Mini v úpravě RevoZport: nižší hmotnost, vyšší výkon

Společnost RevoZport představila balíček úprav určených pro Mini Coupe a Roadster, který obsahuje kromě úprav motoru také kompletní body-kit čítající celkem 23 dílů (oba nárazníky, prahové nástavce, rozšířené blatníky, zadní spoiler…).

Test: Mini Cooper S Rauno Aaltonen - Eldorádo na dosah

Test: Mini Cooper S Rauno Aaltonen - Eldorádo na dosah

Změny na technice zahrnují o 15 milimetrů rozšířený rozchod kol na přední i zadní nápravě. Původní výfukové potrubí bylo nahrazeno novým, vyrobeným z titanu, které váží pouze pět kilogramů. Motor (týká se verze S) dostal nový software řídicí jednotky, větší mezichladič stlačeného vzduchu a jiné vačkové hřídele. Celkem po všech úpravách vyprodukuje pohonná jednotka 253 koní (původně má 184 k). Za zmínku stojí také fakt, že auto váží o 30 kilogramů méně.

Základní „Aero paket“ vás vyjde na něco málo přes 3000 dolarů. Dokupovat pak můžete karbonové díly. Za titanový výfuk si RovoZport naúčtuje 2700 dolarů. Cena dalších úprav na technice oznámena nebyla. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Revozport.com
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků