Mini představuje nový Clubman s pohonem všech kol ALL4

Vzhledem k počasí, které aktuálně panuje nejen v České republice, si automobilka Mini nemohla vybrat lepší dobu pro oficiální představení nového Clubmanu s pohonem všech kol, který je v tomto případě označován jako ALL4. Dostupný bude jak pro benzinový motor, tak pro diesel.

Nové Mini přichází také ve verzi Convertible. Je opět o něco větší  

Nové Mini přichází také ve verzi Convertible. Je opět o něco větší  

Přesně řečeno si případní zájemci mohou pořídit čtyřkolku v kombinaci s verzemi Cooper S Clubman a Cooper SD Clubman. Mini tedy nabízí pohon všech kol pro dvoulitrový benzinový motor naladěný na 141 kW (192 k), kde si můžete vybrat, zda chcete manuální šestistupňovou převodovku nebo osmistupňový automat. U dvoulitrového dieselu, který produkuje 140 kW (190 k), je k dispozici pouze osmistupňový automat.

Test Mini Cooper (F56): Znovu o kousek méně „mini“

Test Mini Cooper (F56): Znovu o kousek méně „mini“

Mini prezentuje pohon všech kol ALL4 jako novou generaci. Nový systém má být lehčí a má mít menší vliv na spotřebu. Clubman používá stále hnanou přední nápravu, ke které připojuje pomocí elektrohydraulické mezinápravové spojky nápravu zadní.

S manuální převodovkou zvládne benzinová verze sprint z nuly na 100 km/h za sedm sekund, diesel se rozjede z klidu na 100 km/h za 7,2 s. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků