Mini po 17 letech změní logo. V jednoduchosti je prý síla, vrací se ke kořenům

Společnost Mini, potažmo BMW, které vlastní tuto anglickou značku, oznámilo, že se od března roku 2018 budou na všech současných i budoucích modelech používat nová loga. Jejich vzhled se příliš nemění, je to vlastně stejný. Okřídlený nápis Mini, na jaký jsme zvyklí, jen je psaný velkými písmeny.

Britská značka však vysvětluje, že nový znak více podtrhuje "povědomí o tradičních hodnotách" a "ducha budoucího vývoje." Klade podle nich důraz na základ věci a jednoduchost. Bude se jednat o plochý design, který má nahradit trojrozměrný, který automobilka používá od roku 2001. Nové logo by mělo být umístěno na kapotě, kufru, volantu a discích a klíčích. 

Klepněte pro větší obrázek
Nové logo Mini. Co na něj říkáte?

Lidem, kteří se okolo Mini pohybují, je jasné, že tento design už vlastně viděli. Jeho původ pramení už v začátcích Mini, tedy v pozdních 50. letech, kdy společnost BMC (British Motor Corporation) uvedla na trh vůz Morris Mini-Minor.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ten se vyráběl hned pod čtyřmi různými značkami a variantami. Od roku 1969 už pak Mini vystupuje jako samostatná jednotka. A právě v tomto roce vzniklo nové logo, které se na legendární anglické automobily lepilo v závodě Longbridge ve Velké Británii a je velmi podobné tomu současnému.

 

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

dnes | Milan Lažanský | 7 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 41 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků