově podobná „Tfenderu“, ovšem tady mají průměr skromných 14 palců. Zdroj: ESB Style

Z boku zaujmou pětipaprsková kola vzhledově podobná „Tfenderu“, ovšem tady mají průměr skromných 14 palců. | Zdroj: ESB Style

Odhodlanost jim dodávají terénní pneumatiky spolu s podvozkovým kitem zvětšujícím světlou výšku o 25 mm. Zdroj: ESB Style

Odhodlanost jim dodávají terénní pneumatiky spolu s podvozkovým kitem zvětšujícím světlou výšku o 25 mm. | Zdroj: ESB Style

Vzhledem k tomu, že drtivou většinu zádě zabírá víko zavazadelníku, úpravy se omezily pouze na kryty tenkých světel a zadní nárazník s hliníkovou ochranou. Zdroj: ESB Style

Vzhledem k tomu, že drtivou většinu zádě zabírá víko zavazadelníku, úpravy se omezily pouze na kryty tenkých světel a zadní nárazník s hliníkovou ochranou. | Zdroj: ESB Style

Benefitem malé Hondy jsou boční posuvné dveře usnadňující přístup do interiéru. Zdroj: ESB Style

Benefitem malé Hondy jsou boční posuvné dveře usnadňující přístup do interiéru. | Zdroj: ESB Style

Tady vše zůstalo v původní, ale objednat si můžete speciální čalounění za v přepočtu 8.400 korun. Zdroj: ESB Style

Tady vše zůstalo v původní, ale objednat si můžete speciální čalounění za v přepočtu 8.400 korun. | Zdroj: ESB Style

Dobrodružného ducha podtrhuje dvoubarevné provedení spolu s bílým polepem kolem C sloupku, jako má opravdový Defender. Zdroj: ESB Style

Dobrodružného ducha podtrhuje dvoubarevné provedení spolu s bílým polepem kolem C sloupku, jako má opravdový Defender. | Zdroj: ESB Style

Novinky nečekejte ani pod kapotou. Tříválec o objemu 0,66 litru s výkonem 47 kW je stále připojen k převodovce CVT, ale můžete si vybrat mezi verzí s pohonem předních nebo všech kol. Zdroj: ESB Style

Novinky nečekejte ani pod kapotou. Tříválec o objemu 0,66 litru s výkonem 47 kW je stále připojen k převodovce CVT, ale můžete si vybrat mezi verzí s pohonem předních nebo všech kol. | Zdroj: ESB Style

Když jsme naťukli finanční stránku věci, sluší se doplnit, že přední nárazník stojí v přepočtu 11.760 korun, zadní vyjde na 5.000 korun a kryty světel pořídíte za 4.200 korun. Zdroj: ESB Style

Když jsme naťukli finanční stránku věci, sluší se doplnit, že přední nárazník stojí v přepočtu 11.760 korun, zadní vyjde na 5.000 korun a kryty světel pořídíte za 4.200 korun. | Zdroj: ESB Style

Za sadu ocelových kol zaplatíte 9.400 korun a jistě jim bude slušet zmíněná sada pro podvozek ve výši 6.400 korun. Zdroj: ESB Style

Za sadu ocelových kol zaplatíte 9.400 korun a jistě jim bude slušet zmíněná sada pro podvozek ve výši 6.400 korun. | Zdroj: ESB Style

Dejte to všechno dohromady a ve výsledku vás díly vyjdou na přibližně 45.200 korun. Zdroj: ESB Style

Dejte to všechno dohromady a ve výsledku vás díly vyjdou na přibližně 45.200 korun. | Zdroj: ESB Style

Honda N-Van, ESB Style, „Dafunder“ Zdroj: ESB Style

Honda N-Van, ESB Style, „Dafunder“ | Zdroj: ESB Style

Honda N-Van, ESB Style, „Dafunder“ Zdroj: ESB Style

Honda N-Van, ESB Style, „Dafunder“ | Zdroj: ESB Style

Honda N-Van, ESB Style, „Dafunder“ Zdroj: ESB Style

Honda N-Van, ESB Style, „Dafunder“ | Zdroj: ESB Style

Honda N-Van, ESB Style, „Dafunder“ Zdroj: ESB Style

Honda N-Van, ESB Style, „Dafunder“ | Zdroj: ESB Style

Honda N-Van, ESB Style, „Dafunder“ Zdroj: ESB Style

Honda N-Van, ESB Style, „Dafunder“ | Zdroj: ESB Style

Honda N-Van, ESB Style, „Dafunder“ Zdroj: ESB Style

Honda N-Van, ESB Style, „Dafunder“ | Zdroj: ESB Style

Honda N-Van, ESB Style, „Dafunder“ Zdroj: ESB Style

Honda N-Van, ESB Style, „Dafunder“ | Zdroj: ESB Style

Honda N-Van, ESB Style, „Dafunder“ Zdroj: ESB Style

Honda N-Van, ESB Style, „Dafunder“ | Zdroj: ESB Style

Honda N-Van, ESB Style, „Dafunder“ Zdroj: ESB Style

Honda N-Van, ESB Style, „Dafunder“ | Zdroj: ESB Style

Výsledkem je „Dafunder“, jak je patrné z nápisů na přídi i zádi. Zdroj: ESB Style
Práce značně usnadnil sériový design vozu, který je Defenderu podobný, takže například s předními světly se nemuselo nic dělat. Zdroj: ESB Style
Pozornost se tedy soustředila na přední nárazník se stříbrně lakovaným středem, do něhož je integrované LED denní svícení. Zdroj: ESB Style
Z boku zaujmou pětipaprsková kola vzhledově podobná „Tfenderu“, ovšem tady mají průměr skromných 14 palců. Zdroj: ESB Style
23
Fotogalerie

Miniaturní Honda N-Van se převlékla za Land Rover Defender. Stojí na chůdách, má pohon všech kol a je skoro za babku

Z města rovnou za dobrodružstvím. Odvážná Honda N-Van volá, „Jsem Land Rover Defender, no vážně!“.

Určitě si pamatujete na nevšední Toyotu ProBox přestavěnou japonským úpravcem ESB Style do podoby Land Roveru Defender. Vzhledem k ceně paketu v přepočtu 57.000 korun a faktu, že toto kombi je velmi rozšířené, sklidila novinka velký ohlas. Dokonce takový, že se ESB Style rozhodlo do stejné podoby upravit i kei car Hondu N-Van.

Výsledkem je „Dafunder“, jak je patrné z nápisů na přídi i zádi. Práce značně usnadnil sériový design vozu, který je Defenderu podobný, takže například s předními světly se nemuselo nic dělat. Pozornost se tedy soustředila na přední nárazník se stříbrně lakovaným středem, do něhož je integrované LED denní svícení.

Zaujmou pětipaprsková kola vzhledově podobná „Tfenderu“, ovšem tady mají průměr 14 palců. Odhodlanost jim dodávají terénní pneumatiky spolu s podvozkovým kitem zvětšujícím světlou výšku o 25 mm. Dobrodružného ducha podtrhuje dvoubarevné provedení spolu s bílým polepem kolem C sloupku, jako má opravdový Defender. Vzhledem k tomu, že drtivou většinu zádě zabírá víko zavazadelníku, úpravy se omezily pouze na kryty tenkých světel a zadní nárazník s hliníkovou ochranou.

Benefitem malé Hondy jsou boční posuvné dveře usnadňující přístup do interiéru. Tady vše zůstalo v původní, ale objednat si můžete speciální čalounění za v přepočtu 8.400 korun. Novinky nečekejte ani pod kapotou. Tříválec o objemu 0,66 litru s výkonem 47 kW je stále připojen k převodovce CVT, ale můžete si vybrat mezi verzí s pohonem předních nebo všech kol.

Když jsme naťukli finanční stránku věci, sluší se doplnit, že přední nárazník stojí v přepočtu 11.760 korun, zadní vyjde na 5.000 korun a kryty světel pořídíte za 4.200 korun. Za sadu ocelových kol zaplatíte 9.400 korun a jistě jim bude slušet zmíněná sada pro podvozek ve výši 6.400 korun. Dejte to všechno dohromady a ve výsledku vás díly vyjdou na přibližně 45.200 korun.

Honda

Japonská Honda vedle automobilů a motocyklů vyrábí také samostatné motory, elektrogenerátory nebo zahradní techniku. Společnost založil v roce 1948 Soichiro Honda. Od roku 1950 to je největší světový výrobce motocyklů.

Honda Civic • Honda Jazz • Honda CR-V • Honda HR-V • Honda NSX • Honda E

Doporučujeme

Články odjinud