Mini představuje nový Clubman s pohonem všech kol ALL4

Vzhledem k počasí, které aktuálně panuje nejen v České republice, si automobilka Mini nemohla vybrat lepší dobu pro oficiální představení nového Clubmanu s pohonem všech kol, který je v tomto případě označován jako ALL4. Dostupný bude jak pro benzinový motor, tak pro diesel.

Nové Mini přichází také ve verzi Convertible. Je opět o něco větší  

Nové Mini přichází také ve verzi Convertible. Je opět o něco větší  

Přesně řečeno si případní zájemci mohou pořídit čtyřkolku v kombinaci s verzemi Cooper S Clubman a Cooper SD Clubman. Mini tedy nabízí pohon všech kol pro dvoulitrový benzinový motor naladěný na 141 kW (192 k), kde si můžete vybrat, zda chcete manuální šestistupňovou převodovku nebo osmistupňový automat. U dvoulitrového dieselu, který produkuje 140 kW (190 k), je k dispozici pouze osmistupňový automat.

Test Mini Cooper (F56): Znovu o kousek méně „mini“

Test Mini Cooper (F56): Znovu o kousek méně „mini“

Mini prezentuje pohon všech kol ALL4 jako novou generaci. Nový systém má být lehčí a má mít menší vliv na spotřebu. Clubman používá stále hnanou přední nápravu, ke které připojuje pomocí elektrohydraulické mezinápravové spojky nápravu zadní.

S manuální převodovkou zvládne benzinová verze sprint z nuly na 100 km/h za sedm sekund, diesel se rozjede z klidu na 100 km/h za 7,2 s. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

včera | Jan Mička | 48 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků