Mini Rocketman pro Olympiádu v Londýně v novém hávu

Koncern BMW Group jakožto jeden z hlavních sponzorů letošní Olympiády v Londýně mobilizuje své síly. Aby ze své investice „vytřískal“ co nejvíce, vytahuje ze skříní i různé kostlivce včetně konceptu „mini Mini“ Rocketman.

V živé paměti máme ještě speciální olympijské série Mini i olympijskou BMW Performance Edition. Svoji roli v propagaci ale sehraje také prototyp Mini Rocketman Concept s nezvyklou konfigurací sedadel 3+1, o němž se svého času uvažovalo jako o novém základním modelu značky Mini. Tato studie slavila svoji výstavní premiéru vloni v Ženevě a vyznačovala se poněkud unyle působícím lakováním v různých odstínech šedé.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mini Rocketman Concept pro londýnskou Olympiádu v novém zbarvení. Do výroby se však stále nechystá...

Pro londýnskou Olympiádu však koncept Mini Rocketman, o nějakých 300 mm kratší než stávající Mini, poněkud ožil a má pomoci propagovat BMW Group bez ohledu na to, že plány na jeho sériovou výrobu byly již dávno zrušeny. Pokud si vzpomenete na šedý Rocketman ze Ženevy, pak jistě zaznamenáte, že Rocketman pro Londýn je vyveden v podstatně veselejších barvách.

Mini v edici pro Olympijské hry v Londýně

Mini v edici pro Olympijské hry v Londýně

 

Vyznačuje se schématem odstínů odrážejícím vlajku Velké Británie, v němž dominuje tmavomodré lakování převážné většiny povrchových dílů karoserie doplněné rudými a bílými prvky na voze i v jeho interiéru. Zvenčí si všimneme především červených okrajů jinak průhledné a obrysem britské vlajky zdobené střechy, masky chladiče a linek na bocích nízkoprofilových pneumatik. Bílé jsou pak třeba kryty zrcátek, ráfky kol, středová koncovka výfuku, lišta nad zadní SPZ nebo rámečky okolo masky a předních světlometů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Také interiér odráží barevné kombinace vlajky Velké Británie

Stejně veselou (byť stále docela decentní) barevnou kombinaci najdete také uvnitř vozu, přičemž pozornost byla věnována hlavně detailům. Na to, že se Rocketman vůbec vyrábět nebude, si s ním u Mini dali opravdu práci. Na částech obkladů dveří a palubní desky najdeme například stylizované nápisy měst a letopočtů předchozích Olympiád a v útrobách středové loketní opěrky pak také miniaturní streetbalové hřiště s malinkými hráči.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vtipně působí řada zajímavých detailů

Tento vůz bude během letošních Olympijských a Paralympijských her k vidění v pavilonu BMW Group poblíž olympijské vesničky.

bazar

MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 83 187 km
Cena: 316 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2009
Stav: 110 855 km
Cena: 250 000 Kč
MINI Countryman 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 61 840 km
Cena: 420 000 Kč
MINI Mini 1,4
Rok výroby: 2007
Stav: 65 750 km
Cena: 140 000 Kč
BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 148 656 km
Cena: 160 000 Kč
BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 602 km
Cena: 193 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků