Mini s novými edicemi, tentokrát podle londýnských parků

Značka Mini ohlásila svůj záměr představit další omezenou edici, ale hlavně uvolnila spoustu krásných obrázků, jež by neměly uniknout vaší pozornosti.

Už nám to může připadat jako klišé: značka Mini připravila další limitovanou edici. Pokud bychom chtěli v současné automobilové produkci najít skutečného rekordmana v této disciplíně, bude mezi horké kandidáty Mini určitě patřit. V posledních týdnech jsme vám představili například Mini v edicích Baker Street a Bayswater se jmény známých londýnských ulic, sportovně střižené Mini Cooper Aaltonen nebo sérii Mini pro londýnské Olympijské hry.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nejnovější edice z dílen Mini nesou jména londýnských parků

Ale doba a situace si to žádají, navíc je třeba zdůraznit, že Mini patří mezi „stylovky“ s relativně omezeným, byť postupně rozšiřovaným počtem modelů a potřebuje o sobě průběžně dávat vědět. A že se to značce Mini, jež je součástí koncernu BMW Group, daří, o tom není pochyb. Kdo by to ještě před deseti lety řekl?

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mini Cooper Green Park

Novinkou se však stávají čerstvé edice Green Park a Hyde Park, jež budou k dispozici na všech oficiálně obsazených trzích a nabízeny budou pro třídveřový Mini Cooper a prodloužený Mini Clubman. Obě série, jež nesou jména známých parků v britské metropoli,  jsou si dosti podobné, lakovány jsou stejným odstínem Proper White a opatřeny třeba s čirými kryty blinkrů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mini Clubman Hyde Park

Mini Green Park se vyznačuje střechou a podélnými pruhy na kapotách a bocích v odstínu s tradičním názvem „britská závodní zeleň“, zatímco Mini Hyde Park má střechu a pruhy hnědé. Interiéry obou verzí jsou čalouněny v kombinaci šedých plastů a kůže s bílými obklady částí dveří a palubní desky. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků