Mini JCW Convertible: Ostré kabrio jede až 242 km/h. Stovku umí za 6,5 s

Mini představuje otevřené provedení svého hatchbacku v provedení John Cooper Works. Zájemci o ostré sportovní kabrio se tak mohou těšit na vůz, který je v porovnání se svým předchůdcem po všech stránkách lepší.

Nové Mini přichází také ve verzi Convertible. Je opět o něco větší  

Nové Mini přichází také ve verzi Convertible. Je opět o něco větší  

Nové Mini JCW Convertible je především výkonnější. Dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec nabízí parametry 170 kW (231 k) a 320 Nm. V porovnání s předchůdcem má tedy o 15 kW (20 k) vyšší maximální výkon, takže není překvapením, že je také rychlejší.

V nabídce budou verze osazené manuálem i automatem. Ta první umí akcelerovat z klidu na 100 km/h za 6,6 s, v kombinaci s převodovkou Steptronic je Mini JCW Convertible ještě o desetinku rychlejší. Oproti předchozí generaci došlo ke zlepšení o 0,3 s u manuálu a o 0,6 s v případě automatu. Nejvyšší rychlost činí 242 km/h, respektive 240 km/h, pokud sáhnete po samočinné převodovce.

Test Mini John Cooper Works Countryman – motokára mezi SUV

Test Mini John Cooper Works Countryman – motokára mezi SUV

Mini JCW Convertible se může pochlubit také zábavným podvozkem, údajně velmi tuhou karoserií a sportovními brzdami z dílny společnosti Brembo. Co se samotné střechy týká, manipulaci s ní obstarají elektromotory, vy budete tisknout pouze tlačítko. Na otevření nebo zavření potřebuje systém 18 sekund, přičemž vůz může jet až 30 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

dnes | Jan Mička | 22 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků