Mini Countryman v ladění italskou firmou Romeo Ferraris

Italská ladičská společnost Romeo Ferraris soustředí své síly především na důslednou přestavbu supersportovních automobilů (vzpomeňme třeba matově černou Corvette Z06 Romeo Ferraris), ale čas od času také „sestoupí do podhradí“ mezi běžný lid a představí například Fiat 500 Abarth Monza s výkonem 260 koní (191 kW). Podobná choutka zřejmě přepadla pány z Romeo Ferraris také nedávno a jejím výsledkem se stal vylepšený Mini Countryman. Podle jeho tvůrců jde o speciální edici k oslavám 150. výročí Itálie jako státu, ale zřejmě jim v tomto poněkud nacionalistickém gestu ani nevadí, že si pro základ svého projektu zvolili britský výrobek vlastněný německým kapitálem…

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Novinka vychází z nejostřejšího provedení Mini Countryman Cooper S, jehož zážehová šestnáctistovka s přeplňováním dává ve standardu již velmi slušných 184 koní (135 kW) a 240 Nm. Díky novému programu řídicí jednotky a většímu mezichladiči stlačovaného vzduchu se však pánové z Romeo Ferraris dostali až na 227 koní (167 kW) a točivý moment navýšili na 328 Nm. Mezi další úpravy patří instalace stavitelného tlumení, větších brzd Brembo a devatenáctipalcových litých ráfků obouvajících pneumatiky Yokohama Advan Sport o rozměru 225/40/R19. Karoserie je pokryta matově modrou fólií, se stříbrnou střechou ladí „rychlé pruhy“ na kapotě a víku zavazadlového prostoru, zatímco maska chladiče byla zatmavena. Interiér je čalouněn bílou kůží s modrým stehováním a italskou trikolórou. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2008
Stav: 120 459 km
Cena: 125 000 Kč
Mini One 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 127 642 km
Cena: 75 000 Kč
Mini One 1.397
Rok výroby: 2007
Stav: 146 383 km
Cena: 110 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků