Mini v úpravě RevoZport: nižší hmotnost, vyšší výkon

Společnost RevoZport představila balíček úprav určených pro Mini Coupe a Roadster, který obsahuje kromě úprav motoru také kompletní body-kit čítající celkem 23 dílů (oba nárazníky, prahové nástavce, rozšířené blatníky, zadní spoiler…).

Test: Mini Cooper S Rauno Aaltonen - Eldorádo na dosah

Test: Mini Cooper S Rauno Aaltonen - Eldorádo na dosah

Změny na technice zahrnují o 15 milimetrů rozšířený rozchod kol na přední i zadní nápravě. Původní výfukové potrubí bylo nahrazeno novým, vyrobeným z titanu, které váží pouze pět kilogramů. Motor (týká se verze S) dostal nový software řídicí jednotky, větší mezichladič stlačeného vzduchu a jiné vačkové hřídele. Celkem po všech úpravách vyprodukuje pohonná jednotka 253 koní (původně má 184 k). Za zmínku stojí také fakt, že auto váží o 30 kilogramů méně.

Základní „Aero paket“ vás vyjde na něco málo přes 3000 dolarů. Dokupovat pak můžete karbonové díly. Za titanový výfuk si RovoZport naúčtuje 2700 dolarů. Cena dalších úprav na technice oznámena nebyla. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Revozport.com
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků