Mini Countryman JCW oficiálně: Nový crossover má výkon 228 koní

Nejnovější Mini Countryman John Cooper Works se oficiálně představí během šanghajského autosalonu v dubnu. Už nyní ale výrobce prozradil řadu informací.

Nejvýkonnější countryman poháněný dvoulitrovým benzínovým čtyřválcem nabídne v nové generaci výkon 228 koní. Oproti předchozí generaci si tedy polepšil o rovných 13 koní. Zrychlení z klidu na stovku zvládne crossover za 6,5 sekundy. Na výběr pak zákazníci mají buď šestistupňovou manuální převodovku nebo osmistupňový automat.

Mini pro Dakar má nádrž na 385 litrů a tři rezervy pod podlahou

Mini pro Dakar má nádrž na 385 litrů a tři rezervy pod podlahou

Model JCW, stejně jako standardní Countryman, povyrostl. Je o 190 mm delší a 30 mm širší. Výsledkem je větší zavazadlový prostor i útulnější interiér. Uvnitř nechybí sportovní sedačky s integrovanými opěrkami hlavy, modernizovaný multifunkční volant, či LED světlomety již v základu.

Nové Mini Countryman oficiálně. První plug-in hybrid má 224 koní

Nové Mini Countryman oficiálně. První plug-in hybrid má 224 koní

Dalšími novinkami jsou tempomat s automatickým brzděním, zadní parkovací senzory nebo 6,5palcový navigační systém. Ten může zákazník nahradit 8,8palcovým displejem s ještě více funkcemi.

Informace o ceně novinky se dozvíme až na jaře, krátce po premiéře na zmiňovaném autosalonu v Šanghaji. K prvním vlastníkům zamíří Mini zhruba v polovině letošního roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků