Mini Countryman v ladění italskou firmou Romeo Ferraris

Italská ladičská společnost Romeo Ferraris soustředí své síly především na důslednou přestavbu supersportovních automobilů (vzpomeňme třeba matově černou Corvette Z06 Romeo Ferraris), ale čas od času také „sestoupí do podhradí“ mezi běžný lid a představí například Fiat 500 Abarth Monza s výkonem 260 koní (191 kW). Podobná choutka zřejmě přepadla pány z Romeo Ferraris také nedávno a jejím výsledkem se stal vylepšený Mini Countryman. Podle jeho tvůrců jde o speciální edici k oslavám 150. výročí Itálie jako státu, ale zřejmě jim v tomto poněkud nacionalistickém gestu ani nevadí, že si pro základ svého projektu zvolili britský výrobek vlastněný německým kapitálem…

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Novinka vychází z nejostřejšího provedení Mini Countryman Cooper S, jehož zážehová šestnáctistovka s přeplňováním dává ve standardu již velmi slušných 184 koní (135 kW) a 240 Nm. Díky novému programu řídicí jednotky a většímu mezichladiči stlačovaného vzduchu se však pánové z Romeo Ferraris dostali až na 227 koní (167 kW) a točivý moment navýšili na 328 Nm. Mezi další úpravy patří instalace stavitelného tlumení, větších brzd Brembo a devatenáctipalcových litých ráfků obouvajících pneumatiky Yokohama Advan Sport o rozměru 225/40/R19. Karoserie je pokryta matově modrou fólií, se stříbrnou střechou ladí „rychlé pruhy“ na kapotě a víku zavazadlového prostoru, zatímco maska chladiče byla zatmavena. Interiér je čalouněn bílou kůží s modrým stehováním a italskou trikolórou. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

dnes | Jan Mička | 14 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky