Mini JCW má taky po faceliftu. Stále vypadá drsně, stále má pod kapotou 231 koní

Taky ostřejší JCW se dočkalo hrstky úprav, na pohonném ústrojí ale změny nečekejte.

Nedlouho po modernizaci standardních modelů Mini se značka pouští i do vylepšení ostřejší verze John Cooper Works. Mezi hlavní novinky patří stejně jako dříve update techniky v kabině, také po stylingové stránce ale došlo u JCW na pár úprav. Pod kapotou zůstává vše při starém, což nemusí být zpravidla špatně.

Vylepšené Mini JCW se tedy odlišuje novou větší mřížkou chladiče, kterou doplňují zvětšené otvory přístupu vzduchu níže v přepracovaném nárazníku. Změn se dočkaly i nižší boční prahy a také zadní, nyní ještě výraznější difuzor. Kola o průměru 17 palců jsou standardem, volitelně ale může jezdit JCW na 18palcových kolech v novém odstínu.

Formule E má nový safety car. Elektrické Mini je vykuchaný speciál na okruhy

Formule E má nový safety car. Elektrické Mini je vykuchaný speciál na okruhy

Zákazníci pak mohou zvolit dodatečný rozšířený paket JCW, který kromě černých doplňků venku i vevnitř přidá vozu také adaptivní podvozek. Uvnitř ostrého hatchbacku je hlavní zprávou nový 8,8palcový infotainment s nejnovějším systémem, který už měl premiéru ve standardních variantách modelu.

Pod kapotou tedy zůstává dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec, který posílá na přední kola výkon 170 kW (231 koní) a točivý moment 320 N.m. V případě zvolení šestistupňové manuální převodovky se JCW dostane z nuly na 100 km/h za 6,3 sekundy. S volitelným osmistupňovým automatem Steptronic Sport za 6,1 sekundy.

Tohle všechno zvládne vylepšené Mini. Ikona se inspirovala chytrými telefony

Tohle všechno zvládne vylepšené Mini. Ikona se inspirovala chytrými telefony

Nakonec nechybí modernizovanému Mini JCW ani unikátní výfukový systém s 85mm nerezovými koncovkami a brzdová soustava Brembo se čtyřpístkovými třmeny a odvětrávanými kotouči vpředu.

Vylepšené Mini JCW už najdete v českém konfigurátoru, začíná od ceny 819.000 Kč.

Mini

Původní Mini byla britská ikona 60. let. V osmdesátých letech byla výroba originálních Mini ukončena, v roce 1994 se pak značka patřící k Rover Group dostala pod BMW.

V roce 2001 se objevila nová generace  v podobě Mini One a sportovních verzí Cooper.

Mini Cooper • Mini Cabrio • Mini Clubman • Mini Countryman

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI (147 kW) DSG: Palba z černé pistole

Volkswagen Golf GTD

Po testech Volkswagenů Golf GTE a GTI tady máme tu zřejmě nejméně sportovní variantu GTD. Ačkoliv to není sporťák, svůj smysl v nabídce rozhodně má.

14.  5.  2021 | Richard Herbich | 10 příspěvků
Řídili jsme nové Porsche Taycan Cross Turismo: Letí na silnici, dovádí v terénu!

Porsche Taycan Cross Turismo

Dostali jsme příležitost vyzkoušet nový přírůstek do elektrické rodiny Porsche Taycan. Je praktičtější a neztratí se ani mimo zpevněné cesty.

12.  5.  2021 | Stanislav Kolman | 5 příspěvků
TEST Subaru Forester 2.0ie-S ES Sport: Pozor, vezu rybičky!

Subaru Forester ES Sport

Subaru Forester se nyní prodává i ve verzi Sport. Nečekejte ale žádné turbohrátky, tohle je hraní si s barvičkami.

9.  5.  2021 | Vladimír Kadera | 2 příspěvky