Mini Countryman v ladění italskou firmou Romeo Ferraris

Italská ladičská společnost Romeo Ferraris soustředí své síly především na důslednou přestavbu supersportovních automobilů (vzpomeňme třeba matově černou Corvette Z06 Romeo Ferraris), ale čas od času také „sestoupí do podhradí“ mezi běžný lid a představí například Fiat 500 Abarth Monza s výkonem 260 koní (191 kW). Podobná choutka zřejmě přepadla pány z Romeo Ferraris také nedávno a jejím výsledkem se stal vylepšený Mini Countryman. Podle jeho tvůrců jde o speciální edici k oslavám 150. výročí Itálie jako státu, ale zřejmě jim v tomto poněkud nacionalistickém gestu ani nevadí, že si pro základ svého projektu zvolili britský výrobek vlastněný německým kapitálem…

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Novinka vychází z nejostřejšího provedení Mini Countryman Cooper S, jehož zážehová šestnáctistovka s přeplňováním dává ve standardu již velmi slušných 184 koní (135 kW) a 240 Nm. Díky novému programu řídicí jednotky a většímu mezichladiči stlačovaného vzduchu se však pánové z Romeo Ferraris dostali až na 227 koní (167 kW) a točivý moment navýšili na 328 Nm. Mezi další úpravy patří instalace stavitelného tlumení, větších brzd Brembo a devatenáctipalcových litých ráfků obouvajících pneumatiky Yokohama Advan Sport o rozměru 225/40/R19. Karoserie je pokryta matově modrou fólií, se stříbrnou střechou ladí „rychlé pruhy“ na kapotě a víku zavazadlového prostoru, zatímco maska chladiče byla zatmavena. Interiér je čalouněn bílou kůží s modrým stehováním a italskou trikolórou. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 181 361 km
Cena: 150 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 97 288 km
Cena: 230 000 Kč
MINI Countryman 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 48 069 km
Cena: 360 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 83 878 km
Cena: 300 000 Kč
Fiat Sedici 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 59 174 km
Cena: 210 000 Kč
Fiat Doblo 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 130 402 km
Cena: 141 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků