Mini představuje nový Clubman s pohonem všech kol ALL4

Vzhledem k počasí, které aktuálně panuje nejen v České republice, si automobilka Mini nemohla vybrat lepší dobu pro oficiální představení nového Clubmanu s pohonem všech kol, který je v tomto případě označován jako ALL4. Dostupný bude jak pro benzinový motor, tak pro diesel.

Nové Mini přichází také ve verzi Convertible. Je opět o něco větší  

Nové Mini přichází také ve verzi Convertible. Je opět o něco větší  

Přesně řečeno si případní zájemci mohou pořídit čtyřkolku v kombinaci s verzemi Cooper S Clubman a Cooper SD Clubman. Mini tedy nabízí pohon všech kol pro dvoulitrový benzinový motor naladěný na 141 kW (192 k), kde si můžete vybrat, zda chcete manuální šestistupňovou převodovku nebo osmistupňový automat. U dvoulitrového dieselu, který produkuje 140 kW (190 k), je k dispozici pouze osmistupňový automat.

Test Mini Cooper (F56): Znovu o kousek méně „mini“

Test Mini Cooper (F56): Znovu o kousek méně „mini“

Mini prezentuje pohon všech kol ALL4 jako novou generaci. Nový systém má být lehčí a má mít menší vliv na spotřebu. Clubman používá stále hnanou přední nápravu, ke které připojuje pomocí elektrohydraulické mezinápravové spojky nápravu zadní.

S manuální převodovkou zvládne benzinová verze sprint z nuly na 100 km/h za sedm sekund, diesel se rozjede z klidu na 100 km/h za 7,2 s. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků