Mini s novými edicemi, tentokrát podle londýnských parků

Značka Mini ohlásila svůj záměr představit další omezenou edici, ale hlavně uvolnila spoustu krásných obrázků, jež by neměly uniknout vaší pozornosti.

Už nám to může připadat jako klišé: značka Mini připravila další limitovanou edici. Pokud bychom chtěli v současné automobilové produkci najít skutečného rekordmana v této disciplíně, bude mezi horké kandidáty Mini určitě patřit. V posledních týdnech jsme vám představili například Mini v edicích Baker Street a Bayswater se jmény známých londýnských ulic, sportovně střižené Mini Cooper Aaltonen nebo sérii Mini pro londýnské Olympijské hry.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nejnovější edice z dílen Mini nesou jména londýnských parků

Ale doba a situace si to žádají, navíc je třeba zdůraznit, že Mini patří mezi „stylovky“ s relativně omezeným, byť postupně rozšiřovaným počtem modelů a potřebuje o sobě průběžně dávat vědět. A že se to značce Mini, jež je součástí koncernu BMW Group, daří, o tom není pochyb. Kdo by to ještě před deseti lety řekl?

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mini Cooper Green Park

Novinkou se však stávají čerstvé edice Green Park a Hyde Park, jež budou k dispozici na všech oficiálně obsazených trzích a nabízeny budou pro třídveřový Mini Cooper a prodloužený Mini Clubman. Obě série, jež nesou jména známých parků v britské metropoli,  jsou si dosti podobné, lakovány jsou stejným odstínem Proper White a opatřeny třeba s čirými kryty blinkrů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mini Clubman Hyde Park

Mini Green Park se vyznačuje střechou a podélnými pruhy na kapotách a bocích v odstínu s tradičním názvem „britská závodní zeleň“, zatímco Mini Hyde Park má střechu a pruhy hnědé. Interiéry obou verzí jsou čalouněny v kombinaci šedých plastů a kůže s bílými obklady částí dveří a palubní desky. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků