Takže tu máme rovných 20 koní navrch (standardní JCW má 211 kobyl) a navíc tu máme rovných 60Nm prakticky od volnoběžných otáček - od 1250rpm (proti 260Nm od 1800rpm). To už nestojí za zmínku?
Taky nechápu ten povzdech. Výkonový nárůst odpovídající generační výměně a i reálně to má víc než dost výkonu. Jakoby snad někdo potřeboval do tak lehkého auta s předním náhonem víc výkonu. Nechápu proč by měl miník následovat Mercedes a VW s nesmyslnými hodnotami z motoru tohoto objemu. Nehledě na to, že v BMW má motor 28i zatím nejvíc 245koní a s faceliftem trojky přijde 30i(dvoulitr dvě turba), který bude mít nějakých 250koní. Plus tu ještě není verze GP, takže nevím proč to srovnání.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.