Mini JCW Challenge je stokusovou limitkou, není ale pro nás

Pokud vám nedokáže zvýšit tep standardní Mini Cooper S, mělo by to zaručeně zvládnout „vysportované“ provedení John Cooper Works. V Mini se ale s limitovanou edicí Challenge rozhodli zajít ještě o krok dál.

Rychlý test Mini Clubman Cooper S: Lepší, než si myslíte

Rychlý test Mini Clubman Cooper S: Lepší, než si myslíte

Vizuálně ho poznáte podle zvětšených přívodů vzduchu v předním nárazníku, které přináší čerstvý vzduch k brzdám a k motoru. Pod kapotou se ovšem nachází nezměněný dvoulitrový čtyřválec s výkonem 170 kW (231 koní) a 320 Nm, který stačí k dosažení stokilometrové rychlosti za 6,3 sekundy a maximálce 246 km/h. Je vám to povědomé? Ano, hodnoty jsou naprosto totožné jako u klasického JCW.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pod kapotou sice tepe stejné srdce jako v sérii, ale jinak dostal Cooper úplně nový podvozek, lehčí kola, lepivější pneumatiky a hlavně mechanický samosvor

Auto však dostalo stavitelné tlumiče Nitron NTR R1, mezi předními koly se nachází samosvorný diferenciál Quaife ATB spojený se šestistupňovou manuální převodovkou. O kontakt s asfaltem se postarají pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2 o rozměru 215/45 R17 obuté na kolech od Team Dynamics Pro Race, které na každém kole společně s lehčími pneumatikami ušetří 2,5 kilogramů hmotnosti. O brzdění se pak postarají brzdy Brembo s vrtanými kotouči o průměru 330 milimetrů, do kterých se zakusují čtyřpístkové třmeny.

Do výroby se dostane pouze 100 kusů limitované série za cenu 32 tisíc liber (asi 1,1 milionu korun). Všechny ale budou mít volant „na té špatné straně“ a zamíří výhradně do rukou britských zákazníků. Škoda. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 181 361 km
Cena: 150 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 97 288 km
Cena: 230 000 Kč
MINI Countryman 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 48 069 km
Cena: 360 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 83 878 km
Cena: 300 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 14 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků